<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
laposalátét | Adatlap | 354769 | 2012. május 2. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Benedek | Adatlap | 354768 | 2012. május 2. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A Mi-8 as teheremelő keretét(trapézhoz hasonló) FERMA-nak nevezi a szakirodalom.Hogy a 17-esét hogy hívják,azt nem tudom. Valaki "Szállítós" kollégák? Szakszó kérdésben bent van? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
STEMI | Adatlap | 354767 | 2012. május 2. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Ahogy ígértem, pár kép a jelenlegi állapotokról. Nem mentségképpen mondom, de sajnos nem a legjobbak, telefonnal készültek :( A festés sem végleges: az eredeti NAVY-kék lesz megbolondítva, majd koptatva, antikolva. A figurákon még gondolokodom. Istrati: az SH 2 pilótákat elfelejtettem lefotózni, de pótolom, viszont az izraeli matricamaradékot nem találtam a borítékban, ahol a többit tartom:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354766 | 2012. május 2. 20:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim! Köszönöm az információkat! Esetleg tudja valaki, hogy mi ennek a függesztőnek a neve? Vagy hol lehetne megnézni, hogy pontosan hogy is néz ki? Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 354765 | 2012. május 2. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A 17-esekben(701-705)is DG-64 van, csak az DG-64M. A különbség sárkányos kolléga által leírtak szerint! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 354764 | 2012. május 2. 19:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A Mi-8-on és a Mi-17-en is van külső teher felfüggesztő csak azok teljesen más kinézetűek. A Mi-8-on DG-64 teherfüggesztő keret van a gép hasán a Mi-17-en a tehertérben van felfüggesztve a plafonra erősített törzskereten és a padlón van egy ajtó ahol ki lehet lógatni kivéve a 706 és 707 mivel annak a teheremelője megegyezik a Mi-8-asokéval. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354763 | 2012. május 2. 18:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354762 | 2012. május 2. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én eddig csak ezen a gépen láttam, szerintem ez megy a 8-asra meg a 17-esre is, árvíznél biztos hasznos, ha van még gép amire lehet homokzsákot aggatni. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354761 | 2012. május 2. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Erről se hallottam még, ez magyar találmány vagy minden P-n rajta van? Előre is kösz! z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354760 | 2012. május 2. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
talbi | Adatlap | 354759 | 2012. május 2. 16:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi mindenkinek a biztató hozzászólásokat ;) Jelenleg egy szintén Italeri és szintén 72es SH-60 van terítéken. Azért ez a készlet eddig rászolgált a "borzalmas" jelzőre... Találtam közben egy régen elkezdett Academy 48 ast és egy kb 1 éve pihengető Dragon 144 es Hawkokat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 354758 | 2012. május 2. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bár a ZSU-57-2 és Sz-60 is sorozatot lő, de azok lövegek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354757 | 2012. május 2. 16:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 354756 | 2012. május 2. 16:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||
20mm-től gépágyú, egészen 40mm-ig. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354755 | 2012. május 2. 16:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Jóvan, kötözködjetek csak, a végén még teszek rá a gépágyú helyett egy 357-es Magnumot... z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354754 | 2012. május 2. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354753 | 2012. május 2. 15:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ágyú féle géppuska = gépágyú! XD | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354752 | 2012. május 2. 15:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 354751 | 2012. május 2. 15:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen géppuskát? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 354750 | 2012. május 2. 15:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Klasssz! Kedves HADVezér, kérjük 72-ben kiadni:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 354749 | 2012. május 2. 10:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ha még nem volt: brazil Mi-35 walk around aviacaoemfloripa.blogspot.com.br/2012/04/faex-xii-mil-mi-35m-hind-e-ah-2-sabre.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354748 | 2012. május 1. 10:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Köszi, figyelni fogok rá. Ebben biztos voltam, de először a géppuskát kell megoldanom valahogy, minden más csak azután jöhet... z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354747 | 2012. április 30. 22:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
