<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78. |
Keri | Adatlap | 357216 | 2008. május 13. 21:05 | ![]() | |
Nem tudom,CNC-zésben még nem gondolkoztam:-) | |||||
Gabusch | Adatlap | 357215 | 2008. május 13. 20:59 | ![]() | |
Nem olyan nagyon kevés azért az a 100 dollár. Nem vagyok benne biztos, hogy egy 3D modell alapján hasonló árban nem lehet valakivel megcsináltatni CNC-vel. | |||||
Keri | Adatlap | 357214 | 2008. május 13. 20:54 | ![]() | |
Makettező szemmel mindenképpen felújításra szorul.Én az idő miatt venném meg.Sok hetet spórolna az ember,ha nem a nulláról indulna el.De aztán ki tudja,lehet inkább megérné sk megcsinálni mint ezzel szenvedni. | |||||
Gabusch | Adatlap | 357213 | 2008. május 13. 20:47 | ![]() | |
Én tegnap találtam valamit, ahol 62$+30$ a szállítás, de azért jó lenne tudni, mégis milyen? Azért nem két fillér, leghet, hogy vennék inkább mást ennyi delláért. Pl. a Typ II-t, mert olyan még nincs. Én nem RC-zem, de azt tudom, hogy ők meg nem feltétlenül részleteznek. De az az S-Boat jól néz ki. | |||||
Keri | Adatlap | 357212 | 2008. május 13. 20:41 | ![]() | |
Hm,jaffa,ez az 1:144-es Arii érdekelne engem is.Melyik típus? Összegyűjtöm neked ami van most vincsin meg lemezeken filmek,kiírom,Berényben oda tudom adni. Gabusch! Az öreg már beszüntette a gyártást,de még lehet kapni a készleteit néhol.Vákumformázott testek,torony,semmi más.Egetrengető minőséget ne várj,egyszerű,sima felépítés,de hát ennyi pénzért! www.steelnavy.com/CombatModelsSBoatMG.htm www.kriegershobbies.com/combat.htm taliesenr@aol.com Én egy éve már itt érdeklődtem,ez a Kriegers e-mailcíme,remélem jól írtam fel.Egy éve volt 50-65 dolcsi között mindegyik test ára(1:72).Meg valahol még képeim is vannak egy Type XXI-ről,előkeresem. Keri | |||||
Gabusch | Adatlap | 357211 | 2008. május 13. 19:44 | ![]() | |
Jaffa, küldtem Neked mélt, meg felvettelek Skype-on | |||||
jaffa | Adatlap | 357210 | 2008. május 13. 17:53 | ![]() | |
csak katalogusom van elektronikusan msn n vagy skypén átküldöm ha kell jaffa12@freemail.hu ez jo mindkettöhöz üdv | |||||
Gabusch | Adatlap | 357209 | 2008. május 13. 16:39 | ![]() | |
Kérhetnék egy linket? erre az Ariira is? | |||||
jaffa | Adatlap | 357208 | 2008. május 13. 15:23 | ![]() | |
az arii cég csinál 1:144 még japán tengot is | |||||
Ltg. | Adatlap | 357207 | 2008. május 13. 08:45 | ![]() | |
Keri! Igen! Ebben teljesen igazad van,de abból indulok ki, hogy az eredeti Holland tengralljárók továbbfejlesztéséből származó (megnövelt méretű)ámerikai E,F,G H, meg az ezekből származó orosz(szovjet), japán, meg más nemzetiségű tengók esetén a bordakeresztmetszet rendre szabályos kör (elrendezésükben sem tagadhatnák le az elődöt). A torpedótubusok elhelyezésével kapcsolatban Gabusch lefordította pongyola fogalmazásomat (ott az orron pl. simán sérül a kör-keresztmetszetről szőtt álmom!) Érdekes, hogy a modern amcsi tengók mennyire hasonlítanak ezekre a korai hajó-osztályokra! A szerves technikai fejlődést az amerikai haditechnika esetében több vonakon is felfedezni vélem (pl. Winchester 1873-M1-M16, vagy P51- F-16). De lehet, hogy ez is csak az én hüleségem! üdv, LS | |||||
Gabusch | Adatlap | 357206 | 2008. május 13. 00:00 | ![]() | |
Keri, láttál Te már ilyen Combat Models kitet? Képtelen vagyok találni bármilyen referenciát róluk, pedig van két I. VH-s tengójuk és az lehet, hogy érdekelne. De 100 dolcsit kidobni a franctudjamire, azért picit húzós. | |||||
Gabusch | Adatlap | 357205 | 2008. május 12. 23:29 | ![]() | |
