<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
pintair | Adatlap | 354778 | 2012. május 7. 12:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||
talbi | Adatlap | 354777 | 2012. május 6. 21:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354776 | 2012. május 6. 19:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||
:-) Üdv urak! (nem mint kérdés):-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354775 | 2012. május 6. 19:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv urak? Az lenne a kérdésem,hogy lenne-e valakinek nagy sárga Shevron-ja és századjelvénye egy 1:48 és egy 1:35 MD-500 Defender-hez? Üdv: D.A | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354774 | 2012. május 3. 14:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 354773 | 2012. május 3. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
fogalmam sincs, de gondolom ez elsősorban megrendelői igényeken múlik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 354772 | 2012. május 3. 11:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem tudod véletlenül, hogy irányított rakétákat már nem is tudnak hordozni az új 24/35-ösök? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Benedek | Adatlap | 354771 | 2012. május 2. 22:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Így-így! Ahogy mondod kedves kolléga. FERMA= (Fedélzeti Erős Ráma Magasba-emelendő Akadályokhoz) Egyébként lassan itt a dinnyeszezon,mehetnék árulni megint: Dinnyééét! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 354770 | 2012. május 2. 22:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz Robi ! Mi anno Szentkirályon KÖZÉPEN! a 17-ét is csak FERMA-nak hívtuk. Szakszóban ha jól emlékszem a neve nincs benne. Üdv Jani | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 354769 | 2012. május 2. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Szia,Stemi!Zsír lesz a gép,hajrá! Látom nemcsak az én asztalomon uralkodik Kreatívkáosz-Kapitány:-)) üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Benedek | Adatlap | 354768 | 2012. május 2. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A Mi-8 as teheremelő keretét(trapézhoz hasonló) FERMA-nak nevezi a szakirodalom.Hogy a 17-esét hogy hívják,azt nem tudom. Valaki "Szállítós" kollégák? Szakszó kérdésben bent van? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
STEMI | Adatlap | 354767 | 2012. május 2. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Ahogy ígértem, pár kép a jelenlegi állapotokról. Nem mentségképpen mondom, de sajnos nem a legjobbak, telefonnal készültek :( A festés sem végleges: az eredeti NAVY-kék lesz megbolondítva, majd koptatva, antikolva. A figurákon még gondolokodom. Istrati: az SH 2 pilótákat elfelejtettem lefotózni, de pótolom, viszont az izraeli matricamaradékot nem találtam a borítékban, ahol a többit tartom:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354766 | 2012. május 2. 20:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim! Köszönöm az információkat! Esetleg tudja valaki, hogy mi ennek a függesztőnek a neve? Vagy hol lehetne megnézni, hogy pontosan hogy is néz ki? Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 354765 | 2012. május 2. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A 17-esekben(701-705)is DG-64 van, csak az DG-64M. A különbség sárkányos kolléga által leírtak szerint! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 354764 | 2012. május 2. 19:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A Mi-8-on és a Mi-17-en is van külső teher felfüggesztő csak azok teljesen más kinézetűek. A Mi-8-on DG-64 teherfüggesztő keret van a gép hasán a Mi-17-en a tehertérben van felfüggesztve a plafonra erősített törzskereten és a padlón van egy ajtó ahol ki lehet lógatni kivéve a 706 és 707 mivel annak a teheremelője megegyezik a Mi-8-asokéval. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354763 | 2012. május 2. 18:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354762 | 2012. május 2. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én eddig csak ezen a gépen láttam, szerintem ez megy a 8-asra meg a 17-esre is, árvíznél biztos hasznos, ha van még gép amire lehet homokzsákot aggatni. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354761 | 2012. május 2. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Erről se hallottam még, ez magyar találmány vagy minden P-n rajta van? Előre is kösz! z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354760 | 2012. május 2. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
talbi | Adatlap | 354759 | 2012. május 2. 16:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi mindenkinek a biztató hozzászólásokat ;) Jelenleg egy szintén Italeri és szintén 72es SH-60 van terítéken. Azért ez a készlet eddig rászolgált a "borzalmas" jelzőre... Találtam közben egy régen elkezdett Academy 48 ast és egy kb 1 éve pihengető Dragon 144 es Hawkokat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 354758 | 2012. május 2. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bár a ZSU-57-2 és Sz-60 is sorozatot lő, de azok lövegek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354757 | 2012. május 2. 16:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 354756 | 2012. május 2. 16:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||