szia meg ne felejtsd el, hogy az első kabin nagyon más, leginkább a műszerfal változott és eltűnt a géppuska | |||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354746 | 2012. április 30. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354745 | 2012. április 30. 18:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép helikopter és szépen is van előadva:-) Üdv: D.A | |||||||||||||||||||||||||||||||||
talbi | Adatlap | 354744 | 2012. április 30. 16:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354743 | 2012. április 29. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Benedek | Adatlap | 354742 | 2012. április 29. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954! Az a lemez nem kilépő,hanem egy megerősítés,a 30-as gépágyú hatalmas reakciónyomatékát hivatott felvenni az orr törzskereteitől.de még így is 7000-lövés után kuka a sárkány.Lejobb ha ezt a lemezt élével ragasztjátok be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354741 | 2012. április 29. 19:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nincs mit! A pilótafülke ajtaja alatt van még egy szűk lemez kilépő a P-n! Én így csináltam meg. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354740 | 2012. április 29. 17:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354739 | 2012. április 29. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Látványos különbség szerintem nincs a két gép törzse között! Nyugodtan megcsinálhatod a V törzsével. A hunavián van rengeteg részletfotó, azokat érdemes átnézned, hátha lemaradt róla pár dolog. :) A fontos különbség az a operátorfülke alatti "nézőke" hátsó részében van (D,V változatnál hátrafelé jön fel, a P-nél pedig előrefelé)! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354738 | 2012. április 29. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, de nem egészen erre gondoltam. Nekem a V típus van meg, és inkább az érdekelne, hogy át kell-e annak alakítani a törzsét, hogy P legyen belőle, vagy elég csak rátenni a gépágyút? Úgy is fogalmazhatnék, hogy az Italeri azonos törzset ad mindkét típushoz, csak más-más alkatrészeket kell felhasználni, vagy már a törzs is eltérő a két makettnél? z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354737 | 2012. április 29. 16:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354736 | 2012. április 29. 16:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos! Ez a gép az 580-as, a hunavián találtam ezeket a képeket. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 354735 | 2012. április 29. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Neo954! Az általad belinkelt 700-as szériájú, keverő dobbal felszerelt gépről, van-e még képed? Illetve ennek lehet-e tudni az oldalszámát pontosan, 7..? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
STEMI | Adatlap | 354734 | 2012. április 29. 14:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Istrati: ha megtalálom a megmaradt ívet és adsz egy postacímet én szívesen elküldöm neked, ami megmaradt. Neo, laposalátét és a többiek:) a képeket szerdán-csütrötökön láthatjátok majd. Addig is mindenkinek kellemes hétvégét, sziasztok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354733 | 2012. április 29. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez a kép talán segít, én ez alapján dolgoztam, mert ahogy nézegettem a P-s fényképeket elég nagy az egyezés. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354732 | 2012. április 29. 12:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Egy kis információra lenne szükségem Mi-24 ügyben. Mi-24P típust szeretnék építeni, de Mi-24V makettem van. Az lenne a kérdésem, hogy elég az Italeri P ágyúját és egyéb elemeit áttenni a V-re, vagy egész más ott a törzs is, és ezért mindenképp szükség lenne egy P törzsre is? Illetve a gépágyún kívül van más látható különbség is a két típus között? Aki tudna segíteni, várom válaszát itt is, email-ben is, előre is nagyon köszönöm! z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 354731 | 2012. április 29. 12:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hát,így sikerültek:((Ez a kép volt nálam is a minta. Az éket már a kész festésre-koszolás,koptatás előtt-próbáltam "felfesteni",de a szegecselés akadályozott rendesen.Meg a kézügyetlenségem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354730 | 2012. április 29. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Egész jó lett, kár a lapátokért! Ahogy nézegettem az eredeti képeket, nem hajlanak olyan erősen a lapátok, inkább a rotoragynál van egy kis lógásuk. Itt egy kép, igaz itt nyűgözve van a gép. Én az enyémet "imbolygós" helyzetben csinálom meg, mikor felpörgetik a lapátokat. Az éket miért nem maszkolva csináltad? Akkor egyenesebb lett volna bár gondolom nem lehet könnyű a pozitív szegecselésen maszkolni. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 354729 | 2012. április 29. 11:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sikerült!:)) A lapátok keretről levágás után felfelé pöndörödtek,majd egy kis melegítés után menthetetlenül megtörtek lefelé.Ezek után már nem mertem hozzájuk nyúlni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 354728 | 2012. április 29. 11:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Szia,Stemi!A képeket én is várom,a felsorolásból kiindulva nem egyszerű,amit csinálsz. Szia,Neo!Én most készültem el az Airfix 24-sel.Remélem a képeket is feltudom rakni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354727 | 2012. április 29. 11:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||
