<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78. |
Ronin | Adatlap | 357630 | 2009. július 31. 22:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357629 | 2009. július 29. 18:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm előre is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357628 | 2009. július 29. 18:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ok,1-2 napon belül feltöltök egy csomagot és küldöm a linket mindenkinek! Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357627 | 2009. július 29. 14:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Keri, ha lehetne, én is kérek belőle. Mélcím a nevemnél. Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Rag | Adatlap | 357626 | 2009. július 29. 11:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az engem is érdekelne ha lehetséges! Előre is köszönöm. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357625 | 2009. július 29. 07:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Igen,hibás.Sose vedd referenciának a makettgyártók által megadott színeket,inkább nézz utána,ha tényleg élethűbb makettet szeretnél csinálni. Adj egy mailcímet,küldök monográfiát,festési útmutatókat a IX-esekről. Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 357624 | 2009. július 28. 22:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A fedélzet biztos nem ilyen színű volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 357623 | 2009. július 28. 22:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Talán nem nagy segítség,de festés ügyben tudnám ajánlani ez egyik Osprey kiadványt amiben relative sok oldalnézeti kép van IX-esekről. Színes. Esetleg még azt tudom ajánlani hogy ha nem találsz IX-esről hitelt érdemlő rajzot,képet,amin sávos,vagy pacás a vízvonal felett,akkor a Revell VIID készletének festési útmutatásában az (ha jól emlékszem) U-217 visel ilyen kétszínű szürke csíkos kamót,ami elterjedtebb volt a foltosnál,és meglátásom szerint még átalakítás nélkül is passzolna egy IXB-hez. De ha esetleg hülyeséget mondok akkor más úgyis útbaigazít:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 357622 | 2009. július 28. 22:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357621 | 2009. július 26. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Olyan tereptarka festést ne várj,mint mondjuk a harckocsikon szokott lenni.Voltak sávos,"pacás" vagy nagy,egyenes vonalakban foltos verziók.Nagy általánosságban a szürke két árnyalatában(sötét-világos). A faborítást sosem hagyták nyersen,mindig bekenték egy fekete színű konzerválószerrel,amit a sós víz,a mindennapi használat igen hamar fakított,koptatott. Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 357620 | 2009. július 26. 20:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Arról szeretnék tanácsot kérni tőletek, hogy a Type IX B típusú U-Boat- oknak létezett, létezhetett e terepszínű változata, továbbá hogy a fedélzeten található hajópadló borítást meghagyták-e nyers színében, esetleg azt is szürkére festették, a felépítménnyel eggyütt? Köszi! Üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 357616 | 2009. július 26. 16:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/8169360.stm Elkészült az indiai atomtengeralattjáró. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 357615 | 2009. július 20. 23:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Én is le akartam rá csapni,de gyorsabb voltál:D Nembaj,majd a nagykerből,ha még van... Legutóbb mikor ott voltam,csak XXI-est láttam a polcon,abból is egy darabot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357614 | 2009. július 20. 18:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tessék, ezen látszik minden összerakva. Az ágyú is. www.modelingmadness.com/reviews/misc/ships/tmc7d.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357613 | 2009. július 20. 18:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A kereten az ágyút nem lehet úgy lefényképezni - lévén több darabból áll - hogy abból lehessen következtetni a látványra. Első blikkre némi húzott szál kell majd hozzá, amivel fel lehet javítani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357612 | 2009. július 19. 00:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Az előző posztról csak a linket hagytam le: www.targa-japan.com/komitudomokei/u_boote/ubootsyousai.html Beszerzési helye pedig az Ebay, 20-25 dolcsi között mozog és japánból küldi az "éjjeli álmok". | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357611 | 2009. július 19. 00:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ha már 1/144. Ez meg itt a bátor/lusta ember makettje. A bátortalan/lusta felteszi így a polcra, a bátor pedig nekiáll szétszedni (elvileg lehet, csak esetleg utána kicsit problémás lesz összerakni) és átfesteni. Nekem itt figyel a polcon (bátortalan vagyok :) ), a méretéhez képest baromi jó, egy helyen hibás, nem fért bele csak jelzésértékűen a szonárfülke. Cserébe egy faszi ül a klotyón. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357610 | 2009. július 18. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
"Ragfaragott". :) Teccett volna előbb kérdezni, vagy mi. :) BTW az 1/72-es Atlantic is nagyon szép és Varjúbácsi igazán baráti áron adná, ha arra még nem csaptak le. De ha már itt tartunk! 1/72-es Wolfpack jóárasítva nincs valakinek véletlenül? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 357609 | 2009. július 18. 20:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Arra már lecsaptam :) Úton van felém... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357608 | 2009. július 18. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A Csereberében valaki árul(t) egy VIID-t nem is olyan túl drágán. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Rag | Adatlap | 357607 | 2009. július 18. 20:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Egyre nagyobb veszélyben van a pénztárcám.. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 357606 | 2009. július 18. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Rag! Én 12 év nem makettezés után áltam neki a TypVIID-nek. Elötte összesen csináltam három páncélost :) Szóval mondhatom, hogy "kezdőként" nagy probléma nélkül sikerült összerakni. Az illeszkedés (törzsfelek, oldalsó törzsfelek-fedélzet, torony stb.) megfelelő, nem voltak megvetemedve, elhajolva a nagyobb alkatrészek sem. Mivel viszonylag friss kitről beszélünk (talán 2008-as?) ezért a kidolgozásra sem panaszkodhat az ember, bőséges és jó az alkatrészbontás. Itt egy VIIC dobozbontás. Az összeállítási útmutatón láthatod, kb. mire számíts pl. egy VIID esetében. www.model-making.eu/szczegoly.php A torpedónyílások nem nyithatóak, ahogy VIID esetében az aknalerakó tubusok sem. Ezeket házilag kell megoldanod. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357605 | 2009. július 18. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem nincs vele probléma, bár még nem raktam egyiket sem össze, mert feljavítási terveim vannak velük. Semmi nem nyitható alapból rajtuk, ahhoz kiegészítő kell. Az ágyúhoz sem tudok egyelőre ezért hozzászólni, de, ha olyan, mint a többi, sok baja nem lehet. Ha lesz érkezésem, később csinálok pár makrót az ágyúról, de még a kereten van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Rag | Adatlap | 357604 | 2009. július 18. 20:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A felületére, illeszkedésre voltam kíváncsi- illetve, hogy mennyire nehéz összerakni. Ezen a téren nincs még tapasztalatom igazság szerint, alapvetően repülőkkel küzdök :) De a képeket elnézve tényleg szép. Nem hiszem, hogy vennék hozzá kiegészítőt. Arra kíváncsi lennék hogy a torpedónyílások nyithatók? Kivágni talán nem nagy feladat, de alatta mi van ? :) A fedélzeti ágyú, kisebb alkatrészek mennyire szépek? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357603 | 2009. július 16. 23:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szépek. :) A VIIC-hez vettem látszólag nagyon fáin Griffon maratást. De még dobozban vannak. Elég merev műanyag, leejtettem a szőnyegre a VIID törzsfelét és lepattant az orra. :( De a többi része legalább a kezemben maradt. Konkrétabban mire vagy kíváncsi? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 357602 | 2009. július 16. 23:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Rag! Nekem a Type VIID van meg. Csatolom a képeket róla. Szép kivitelezés, panelvonalak, szegecsek rendben vannak. Az alak és mérethűséghez nem tudok hozzászólni, nem vagyok szakember. Az építésénél nem ütköztem nagy akadályba. Ajánlom a készletet! Az Eduard és a Griffon is kiadott hozzá maratott készletet (A Griffon a Type VIIC-hez is) www.eduard.cz/products/card.php www.griffonmodel.com/product_view.asp | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Rag | Adatlap | 357601 | 2009. július 16. 22:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Revell 1/144-es Type VII-es(ei)ről szubjektív véleményetek van? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357600 | 2009. július 16. 20:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Pál munkatárstól(alias Brúnó) kaptam a linket: public.fotki.com/mrglubaum/truck-pictures/working-trucks/im000616039.html Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 357599 | 2009. július 15. 23:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Számüzetésben van, ha kitör rajtam a mazochista hajlam előveszem. Általában két-három nap után elmúlik a roham. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357598 | 2009. július 15. 20:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Jaja,megcsinálta a Molch-ot meg a Hecht-et is.Nagyon tehetséges fiatal srác,még olvastam anno róla,hogy makettboltja van.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357597 | 2009. július 15. 20:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjú bácsi! Mizújs a VII-eseddel?Nagyon leálltál vele mióta a páncélvonatokat gyűröd(amik egyébként szenzációsak!).Talonba került? Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 357596 | 2009. július 15. 20:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A méretet illetően tévedtem,mert 1:35,de igy is szép. Bizonyára lesz aki már ismeri. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 357595 | 2009. július 15. 20:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357594 | 2009. július 15. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Aranyos,ennyiért meg bőven megéri megvenni! Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 357593 | 2009. július 15. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Egy ideje már kinéztem ezt is,aranyos kis apróság. A hegesztési varratok mintha kicsit el lennének túlozva,legalábbis így képről nekem ez jön le. De ha csak ez a legnagyobb gondja,akkor egy szavam se lehet:) Egy-ha jól emlékszem-orosz kolléga építette meg ugyanekkora méretben ezt a törpét,és nagyon szép lett,ráadásul egyedi építésű volt. Megpróbálom belinkelni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357592 | 2009. július 15. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Várható ára kb. 19 USD. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 357591 | 2009. július 15. 12:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Lehet piszkálni a kereskedőket: www.dishmodels.ru/gshow.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357590 | 2009. július 13. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Na, vettem magamnak a fáradságot és lefordíttattam a BabelFish-sel a 1807-es hozzászólásomban linkelt Schatton-féle szöveget (angolra). Eszerint a kissé karinthys fordítás a következő: Az aknák pontos telepítése tökéletesen működött. Az aknák esése víz alatt 4 csomós sebességnél füllel vagy a hidrofonnal (GHG), míg a felszínen 8 csomós sebességnél a hidrofonnal tökéletesen hallható volt. Az aknák a vetőcsövekben hatos erősségű hullámveréssel szemben is állták a sarat. Az aknáknak nem volt határozott elmozdulása/mozgása a csövekben. Az eredeti német szöveg: Die Minenwurferfeinrichtungen haben sich einwandfrei bewährt. Das Fallen de Minen konnte beim Unterwasserwerfen (4 sm Fahrt) mit dem Ohr sowie mit dem GHG und beim Überwasserwerfen mit den Dieseln (8 sm Fahrt) mit dem GHG einwandfrei abgehört werden. Die ladung der minen in den Schächten hat sich auch den Beanspruchungen starken Seegangs (bis Stärke 6) durchaus gewachsen gezeigt. Eine Bewegung der Minen in den Schächten (Klappern) ist nicht festgestellt worden. A lefordított angol szöveg: The Minenwurferfeinrichtungen worked perfectly. Falling de Minen could be heard when underwater throwing (4 sm trip) with the ear as well as with the GHG and when surface throwing with the Diesels (8 sm trip) with the GHG perfectly. The load of the mines in the pits has itself also the demands of rough sea (shown to strength 6) quite grown. A movement of the mines in the pits (rattle) was not determined. Azért értékelném, ha valami hozzáértő lektorálná, mert nem állítom, hogy feltétlenül értem, mit akart mondani. Különösen az utolsó mondat esetén. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357589 | 2009. július 13. 17:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Én is csak annyit tudok,hogy a telepítés nyugalmi helyzetben,adott mélységben zajlott.Még ezelőtt beállították az akna lebegési mélységét,így amikor a komplett egység leért a fenékre,az akna alsó részén lévő "nehezék" lentmaradt,és dróton vagy láncon a beállított mélységig engedte emelkedni magát a robbanótöltetet. De semmi más konkrétumot nem tudok én sem. Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357588 | 2009. július 13. 16:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Valószínűleg alul. De, hogy konkrétan hogyan szabályozták, azt nem tudom. Ha tudsz németül, keress vissza ebben a topicban, feltettem egy képet, az ahhoz tartozó szöveg lehet, hogy taglalja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kiborgvampir | Adatlap | 357587 | 2009. július 13. 16:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Urak! Valaki meg tudná mondani azt hogy a U-boot 7d típus hogyan rakta le az aknáit. Köszönöm. Üdvözlet:kiborgvampir | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 357586 | 2009. július 4. 16:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Keri Köszi szépen a tanácsokat,és az infót. Sajnos mindent nem lehet megválaszolni,de nekem ezek is nagy segítséget jelentettek. Igyekszem,majd feldobok róla 1-2 képet amint odáig jutottam. Minden jót! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357585 | 2009. július 4. 11:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hogy mi a különböző színek használatának oka?Sajna,azt nemtom.Lehet,hogy ezzel alarták megkülönböztetni a tréningflottillákat.Vagy ilyen színeket lehetett használni,ez volt utasításba adva,és akkor ezek közül választhattak...Sajnos,csak találgatok... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357584 | 2009. július 4. 07:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Jah,a sárga csíkhoz szerintem Humbrol 99-et használj pár csepp fehérrel vagy hússzínnel fakítva. Sok sikert az építéshez! Merülés! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357583 | 2009. július 4. 07:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Béla jól mondja,amikor átkerültek a gyakorlóflottillákhoz és gyakorlóbevetésekre mentek,akkor megkülönböztető jelzést kaptak a hajók.Ez lehetett sárga,piros vagy fehér(?).Festettek egy csíkot a toronyra és egyet a törzsre,keresztben. Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 357582 | 2009. július 4. 00:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia kbt! Köszi! Végül is logikus,de azért még megvárom a "keménymag" válaszait is ,ha csak nem túl elcsépelt és figyelmen kívül hagyják. De pusztán a te válaszaid alapján úgy gondolom,simán el tudom készíteni sárga csíkokkal is az U-2360-at. Legalábbis a lehetőség így adott lenne:) Köszi kbt! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kbt | Adatlap | 357581 | 2009. július 3. 19:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Zsola! Ha jól tudom "Keritöl" Hallotam hogy a sárga csik a gyakorló bevetésnél használták nem élesnél. Remélem jól tudom. KBT | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 357580 | 2009. július 3. 15:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Kriegsmarine szakértőkhöz fordulnék egy kérdéssel. Mi indokolta azt hogy egyes tengeralattjárók (bocsánat,búvárhajó) tornyára,fehér,míg másokéra sárga sávokat festettek? Azt tudom hogy ez jelzés,de mi a különbség oka? ChevyG felcsigázott a Trumpi XXIII-assal,és azóta már itt pihen a polcon. Sárga jelzéssel szeretném majd megcsinálni,az U-2360 tornyával. Azonban nem tudom hogy ezzel típusú toronnyal,és sárga sávokkal mely "U" rendelkezhetett. Sajnos nem tudok németül,így az Eberhard-Rössler könyv az egyébként remek képeken túl nekem sajnos nem sok infót nyújtott. Így azt sem tudom hogy ott ilyesmire kitértek-e egyáltalán. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357579 | 2009. június 30. 22:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nekem van a régi 1:400-as Hellerből. Nem állítom, hogy jó de elmegy. Viszont az egy 10+ éves darab, a szerszám meg talán 20 is lehet és az akkoriban kapható 1:125-ös Revellek sem voltak éppen híresek a részletgazdaságukról. Ahogy ezt az AFV-Clubot elnéztem a képeken, egész tisztességesnek látszik. Sok fáin lehetőséget hordoz magában pl. dioráma tekintetében. A panelvonalakat (hegesztési varrat) kicsit le kell majd csiszolni, de még mindig jobb, mintha nekem kéne felragasztani. :) Itt a vízvonal festve is látható: www.ipmsdeutschland.de/Ausstellungen/Nuernberg2009/Bilder/Eichendorff/38.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||
wittman44 | Adatlap | 357578 | 2009. június 30. 15:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
az 1/700-nál nem lehet semmit tökéletesen megformázni szerintem még az 1/350 is túl kicsi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78. |
Igazából más témákból rendszerint tudom hol találok referenciát, de U-boat témában ez az első kicsapongásom. Bár ha jobban belegondolok, nemrég egy zsibin összeszedtem egy javítható Japán tengeralatjárót is, (aminek a típusát ugyan nem tudom, de ha minden igaz, hidroplán katapult van az elején)úgyhogy lehet hogy nem az utolsó vízalatti kalandozásom...:)
Üdv:Ronin