<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
mig23papa | Adatlap | 359106 | 2007. december 29. 16:36 | ![]() | |
dexi | Adatlap | 359105 | 2007. december 29. 14:00 | ![]() | |
mig23papa, a lenti kepen az milyen markaju ora? | |||||
borisz | Adatlap | 359104 | 2007. december 29. 11:52 | ![]() | |
egy próbát meg érhet... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359103 | 2007. december 28. 20:19 | ![]() | |
Gondolom, jó, én sima Revell fényes lakkal csináltam. :) | |||||
borisz | Adatlap | 359102 | 2007. december 28. 20:15 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 359101 | 2007. december 28. 20:04 | ![]() | |
Valamilyen fényes lakkal. És lehetőleg fújva, mert az ecset is felszedheti, ha túl durva. | |||||
borisz | Adatlap | 359100 | 2007. december 28. 18:48 | ![]() | |
Azért kérdem mert még soha nem használtam ilyet, és nem is vettem még. Mivel kell lakkozni? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359099 | 2007. december 28. 18:13 | ![]() | |
Szia Borisz, Ezt azért kérdezed, mert még nincs vele tapasztalatod, vagy pedig azért, mert már van és nem akartál hinni a szemednek? Mint ahogy én sem... :) Szóval, amikor ollóval ki akartam vágni a felragasztandó jelzést, egyszerűen lepattogzott a festék róla... magyarul: nem árt jó vastagon lelakkozni felhasználás előtt, amúgy meg vagyok elégedve a minőségével. Üdv: Tibcsi | |||||
mig23papa | Adatlap | 359098 | 2007. december 28. 17:46 | ![]() | |
Makett a baloldali Magasdi György, a mellette lévő a sorkatona volt, nevére szerintem már a Gyuri sem emlékszik megkérdezhetem ki volt az a családtag aki általad érdeklődött válaszolhatsz emilben is a mig23papa@freemail.hu címen is, ugyanis keresem a kapcsolatokat az elhunyt pilóták hozzátartozóival is így jutottam pl. ehhez a képhez is, ez Mizsei Misi órája (sajnos csak) volt. azóta a fia őrzi | |||||
Mekett | Adatlap | 359097 | 2007. december 28. 12:22 | ![]() | |
Szia migpapa! Köszönöm szépen a képet, kik láthatók előtte? Az összeesküvés-elméletet jómagam sem támogatom, de egy családtagja kért meg, kérdezzek utána a dolgoknak. Köszönöm mégegyszer! Mekett | |||||
Miggyuri | Adatlap | 359096 | 2007. december 28. 08:32 | ![]() | |
mig23papa! a 22-es képeden, az UB orrán is van egy gyanús alakú átfestés. No, ezt néztem én a századjelvény eltüntetésének. Miggyuri | |||||
mig23papa | Adatlap | 359095 | 2007. december 27. 23:42 | ![]() | |
Hind valami ilyesmi lehet a lényeg, sajna hajózóhiba, a legdühítőbb, hogy Sopi nem volt egy kezdő pancser | |||||
mig23papa | Adatlap | 359094 | 2007. december 27. 23:36 | ![]() | |
Balázs , jogos a kérdés! tudtom szerint három csemetéje maradt apa nélkül, ami lehetett volna máshogy is:-( | |||||
mig23papa | Adatlap | 359093 | 2007. december 27. 23:33 | ![]() | |
Makett Bakó Ferenc ezredes felügyeletében, a frissen kiképzett Reinhardt Róbert százados első egyedülrepülése előtti ellenőrző repülését hajtotta végre a HVHT 71 szerint. A feladat légterében alacsony magasságon (200 m), durva kormánymozdulattal felvétel közben a repülőgépet túldöntötték , majd a repülőgép átesett és a repülés 6. perc 50 másodpercében a földnek ütközött. A vizsgálat megállapítása szerint a repülést a végrehajtási szabályzattól eltérő módon és paraméterekkel hajtották végre. Műszaki problémára utaló jel nem volt. A hajózók nem kíséreltek meg katapultálást. az esemény 1990.01.26.-án történt amúgy én csíptem az "öreget" a Robit nemigazán ismertem, | |||||