A Hasegawa 1:700-as kitjét láthatod az 1555-ös hozzászólásomban, duplájára nagyítva. Abban van egy IX, agy VII vízvonal, meg egy kettétört elmerülő kereskedelmi hajó. Csak akkor ajánlom, ha diorámát akarsz csinálni kicsiben. modelingmadness.com/reviews/misc/ships/rey79.htm www.pantown.com/board.php A Nichimo 1/200-as egyébként közel 40 cm hosszú. | |||||
jaffa | Adatlap | 357204 | 2008. május 12. 23:15 | ![]() | |
mágus nem akarok moho lenni de mindegyik mibe fájna? köszi :-) | |||||
Gabusch | Adatlap | 357203 | 2008. május 12. 21:58 | ![]() | |
Nichimo 1:200-ban. Elvileg motorizálható is. Szerintem egész kultúrált kis darab ahhoz képest, hogy nem mai csibe. A régi 1/125-ös Revell hetesekhez képest meg maga a csúcs. Kétféle van, ez a IXB modelingmadness.com/scotts/misc/ships/type9bpreview.htm Ez meg a IXC, elég baráti áron. www.freetimehobbies.com/index.asp | |||||
Szõkekapitány | Adatlap | 357202 | 2008. május 12. 21:55 | ![]() | |
Köszi, gyártó alapján már megtalálom. 1/200 pont jó lenne nekem, kevés helyet foglal, de még nem túl apró. | |||||
Keri | Adatlap | 357201 | 2008. május 12. 21:49 | ![]() | |
Szia! Academyé egy elég rossz készlet,inkább játék gyerekenek mint makett.Van benne kis motor,így le tud merülni.Elnagyolt,pontatlan,hiányos. IX-est gyárt a Mirage,Pit Road,Nichimo,Hobby Boss,Hasegawa. Biztos vannak még gyártók,majd többiek mondják.Ezek mind 1:200-350 meg 1:700,tehát elég picik. Őrűlt amerikai Combat models gyártja rc-seknek a testet 1:72-ben:-)Nem is drágán,úgyhogy majd rendelek tőle,ha lesz rá manim. Jaffa,dehogynem,melyik kellene? Keri | |||||
jaffa | Adatlap | 357200 | 2008. május 12. 21:31 | ![]() | |
nem szeretnéd megosztani velem is valahogy mester ? | |||||
Szõkekapitány | Adatlap | 357199 | 2008. május 12. 21:18 | ![]() | |
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy Type IX U-Bootot ki gyárt, illetve honnan lehet beszerezni? Én még egyszer régen láttam az Academy-nek az 1:150-es makettjét, de üzletben azóta soha többet ezt a típust. | |||||
Gabusch | Adatlap | 357198 | 2008. május 12. 21:00 | ![]() | |
Igen. Feliratot meg én sajnos ezekhez nem találtam. | |||||
Keri | Adatlap | 357197 | 2008. május 12. 20:45 | ![]() | |
Igen.megvannak.Többsége vhs-en,féltve őrzöm őket.:-) | |||||
jaffa | Adatlap | 357196 | 2008. május 12. 20:27 | ![]() | |
http://www.opensubtitles.com/hu innen elvileg le tudod szedni a feliratokat | |||||
jaffa | Adatlap | 357195 | 2008. május 12. 20:18 | ![]() | |
Keri ,Gabusch ezek meg is vannak nektek? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 357194 | 2008. május 12. 20:17 | ![]() | |
köszike | |||||
Keri | Adatlap | 357193 | 2008. május 12. 19:18 | ![]() | |
Hali! Above Us The Waves Torpedo Run Up Periscope Crash Dive We Dive At Dawn Destination:Tokyo The Enemy Below Hellcats Of The Navy(még Ronald Reagennel a főszerepben) Operation Petticoat Operation Pacific(itt meg John Wayne:-)) In Enemy Hands Submarine Seahawks Submarine X-1 De hát "Das Boot" az isten! Keri | |||||
Gabusch | Adatlap | 357192 | 2008. május 12. 18:11 | ![]() | |
Meg még van egy Lorelei c. japán, erről abszolúte nem tudok nyilatkozni, de valószerűleg valami nagy-nagy-nagy mese. Olyan, mint az U-571. | |||||
Gabusch | Adatlap | 357191 | 2008. május 12. 18:08 | ![]() | |
Das Boot (A tengeralattjáró) /német/ Run Silent Run Deep /amerikai/ U-571 /amerikai, kritikán aluli/ Isten után az első /orosz/ U47 - Kapitänleutnant Prien /német, 1958/ Az utóbbi kettőhöz keresek angol vagy magyar feliratot. Ezen kívül még van a Tűz a víz alá, ami ugyen nem II. VH-s de egy Balaon (vagy Gaton) játszódik. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 357190 | 2008. május 12. 16:18 | ![]() | |
