<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Zozó | Adatlap | 354051 | 2009. április 13. 13:52 | ||
Keresd Solo-t. A Cserebere 22833 hsz-ben. hírdetett egyet. Előzmény: (354050) cica 2009. április 13. 13:29 | |||||
cica | Adatlap | 354050 | 2009. április 13. 13:29 | ||
sziasztok blue thunder makett érdekelne..hol találok? tud valaki valamit? | |||||
totya | Adatlap | 354049 | 2009. március 21. 17:06 | ||
A Mi-17 egész élejét újat kellet készíteni,szerintem ráment a hígító.Eddig ennél volt ilyen problémám, az illesztéseket is át kell javítanom. | |||||
totya | Adatlap | 354048 | 2009. március 21. 17:03 | ||
Még nincs teljesen kész.Elfelejtettem odaírni.Kösz az észrevételt. | |||||
juge75 | Adatlap | 354047 | 2009. március 21. 17:01 | ||
A Mi-17 Pitot csövei végét fesd króm színre, hol van a csörlő? | |||||
totya | Adatlap | 354046 | 2009. március 21. 16:31 | ||
János | Adatlap | 354045 | 2009. március 15. 15:44 | ||
Sziasztok! Ha valaki nyitott kabin- és deszant-tér ajtókkal készülne Trumpeter 1/35 Mi-24-est építeni, azt hátha érdekli: Cobra Company CC 35015 Mi-24V Hind E Interior Detail Set. Az ára 8.000.- Ft + posta, vagy budapesti személyes átvétel. Ha érdekelne valakit, a svab.janos@freemail.hu címen talál meg. János | |||||
Csempész | Adatlap | 354044 | 2009. február 27. 16:34 | ||
Sanjurjo | Adatlap | 354043 | 2009. február 26. 12:23 | ||
Sziasztok! Mi! Még hivatalosan rendszerbe sem állitoták a Mi 28-ast(pedig már lassan húsz éve ezt akarják), és már temetik is, na ebből sem lesz új orosz harcihelikopter! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 354042 | 2009. február 26. 12:16 | ||
Ezt is megértük... | |||||
f2d | Adatlap | 354041 | 2009. február 26. 09:09 | ||
zelky | Adatlap | 354040 | 2009. február 9. 18:47 | ||
És az elérhetőség... zelky@freemail.hu | |||||
zelky | Adatlap | 354039 | 2009. február 9. 18:44 | ||
Szóval a négy együtt: 11000Ft. | |||||
zelky | Adatlap | 354038 | 2009. február 9. 18:44 | ||
Sziasztok! Van egy két eladó helikopter makettem. Akit érdekel írjon! Amodel kamov KA-26 (7240) 1/72 3000Ft Amodel kamov KA-28 (7237) 1/72 3000ft Special Hobby Mil MI-1 (48001) 1/48 6000Ft Italeri UH 1 C Gunship (050) 1/72 1000Ft A három együtt 11000Ft. | |||||
Daala | Adatlap | 354037 | 2009. február 8. 20:49 | ||
Úgy látom szalon változat, ez alapján nagy valószínűséggel az lehet! Daala | |||||
zsury | Adatlap | 354036 | 2009. február 8. 15:56 | ||
Solo | Adatlap | 354035 | 2009. február 5. 07:54 | ||
Solo | Adatlap | 354034 | 2009. február 4. 15:59 | ||
Nem vagy vakvarjúcska. :) A magasságuk kb megegyezik, de szélesebbek és kicsit hosszabbak. A kiszélesedés mértéke jól látszik a jobb oldali tartály előtt lévő fűtőberendezés végénél. Holnap keresek róla képet. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354033 | 2009. február 4. 15:41 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 354032 | 2009. február 4. 15:30 | ||