borisz | Adatlap | 359092 | 2007. december 24. 11:45 | ![]() | |
Üdv! Következő lenne a kérdésem: A TOFF által gyrátott "MIG-29 magyar lajstromszámok és századjelzések " nevű matrica ívvel kinek milyen tapasztalata van? | |||||
Hind | Adatlap | 359091 | 2007. december 1. 22:05 | ![]() | |
Maximálisan igazad van!!! | |||||
Hubcsi | Adatlap | 359090 | 2007. december 1. 20:08 | ![]() | |
Sziasztok! Létezik,hogy magyar Bf-110 G-2-n nem volt a törzsön szám és betű jelzés? | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 359089 | 2007. november 28. 20:52 | ![]() | |
És szegény Reinhardt Róbert? | |||||
migi | Adatlap | 359088 | 2007. november 27. 19:24 | ![]() | |
ELNÉZÉST URAK Akire én gondoltam az Bakó István vezérőrnagy . üdv:migi | |||||
migi | Adatlap | 359087 | 2007. november 27. 18:33 | ![]() | |
Szia Nem szeretnék okoskodónak tünni de szerintem nem ugyanaz a Bakó Ferencröl van szó. Migi | |||||
Samee | Adatlap | 359086 | 2007. november 27. 13:57 | ![]() | |
Szia! Kositzky Attila könyvében 5 oldal van róla (174-178), nem egy jegyzőkönyvi beszámoló de tartalmaz pár infót. Sztem érdemes lenne megnézni. Ha érdekel írj privátban. Samee | |||||
Hind | Adatlap | 359085 | 2007. november 27. 13:25 | ![]() | |
Szerintem meg ugyan az történt,(vagy hasonló)mint Pápán az első nyílt napon.Az aerodinamika nem tudja megkülönböztetni a rendfokozatokat.Egyszerűen ha nincs sebesség,és támadási felület(a felhajtóerőnek)az a csomó alumínium,meg acél nem tud fennmaradni a levegőbe. Szerintem. | |||||
notarius | Adatlap | 359084 | 2007. november 27. 13:11 | ![]() | |
Ez majdnem olyan, mint amikor az terjengett, hogy a kormányzóhelyettest megmerényelték a németek. Aztán tulajdonképpen biztos, hogy egy pilótahiba, és egy túlhúzott fordulóból lecsúszást volt a katasztrófa hátterében. De jobb mindig valami színesebb magyarázat. Én a kilencvenes években kizártnak tartok ilyen merényletet. Összetartó banda nem csinál ilyet és tisztában van azzal, hogy Bakó csak végrehajtó, aki utasítást kapott. | |||||
Mekett | Adatlap | 359082 | 2007. november 27. 12:49 | ![]() | |
Meredek, vagy sem, ezt hallottam. Ezért szeretnék infót a dologról. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359081 | 2007. november 27. 12:47 | ![]() | |
Hát ez elég meredeken hangzik... | |||||
Mekett | Adatlap | 359080 | 2007. november 26. 22:06 | ![]() | |
Sziasztok! Valaki néhány hónapja feldobott egy asztrahányi gyakorlaton készült csoportképet. Ezen rajta volt Bakó Ferenc is, aki 1990-ben oktatás közben lezuhant egy Mig-23-assal és meghalt. Mivel akkor ő volt a légierő vezérkari főnöke, és nem sokkal a "Gerecse" levezénylése után voltak, terjedt a szóbeszéd, miszerint merénylet áldozata lett. A "nagy öregek" nem tudnak erről valamit? Ha esetleg nem szeretnétek itt a fórumon közzé tenni, amit tudtok/hallottatok, kérlek írjátok meg levélben. Minden információért hálás lennék, előre is köszönöm! Üdv Takács Zoltán alias Mekett | |||||