Gabusch | Adatlap | 357189 | 2008. május 12. 16:03 | ![]() | |
Tudunk. Mondjunk is? :) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 357188 | 2008. május 12. 14:13 | ![]() | |
tudtok nekem 2.dik világháborús tengeralattjárós filmeket mondani? | |||||
Gabusch | Adatlap | 357187 | 2008. május 10. 19:45 | ![]() | |
Az amiknak sem kell minden: index.hu/politika/belfold/tegnapiujsag/2008/05/10/1960_a_uss_triton_elsokent_keruli_meg_viz_alatt_a_foldet/ | |||||
Gabusch | Adatlap | 357186 | 2008. május 10. 12:27 | ![]() | |
De, csak kérted, hogy fejtse ki bővebben. Megtettem helyette. :) | |||||
Keri | Adatlap | 357185 | 2008. május 10. 12:16 | ![]() | |
Ööö...én nem ezt írtam? | |||||
Gabusch | Adatlap | 357184 | 2008. május 10. 12:16 | ![]() | |
A torpedócsövek vízszintesen vannak hosszirányukat tekintve, de egymás fölött a hajó középvonalában. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 357182 | 2008. május 10. 12:09 | ![]() | |
Ha valaki felhív, és nem veszed fel, akkor illik vissza hívni. Kossuth Lajos | |||||
Keri | Adatlap | 357181 | 2008. május 10. 11:57 | ![]() | |
Szia! A hollandoknak a Whitehead vállalat tervei alapján készült úbótok közül az O 4 és O 5(vagy O V)-öt vonták ki utoljára '35-ben. Erről a függőleges torpedócsőről mondhatnál többet,mert még nem hallottam róla.Esetleg avval tévesztheted,hogy 2 vetőcső volt az orrban,egymás felett vízszintesen. Mivel ezek teste még "single hull type" volt,tehát nem nyomásálló test-áramvolanaló burkolat,hanem a nyomásálló test volt a külső burkolat,valamint relatíve kicsi volt a merülési mélységük(max 40 méter),ezért könnyen előfordulhatott az ideálistól eltérő bordaprofil. Keri | |||||
heart68 | Adatlap | 357180 | 2008. május 8. 20:55 | ![]() | |
Ltg. | Adatlap | 357179 | 2008. május 8. 09:27 | ![]() | |
Keri! A Havmanden gyakorlatilag egy megnövelt Holland-tipus volt, egy csavarral és függőlegesen elhelyezett torpedótubussal. A Dán és a Holland haditengerészet a 30-as évek közepéig használta ezeket (ez utóbbi ha jól emlékszem az O5-öt 1937-ben vonta ki a hadrendből. A Csonkarét-könyvben található metszeti bordarajzok közül az egyik nekem gyanús (olyan furcsa szív alakú és hát teljes kör keresztmetszetnek kellene lennie). A Dán és a Holland hajókról van több fotóm is. Azokon nem tudom kontrolálni ennek a valóságtartalmát. üdv, LS | |||||
heart68 | Adatlap | 357178 | 2008. május 7. 19:59 | ![]() | |
Sziasztok! Elöre bocsájtom,ezeket a képeket elöbb rakom ide fel mint hogy a gazdája látná...:)Bocsi Öcskös:):):) Szóvval, Robbe U-47, 1:40 RC-modell torony készülget, természetessen megfelelö dokumentáciok segitségével./thanks Keri-szan!/ Több információ a tengorol és épitéséröl KBT-töl :):) További jó épitgetést mindenkinek! Király József U-1405. kaposvár. | |||||
Keri | Adatlap | 357177 | 2008. május 5. 16:40 | ![]() | |
Próbálkozok velük mindenképpen,mert a Csonkaréti könyvben lévő rajzoknál komolyabbra van szükség. Októberben esedékes bécsi Messén pedig az osztrákoktól hozok pár szép tervrajzmásolatot. Periszkópmélységre! Keri | |||||
SIG | Adatlap | 357176 | 2008. május 3. 23:01 | ![]() | |
Tényleg köszi és örülök, hogy az ááánglius fikázásomból, eljutottunk végül ide :) Jó kis dumcsi volt, sokat okosodtam, élmény volt Veletek... Üdv... | |||||
Gabusch | Adatlap | 357175 | 2008. május 3. 22:49 | ![]() | |
