<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Monox | Adatlap | 359511 | 2008. augusztus 3. 14:43 | ||
mig23papa | Adatlap | 359506 | 2008. augusztus 3. 09:32 | ||
bgyasoldier A Szekeres úgy hülye a honmvédséghez és a repüléshez ahogy van. De Havril András vezérezredes vezérkari főnök sincs a helyzet magaslatán. Nem kell mindent elhinni amit mondanak. | |||||
Hunyo | Adatlap | 359505 | 2008. augusztus 3. 08:35 | ||
Azt nem tudom, hogy hol zajlik gyorsabban, de hogy nagyon intenzív repülés nincs az fix. Szekeres biztos a szimulátorkoptatásra gondolt... | |||||
balaton | Adatlap | 359504 | 2008. augusztus 2. 23:53 | ||
"Gyorsabban zajlik" Ez a szekeres-féléknél azt jelentheti, hogy kevesebb órát repülhetnek, így gyorsabban végeznek a a kiképzéssel? | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 359503 | 2008. augusztus 2. 23:51 | ||
Sziasztok! erről tudtok vmi bővebbet: "Mint Szekeres Imre hangsúlyozta, a JAS-39 EBS HU Gripen-pilóták kiképzése az előzetes elképzelésekhez képest gyorsabban zajlik, így a magyar légtér védelmét a tervezettnél hamarabb vehetik át a típussal." | |||||
zoli1989 | Adatlap | 359502 | 2008. augusztus 1. 21:56 | ||
makettes | Adatlap | 359501 | 2008. augusztus 1. 20:24 | ||
Szia zoli1989! Légy szí,írj róla bővebben.ár,hol kapható,stb.. üdv.makettes | |||||
zoli1989 | Adatlap | 359500 | 2008. augusztus 1. 12:07 | ||
Még kedden megérkezett az Aranysas által reklámozott könyv, Az ég katonái. Szerintem rendkívűl jó. Nagyon sok pilóta van benne, és egy-egy történetüket írja le a könyv. Van benne jópár szép kép is. 1938-2008 között időszakból van a válogatás. Szerintem akit érdekel a téma ne hagyja ki. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 359499 | 2008. július 31. 15:08 | ||
Milyen matricák lennének hozzá? Mert régebben volt szó hogy talán Sky Huszars is lesz. Küldtem is segítségképp néhány képet a kötelék gépeiről. Ha esetleg lenne ilyen matricával 48-as Jak-52, akkor egy vevő már tuti van ;-) | |||||
HADvezer | Adatlap | 359498 | 2008. július 31. 13:35 | ||
Elképzelhető hogy lesz 1:48 as Jak-52-es HAD matricakészlet, már csak önteni kellene egy pár darabot (makettet) meg van hozzá minden mesterdarabom. Ha valaki vállalja az öntést, kb 10 db ra gondoltam, akkor lenne hozzá matrica is :) üdv HADvezér | |||||
HADvezer | Adatlap | 359497 | 2008. július 31. 13:32 | ||
ment a privi,köszi megkaptam | |||||
Menyus | Adatlap | 359496 | 2008. július 31. 12:55 | ||
Borisz ez így igaz addig úgyis csak találgatni lehet csak. | |||||
Menyus | Adatlap | 359495 | 2008. július 31. 12:54 | ||
A z meg megint más dolog milyen paraméterek kellenek egy egy adott típus üzemeltetésének biztosításához ez nem határozat kérdése.A lényeg majd kiderül mi lessz . | |||||
Menyus | Adatlap | 359494 | 2008. július 31. 12:51 | ||
Lásd Aero magazin ide vágó cikke. | |||||
Menyus | Adatlap | 359493 | 2008. július 31. 12:50 | ||
Még mielőtt félreértés lenne ezt nem én találtam ki .A másik a C 17 gyártása nem fejeződött be pl az Ausztrál megrendelés most futott be. | |||||
Nyugger | Adatlap | 359492 | 2008. július 30. 21:38 | ||
Szia Etel! Manapság már minden lehet...de az is, hogy a román gyári szakemberek cserélték le. Rákérdezek az 'illetékesnél' a légcsavar váltás körülményeire. | |||||
Etel | Adatlap | 359491 | 2008. július 30. 21:26 | ||
Szia Nyugger! Köszi, hogy jelentkeztél. Szerintem az is valószínű, hogy a BACAU-ban nagyjavított gépek közül kettőt leállítottak és a légcsavarjaikat a 09 és 12 kapta. Üdv. | |||||