borisz | Adatlap | 359079 | 2007. november 25. 12:33 | ![]() | |
ilyen engem is érdekelne, légyszi nekem is szóljon aki, talál ilyet vagy mégjobb, ha rögtön ide feltölti! Azért én is körülnézek, ha találok valamit feltöltöm | |||||
migi | Adatlap | 359078 | 2007. november 25. 11:18 | ![]() | |
Sziasztok Olyan rajzokat keresnék ha lenne valakinek amin látszik a lemezek különféle szine, acél alu, stb. Mig-15--17--19--21 gépekhez kersném őket. köszönettel Üdv: migi | |||||
ChevyG | Adatlap | 359076 | 2007. október 5. 23:02 | ![]() | |
Csapó | Adatlap | 359075 | 2007. szeptember 4. 11:27 | ![]() | |
Tibcsi A függőséghez nem is kell a honvédség területén lenni a szerkesztőségnek, elég ha a felső vezetők nem engedik be a reptéri zártkörű rendezvényekre az újság képviselőit. Vagy csak egyszerűen nem kapnak meghívókat a különböző bemutatókra, rendezvényekre stb. Ha katonai repülésről szeretnél írni de nem engednek a közelébe véged van.Ezért nincs sehol sem független autós, motoros stb. talán repülős újság sem. Ez van, miért lenne más a helyzet kishazánkban. Talán ez a magyarázata annak hogy a bukdácsoló, gondoktól terhes jelenkori magyar katonai repülés miért nincs kellő képpen jelen az újság hasábjain. És én itt be is fejezném mert nem uszítani vagy hangulatot kelteni akarok az ujság ellen, csak a miértekre kerestem a logikus választ. Üdv. Csapó Ferenc | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359074 | 2007. szeptember 4. 10:15 | ![]() | |
Nem vagyok annyira ismerős Bp.-en, nem tudtam, hogy a Kerepesi út 29 miféle cím... így már kicsit más a leányzó fekvése. | |||||
Csapó | Adatlap | 359073 | 2007. szeptember 4. 10:09 | ![]() | |
Hát a makettező rovat már nem fog idegesíteni mert úgy néz ki hogy megszünt.A függetlenséget meg mindenki majd eldönti maga, főleg ha a lap olvasója volt éveken keresztűl. Annó a honvédség is segített hogy a TopGun, Aranysas egyáltalán fenmaradjon, és ez sokunk örömére sikerült is. De most is úgy gondolom hogy a honvédség vezetői egy tolvonással lehetetlen helyzetbe is hozhatnák a lapot.Ez pedig függőség a javából.És ez az egyetlen ésszerű magyarázat arra hogy miért van sokszor a magyar téma a szőnyeg alá söpörve. Tibcsi, a Kerepesi út 29/B az a Honvédséghez tartozik ami nem baj mert ha támogatják a lapot az a mi pénztárcánknak is kedvez, persze cserébe a kényes témák kerülendők. Szerintem ez függőség. Azt meg nem hiszem (hisszük el) hogy nincs magyar téma csak a grippen a sikersztori. Egykor igéret volt a szerelőkről egy cikksorozat, mi van a Mig-15Uti-val, fog-e repülni, hol tart az újjáépítés, Szolnokon mik a történések, a Pápai reptér átalakítását is be lehetne mutatni stb.stb. hagy ne innen dobjam fel a témákat.De ha főszerkesztő úr hozzánk fordulna magyar téma ügyében hogy miről írjon az újság (legfeljebb visszaüzenne hogy srácok erről most nem lehet írni), olvasgatva a fórumot biztosan lenne hozzászóló. Üdv: Csapó Feri | |||||
Solo | Adatlap | 359072 | 2007. szeptember 4. 09:19 | ![]() | |