STEMI | Adatlap | 354726 | 2012. április 29. 09:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az Arado Nightfighter és a MI 8-as a MOK felajánlása volt a tavalyi Gödöllő-i 50 órás őrület alkalmából. Akkor ott hozzá is láttam az összegházasításnak, de túl nagy lett volna, így átszerkesztettem. Szétszedtem a T6, Arado és MI 8 összeragasztott darabjait, majd az SH 2 rotorjait leszereltem és egy szikével kettébontottam a helit. levágtam a farokrészt, a tolóajtók, a pilóták ajtajai és a pilótafülke is lekerültek. A székek, pedálok stb. is. Átrendezésre került a belső tér. A 2 fé-lhelikopter belsejét kartondobozok szállításakor azok összekötésére használt műanyagsávból kibéleltem, majd a MI 8 üléseit beragasztottam, sztirollapból meg kitoldottam testet, így kialakítottam a deszant- és rakteret:) 2 öngyújtó gáztartálya szolgáltatta a 2oldali nehézgépfegyvert a pilótafülke mögötti deszantajtók alá, az orrészen. Az Arado Nightfighter farokrésze és az SH 2 közé beragasztottam a MI 8as pilótafülkéjének és deszantterének elválasztó paneljét. Az Ar 2 géppuskája a farokrész tetejére került. Jelenleg itt tartok. Amikor elkészülnek a MOK-os darabokból és a sajátjaimból eszkábált tákolmányok :) elviszem őket MOK jelzéssel kiállításra is: az SH 2F + T6 + Ar(ado)-t "SAHARA" kódnévvel, MOK jelzéssel a NAVY kötelékéből tervezem elnevezni, még nem tudom milyen figurákból tunninglolt "marine"-okkal, valamint a MI8 + Ar + ? "MIRAMAR" kódnévvel, ugyancsak MOK jelzéssel a Légierő csapatszállítójaként egy-egy dioráma alapon. Ui. kép később, azért a leírás, most. :) Szép vasárnapot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354725 | 2012. április 29. 09:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||
:-) Akkor az IAF matricákat nem használod fel...ugye?:-))) Kinek lenne olyan normális számsora,ami helyettesíthetné a "bolti",unalmas 666 számsort az ITALERI féle J.G.G./Yasur 1:72 helikopterhez? Mellesleg:V-22 eseket fog vásárolni az izraeli hadsereg is? www.boeing.com/ospreynews/2011/issue_01/evolving_s34_p2.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354724 | 2012. április 29. 09:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ennyi király roncsból sci-fit :) Biztos jó lett de én maradok a valósnál. nálam az Apollo holdkomp a maximum... üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||
STEMI | Adatlap | 354723 | 2012. április 29. 09:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia. Amerikait építek. Vietnámi hadszintér, Son Tay Raid vagy valami más, de mindenképp vietnámi lesz. Van még 2 Huey-m is, meg a revell amerikai és vietkongjai... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354722 | 2012. április 28. 23:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A Jolly-t milyen matricával építed?IAF?Egyéb? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
STEMI | Adatlap | 354721 | 2012. április 28. 21:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zoli. Sajnos nincs:( De az SH 2F sem helikopter már:P Költözésnél letört két forgószárny / rotorlapát és a visszaragasztás nem ment valami jól. Sajnálom, mert jó makett volt és szeretem is a 60-as, 70-es, 80-as évek forgószárnyasait, ígyhát teljesen átépítettem, illetve most építem: egy skretch sci-fi csapatszállító könnyűdeszant repcsiféle lesz belőle (LIGHT ARMORED DROPSHIP). Én már csak ilyen vagyok:P A szárnyai egy 48-as T 6 Texantól származnak, a farokrész egy 72-es Arado Nightfigterből lett operálva. A pilótafülke két oldala az eredeti SH 2 F-é, közé jön egy MI 8-as fülke beékelve, a szárnyon függő hajtóműveket valami Ar 234 P szerűre szeretném megoldalni valami "trashbuild" módon, ahogy én szoktam:) Majd teszek fel róla képeket:)! Valamint a régóta épülő Airfix jollyról is. Szép estét, kellemes hosszú hétvégét! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354720 | 2012. április 28. 08:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Megkaptam a két Aifix pilótát...és szerintem használhatóak:-) Lehet hogy nem csúcsminőségű a kidolgozásuk,de mivel úgyis alig látszik belőlük valami ebben a méretben ott a kabinban,lehet hogy bekerülnek. Ám ha volna esetleg plusz figura valakinek...érdekelne,hátha mégsem az Airfix kerül bele. Ezt az SH-2-t nem ismerem,de rá fogok keresni...köszi a tippet. Üdv: D.A |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Látom nemcsak az én asztalomon uralkodik Kreatívkáosz-Kapitány:-))
üdv