Sziasztok! Még egy kis segítség kellene a guruktól! A Trumpin a tartályok kilógása a törzshöz képest 17 mm, ami kb. 60cm a valóságban. A fotók szerint a 706, 707 ilyen dagi tartályos. A radarosorrú gépeken a tartály rövidebb, de vajon karcsúbb is? Tud erről valaki pontosat? A fotók szerint a futómű felső kitámasztója nem lóg bele olyan mélyen, mint a 706,707 esetében. Vagy csak én vagyok a vakvarjúcska? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354031 | 2009. február 1. 11:30 | ||
Sziasztok! Keresem Yefim Gordon Mi-17-es könyvét, illetve a Kagero Mi 17 fotoalbumát, ha lehet elektronikus formában, ha nincs esetleg scannelésre kölcsön. Köszönöm. | |||||
Solo | Adatlap | 354029 | 2009. január 26. 19:12 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 354028 | 2009. január 26. 18:39 | ||
Daala | Adatlap | 354027 | 2009. január 26. 14:05 | ||
Azok a kontúrfények, sima fehér fényű lámpák. Éjszakai repülésen szép körcsíkokat tudnak csinálni:) | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354026 | 2009. január 26. 14:02 | ||
Solo, Daala! Tudnátok abban segíteni, hogy a Mi 17 rotorlapátjainak végén a jelzőfények milyen színűek voltak? Köszönöm. | |||||
Daala | Adatlap | 354025 | 2009. január 26. 10:59 | ||
Ahogy a Trumpi kit bontását figyelgetem, a faroklégcsavart is át kell kicsit alakítani formájában, ugyanis a 706-707-en a Mi-24-es-hez alkalmazott van. | |||||
Daala | Adatlap | 354024 | 2009. január 26. 10:55 | ||
Solo fotóin is látszik, hogy a magyar gépeken is ugyanolyan megoldású alsó főfutóbekötés van mint az újabbakon csak rá van építve egy áramvonalazó lemez borítás. | |||||
Daala | Adatlap | 354023 | 2009. január 26. 10:50 | ||
pipi! Gyakorlatilag csak a rajzon pirossal jelölt alkatrészeket kell átalakítanod hozzá a magyar változathoz meg az infracsapda kivetőket ráépíteni a faroktartóra! www.cybermodeler.com/hobby/kits/tru/kit_tru_5102.shtml | |||||
pipi | Adatlap | 354022 | 2009. január 25. 21:47 | ||
A Trumpi 35-ös Mi-17-en a magyar változat megépítéséhez mihez kell hozzányúlni? Köszi előre is! | |||||
Solo | Adatlap | 354021 | 2009. január 25. 19:54 | ||
Igen, a magasság kb. egyezik. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354020 | 2009. január 25. 00:36 | ||
Daala, Solo! Köszönöm a segítséget, a képeket, most már látom mit kell keresni a fotóimon. Mindenképpen a felújított gépek egyikét szeretném "megmodellni", tehát azt hiszem nem úszom meg a faragást. Jól érzékeltem a fotókon, hogy a tartályok magassága nem változik, csak a törzstől való kinyúlás? Úgy látom, hogy az ablakok alsó szélétől mindkét tartály ugyanannyira van. | |||||
Daala | Adatlap | 354019 | 2009. január 24. 20:29 | ||
Varjúbácsi! A Trumpi 35-ösből is ilyenformán csak 706-707 készíthető. Aszo-2 infracsapda kivetők vannak a makettben a faroktartóhoz? Mert a 706-707-hez kell. Ugyanez vonatkozik a Hobbyboss-ra is ha valaki 72-ben akarja ezt a két gépet. | |||||
Daala | Adatlap | 354018 | 2009. január 24. 20:21 | ||
Solo | Adatlap | 354017 | 2009. január 24. 20:06 | ||
Daala | Adatlap | 354016 | 2009. január 24. 15:59 | ||
lemeradt=lemaradt | |||||
Daala | Adatlap | 354015 | 2009. január 24. 15:58 | ||
Ja bocs még valami, a MI-8P- ken még aza oldalablakokat is ki kell cserélni szögletesre. Ez még lemeradt! | |||||
Daala | Adatlap | 354014 | 2009. január 24. 15:57 | ||
