<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
balaton | Adatlap | 359303 | 2008. június 28. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vorangee | Adatlap | 359302 | 2008. június 28. 22:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Jó akkor tudom végre. Szal nem létezett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359301 | 2008. június 28. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Létezett, maga Punka György építette P-51, Ju-87 és ki tudja, milyen alkatrészekből. Az oroszok meg csont nélkül átvették és publikálták. :))) Bevallom, hogy az a pár homályos fotó, ami van róla, engem is megtévesztett, mert nagyon élethű. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Vorangee | Adatlap | 359300 | 2008. június 28. 21:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az XNI-02 az akkor, most létezett vagy csak április elsejei tréfa? Mert több forrást is találtam, de már nem tudom eldönteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359299 | 2008. június 28. 12:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
1/-32-es Galaxy? Hát fogsz egy láncfűrészt, kivágsz vele egy jó nagy fenyőfát és abból kifaraghatod :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 359298 | 2008. június 28. 12:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez semmi! A Galaxy kellene 32-esben! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359297 | 2008. június 27. 22:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 359296 | 2008. június 27. 10:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Néhány fotóm és mások altal készített fotó is elérhető a panoramio.com oldalon. Behívjátok a városnevet a repülőtérre zoomoltok és bekéritek az "összes fotó" fület a megjelent képek felett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 359295 | 2008. június 27. 09:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lehetséges... Úgy tudom, hogy a 27-es "javítódik". Repülni mindenesetre aznap nem láttuk. Sőt aggdok is egy kicsit az miatt, hogy a kecskeméti 3 gépes kötelék hogy fog áthúzni a fejünk feltt a repülőnapon, hacsak 4 együlélsesünk van? A keszi táncsak nem fog programot repülni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kelemen | Adatlap | 359294 | 2008. június 27. 09:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kelemen | Adatlap | 359293 | 2008. június 27. 09:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Mi is voltunk az nap(meg más napokon is), láttam is magunkat az egyik képen "virítani". Ledöbbentő, hogy hozzánk képest mekkora a sas, élőben nem is tűnt annyira vészesnek. Jók lettek a képek, grat hozzá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 359292 | 2008. június 27. 08:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Monox! Nem 5 29-es repül jelenleg? (09,10,18,21,27) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 359291 | 2008. június 26. 22:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Voltam tegnap Kecskeméten. Nagyon szép dolgokat láttam. Gripeneket inkább, de az összes négy darab repülőképes Mig-29-eseünk is szót kapott, sőt a keszi géppár is felszállt, de sajnos ezutóbbiról lemaradtam. De a visszatérésen már rajta voltam :) A 09-es öszetett műrepülést végzett a reptér légterében. Láttam a 405-ös és a 603-as Ancsákat és a 718-as, 719-es Mi-24-eseket. Repült a 135-ös Alba is, sőt az L-159-es ALCA is! Ennyi repülést még az életben nem láttam a kerítés mellett! Legyen hát itt pár kép a tegnapi napról :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 359290 | 2008. június 26. 11:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
köszi a képeket, te készítetted ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 359289 | 2008. június 21. 08:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A tegnap történtek árnyékában nem biztos, hogy ez foglalkoztat bárkit is, de megígértem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 359288 | 2008. június 20. 15:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A "Most történt" rovatban íródik a mai L-39-es tragédia elemzése, mégis ide kívánkozik az, hogy ma két ember álmával együtt egy sokak által nem jegyzett álom is véget ért. Az L-39-es 16 éves szolgálata alatt sosem történt emberélet követelő esemény és nagyon bíztam abban, hogy a még hátralévő kb. 1 év szolgálati ideje alatt sem fog bekövetkezni ilyesmi. Ezt eddig csak a Szu-22-es és a Mig-21bisz 75A típusa tudta felmutatni. Az álmok a mai napon semmivé váltak és ahogyan a rangidős Puma pilóta mondaná, kettővel több csillag ég a hadak útján. Most még nem tudom kik voltak, ismeretlenül is gondolok rájuk. Nyugodjanak békében! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 359287 | 2008. június 20. 14:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Folyamatban...de lesznek... :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359286 | 2008. június 20. 11:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ez is van akkora 72-ben. Ráadásul év végén már magyar felségjellel is repkednek C-17-esek :) Valami ma is repkedett Balaton fölött, de az erős napfény miatt rá sem bírtam nézni az égboltra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 359285 | 2008. június 20. 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 359284 | 2008. június 19. 18:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pár éve én a C-130-ast is 1/48-ban építettem meg... :P | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 359283 | 2008. június 19. 17:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Valószínű, hogy vagy a kecsói Gripeneket, vagy az ott vendégeskedő F-15-ösöket hallottad. Pápán is megremegtették az ablakokat. :-) Felszálláskor elég nagy zajjal volt a 4 Sas. :-P Élmény volt látni hallani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Atesz76 | Adatlap | 359282 | 2008. június 19. 14:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Tegnap is meg ma is 14 és 14 óra 25 között két vadász gép körözött Pécs felett sajons a tipust nem láttam mert folyamatosan takarta öket a felhözet csak egy pillanatra tudtam megláni öket más is látta illetve hallotta mert nagyon hangos volt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359281 | 2008. június 19. 11:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt találtam most: modelingmadness.com/reviews/mod/previews/hammc17p.htm Gigantomániás makettezőknek 1/72-es műgyanta C-17 Globemaster III :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 359280 | 2008. június 18. 20:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 359279 | 2008. június 18. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor haladjunk sorban...Használd egészséggel. Üdv:Monox Ui.: A pápai képeket hol nézhetem meg? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 359278 | 2008. június 18. 16:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Gyuri! Kb 2 óra múlva teszek fel a kabintérből egy párat. Ha megfelel esetleg más gépből is tudok ilyet keríteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 359277 | 2008. június 18. 15:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Urak! Sürgősen szükségem volna pár képre a solton szenvedő MiG-15UTI kabinjának belsejéről ill. az kabin előtti részről, aminek a fotók szerint hiányzik a teteje. S.O.S.! Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 359276 | 2008. június 18. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
balaton pedig bizony van RotorCraft Helikopterek minden területről. Mert ilyen topic még nem volt, viszont forgószárny-kedvelők vagyunk néhányan :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359275 | 2008. június 18. 14:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nem csak hülye vagyok, de vak is, mert RotorCraft-ot se láttam :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 359274 | 2008. június 18. 12:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Van helis topik. :) RotorCraft a neve. A heliről egyelőre annyit tudok, hogy terv szerint idén adják ki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359273 | 2008. június 18. 12:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359272 | 2008. június 15. 23:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Tucatnyi új magyar gép makettváltozata került fel az adatbázisomba. Ilyen csemegék, mint pl. Dornier Do-23, Breda Br-25, Curtiss P-1... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359271 | 2008. június 14. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nagy dilemma volt. Van egy rahedli rajzom, de egyiken ez van, másikon a buborék. Fotón is ez van, igaz nem pont az 521-es gép van rajta. Azért döntöttem így, mert az összes magyar Fókás képemen ilyen van rajta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 359270 | 2008. június 14. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szép lett! :) Csak egy apróság: nem a buborékos deklit kellett volna feltenni rá? Bár lehet, hogy ezen a gépen ilyen volt. Az Academy mindenesetre mindkettőt adja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359269 | 2008. június 14. 19:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 359268 | 2008. június 14. 18:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, én is valami ilyesmire gondoltam... :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 359267 | 2008. június 14. 17:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi Úgy, hogy nem bénáznak, mint a magyar légierő vezérkarában. A legjobb bizonyíték, hogy 2000-ben üzemképes, hadrafogható gépeket dobtak ki a szemétbe, kezd az az érzésem lenni csak azért, hogy könnyebben megvehessék a gripeneket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359266 | 2008. június 14. 09:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
snus | Adatlap | 359265 | 2008. június 12. 23:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A gyorsaság talán abban keresendő, hogy az ő gépeik csak vadászfeladatot látnak el. Így szerintem gyorsítani lehet a kiképzést. Talán a 21-esek leváltása is sürgős volt, ezért a gyorsaság. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359264 | 2008. június 12. 16:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Újabb típusokkal bővült az adatbázisom. Plusz megadtam pár linket, ahol beszerezhető az Savoia Marchetti SM-75 és a Caproni Ca-101 makettje. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 359263 | 2008. június 11. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Viccet félretéve. Vannak országok, akik tudják mit akarnak és meg is csinálják. Asszem csak 8 pilóta adta az elején a szolgálatot. Így is lehet csinálni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 359262 | 2008. június 11. 21:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nem 2008 június 30 akart lenni? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 359261 | 2008. június 11. 21:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Van fegyverük hozzá. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 359260 | 2008. június 11. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Most olvasom az Aero magazinban a cseh légierőről: 2005. június 30.-án a MiG-ek utoljára adtak készültséget, majd július elsején a légtér védelmét - csupán 74 nappal az első gép beérkezése után - a Gripenek vették át. Ezt hogyan csinálták? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359259 | 2008. június 11. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Embörök! Akit érdekelnek a magyar témájú makettek és, hogy az adott típust gyártja-e valaki, az a honlapomon indult adatbázisban böngészhet. www.gportal.hu/balaton-modell A főmenü alatt baloldalon található "Magyar gépek" címszó alatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359258 | 2008. június 10. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359257 | 2008. június 10. 22:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Otto | Adatlap | 359256 | 2008. június 10. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a gép látlató az első képen. il2_11 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 359255 | 2008. június 10. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Egy másik(?) kiállításra került a BNV területén rendezett hadizsákmány-kiállításon. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 359253 | 2008. június 10. 10:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasztok! Nem egyértelmű, hogy ferde-e a kereszt az oldalán. A faágaktól ui. csak egy részlet látszik belőle. A források szerint 2db IL-2 került a légierő állományába. 1942-44 között repültek. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Párszor már belegondoltam, mi lett volna, ha nincs a trianon utáni tiltás, a repülőgépgyárakat nem verik szét.(Szó szerint.) Hová fejlődött volna a magyar repülőgépipar 1939-ig...