<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
sainz | Adatlap | 359120 | 2008. február 28. 22:05 | ![]() | |
Ja, es nem Photoshop. | |||||
sainz | Adatlap | 359119 | 2008. február 28. 21:57 | ![]() | |
Kesobb megmondom. En nem talaltam ki.Sugtak... elotte volt par hulye...:))...es kevesbe hulye tippem. Szerintem itt lesz aki felismeri. | |||||
bigboy | Adatlap | 359118 | 2008. február 28. 21:54 | ![]() | |
KöSZÖNÖM. | |||||
sainz | Adatlap | 359117 | 2008. február 28. 21:52 | ![]() | |
Nem "repulos gizi". Meg egy kis segitseg: Repulta a MiG-21-st is! Nem is akarhogyan... | |||||
bigboy | Adatlap | 359116 | 2008. február 28. 21:48 | ![]() | |
Hát légyszives mond már meg had keljek fe poraimból. | |||||
bigboy | Adatlap | 359115 | 2008. február 28. 21:44 | ![]() | |
Tényleg az vagyok az öregebb. | |||||
bigboy | Adatlap | 359114 | 2008. február 28. 21:42 | ![]() | |
Hülye vagyok ,repülős gizi? | |||||
sainz | Adatlap | 359113 | 2008. február 28. 21:41 | ![]() | |
A szerzo becsuletes magyar neve: Zoltan "mano" Gyula | |||||
sainz | Adatlap | 359112 | 2008. február 28. 21:39 | ![]() | |
Gergely | Adatlap | 359111 | 2008. január 22. 01:22 | ![]() | |
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy nincs-e véletlenül valamilyen rajzolóprogival megrajzolva valakinek csillag alakú magyar felségjel meg számok! Ha van valakinek elküldené az emil címemre? (ha 1:48 az a legjobb) Nagyon nagyon hálás lennék! 1:48-as magyar Mig-15 bis-hez szeretném kinyomtatni. Gergő emil: g_maros@freemail.hu | |||||
mig23papa | Adatlap | 359110 | 2008. január 9. 18:52 | ![]() | |
Aki hallja , adja át ! Keresem azokat a repülőgépvezetőket, akik 1991 október 27.-én bevetésen vettek részt, amikor a jugoszláv hadsereg gépei megsértették a magyar légteret. | |||||
migi | Adatlap | 359109 | 2007. december 30. 14:16 | ![]() | |
vrauko | Adatlap | 359108 | 2007. december 29. 17:22 | ![]() | |
dexi | Adatlap | 359107 | 2007. december 29. 17:10 | ![]() | |
"Gunglans"? jol olvasom? ilyen letezik? | |||||
mig23papa | Adatlap | 359106 | 2007. december 29. 16:36 | ![]() | |
dexi nem az ami a számlapra van írva? | |||||
dexi | Adatlap | 359105 | 2007. december 29. 14:00 | ![]() | |
mig23papa, a lenti kepen az milyen markaju ora? | |||||
borisz | Adatlap | 359104 | 2007. december 29. 11:52 | ![]() | |
egy próbát meg érhet... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359103 | 2007. december 28. 20:19 | ![]() | |
Gondolom, jó, én sima Revell fényes lakkal csináltam. :) | |||||
borisz | Adatlap | 359102 | 2007. december 28. 20:15 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 359101 | 2007. december 28. 20:04 | ![]() | |
Valamilyen fényes lakkal. És lehetőleg fújva, mert az ecset is felszedheti, ha túl durva. | |||||
borisz | Adatlap | 359100 | 2007. december 28. 18:48 | ![]() | |
Azért kérdem mert még soha nem használtam ilyet, és nem is vettem még. Mivel kell lakkozni? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359099 | 2007. december 28. 18:13 | ![]() | |
Szia Borisz, Ezt azért kérdezed, mert még nincs vele tapasztalatod, vagy pedig azért, mert már van és nem akartál hinni a szemednek? Mint ahogy én sem... :) Szóval, amikor ollóval ki akartam vágni a felragasztandó jelzést, egyszerűen lepattogzott a festék róla... magyarul: nem árt jó vastagon lelakkozni felhasználás előtt, amúgy meg vagyok elégedve a minőségével. Üdv: Tibcsi | |||||
mig23papa | Adatlap | 359098 | 2007. december 28. 17:46 | ![]() | |
Makett a baloldali Magasdi György, a mellette lévő a sorkatona volt, nevére szerintem már a Gyuri sem emlékszik megkérdezhetem ki volt az a családtag aki általad érdeklődött válaszolhatsz emilben is a mig23papa@freemail.hu címen is, ugyanis keresem a kapcsolatokat az elhunyt pilóták hozzátartozóival is így jutottam pl. ehhez a képhez is, ez Mizsei Misi órája (sajnos csak) volt. azóta a fia őrzi | |||||