Helló! A csörlő igazából nagyon fontos és használható dolog egy helikopter esetében. Kutató-mentő feladatokon, árvizi mentésnél életet menthet, egyes deszant feladatoknál is nagyon hasznos. Sőt még tűzoltókat is ki lehet vele menteni egy esetleges erdőtűznél. A régi csörlőkkel sokkal körülményesebben lehet csak menteni. Szóval azért sokkal hasznosabb ,mint egy hátsó ajtó egy trabanton. A két ex PP 17-es sokat jár ki nemzetközi SAR gyakorlatokra. Gondolom a csörlőt is jobban ki tudják használni. Olyan sok helyet meg azért nem foglal a gépben, hogy ne lehetne elférni tőle. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359071 | 2007. szeptember 4. 08:44 | ![]() | |
Feri, Szerintem ezt, amit írtál a Főszerk biztosan kapásból cáfolná... (mármint azt, hogy nem független lap). Nyilván az újság profiljából adódóan könnyen ütközhetnek olyan témába, ami ma még titkosnak minősül. Ilyenkor jobb lenne egyenesen megmondani, hogy erről-és-erről nem írhatunk, mert katonai titkot képez. Pont. :) Igazából én is már csak megszokásból veszem, főleg Grófúr cikkei miatt. Viszont a makettező rovata engem kimondottan idegesít: a PM-ben látott/olvasott makettek köszönnek vissza rám. Bár amióta nem veszem a PM-et, találkoztam újdonsággal is. :) Bocs, ha én is eltértem a témától. :) Üdv: Tibcsi | |||||
Csapó | Adatlap | 359070 | 2007. szeptember 4. 07:56 | ![]() | |
Én még veszem, az első példánytól megvan, ezért már hozzám nőt, de pár éve egy másik fórumon, volt egy vita az Aranysas főszerkesztőjével. Megkérdezte töllünk, az olvasóktól hogy mi hiányzik az újságból. Egyértelmű volt a válasz hogy a magyar téma, és abból is a jelen. Erre az volt a homályos válasz hogy a jelen olyan szar hogy nincs mit írni róla. Nó ez igy szerintem nem igaz de tény hogy az ujság igencsak függ a honvédségtől, bármikor keresztbe tehetnek nekik (pld. nézd meg a szerkesztőség címét), tehát amikor az ujságot olvasod nem egy független lapot tartasz a kezedben. Ezért nem írhatnak meg mindent, szerintem magyar témában igencsak cenzúrázzák magukat. Ez természetesen szigóruan magánvélemény. De az furcsa hogy ha Mexikóban Rodrigez kifingotta a pilóta ruháját arról a következő számban cikk van, de hogy a Balatonon szörfözött a 29-es az máig tabu, de ennél lájtosabb történetek sem jelennek meg az újságban. Illetve régebben volt pár cikk (pld. egykori pilóták irásai),de ezek mára már eltüntek. Pedig biztos hogy a szerkesztőségnek, naprakész és sokkal pontosabb értesülései vannak, ám mégsem irták (írhatták) meg a sztorit vagy bármi mást. Ehelyett vezérkari főnőkők, ezredesek fantasztikusan ívelő életrajzait olvashatjuk egy repülős szakujságban. Könyörgöm... Biztos hogy nehéz az olvasok információéhsége és (mivel katonai területről van szó) a kiadható sztorik, adatok között lavírozni és megtartani valahogy az újságolvasókat. Gondold el hogy még ma is egy olyan közegben kell dolgozniuk ahol a nemzetközi repnapon, jó hangosan hagy röhögjön rajtunk mindenki, komolyan bemondják, hogy csak a műsort és a kiállított tárgyakat fotózhatod különben elveszik a fényképezőgépet, mert ez katonai terület...Vagy Pápán a Mig-21-esek Mig-23-asok kivonásakor nem engedték fotózni az oktató teremben a gépek rendszereit ábrázoló tablókat mert az katonai titok...De azért lenne miről írni itthonról is, és nem csak propagandát. Ezért egyre fásúltabban veszem meg az újságot, mint sokan mások közüllünk. De ilyenkor mindíg eszembe jut az az idő amikor TopGun sem volt, meg amikor izgultunk érte hogy a jogi viták után egyáltalán megmaradjon. Bocs ha eltértem a témától. Üdv: Csapó Ferenc | |||||
