<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Solo | Adatlap | 353453 | 2006. augusztus 14. 16:34 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 353452 | 2006. augusztus 14. 16:25 | ![]() | |
Vagy egy Kamovom a szekrényben megnézem és ha Italeri és 52-es akkor fotózok. | |||||
Solo | Adatlap | 353451 | 2006. augusztus 14. 16:25 | ![]() | |
A mostanában kapható Italerik megegyeznek a Zvezdával. Volt egy átmeneti időszak mikor mindkét makettet ugyanabban a dobozban árulták. Szal érhetik még meglepetések az embereket. :)) | |||||
Solo | Adatlap | 353450 | 2006. augusztus 14. 16:23 | ![]() | |
A régi Italerit nem láttam még én sem, de állítólag randa ,mint a bűn. :)) Annyiban más még, hogy egy korai verzió építhető meg belőle. | |||||
Zoli | Adatlap | 353449 | 2006. augusztus 14. 12:09 | ![]() | |
Szia Solo és többiek! Tudna valaki az Italeri Ka-52 öntőkereteiről képet felrakni? Mert eddig csak egy nagyon kis méretűt láttam, de az alapján teljesen más, mint amit a Revell(Zvezda) kiadott. Az Italeri féltörzsei egyben vannak, míg a Revell(Zvezda) dobozában külön van a törzs első és hátsó része. z | |||||
Solo | Adatlap | 353448 | 2006. augusztus 3. 18:16 | ![]() | |
Keresni kell. :) | |||||
lucky | Adatlap | 353447 | 2006. augusztus 3. 18:12 | ![]() | |
Csak fotóból van kevés... | |||||
Solo | Adatlap | 353446 | 2006. augusztus 3. 18:09 | ![]() | |
És pilotkánál szemérmetlenül olcsó. :)) | |||||
Atesz | Adatlap | 353445 | 2006. augusztus 3. 18:05 | ![]() | |
Szia! Asszem a Revell, 72-ben. www.revell.de/en/products/model_kits/model_kits/helicopters/ index.html Üdv: Atesz | |||||
Macal | Adatlap | 353444 | 2006. augusztus 3. 17:06 | ![]() | |
Szevasztok! A Sikorsky Sky Crane teherszállító helcsit gyártja valamely cég makettben? Előre is köszi! Macal | |||||
Solo | Adatlap | 353443 | 2006. augusztus 3. 14:10 | ![]() | |
Igen, nem irányított rakéta (NIR) konténer. | |||||
Stefan | Adatlap | 353442 | 2006. augusztus 3. 13:55 | ![]() | |
Egyébként az rakétavető, amit éppen szednek ki a ládából? | |||||
Archy | Adatlap | 353441 | 2006. augusztus 3. 13:12 | ![]() | |
Solo | Adatlap | 353439 | 2006. augusztus 3. 10:10 | ![]() | |
Még nem álltam Mi-28 kiömlő alatt de nem hinném, hogy olyan meleg. Ha foró lenne valszeg felfelé vezették volna el, hogy csökkentsék a hőképet és megvédjék a gép körül dolgozó műszakiakat. Szerintem valami hűtőrendszer higítja a kiáralmló levegőt. A másiok az, hogy a kiömlő nem pont a gép törzse mellett van van egy kis távolság. Ott el lehet oldalazni ha mégis forró. :)) | |||||
Archy | Adatlap | 353438 | 2006. augusztus 3. 09:48 | ![]() | |
Hát visszatérve az ajtóra. Pilóta legyen a talpán, aki oda bemászik, mert hogy lepörköli mindenét a hajtómű, az tuti. Ezek az oroszok nem normálisak. Áron Találtam egy mi-26 videót, de nem tudom letölteni www.helis.com/movies/vivos.phpképen mindenesetre simán meg lehet számolni :-D Áron | |||||
Solo | Adatlap | 353437 | 2006. augusztus 2. 22:44 | ![]() | |
Hát szerintem nem. :) Max az agynál, de ott is pörög azért rendesen. Ha nem is annyira, mint egy MD-500-nak. | |||||
Fodi | Adatlap | 353436 | 2006. augusztus 2. 21:42 | ![]() | |