A Hobbyboss készletből alapból készíthetsz magyar 706-707-est, de a főfutók alsó törzscsatlakozását ki kell cserélni a régebbi háromszögszerű alakúra, vagy betömíteni a rudak közötti rést, vagy megvenni a Pavla vonatkozó kiegészítőjét. Csinálhatsz továbbá magyar Mi-8P-t is, 10445, 46, 47, mert ezek is nagy tartályosok (ill. sajnos a 45-ös csak volt). Hobbyboss Mi-8-hoz szintén a Pavla adott ki komplett hajtómű-felsőrészt. Daala | |||||
Daala | Adatlap | 354013 | 2009. január 24. 15:50 | ||
Oldalról vagy felülről nézve tisztán látszik a méretbeli különbség a tartályok között, valamint a nagy tartályosokon négy rögzítőpánt van a kicsiken csak három. A nagytartályoson hátul jobban kilóg a tartályvég a hátsó ajtó felé és a főfutószár bemarása is láthatóan nagyobb ezeken - köszönhetően a kövérebb tartálynak. Daala | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354012 | 2009. január 24. 15:06 | ||
Rotorguruk! Felnyomtátok a kiváncsisági szintemet a kistartály-nagytartály témában. De hiába néztem végig az airliners.net -en kb. 1300 db Mi 17 fotót, én nem láttam különbséget a tartályok között, maximum annyit, hogy néhánynak az elején volt valami gumibugyi szerűség, de az is csak az első rögzítő pántig. Ha mégis más az 5 magyar minyó,mint amit a csehek, szlovákok, bulgárok, pakisztániak, venezuelaiak használnak, tudná valaki számszerüsíteni a különbségeket (elállás a törzstől,hossz, űrtartalom, stb.) hogy a bunkó műszaki agyam is megértse? Kösz. | |||||
Solo | Adatlap | 354011 | 2009. január 23. 09:27 | ||
Mindkét modernizált 17-es kistartályos. 703,705 | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354010 | 2009. január 23. 07:59 | ||
Daala, Solo! Az általam feltett képeken a nagy tartályos vagy a kistartályos gép van? | |||||
Daala | Adatlap | 354009 | 2009. január 22. 17:53 | ||
701; 702; 703; 704; 705 - kis tartály 706; 707 - nagy tartály | |||||
Solo | Adatlap | 354008 | 2009. január 22. 17:15 | ||
A Trumpeter 1:35-ös maketten másféle tartály van. Nagyobb. Hosszabb és szélesebb is. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354007 | 2009. január 22. 07:47 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 354006 | 2009. január 21. 21:02 | ||
Solo | Adatlap | 354005 | 2009. január 21. 13:05 | ||
Az kemény dió lesz. :) Új oldaltartályokat kell faragnod hozzá. A pilótafülke is elég sci-fi a trumpeter maketten. A műszerfalak mások ,mint a többi magyar 17-en. Beépítettek pár displayt, és a kabinüvegezés alsó részt belülről befedték fekete "vászon?" anyaggal. Próbálok képet szerezni róla. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 354004 | 2009. január 21. 12:50 | ||
Solo! Azt a gépet szeretném megcsinálni a Trumpiból, amelyiket most újítottak fel, és benne van az időjárás radar. | |||||
Solo | Adatlap | 354003 | 2009. január 21. 12:26 | ||
Jól mondja Mekett.:) Egyébként melyik Mi-17-ről kellene kép? | |||||
Mekett | Adatlap | 354002 | 2009. január 20. 22:55 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 354001 | 2009. január 20. 21:32 | ||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni néhány képpel a magyar Mi 17-esek belsejéről? Sajnos nagyon kevés fotót találtam a neten. Köszönöm. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |