/ Fórumok /

Modern Magyar Légierő

A topik témája az 1990 utáni Magyar Légierő, annak eszközei, történelme. Sztorik, élmények és fényképek jöhetnek!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.
Solo 359054 2007. augusztus 30. 12:42
Válasz erre
Helló!

Azért más az ajtó felett a csörlő, mert a 706/707-nek nem az ajtó felett van ha nem bent a tehertérben egy nagyob teherbírású. :) Úgy emlékeztem, hogy arról is küldtem képeket, de valahogy kimaradtak. :)Küldöm őket postafordultával. :)
Tophatters 359053 2007. augusztus 30. 10:47
Válasz erre
Kinagyítani úgy tudod, hogy jobb klikk, Open Image in New Window
Tophatters 359052 2007. augusztus 30. 10:44
Válasz erre
Samee 359051 2007. augusztus 30. 09:26
Válasz erre
Csapó 359050 2007. augusztus 30. 09:04
Válasz erre
Sziasztok

A szállítóváltozattá visszaépített 2 db. Mi-17PP-ről (706,707-es), keresek fotókat, és érdekelne hogy az ajtó feletti csörlő miért más mint a többi mi-17-esen, illetve milyen látható eltérések vannak még. Azért vadászom pont ezt a kettőt mert a Trumpeter 1/35-ös Mi-17-eséhez ezek hasonlítanak (doppler magasság mérő a farok alatt, zavaró berendezés a rotor mögött, fegyverzet pilonok hiánya) a legjobban, a többitt igen nagy farigcsálással lehetne csak kihozni belőle. Így is lesz mit dolgozni rajta, néha elgondolkozom a heli nézegetése közben hogy a makett tervezője látta-e azt a változatot amelyikhez a matricát adják mert komoly eltérések vannak...
Köszönettel: Csapó Ferenc
Bombraider 359049 2007. június 24. 11:06
Válasz erre
Szia!
Annyira nem sűrgős:)
Köszi!

üdv:bomb
Robidoki 359048 2007. június 24. 10:45
Válasz erre
Bocsi de behavazódtam ,pénteken ment a gépsor!Most az egyszer
Cébés 359047 2007. június 24. 10:24
Válasz erre
Robidoki 359046 2007. június 20. 19:24
Válasz erre
Pénteken lefotózom,ha akarod,hiszen a cég udvarán parkol!!
Bombraider 359040 2007. június 19. 08:53
Válasz erre
Sziasztok!
114es oldalszámú L-39esről keresnék minnél több képet.
(Amit most raktak fel a hunaviára,azt már néztem:))
Előre is köszönöm!

üdv:bomb
kezdo 359039 2006. december 12. 16:12
Válasz erre
Nagyon szépen köszönöm! Farkaskoma: nem vagyok pesti, de köszi.
Farkaskoma 359038 2006. december 12. 15:59
Válasz erre
mi kell pontosan? Hová valósi vagy? Mert ha pesti, akkor szépen küldesz nekem mailt, egyeztetünk egy időpontot, kicsattogsz velem a Ferihegyi repülűmúzeumba, én kinyitom neked a madarat, és azt fotózol amit csak akarsz, meg ahogy csak akarod...

Ha viszont csak pár fotó kell a belső térről, illetve a magáról a madárról, akkor www.repulogepemlekpark.hu ott közérájon Terasz-képgaléria, legördülő menüből Mil Mi-2 és lehet nézegetni.
Bombraider 359037 2006. december 12. 15:58
Válasz erre
kezdo 359036 2006. december 12. 15:49
Válasz erre
Sziasztok!
Magyar Mi-2-ről keresnék fotóanyagot, sajnos az interneten eddig nem nagyon találtam. Ha vkinek van és megosztaná velem akkor nagyon Happy lennék:)
Előre is köszi (remélem hogy jó topicba írok, ha nem akkor bocs)
kezdo
Miggyuri 359035 2006. november 17. 16:39
Válasz erre
Tibcsi 359034 2006. november 17. 13:33
Válasz erre
Kösz! Jobb későn, mint soha. :-))
Solo 359033 2006. november 17. 12:55
Válasz erre
Helló!

Igen van közöm. :)) Mint Tibcsi is említette, főleg forgószárnyas vonalon.
Cébés 359032 2006. november 17. 12:44
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Akkor a sejtésem beigazolódott.
Elküldtem a gépedet,remélem mihamarabb megkapod.
Tényleg bocsi a várakozásért,most hírtelen körülnéztem hogy mit küldhetnék még grátisz,de már csak roncsok vannak.

üdv:Cébés
Tibcsi 359030 2006. november 17. 12:00
Válasz erre
Bocs, hogy én válaszolok, de igen, van köze hozzá.
Forgószárnyas vonalon. A többit majd ő. :-)
Cébés 359029 2006. november 17. 11:53
Válasz erre
Szia Solo!

Volt,vagy van valamilyen közöd a légierőhöz?
Csak azért kérdem mert a hozzászólásaidat olvasva gyanítom hogy igen.
Vagy csak elég jól informált vagy?
Taszáron eltöltöttem a reptéren egy egész nyarat,anno amikor még nagyüzemben döngettek a migek meg a szuhojok,hallottam és láttam egyet s mást ez idő alatt.
Láttam brutális mélyrepüléseket,hangsebesség "feszegetését" földközelben,sőt...
Láttam szuhojokat fák,épületek mögött elhúzni,szóval nagyon komoly dolgokat műveltek a pilóták.
Sajna ez már csak múlt.

üdv:Cébés
Miggyuri 359021 2006. november 13. 05:53
Válasz erre
Szuhojról hallottam/olvastam, hogy mélyrepülésben mentek s a kabinba benézett egy kombájnvezető. Nagyjából felülről. :)
Miggyuri
boriszjelszint 359020 2006. november 12. 20:22
Válasz erre
tehát nem kicsit ment alacsonyan?
amúgy ez valami hadititok, vagy micsoda, hogy igazából senki semmi feketét-fehéret nem tud/mond?
fecó
Solo 359019 2006. november 12. 19:24
Válasz erre
Én úgy tudom, szentkirályi repnap után történt. A szörfdeszka már közelebb áll a valósághoz. :)))
xcraft 359018 2006. november 12. 11:38
Válasz erre
Ez az amit soha senki nem fog megtudni pontosan. :)
Azt is hallottam, hogy Kecskeméten egy ideig szörfdeszkának becézték az egyik 29-est.
boriszjelszint 359017 2006. november 12. 11:21
Válasz erre
akkor hogyan is volt pontosan?
ostmár érdekel:)!
xcraft 359016 2006. november 12. 00:08
Válasz erre
Szia Solo!
Ez a legend nem akkor volt, mikor Kilitin rendeztek repülőnapot? Itt voltak a Fehér Albatroszok L-39- cel, és bemutatót tartott az "azóta politikus" is MiG 29 en. Nagyon emlékezetes volt a repnap, a barátnőm itt látott először vadászgépet, és azonnal megtanulta, mi az a MiG29/Vári Gyula páros.
Solo 359015 2006. november 11. 23:43
Válasz erre
Ez jó. :)

Már " urban legend"? :))
Majdnem stimmel. Volt a történetben Mig-29, Balaton és hattyú is. De ez nagy titok ám. :) A pilóta azóta politikus. :)) (egy hattyú sem vesztette életét az eseményben)
feco-csakazertis-borisz 359014 2006. november 11. 22:33
Válasz erre
tényleg, hamár itt tartunk, akkor had kérdezzek arra rá, hogy:
van egy olnan urban legen, hogy valamelyik pilótánk fulcrummal benyelt egy hattyút a balaton felett
igaz?
Bendeguz 359013 2006. november 11. 22:17
Válasz erre
Fatrom mesélte, hogy anno még a "hőskorszakban", amikor építették tiszafüreden a nyaralót, a pilóták(hogy ruszki, vagy magyar, azt ő sem tudja) mindig azzal szórakoztak, hogy a tisza felett lépték át a hangsebességet. Ez azért volt jó játék, mert a víz felülete jobban vezeti a hangot(ez dehülyén hangzik), mint mondjuk egy szántóföld. Ilyenkor rendszeresen poroszlótól tiszaörvényig mindenki összefosta a bokáját :PPP
Sonka_papa 359012 2006. november 11. 14:24
Válasz erre
Neked is köszi! :)
Nem tudtam, én eddig még nem nagyon hallotam olyat, hogy átlépték volna ezért is kérdeztem hátha ti tudjátok.
Solo 359011 2006. november 11. 14:18
Válasz erre
Hi.