borisz | Adatlap | 359069 | 2007. szeptember 3. 16:54 | ![]() | |
Te, nem ingyen, hanem a másik kettőért cserébe! | |||||
Robidoki | Adatlap | 359068 | 2007. szeptember 3. 14:49 | ![]() | |
Maximálisan igazad van. Emlékszem arra az időre,amikor szóbaakerült UH-1 esek vásárlása,már a kiutazó csapatot szervezték.Többen benne is voltunk,aztán semmi nem lett belőle. Visszatérve a csőrlőre,tényleg elég gnóm megoldás.Kb mintha trabantra hátsó ajtót vágnának.Jobban jártunk vona ha ezt a két izompacsirta helit odaadjuk annak aki kérte,azok pedig ingyen korszerűsítették volna a többit. | |||||
borisz | Adatlap | 359067 | 2007. szeptember 3. 13:30 | ![]() | |
az aranysassal én is leálltam, mert érdemben nem sokat ír. Csak hogy minden tök jó, az is jó, ami régi volt de az újabb még jobb meg satöbbi | |||||
Csapó | Adatlap | 359066 | 2007. szeptember 3. 07:14 | ![]() | |
No de mire kell nekik egy ekkora csörlő ami elég nagy helyet foglal el az utastérből. Azt tudom elképzelni hogy kereső mentésre (bemelni együt a mentőkosarat a személyzetel), de akkor hol a többi cucc hozzá, pld. reflektorok, stb. Tehát most van egy nagy hatótávolságú Mi-17-esünk, egy baromi nagy csörlővel benne, ami ideális lenne SAR feladatra (gondolom én), de ezt nem is említettétek, csak a szállító kapacítást (oda meg minek a spéci csörlő), ezért számomra a pontos feladata egy kicsit zavaros maradt továbbra is. Ha esetleg valakinek van kedve kifejthetné bővebben a témát, akár egy tipusleirásban , személy szerint érdeklődve olvasnám. Gondolom ha peruban (vagy legalább 300KM-re hazánktól)alakította volna át a légierő magának akkor már megírt volna a magyar szaksajtó mindent róla, de ami itt zajlik nálunk arról semmi cikk nem jelenik meg, pedíg téma kishazánkban is akadna bőven. Szégyen...A külföldi Mi-17 átalakításokat a múltkor rendesen kivesézték az Aranysasban de a magyar Mi-17PP-ről egy szó se esett...Néha már nem is tudom minek veszem meg hónapról-hónapra az ujságot? Áttérek a Dörmögőre, abban több infó van. Üdvözlettel: Csapó Ferenc | |||||
Muzzy | Adatlap | 359065 | 2007. szeptember 2. 11:44 | ![]() | |
Pontosabban a bejárati ajtó feletti csörlőröl van szó | |||||
Muzzy | Adatlap | 359064 | 2007. szeptember 2. 11:44 | ![]() | |
Ha jól emlékeszem a külső csörlő teherbírása 150 kg, tehát két embert nehezen emel fel (csak a tervezőasztalon 75 kg egy utas, egyébként a népi mondás szerint ember csak 100 kg felett van :) Muzzy | |||||
Csapó | Adatlap | 359063 | 2007. augusztus 31. 11:08 | ![]() | |
No ez volt az első jó hír a Trumpival kapcsolatban, azon kívűl hogy egyáltalán létezik és már otthon van... | |||||
Solo | Adatlap | 359062 | 2007. augusztus 31. 10:57 | ![]() | |
Nem leszel bajban, mert a Trumpi maketten a megnövelt tartályok vannak :) Ezért is lehet csak a 706 /707-et megépíteni nagy faragás nélkül. | |||||