Nincs mit SIG, vannak még rejtett ötleteim, de akkor az minimum három hét. :) Viszont jutiból felülhetsz egy fél Shermanra, meg egy Pantherre is. :) | |||||
Gabusch | Adatlap | 357174 | 2008. május 3. 22:48 | ![]() | |
Nem kijavítani akartalak, csak talán ez magyarázatot ad a viselkedésükre. Ha "hivatalból" keresed meg őket, lehet, hogy segítőkészebbek. K.u.K. U-bootokról megjelent egy könyv (Gyorsmerülés), abban vannak rajzok, de csak a Havmanden típus tűnik esetleg megépíthetőnek azok alapján. | |||||
Keri | Adatlap | 357173 | 2008. május 3. 22:44 | ![]() | |
Rosszul írtam,nem múzeum,archívum.Éna régi k.uk.-s ubootokról meg a Type XB-ről keresem az infót.Leveleztem velük,de nagyon hektikusan válaszoltak.Mindegy,oda el kell menni!:-) Köszi a választ! Keri | |||||
SIG | Adatlap | 357172 | 2008. május 3. 22:43 | ![]() | |
Köszönöm !!! Le a kalappal, ezt egyszer bejárom mocival, anyura :))) Ki is nyomtatom, hogy tudjak miből puskázni ;) | |||||
Keri | Adatlap | 357171 | 2008. május 3. 22:41 | ![]() | |
Valamelyik régi Top Gunban asszem volt is egy cikk a kiemeléséről(ti. U-534).Egy dán milliomos emeltette ki abban bízva,hogy aranyat talál a fedélzeten.Nem talált,nem is érdekelte a továbbiakban.Ezért kallódott azóta.Angol,német kormány szégyellje magát,kötelességük lett volna törődni ezzel a szépséggel! | |||||
Gabusch | Adatlap | 357170 | 2008. május 3. 22:39 | ![]() | |
Mert nem hívtam fel őket és rosszul időzítettem. Igazság szerint elfelejtettem, mert volt egy "pici" gondunk: lerepült az egyik tetőablak a lakókocsiról valahol Münster és Cuxhaven között. Azt javíttattam fél napig, eszetlen örömömre, mit ne mondjak. Igaz, hogy "maketteztem" egyet az eredeti helyére, de elindulni nem mertem vele. Valami edényszetet vettem a hipermarkecben 8 euróért, aztán spárgával felkötöttem a tetejét a fogantyúkra, hogy ne essen be az eső. Mert az persze egyből elkezdett csepegni, ahogy észrevettük, hogy valami nincs rendben. Persze beesett, de felapplikáltam egy nejlonszatyrot a szúnyogháló keretére úgy, hogy a víz a kémiai wc-be csepegjen róla. Egy élmény volt! :) Valahol vannak róla képek is. Namost amíg ezzel szarakodtunk, elmúlt a péntek és vasárnap már menni kellett, szombaton meg jól be is voltak zárva. Egyébként szerintem az nem múzeum - bár valami kiállítás van benne - kutatni meg az ember nem ad-hoc megy. | |||||
Gabusch | Adatlap | 357169 | 2008. május 3. 22:30 | ![]() | |
Ha valaki nem akar olyan rohadt messze elmenni (pedig nagyon megéri) a nelsejét 100%-ig lemásolták a Bavaria filmstúdióban a Das Boothoz. Az egyetlen lényeges különbség, hogy más a színbe, hogy még komorabb legyen a filmen. Csekély díjazás ellenében megtekinthető Münchenben. Ugyanott az U-1, I. VH-s tengeralattjáró a Deutchses múzeumban, sok más mellett. Az a múzeum minimum egy teljes nap, nyitástól zárásig, de nem biztos, hogy mindent látni fogsz. Nem pont makettezéssel kapcsolatos, de a bányászati része a pincében eszméletlen és kábé egy óra, mire végigér rajta az ember. De van ott minden más is, mindenféle Messer, Focke-Aeghelis (vagy hogy írják), V1, V2, Fokker triplán, Zeppelin alkatrészek. Mellette Dachau szintén megér egy misét, bár nagyon szomorú és lehangoló hely. | |||||
Keri | Adatlap | 357168 | 2008. május 3. 22:29 | ![]() | |
Hali! Cuxhavenben én is szeretnék bejutni az u-boot múzeumba.Miért nem sikerült neked bejutni?Elég rossz a kommunikációjuk,e-mail címük nem volt,levélre nagy késéssel válaszoltak. Keri | |||||
Gabusch | Adatlap | 357167 | 2008. május 3. 22:24 | ![]() | |