Nyugger | Adatlap | 359490 | 2008. július 30. 20:50 | ||
PETI | Adatlap | 359489 | 2008. július 30. 20:36 | ||
Szia HADvezer! Megkaptad a Ka-26 anyagot? | |||||
Muzzy | Adatlap | 359488 | 2008. július 30. 12:51 | ||
Magyar C-17... 2008: XXXIV. tv. A Magyar Köztársaság Kormánya és az Észak-atlanti Szerződés Szervezete közötti, a NATO Légiszállítást Kezelő Szervezetnek a Magyar Köztársaság területén való településéről és működéséről szóló Megállapodás kihirdetéséről Megjelent Magyar Közlöny 91. szám. 2008. június 20. Muzzy | |||||
Etel | Adatlap | 359487 | 2008. július 30. 10:37 | ||
Etel | Adatlap | 359486 | 2008. július 30. 10:27 | ||
Szia Nyugger! Nagyon köszönöm! Közben találtam képet ahol a 09 és a 12 is háromtollú légcsavarral van ellátva. Erről nem tudsz valamit? Üdv. | |||||
Muzzy | Adatlap | 359485 | 2008. július 30. 09:38 | ||
Uraim! Mint hivatkoztam, stratégiai légiszállítási kapacitásról van szó. Azért állt össze a konzorcium, hogy mindenkinek a kis igényét egy nagyba lehessen összefogni, és gazdaságosabban teljesíteni az igényeket. Nem azt mondtam, hogy nálunk az A 400M az alternatíva, hanem azt, hogy pl. az Airbus konszernbe tartozó államok (pl. németek)saját gazdasági érdekük miatt inkább azt favorizálnák, ezért be sem léptek a programba. (egyébként az An-70-es is minden paraméterben verte az A-400M-et, és még olcsóbb is volt...) Ha lesz a dologból valami itthon, akkkor az C-17-ekkel fog megvalósuzulni. Egyébként a c-17-esk gyártását is befejezték... na nem a program miatt. Muzzy | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 359484 | 2008. július 29. 20:28 | ||
Sziasztok! Az A400M első példánya még épphogy csak elkészült, még azt berepülik... mikor lenne abból pápai jelenlét? de ha kíválasztották a helyszínt, megvoltak a résztvevők, akkkor most mit sz@rakodnak? | |||||
Nyugger | Adatlap | 359483 | 2008. július 29. 20:02 | ||
Etel ! 3 tollú légcsavarral a Bacau-ban nagyjavított gépek repülnek: 02,03,05,06,10,11. A P.G.-ben n.javított gépek: 08,/katasztrófa 2003.11.13.-án/,09,12, 2 tollú. A 01,04, és a 07-s gépek nem lettek nagyjavítva és már nagyon régóta nem repülnek. | |||||
borisz | Adatlap | 359482 | 2008. július 29. 17:41 | ||
Muzzy! Hol látsz te itt abramsot?:D Végülis az A400 nagynak kicsi, kicsinek nagy, biztos abból vásárolnak majd be:D Hogy mi lesz az egészből? csak akkor fog kiderülni, ha landol az utolsó gép is Pápán. | |||||
balaton | Adatlap | 359481 | 2008. július 29. 15:17 | ||
Az Abrams inkább 68-70t körül van. | |||||
Muzzy | Adatlap | 359480 | 2008. július 29. 15:03 | ||
Menyus! Ezek az adatok az Airbus honlapról valók Special ops 40 000 ft Range at Max. Payload * 1780 nm Range at 30-tonne Payload * 2450 nm Range at 20-tonne Payload * 3450 nm Max. Payload 37 t Egy Abrams, ha jól tudom 60 tonna körül mozog... Muzzy | |||||
Muzzy | Adatlap | 359479 | 2008. július 29. 14:58 | ||
Menyus! Ha jól tudom az A-400M-et NEM Stratégiai szállításra tervezték! Hatótáv, terhelhetőség! Ha nem tud egy Abramsot stratégiai távra elszállítani, akkor mire jó? Muzzy | |||||
borisz | Adatlap | 359478 | 2008. július 29. 14:57 | ||
Szóval megint hatalmas lelkesedéssel belevágtak valamibe, aztán elkezdték a széthúzósdit? | |||||
Menyus | Adatlap | 359477 | 2008. július 29. 14:52 | ||
Két ország van a programban akik az Airbus 400-at favoritálják. | |||||
borisz | Adatlap | 359476 | 2008. július 29. 14:45 | ||
Mi lesz helyette? Újabb AN-124, A-400, vagy nem lesz semmisem az egészből? | |||||