Akkor talán ugorjunk a következő megoldandó helikopteres legendára. Valóban meg lehet számolni a Mi-26 rotorlapátjait repülés közben? Egy ejtőernyős ismerősömtől hallottam. :) | |||||
Solo | Adatlap | 353435 | 2006. augusztus 2. 21:37 | ![]() | |
Solo | Adatlap | 353434 | 2006. augusztus 2. 21:34 | ![]() | |
Jó akkor egyszerre találtuk meg :) | |||||
Solo | Adatlap | 353433 | 2006. augusztus 2. 21:33 | ![]() | |
Képet nem találtam, de az kiderült, hogy a bal oldalon a szárnycsonk mögött van egy rádiós tér amiben szükslég esetén elfér 2-3 ember. Nem lehet túl kénylemes. Se ablak, se szellőzés. :) | |||||
Fodi | Adatlap | 353432 | 2006. augusztus 2. 21:33 | ![]() | |
Javaslom a "Derítsük ki a Mi-28 rejtélyes kabinjának helyét" MOK szakosztály megalakítását. :) Én ezt találtam: "port-side door, aft of wing, provides access to avionics compartment large enough to permit combat rescue of two or three persons on ground, although it lacks windows, heating and ventilation." Link: www.aeronautics.ru/archive/vvs/mi28-01.htm | |||||
Solo | Adatlap | 353431 | 2006. augusztus 2. 20:29 | ![]() | |
Több helyen (megbízhatóbb, mint a wiki) találtam rá utalást. 2-3 főt képes szállítani, függően az emberkék méretétől. Valahol a törzs hátsórészben. Képet, rajzot még nem talátam. | |||||
Archy | Adatlap | 353430 | 2006. augusztus 2. 20:05 | ![]() | |
épp azt beszéltük G'cart-tal hogy max a ball oldali kiömlő alatt van némi hely. Akkor viszont a megmentendő delikvens kap egy laza 300-400 fokos szauna kúrát. Lehet ettől összemegy, és könyebben elfér :-D | |||||
Solo | Adatlap | 353429 | 2006. augusztus 2. 20:02 | ![]() | |
Végignéztem a képeimet nem látok ember elnyelésére alkalmas ajtót. :) Tényleg nem lehet nagy. Lehet, hogy csak befeküdni tud valahová. De még utánanyesek. | |||||
rcm | Adatlap | 353428 | 2006. augusztus 2. 19:54 | ![]() | |
Solo | Adatlap | 353427 | 2006. augusztus 2. 19:53 | ![]() | |
A Tamiya ugyanaz, mint a régi Italeri. Sokkal roszabb minőség és egy régebbi verzió. | |||||
Archy | Adatlap | 353426 | 2006. augusztus 2. 19:51 | ![]() | |
na ezt én sem tudom. elvileg a ball oldalon a fegyverkonzol előtt van egy kis ajtó, amin befér egy pilóta (tehát nem felfegyverzett katona, csak egy anorákos manusz). eddig úgy tudtam csak egy embert tud szállítani, de a wikipedián azt írták hármat. de lehet, hogy ebbe a személyzetet is belevették (valószínű). De hogy az az ajtó hol van pontosan, arra nem bírtam rájönni. Áron | |||||
Archy | Adatlap | 353425 | 2006. augusztus 2. 19:40 | ![]() | |
rcm | Adatlap | 353424 | 2006. augusztus 2. 19:37 | ![]() | |
Köszi a választ!A Tamiya milyen nem tudod?Nem nagyon helikopterezek 5-6 db vár összerakásra azok is filmes darabok de ez Ka-52 nagyon durva. | |||||
Solo | Adatlap | 353423 | 2006. augusztus 2. 19:37 | ![]() | |
3 utast is szállíthat? Na ez nekem új. :) Hol szállítja őket? Mindíg tanul az ember valamit. :) | |||||
Archy | Adatlap | 353422 | 2006. augusztus 2. 19:25 | ![]() | |
Bár a Ka-50-es 50 kmh-val gyorsabb (350 az elméleti csúcssebesség), és a koaxiális rotor hatalmas előny a harctéren( mozgékonyabb, gyorsabb, kevésbé sérülékeny, hallkabb), sőtt még katapultülés is van benne, mindezek ellenére én is a Mi-28-ra szavazok. Egyrészt kétszemélyes, ami megincsak növeli a túlélőképességet, mert a pilótának csak a repülésre kell figyelni. Aztán meg van gépágyú (30mm) torony, ami számomra döntő érv. És végül 3 utast is szállíthat (bár gondolom korlátozásokkal), ami nagyban növeli a taktikai rugalmasságát. De ami minden érv felett áll: a "csapatpróbán" csecsenföldön a Mil jobbnak bizonyult. Márpedig komolyabb csapatpróbát mint egy gerillaháború, nehéz elképzelni. Szóval Mi-28. Áron UI.: A Ka-52 Aligator nekem nem tetszik, és jóval nehezebb is lett a Ka-50-esnél, ezért jelentősen romlott az egyébként kitűnő repülési teljesítmény, szóval még az oroszok sem számoltak vele. aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_a.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_b.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_c.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_d.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_e.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_f.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_g.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_h.jpg img49.exs.cx/img49/7065/mi28-2.jpg www.airforce.ru/show/maks2001/isaev/Mi28n.jpg www.airliners.net/open.file/0925874/M/ www.airliners.net/open.file/0925770/M/ www.airliners.net/open.file/0920759/M/ www.airliners.net/open.file/0915636/M/ www.airliners.net/open.file/0833909/M/ | |||||
Solo | Adatlap | 353421 | 2006. augusztus 2. 19:23 | ![]() | |
Helló! 48-as Ka-52-ről nem tudok, de 72-es van. A Zvezda adta ki , de megvehető Italeri és Revell dobozban is. A Revellt ajánlanán, mert abban a legjobb a matrica. Ha megszállott vagy akkor átalakítod a Revell 48-as Ka-50-ét Ka-52-re :) Lényegében csak az orr más. Egy kicsit. :)) | |||||
rcm | Adatlap | 353420 | 2006. augusztus 2. 17:02 | ![]() | |
Sziasztok! Megnéztem miröl is beszéltek és megtetszett a Ka-52 Alligator. Néhány cég gyártja,melyiket érdemes megvenni? 1/48 ban kiadta valaki vagy csak 1/72? | |||||
zsury | Adatlap | 353419 | 2006. augusztus 2. 16:09 | ![]() | |
Nekem a Kamov 50. Talán azért, mert kölyökkoromban kamov helikopter volt, amit először láttam közelről... Amúgy meg tényleg nagyon brutális! | |||||
Lecho | Adatlap | 353418 | 2006. augusztus 2. 15:23 | ![]() | |
Sziasztok! Nekem a Ka-52. Mert az kicsit olyan, mint a merevszárnyúak között az A10-es. "Brutális állat a pályán". :D | |||||
Tibcsi | Adatlap | 353417 | 2006. augusztus 2. 15:08 | ![]() | |
A Mi-28. Indoklás: mert anak nem akadnak össze a rotorlapátjai egy élesebb fordulóban. :-))) Meg különbenis: mert nekem a Mi-28 teccik jobban és slussz-passz! :-)) | |||||
Solo | Adatlap | 353416 | 2006. augusztus 2. 15:04 | ![]() | |
Helló! Ha már szóbakerült egy másik topikban. Ki mit gondol? Melyik orosz gyönyörűség jobb? Mi-28 Ka-50 Ka-52 Várom a véleményeket. Indoklást is kérek. :)) | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 353415 | 2006. július 22. 09:20 | ![]() | |
Én úgy hallotam hogy idén magyar lajstromot kap mind a 3 heli. Én majd csak akkor álok neki megcsinálni,jól fog mutatni a MI-2-es mellett. | |||||
lucky | Adatlap | 353414 | 2006. május 28. 10:19 | ![]() | |