Csapó | Adatlap | 359061 | 2007. augusztus 31. 10:45 | ![]() | |
Szia Ajaj a megnővelt méretű póttartályok kívülről is jól látszanak? Mert akkor bajba leszek a Trumpival. Csapó Feri | |||||
Solo | Adatlap | 359060 | 2007. augusztus 31. 10:25 | ![]() | |
Helló! A PP-ken eredetileg nem volt csörlő és ami a Minyókon és a 17-eken van az eléggé gyenge. Két embert nem igazán bír el. Az új csörlő már simán megbírkózik akár három emberrel is. Igaz foglal egy kis helyet a tehertérből. A PP-ket szállító feladatra szánták. Fegyverzetet nem lehet rá rakni. Mostanában hallottam, hogy az oroszok vagy ukránok is nagyot csodálkoztak rajta, hogy ez meg mi a fene és ki alakította így át őket. :) Mostani állapotában egy 17-hez képest is bivalyerős helikopter, a megnövelt méretű tartályok miatt a hatótávolsága is másfélszerese egy Minyónak vagy régebbi 17-nek. Igaz belülre már nem lehet póttartályt rakni. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 359059 | 2007. augusztus 31. 08:10 | ![]() | |
Sziasztok! Szia Solo! Egy ilyen, Mi 17 PP csörlőt, én is megnéznék. Apukám a hetvenes évek végén a Pg-ben Mi 8-asokat szerelt, úgyhogy azokhoz, van anyagom, a csörlőjükkel kapcsolatban is van elképzelésem:). Amikor a Mi 17-esek jöttek akkor már Fater otthagyta a céget, így azokról már kevesebbet tudok, ráadsul ezek nem is sima szállító Mi 17-esek, hanem vissza (le) épített gépek, ha jól tudom? Mostanában ugyan nem tervezek helikopter építést, de már csak kíváncsíságból is megnézném a gép ezen részét, és más a szokványostól eltérő alkatrészeit is, úgyhogy ha akkár ide, akkár az e-mailmre tudnál ezekről képet küldeni, megköszöném. Szia! | |||||
Csapó | Adatlap | 359058 | 2007. augusztus 31. 07:31 | ![]() | |
Sziasztok, még egyszer köszönöm a gyors válaszotokat, és a képeket. Az érdekelne még, de nagyon, hogy miért nem a hagyományos ajtó feletti csörlőt szerelték fel ,(két embert az is elbír), a beemelésekre meg ott van a törzs alatti függesztés, egyszóval mi ez a különleges csörlő, és mire használják tulajdonképpen a géppel együtt? A Mi-17PP-t az átépítés után mire szánták, és a fegyverzet pilonokat fel szokták-e rakni rájuk? Mi ez a csodamasina ami csak nekünk van? Ja és miért nem lehet olvasni róla sehol sem...(de ez már csak költői kérdés volt az Aranysas, Jetfly stb. felé) Köszönettel: Csapó Ferenc | |||||
Samee | Adatlap | 359057 | 2007. augusztus 31. 00:37 | ![]() | |
Üdv! A HAD magyar Sutkához (meg rajta volt még egy messer ill egy fóka is) kiadott matricívéről keresem az először említett géphez tartozó oldalszámokat. Ha valakinek van kérem jelezze. Köszönettel: Samee | |||||
Csapó | Adatlap | 359056 | 2007. augusztus 30. 14:57 | ![]() | |
Köszönöm a gyors infókat, holnap tüzetesen átnézem őket most rohanok a gyerekért az oviba... | |||||
Solo | Adatlap | 359055 | 2007. augusztus 30. 12:48 | ![]() | |
Lehet nem is neked küldtem képeket? :) Korán van még. Lehetséges, hogy egy másik ferenc volt. :) MIndegy akkor elküldöm neked az egész pakkot 2biggel. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
nem az ami a számlapra van írva?