Menyus | Adatlap | 359475 | 2008. július 29. 14:43 | ||
Amennyire tudom jelenleg az sem biztos sajnos hogy az amerikai gép lessz a befutó. | |||||
Menyus | Adatlap | 359474 | 2008. július 29. 14:40 | ||
Még 2004-2005-ben dolgoztam Pápán a repülőtéren aJavát ismerem azoknak akik ott vannak.Szerintem jó hely jó közösség. | |||||
balaton | Adatlap | 359473 | 2008. július 29. 10:42 | ||
Ez nem a legjobb hír. Inkább nem írom le ide, mit csináljanak az olaszok :) De év végén már kapható lesz a Revell 1/144-es C-17-ese, amivel terveim vannak. | |||||
Solo | Adatlap | 359472 | 2008. július 29. 10:38 | ||
Az olaszok kiszáltak a C-17 programból ezért csúszik a dolog. Ha nem oldják meg gyorsan a felszabadult repidő eladását akkor nem lesz ősszel C-17 Pápán. | |||||
Etel | Adatlap | 359471 | 2008. július 29. 10:33 | ||
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy a honvédség mely oldalszámú Jak-52 gépei kaptak 3 tollú légcsavart? Szolnokon repül még 2 tollú légcsavaros Jak-52? Köszi! | |||||
Muzzy | Adatlap | 359470 | 2008. július 29. 09:51 | ||
A C-17-esek kapcsán javaslok két korm határozatot 2041/2008. (III. 29.) Korm. határozat a Stratégiai Légiszállítási Képességrôl szóló többoldalú Egyetértési Megállapodás szövegének végleges megállapítására adott felhatalmazásról 2109/2007. (VI. 15.) Korm. határozat a NATO Légiszállítást Kezelô Szervezet (NAMO) létrehozásáról és a stratégiai légiszállítási képességgel kapcsolatos kormányzati döntésekrôl Mindkét anyag a jogtárban elérhető Muzzy | |||||
mig23papa | Adatlap | 359469 | 2008. július 28. 17:57 | ||
Menyus | Adatlap | 359468 | 2008. július 28. 16:31 | ||
Az bizony könnyen megtörténhet, ha jól tudom két ország van a programban akik nem támogatják sajnos a Globemastert pedig jó lenne.Dolgoztam a pápai repülőtéren örülnék ha újra rendesen működne. | |||||
Menyus | Adatlap | 359467 | 2008. július 28. 16:28 | ||
Köszönöm szépen Puffyn s őket hol lehet elérni? | |||||
Puffyn | Adatlap | 359466 | 2008. július 28. 11:20 | ||
Szia Menyus! Én is kerestem az enyémhez kiegészítőket és a Hannants-nál meg a greatmodels-nél találtam. Puffyn | |||||
mig23papa | Adatlap | 359465 | 2008. július 28. 10:59 | ||
Menyus | Adatlap | 359464 | 2008. július 28. 10:42 | ||
Ez így van addig még sok víz lefolyik a Dunán. | |||||
Menyus | Adatlap | 359463 | 2008. július 28. 10:41 | ||
Kérek minden kedves makettező társat aki tud segítsen.Régóta keresek az ITALERI C-130-hoz komplett hajtóművet fő illetve orrfutót tehertér és rámpa ajtókat valamint a futóművek aknafedeleit. Ez a 817-es készlet 1:48-ban.Előre is köszönöm a segítséget. | |||||
Menyus | Adatlap | 359462 | 2008. július 28. 10:36 | ||
Szép napot kívánok nekem is nagy szükségem lessz ezekre a matricákra ,már nézegettem igazi mestermunkák .Így érthető miért ennyibe kerülnek hiába ez a kereslet kínálat törvénye sajnos. | |||||
mig23papa | Adatlap | 359461 | 2008. július 28. 10:31 | ||
BALATON ez akkor lessz biztos amikor leszállnal Pápán | |||||
Menyus | Adatlap | 359460 | 2008. július 28. 10:30 | ||
Nem négy hanem kettő jön és nem biztos hogy még az ősszel. | |||||
balaton | Adatlap | 359459 | 2008. július 26. 20:56 | ||
Már kaptam csíkokat. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 359458 | 2008. július 26. 20:49 | ||
balaton! Találtam vmi kék csíkokat az Aero-45höz. Kell még? Miggyuri |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Azon gondolkodok, hogy utánuk mit fognak kivonni? Már csak a Mi-24-es maradt.