Ez a heli nekem is tetszik! Rendszeresen előfordul a Bp-n lévő Baleseti Intézetnél a Fiumei úton.Olyan érdekes hangja van.Már amikor hallatszik mert azért nagyon csendes. | |||||
Archy | Adatlap | 353413 | 2006. május 27. 21:49 | ![]() | |
Hát ez nekem nagyon teccik. Ugye csak a gépek osztrákok, a pilóták magyarok? Mer olvastam az omsz honlapján, hogy az ÖAMTC leányvállalata nyerte el az üzemeltetési tendert, és ők adják a gépeket is. Áron | |||||
Fodi | Adatlap | 353412 | 2006. május 27. 19:50 | ![]() | |
Ha nincs felpörgetve, akkor csak "valamit" mutat. Bekapcsolás után biztosan jól működött mindkettő. Legalábbis remélem. :D | |||||
Akos | Adatlap | 353411 | 2006. május 27. 19:39 | ![]() | |
Maradjunk abban, hogy iszonyat nagy mázlink volt, (másnak meg nagyon rossz napja) hogy repülni láttuk. | |||||
Kalóz | Adatlap | 353410 | 2006. május 27. 19:36 | ![]() | |
Azért aranyos, hogy a két műhorizont nem ugyanazt az értéket mutatja! Vajon repülés közben is ez a helyzet? :))) | |||||
Kalóz | Adatlap | 353409 | 2006. május 27. 18:15 | ![]() | |
Hát, ha "utas" lett volna, inkább belső fotókat látnánk ... | |||||
Mekett | Adatlap | 353408 | 2006. május 27. 18:10 | ![]() | |
Archy: Fuji FinePix S3500-zal. Tudtommal két ilyen gépünk van. Ákos: Engem inkább a "hol?" és a "milyen apropóból?" érdekelne. Remélem, nem utas voltál. | |||||
Fodi | Adatlap | 353407 | 2006. május 27. 18:09 | ![]() | |
HA jól tudom, akkor ez már a harmadik. Az első Budaörsre került, a második nemtom és azt hiszem ez a harmadik. A gép nagyon szép, egészen "újautó szaga van". :) | |||||
Archy | Adatlap | 353406 | 2006. május 27. 18:04 | ![]() | |
Ez király! Ez az egy van? És a képek is szépek. Mivel fotóztad Ákos? Áron | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 353405 | 2006. május 27. 18:03 | ![]() | |
A szomorú csak az, hogy a sógoroktól kaptuk őket kölcsönbe ! | |||||
Kalóz | Adatlap | 353404 | 2006. május 20. 20:39 | ![]() | |
Hali mindenkinek! Köszi a segítséget. A Walk Around képekről annyi kiderült, hogy az Italeri matricái kicsit túlméretesek (kb 1:60), bár ezt a felrakásuknál is észrevettem (nem férnek el a megadott helyen, kicsit odébb kell őket csúsztatni. Egyébként a képek második fele az Italeri USA változatát mutatják. A főrotor lapátok színe továbbra sem egyértelmű, tehát maradok a sötétszürke mellett, mint Archy ajánlotta (mellesleg én is hasonlóban gondolkoztam). A farokrotoré megvan adva a leírásban, és az a fotókkal egyezik is. (piros-fehér-piros-fekete-piros befelé haladva) A rotoragyak meg maradnak gunmetallban. A főrotor végek festése sehol nem látható, viszont a sárga-krémsárga változat határozottan tetszik. Legfeljebb nem lesz pont az eredeti változat szerint festve. Na, bumm! Volt már nagyobb eltérésem is. Mégegyszer köszi: Kalóz | |||||
Akos | Adatlap | 353403 | 2006. május 20. 19:36 | ![]() | |
Egy részletfotó sorozat az OH-6-ról, látszanak a lapátok és a rotoragy is. www.aircraftresourcecenter.com/AWA1/301-400/walk331_h-6/walk331.htm |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
A Zvezda vette át az Italerit még régen és ők árulták egy ideig a régi dobozában az újat. :))
Szal az Italeri régi verzió. Gyengébb minőség.
Revell/Zvezda újabb verzió(k) jobb minőség.