Természetesen átlépték. Rendszeresen végeznek nagysebességű repüléseket.
Nem csak gyakorlaton.
Sonka_papa 359010 2006. november 11. 11:33
Válasz erre
Atlasz 359009 2006. november 11. 11:30
Válasz erre
Gyakorlaton valószínűleg...
Üdv:
Atlasz
Sonka_papa 359008 2006. november 11. 11:26
Válasz erre
Lehet nagyon nagy marhaságot kérdezek ami a következő lenne:
A mi Mig-29-eseink átlépték valaha a hangsebességet?
Solo 359007 2006. október 27. 18:34
Válasz erre
Sonka_papa 359006 2006. október 27. 18:03
Válasz erre
Jah tényleg ma 27.-ike van.Boccs
Daala 359005 2006. október 27. 17:50
Válasz erre
Már nem, mivel tegnap elmentek a gépek...
Sonka_papa 359004 2006. október 27. 16:03
Válasz erre
Long fall 2006, hogy pontos legyek :)
Sonka_papa 359003 2006. október 27. 15:59
Válasz erre
Most van egy Magyar-Francia helikopter "kiképzés".Még egy-két napig repkednifog valszeg :)
www.jetfly.hu
Bombraider 359001 2006. október 27. 15:56
Válasz erre
Sziasztok!
Kicsit off...
Miért repked Fehérvár 8as út felöli részén egy nem magyar katonai helikoffer?
Szép ződ volt,és olyan uh-1es alakja,de sztem erre kicsi az esély.
Nem tudtok valamilyen gyakorlatról?

üdv:bomb
Kalóz 359000 2006. október 21. 11:14
Válasz erre
Top!
Örülök neki, mert eddig nem igazán ilyen hírek láttak napvilágot.
Kalóz
Sonka_papa 358999 2006. október 20. 13:23
Válasz erre
Király én mindig nézegettem a repulonap.hu-t, hogy mikor "jelentik" be, hogy mikor lesz a repcsinap.Végre most már alig várom aug. 11-12-t :)))
Tophatters 358997 2006. október 19. 22:25
Válasz erre
Kalóz 358996 2006. október 19. 21:26
Válasz erre
Ne nagyon várd, hogy átfestik! Drága a festék! Meg airshow sem nagyon lesz kis hazánkban egyhamar :(
Kalóz
Sonka_papa 358994 2006. október 19. 16:25
Válasz erre
Nekem is tetszene ha átfestenék mert néztem róluk pár képet és amikor töltött be a kép úgy tünt mintha fekete fehér kép lenne:)
Stefan 358993 2006. október 19. 16:21
Válasz erre
Nekem is sokkal jobban tetszene valami szép festés, pl. ,mint a sasos Mig-29, vagy a Csőrike, vagy Zümi, Cápeti. Azért arra kíváncsi lennék, hogy valami show alkalmából mikor lesz valamelyik Grippen is átfestve (hacsak rövid időre is).
Sonka_papa 358991 2006. október 19. 16:09
Válasz erre
Lenne egy kérdésem.
Kinek tetszik ez a mostani felségjelzés a grippenjeinken?
Mert nekem sokkal jobban tetszene ha színes lenne.
Bombraider 358990 2006. július 16. 21:46
Válasz erre
Szia!
Próbáltam mélt küldeni neked,de hibaüzenettel visszajött:(
Légyszíves küld el a képeket nekem is! (fent a mélem)
Köszönöm!

üdv:bomb
sainz 358989 2006. július 16. 13:06
Válasz erre
pl 12.jpg méret: 5.9 KB
pl 11.jpg méret: 5.1 KB
pl 10.jpg méret: 5.5 KB
pl 09.jpg méret: 6.3 KB
pl 08.jpg méret: 5.4 KB
pl 07.jpg méret: 5.9 KB
pl 06.jpg méret: 5.5 KB
pl 05.jpg méret: 5.7 KB
pl 04.jpg méret: 5.3 KB
pl 03.jpg méret: 5.3 KB
pl 02.jpg méret: 6.6 KB
pl 01.jpg méret: 6.2 KB
SU-22 pilóták, műszakiak !

Lengyel fotós barátomtól kaptam képeket az 1984-es kitelepülésről,Pila, magyar Su-22-esek + pilóta fotók.
1Mb scan-ek negatívról !

sainz10@google.com
Bombraider 358988 2006. március 6. 13:45
Válasz erre
Gratulálok!! Jó ötlet volt:)

üdv:bomb
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.