Az U-995 az utolsó megmaradt Typ VII, egészen pontosan egy VIIC/41. Azt hiszem, a Revell Atlantic kitjében van is hozzá matrica. | |||||
Gabusch | Adatlap | 357166 | 2008. május 3. 22:22 | ![]() | |
Ha jól értettem a Keri által belinkelt cikket, akkor az U-534 esetében a tulaj dán és 5 milla euróért akarta átengedni a hajót. Mivel nem volt jelentkező, le akarta bontatni. Ekkor jött a most daraboló cég, áldassék tehát a neve! A jelenlegi helyén, miután bezárt az őt kiállító múzeum, parkolót kívánnak építeni, tehát ott nem maradhat. Ezért - még egészben - elvitték párszáz méterrel arrébb, ami mintegy negyedmillió fontba került. Darabokban a szállítás jóval olcsóbb, valamint az egyetlen rendelkezésre álló kiállítóhelyen nem férne el egészben. Ezért a darabolás, amit úgy végeznek, hogy később, ha minden klappol ismételten össze lehessen állítani. Addig a részeket lezárják, állagmegőrzési céllal. A látványtervek szerint ezt átlátszóra akarják csinálni, hogy a nagyérdemű beletekinthessen. U-995. Nagyon fejből, a tévedés joga fenntartva. A háború után Norvégia kapta, ahol szolgálatban is állt kb. a hatvanas évek közepéig. Ekkor felajánlották az NSZK-nak, ami szart rá, de valami alapítvány megvette jelképes 1 márkáért. (Innen biztos.) Ezután felújították és kiállították a laboe-i sétányon a Tengerészeti emlékmű alatt. Szuper kis nyaralóváros Laboe, Stein felé 2 km-re kitűnő kemping, kis szerencsével kibírható hőfokú tenger. 6 Km-rel arrébb Möltenortban tengeralattjárós emlékmű. Oda-vissza körülbelül 3000 km, de akkor már érdemes tenni egy kis kitérőt Cuxhavenbe (kemping, hajóroncs-múzeum, benne angol tengótorony, Seehunde, stb.), U-Boot archivum (nem jutottam be), illetve kábé fél óra Bremerhavenben a Hajózástörténeti Múzeum, benne Seehunde, egy Kogge, meg természetesen az U-2540. Visszafelé Hamburgtól délre 100 km-re Munster (NEM tévesztjük össze Münsterrel!!!), ahol egy baromi nagy csörömpmúzeum van, benne minden, A7V-től királytigrisig, bár a Tiger I-et nem láttam, de állítólag van nekik az is. De Leopárd, Sherman, mindenféle más ami szarok a T34 mellet. És amikor arra jártam 2001-ben, élvezetes egyenruha- és kézifegyvergyűjteményük is volt. Ezen felül útközben amire érdemes odafigyelni. A csehországi Brozanyban gondolom még megvan a kemping (mellette étterem, hűs Staropramennel), ez 12 km-re található Terezíntől. Ez a kis K.u.K. erődváros mint Theresienstadt vonult be a történelembe, megtekintésére körülbelül fél napot kell szánni. Távolabbi környezetében található Lidice, illetve odafelé menet nagyon érdemes tenni egy kis kitérőt a Prágától 40 km-re lévő Karlstejn megtekintésére, feltéve, hogy odaér az ember mondjuk délután háromig bezárólag, mert a parkoló messze esik a vártól. Vissszafelé, hogy ne legyen olyan unalmas, válasszuk a colditzi kempinget, a vár megtekintése kb. 2-3 órát vesz igénybe, éjfélre egymenetben haza is lehet érni. Amit itt leírtam, az egy hét alatt (5 nap szabi) viszonylag kényelmesen bejárható, bár vannak benne hosszú etapok. Laboe-re és Cuxhavenre két éjszakát kell szánni, Brozanyra csak akkor, ha Terezín látogatása tervbe van véve. Én ugyan onnan déli indulással este negyed kilenckor leparkoltam a Laboe melletti kemping előtt az 1.0-s Swifttel, de az hét éve volt és azóta kicsit megváltozott ott is a világ, nem biztos, hogy ezt meg lehet csinálni. Tehát mindenképpen reggeli indulást javaslok. Sátorral, saját főzővel, konzervekkel viszonylag olcsón ki lehet hozni és hogy életre szóló élményt jelent egy makettezőnek, abban biztos vagyok. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78. |