Mekett | Adatlap | 359097 | 2007. december 28. 12:22 | ![]() | |
Szia migpapa! Köszönöm szépen a képet, kik láthatók előtte? Az összeesküvés-elméletet jómagam sem támogatom, de egy családtagja kért meg, kérdezzek utána a dolgoknak. Köszönöm mégegyszer! Mekett | |||||
Miggyuri | Adatlap | 359096 | 2007. december 28. 08:32 | ![]() | |
mig23papa! a 22-es képeden, az UB orrán is van egy gyanús alakú átfestés. No, ezt néztem én a századjelvény eltüntetésének. Miggyuri | |||||
mig23papa | Adatlap | 359095 | 2007. december 27. 23:42 | ![]() | |
Hind valami ilyesmi lehet a lényeg, sajna hajózóhiba, a legdühítőbb, hogy Sopi nem volt egy kezdő pancser | |||||
mig23papa | Adatlap | 359094 | 2007. december 27. 23:36 | ![]() | |
Balázs , jogos a kérdés! tudtom szerint három csemetéje maradt apa nélkül, ami lehetett volna máshogy is:-( | |||||
mig23papa | Adatlap | 359093 | 2007. december 27. 23:33 | ![]() | |
Makett Bakó Ferenc ezredes felügyeletében, a frissen kiképzett Reinhardt Róbert százados első egyedülrepülése előtti ellenőrző repülését hajtotta végre a HVHT 71 szerint. A feladat légterében alacsony magasságon (200 m), durva kormánymozdulattal felvétel közben a repülőgépet túldöntötték , majd a repülőgép átesett és a repülés 6. perc 50 másodpercében a földnek ütközött. A vizsgálat megállapítása szerint a repülést a végrehajtási szabályzattól eltérő módon és paraméterekkel hajtották végre. Műszaki problémára utaló jel nem volt. A hajózók nem kíséreltek meg katapultálást. az esemény 1990.01.26.-án történt amúgy én csíptem az "öreget" a Robit nemigazán ismertem, | |||||
borisz | Adatlap | 359092 | 2007. december 24. 11:45 | ![]() | |
Üdv! Következő lenne a kérdésem: A TOFF által gyrátott "MIG-29 magyar lajstromszámok és századjelzések " nevű matrica ívvel kinek milyen tapasztalata van? | |||||
Hind | Adatlap | 359091 | 2007. december 1. 22:05 | ![]() | |
Maximálisan igazad van!!! | |||||
Hubcsi | Adatlap | 359090 | 2007. december 1. 20:08 | ![]() | |
Sziasztok! Létezik,hogy magyar Bf-110 G-2-n nem volt a törzsön szám és betű jelzés? | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 359089 | 2007. november 28. 20:52 | ![]() | |
És szegény Reinhardt Róbert? | |||||
migi | Adatlap | 359088 | 2007. november 27. 19:24 | ![]() | |
ELNÉZÉST URAK Akire én gondoltam az Bakó István vezérőrnagy . üdv:migi | |||||
migi | Adatlap | 359087 | 2007. november 27. 18:33 | ![]() | |
Szia Nem szeretnék okoskodónak tünni de szerintem nem ugyanaz a Bakó Ferencröl van szó. Migi | |||||
Samee | Adatlap | 359086 | 2007. november 27. 13:57 | ![]() | |
Szia! Kositzky Attila könyvében 5 oldal van róla (174-178), nem egy jegyzőkönyvi beszámoló de tartalmaz pár infót. Sztem érdemes lenne megnézni. Ha érdekel írj privátban. Samee | |||||
Hind | Adatlap | 359085 | 2007. november 27. 13:25 | ![]() | |
Szerintem meg ugyan az történt,(vagy hasonló)mint Pápán az első nyílt napon.Az aerodinamika nem tudja megkülönböztetni a rendfokozatokat.Egyszerűen ha nincs sebesség,és támadási felület(a felhajtóerőnek)az a csomó alumínium,meg acél nem tud fennmaradni a levegőbe. Szerintem. | |||||
notarius | Adatlap | 359084 | 2007. november 27. 13:11 | ![]() | |
Ez majdnem olyan, mint amikor az terjengett, hogy a kormányzóhelyettest megmerényelték a németek. Aztán tulajdonképpen biztos, hogy egy pilótahiba, és egy túlhúzott fordulóból lecsúszást volt a katasztrófa hátterében. De jobb mindig valami színesebb magyarázat. Én a kilencvenes években kizártnak tartok ilyen merényletet. Összetartó banda nem csinál ilyet és tisztában van azzal, hogy Bakó csak végrehajtó, aki utasítást kapott. | |||||
Mekett | Adatlap | 359082 | 2007. november 27. 12:49 | ![]() | |