20mm-től gépágyú, egészen 40mm-ig. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354755 | 2012. május 2. 16:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Jóvan, kötözködjetek csak, a végén még teszek rá a gépágyú helyett egy 357-es Magnumot... z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354754 | 2012. május 2. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354753 | 2012. május 2. 15:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ágyú féle géppuska = gépágyú! XD | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354752 | 2012. május 2. 15:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 354751 | 2012. május 2. 15:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen géppuskát? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 354750 | 2012. május 2. 15:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Klasssz! Kedves HADVezér, kérjük 72-ben kiadni:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 354749 | 2012. május 2. 10:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ha még nem volt: brazil Mi-35 walk around aviacaoemfloripa.blogspot.com.br/2012/04/faex-xii-mil-mi-35m-hind-e-ah-2-sabre.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354748 | 2012. május 1. 10:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Köszi, figyelni fogok rá. Ebben biztos voltam, de először a géppuskát kell megoldanom valahogy, minden más csak azután jöhet... z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354747 | 2012. április 30. 22:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
szia meg ne felejtsd el, hogy az első kabin nagyon más, leginkább a műszerfal változott és eltűnt a géppuska | |||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 354746 | 2012. április 30. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Israti71 | Adatlap | 354745 | 2012. április 30. 18:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép helikopter és szépen is van előadva:-) Üdv: D.A | |||||||||||||||||||||||||||||||||
talbi | Adatlap | 354744 | 2012. április 30. 16:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354743 | 2012. április 29. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Benedek | Adatlap | 354742 | 2012. április 29. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954! Az a lemez nem kilépő,hanem egy megerősítés,a 30-as gépágyú hatalmas reakciónyomatékát hivatott felvenni az orr törzskereteitől.de még így is 7000-lövés után kuka a sárkány.Lejobb ha ezt a lemezt élével ragasztjátok be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354741 | 2012. április 29. 19:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nincs mit! A pilótafülke ajtaja alatt van még egy szűk lemez kilépő a P-n! Én így csináltam meg. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354740 | 2012. április 29. 17:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354739 | 2012. április 29. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Látványos különbség szerintem nincs a két gép törzse között! Nyugodtan megcsinálhatod a V törzsével. A hunavián van rengeteg részletfotó, azokat érdemes átnézned, hátha lemaradt róla pár dolog. :) A fontos különbség az a operátorfülke alatti "nézőke" hátsó részében van (D,V változatnál hátrafelé jön fel, a P-nél pedig előrefelé)! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354738 | 2012. április 29. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, de nem egészen erre gondoltam. Nekem a V típus van meg, és inkább az érdekelne, hogy át kell-e annak alakítani a törzsét, hogy P legyen belőle, vagy elég csak rátenni a gépágyút? Úgy is fogalmazhatnék, hogy az Italeri azonos törzset ad mindkét típushoz, csak más-más alkatrészeket kell felhasználni, vagy már a törzs is eltérő a két makettnél? z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354737 | 2012. április 29. 16:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354736 | 2012. április 29. 16:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos! Ez a gép az 580-as, a hunavián találtam ezeket a képeket. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 354735 | 2012. április 29. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Neo954! Az általad belinkelt 700-as szériájú, keverő dobbal felszerelt gépről, van-e még képed? Illetve ennek lehet-e tudni az oldalszámát pontosan, 7..? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
STEMI | Adatlap | 354734 | 2012. április 29. 14:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Istrati: ha megtalálom a megmaradt ívet és adsz egy postacímet én szívesen elküldöm neked, ami megmaradt. Neo, laposalátét és a többiek:) a képeket szerdán-csütrötökön láthatjátok majd. Addig is mindenkinek kellemes hétvégét, sziasztok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354733 | 2012. április 29. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez a kép talán segít, én ez alapján dolgoztam, mert ahogy nézegettem a P-s fényképeket elég nagy az egyezés. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 354732 | 2012. április 29. 12:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Egy kis információra lenne szükségem Mi-24 ügyben. Mi-24P típust szeretnék építeni, de Mi-24V makettem van. Az lenne a kérdésem, hogy elég az Italeri P ágyúját és egyéb elemeit áttenni a V-re, vagy egész más ott a törzs is, és ezért mindenképp szükség lenne egy P törzsre is? Illetve a gépágyún kívül van más látható különbség is a két típus között? Aki tudna segíteni, várom válaszát itt is, email-ben is, előre is nagyon köszönöm! z | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 354731 | 2012. április 29. 12:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hát,így sikerültek:((Ez a kép volt nálam is a minta. Az éket már a kész festésre-koszolás,koptatás előtt-próbáltam "felfesteni",de a szegecselés akadályozott rendesen.Meg a kézügyetlenségem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 354730 | 2012. április 29. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Egész jó lett, kár a lapátokért! Ahogy nézegettem az eredeti képeket, nem hajlanak olyan erősen a lapátok, inkább a rotoragynál van egy kis lógásuk. Itt egy kép, igaz itt nyűgözve van a gép. Én az enyémet "imbolygós" helyzetben csinálom meg, mikor felpörgetik a lapátokat. Az éket miért nem maszkolva csináltad? Akkor egyenesebb lett volna bár gondolom nem lehet könnyű a pozitív szegecselésen maszkolni. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 354729 | 2012. április 29. 11:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sikerült!:)) A lapátok keretről levágás után felfelé pöndörödtek,majd egy kis melegítés után menthetetlenül megtörtek lefelé.Ezek után már nem mertem hozzájuk nyúlni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
dioráma téma