Meredek, vagy sem, ezt hallottam. Ezért szeretnék infót a dologról. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359081 | 2007. november 27. 12:47 | ![]() | |
Hát ez elég meredeken hangzik... | |||||
Mekett | Adatlap | 359080 | 2007. november 26. 22:06 | ![]() | |
Sziasztok! Valaki néhány hónapja feldobott egy asztrahányi gyakorlaton készült csoportképet. Ezen rajta volt Bakó Ferenc is, aki 1990-ben oktatás közben lezuhant egy Mig-23-assal és meghalt. Mivel akkor ő volt a légierő vezérkari főnöke, és nem sokkal a "Gerecse" levezénylése után voltak, terjedt a szóbeszéd, miszerint merénylet áldozata lett. A "nagy öregek" nem tudnak erről valamit? Ha esetleg nem szeretnétek itt a fórumon közzé tenni, amit tudtok/hallottatok, kérlek írjátok meg levélben. Minden információért hálás lennék, előre is köszönöm! Üdv Takács Zoltán alias Mekett | |||||
borisz | Adatlap | 359079 | 2007. november 25. 12:33 | ![]() | |
ilyen engem is érdekelne, légyszi nekem is szóljon aki, talál ilyet vagy mégjobb, ha rögtön ide feltölti! Azért én is körülnézek, ha találok valamit feltöltöm | |||||
migi | Adatlap | 359078 | 2007. november 25. 11:18 | ![]() | |
Sziasztok Olyan rajzokat keresnék ha lenne valakinek amin látszik a lemezek különféle szine, acél alu, stb. Mig-15--17--19--21 gépekhez kersném őket. köszönettel Üdv: migi | |||||
ChevyG | Adatlap | 359076 | 2007. október 5. 23:02 | ![]() | |
Csapó | Adatlap | 359075 | 2007. szeptember 4. 11:27 | ![]() | |
Tibcsi A függőséghez nem is kell a honvédség területén lenni a szerkesztőségnek, elég ha a felső vezetők nem engedik be a reptéri zártkörű rendezvényekre az újság képviselőit. Vagy csak egyszerűen nem kapnak meghívókat a különböző bemutatókra, rendezvényekre stb. Ha katonai repülésről szeretnél írni de nem engednek a közelébe véged van.Ezért nincs sehol sem független autós, motoros stb. talán repülős újság sem. Ez van, miért lenne más a helyzet kishazánkban. Talán ez a magyarázata annak hogy a bukdácsoló, gondoktól terhes jelenkori magyar katonai repülés miért nincs kellő képpen jelen az újság hasábjain. És én itt be is fejezném mert nem uszítani vagy hangulatot kelteni akarok az ujság ellen, csak a miértekre kerestem a logikus választ. Üdv. Csapó Ferenc | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359074 | 2007. szeptember 4. 10:15 | ![]() | |
Nem vagyok annyira ismerős Bp.-en, nem tudtam, hogy a Kerepesi út 29 miféle cím... így már kicsit más a leányzó fekvése. | |||||
Csapó | Adatlap | 359073 | 2007. szeptember 4. 10:09 | ![]() | |
Hát a makettező rovat már nem fog idegesíteni mert úgy néz ki hogy megszünt.A függetlenséget meg mindenki majd eldönti maga, főleg ha a lap olvasója volt éveken keresztűl. Annó a honvédség is segített hogy a TopGun, Aranysas egyáltalán fenmaradjon, és ez sokunk örömére sikerült is. De most is úgy gondolom hogy a honvédség vezetői egy tolvonással lehetetlen helyzetbe is hozhatnák a lapot.Ez pedig függőség a javából.És ez az egyetlen ésszerű magyarázat arra hogy miért van sokszor a magyar téma a szőnyeg alá söpörve. Tibcsi, a Kerepesi út 29/B az a Honvédséghez tartozik ami nem baj mert ha támogatják a lapot az a mi pénztárcánknak is kedvez, persze cserébe a kényes témák kerülendők. Szerintem ez függőség. Azt meg nem hiszem (hisszük el) hogy nincs magyar téma csak a grippen a sikersztori. Egykor igéret volt a szerelőkről egy cikksorozat, mi van a Mig-15Uti-val, fog-e repülni, hol tart az újjáépítés, Szolnokon mik a történések, a Pápai reptér átalakítását is be lehetne mutatni stb.stb. hagy ne innen dobjam fel a témákat.De ha főszerkesztő úr hozzánk fordulna magyar téma ügyében hogy miről írjon az újság (legfeljebb visszaüzenne hogy srácok erről most nem lehet írni), olvasgatva a fórumot biztosan lenne hozzászóló. Üdv: Csapó Feri | |||||
Solo | Adatlap | 359072 | 2007. szeptember 4. 09:19 | ![]() | |
Helló! A csörlő igazából nagyon fontos és használható dolog egy helikopter esetében. Kutató-mentő feladatokon, árvizi mentésnél életet menthet, egyes deszant feladatoknál is nagyon hasznos. Sőt még tűzoltókat is ki lehet vele menteni egy esetleges erdőtűznél. A régi csörlőkkel sokkal körülményesebben lehet csak menteni. Szóval azért sokkal hasznosabb ,mint egy hátsó ajtó egy trabanton. A két ex PP 17-es sokat jár ki nemzetközi SAR gyakorlatokra. Gondolom a csörlőt is jobban ki tudják használni. Olyan sok helyet meg azért nem foglal a gépben, hogy ne lehetne elférni tőle. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359071 | 2007. szeptember 4. 08:44 | ![]() | |
Feri, Szerintem ezt, amit írtál a Főszerk biztosan kapásból cáfolná... (mármint azt, hogy nem független lap). Nyilván az újság profiljából adódóan könnyen ütközhetnek olyan témába, ami ma még titkosnak minősül. Ilyenkor jobb lenne egyenesen megmondani, hogy erről-és-erről nem írhatunk, mert katonai titkot képez. Pont. :) Igazából én is már csak megszokásból veszem, főleg Grófúr cikkei miatt. Viszont a makettező rovata engem kimondottan idegesít: a PM-ben látott/olvasott makettek köszönnek vissza rám. Bár amióta nem veszem a PM-et, találkoztam újdonsággal is. :) Bocs, ha én is eltértem a témától. :) Üdv: Tibcsi | |||||
Csapó | Adatlap | 359070 | 2007. szeptember 4. 07:56 | ![]() | |
Én még veszem, az első példánytól megvan, ezért már hozzám nőt, de pár éve egy másik fórumon, volt egy vita az Aranysas főszerkesztőjével. Megkérdezte töllünk, az olvasóktól hogy mi hiányzik az újságból. Egyértelmű volt a válasz hogy a magyar téma, és abból is a jelen. Erre az volt a homályos válasz hogy a jelen olyan szar hogy nincs mit írni róla. Nó ez igy szerintem nem igaz de tény hogy az ujság igencsak függ a honvédségtől, bármikor keresztbe tehetnek nekik (pld. nézd meg a szerkesztőség címét), tehát amikor az ujságot olvasod nem egy független lapot tartasz a kezedben. Ezért nem írhatnak meg mindent, szerintem magyar témában igencsak cenzúrázzák magukat. Ez természetesen szigóruan magánvélemény. De az furcsa hogy ha Mexikóban Rodrigez kifingotta a pilóta ruháját arról a következő számban cikk van, de hogy a Balatonon szörfözött a 29-es az máig tabu, de ennél lájtosabb történetek sem jelennek meg az újságban. Illetve régebben volt pár cikk (pld. egykori pilóták irásai),de ezek mára már eltüntek. Pedig biztos hogy a szerkesztőségnek, naprakész és sokkal pontosabb értesülései vannak, ám mégsem irták (írhatták) meg a sztorit vagy bármi mást. Ehelyett vezérkari főnőkők, ezredesek fantasztikusan ívelő életrajzait olvashatjuk egy repülős szakujságban. Könyörgöm... Biztos hogy nehéz az olvasok információéhsége és (mivel katonai területről van szó) a kiadható sztorik, adatok között lavírozni és megtartani valahogy az újságolvasókat. Gondold el hogy még ma is egy olyan közegben kell dolgozniuk ahol a nemzetközi repnapon, jó hangosan hagy röhögjön rajtunk mindenki, komolyan bemondják, hogy csak a műsort és a kiállított tárgyakat fotózhatod különben elveszik a fényképezőgépet, mert ez katonai terület...Vagy Pápán a Mig-21-esek Mig-23-asok kivonásakor nem engedték fotózni az oktató teremben a gépek rendszereit ábrázoló tablókat mert az katonai titok...De azért lenne miről írni itthonról is, és nem csak propagandát. Ezért egyre fásúltabban veszem meg az újságot, mint sokan mások közüllünk. De ilyenkor mindíg eszembe jut az az idő amikor TopGun sem volt, meg amikor izgultunk érte hogy a jogi viták után egyáltalán megmaradjon. Bocs ha eltértem a témától. Üdv: Csapó Ferenc | |||||
borisz | Adatlap | 359069 | 2007. szeptember 3. 16:54 | ![]() | |
Te, nem ingyen, hanem a másik kettőért cserébe! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |