<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
migi | Adatlap | 359676 | 2008. szeptember 10. 17:26 | ||
Segitsetek ki , én úgy értelmezem 1969 Márc 8 4116 Mig-21 U gépből katapultált Aranyosi Imre és Blán János pilóta .Ma beszéltem az egyik úrral és ő azt mondja hogy szó sem volt katapultálásról mert kényszerleszállás volt . Hogy van ez vagy én olvastam rosszul valamit . Előzmény: (359637) Monox 2008. szeptember 5. 10:59 | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 359675 | 2008. szeptember 10. 16:41 | ||
Miggyuri! Koszi! Milyen ujsagban vagy konyvben kozoltek ezt a kepet? | |||||
Miggyuri | Adatlap | 359674 | 2008. szeptember 10. 15:16 | ||
Itt van az általam is egyetlenként ismert MiG-17F képe. Ha vkinek van más, kérem, ossza meg velem is. Miggyuri | |||||
Solo | Adatlap | 359673 | 2008. szeptember 10. 12:20 | ||
Helló! Látom készül 1/35-ös MI-8/17 matrica is. Annó írtam neked, hogy a Trumpeter makettből nagy átfaragás nélkül csak a 706 és 707 építhető meg. Sajnos ezek az oldalszámok hiányoznak a lapról. Szerintem a Mi-8 oldalszámok helyett őket kellene felrakni, ugyanis a makettből nem építhető Mi-8 csak mégnagyobb faragással. | |||||
HADvezér | Adatlap | 359672 | 2008. szeptember 10. 11:41 | ||
esetleg a 714 es mi-24 esen a főnixről jól jönne még közeli kép | |||||
HADvezér | Adatlap | 359671 | 2008. szeptember 10. 11:40 | ||
Sziasztok! Köszönet a képekért mindenkinek!:) készülnek a matricák! kedves Andor! nem sikerült megnyitnom a linket amit küldtél, pedig a matrica szkennelés sokat segíthetne, 1:48 iletve 1:35 ben is tervezem a gyártást. üdv:HADvezér nézzetek a honlapomra megéri :) www.had.hu | |||||
Monox | Adatlap | 359670 | 2008. szeptember 10. 08:45 | ||
Én láttam, igaz csak 1 gépről két fotót hasraszállás után, semmi egyéb nem került elő az 1955-ben bekerült 20 gépről. Az itt tartózkodásuk 1 éve alatt nagyon kevés infó került napvilágra róluk. A PF-ek valóban Kecskeméten kerültek összevonásra, kivonásuk szerintem 1976-ban történt meg, amikor az alkulat megkapta az első MiG-21MF-eket Pápáról. A MiG-15-ösöket miniszteri rendelettel 1975.09.01.-jén vonták ki az aktív szolgálatból. A MiG-19-est vonták ki 1973-ban, amikor Taszárra megérkeztek a MiG-21MF-ek. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 359669 | 2008. szeptember 10. 06:27 | ||
Vegul is ha repulte a tipust valoszinuleg repult mindegyikkel. Ha jol tudom 1955-ben erkezett mind a 12 gep Taszarra. Kesobb eloszor 6, majd vegul mind atkerult Kecskemetre ahol 1973 vagy 1974 marciusaban alltak le, bar ez az adat is pontositasra szorul. Mas. Latott mar valaki fenykepet magyar Mig-17F-rol? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359668 | 2008. szeptember 10. 05:54 | ||
Ronnie, Nekem ezt mondta a Feri bácsi, ha ő rosszul emlékezett, akkor én is rosszat írtam. Megnéztem Horváth Balázs oldalán is, ott sem találtam meg mindet. Hangsúlyozom: ezek nem estek le, csak ezekkel repült a Feri bácsi anno. Plusz még Il-10-essel is, de az most mellékes. :) Sajnos Őt már nem tudjuk megkérdezni... :( | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 359667 | 2008. szeptember 9. 23:14 | ||
Tibcsi, magyar 17PF 407-es oldalszammal nem volt. A 12db 17PF-bol egy esett le 1960-ban asszem a 933-as. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359666 | 2008. szeptember 9. 20:20 | ||
Tehát akkor az oldalszámok: MiG-15: 203, 405 MiG-15 bis: 923 907 MiG-17PF: 407 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359665 | 2008. szeptember 9. 08:22 | ||
Csak oldalszámokat tudok, négyet. Két "sima" 15-ösét, két bis-ét és egy 17PF-ét. Illetve ez már öt. :-))) | |||||
Nyugger | Adatlap | 359664 | 2008. szeptember 9. 08:17 | ||
Tibcsi, Minden oldalszám, időpont esetleg fénykép igen sok topictársat pozítiv értelemben 'sokkolna', várjuk. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359663 | 2008. szeptember 9. 05:49 | ||
Én csak gépszámokat tudnék mondani, ha az segít valamit. Igaz, nem az UTI-ét, ami leesett, hanem amin amúgy repült. Csak ahhoz elő kell kaparnom azt a cetlit, amire akkor felírtam. :) | |||||
Hawk | Adatlap | 359662 | 2008. szeptember 8. 22:40 | ||
Tévedtem most néztem vissza a dolgokat csak van kép :) | |||||
Hawk | Adatlap | 359661 | 2008. szeptember 8. 22:37 | ||
Ákos | Adatlap | 359660 | 2008. szeptember 8. 22:30 | ||
Nyugger | Adatlap | 359659 | 2008. szeptember 8. 22:02 | ||
Monox, Nos, akkor ezekről, amit ismerek és dokumentálva van: 54.01.22. Koplányi féle hm. nélküli leszállás Kalocsán sérülés mentesen, 1960.06.03. helyett 63.06.03. Szócsi/Sebestyén baleset leszállás során földnek ütköztek, 64.08.13. hegynek ütköztek Vinyica mellet /Szu/ Lehoczky hdgy. meghalt, Fekécs szds. s.sérült. Ezeknél az eseteknél nem volt katapultálás. | |||||
Levix | Adatlap | 359658 | 2008. szeptember 8. 21:53 | ||
Bocs, igazatok van nem katapultált. A gépben maradt mert már nagyon alacsonyan voltak. A növendék meghalt. Nem tudom sajnos sem az alakulatot sem az időpontot. Megzavart a katapultos oldal :). | |||||
andorka | Adatlap | 359657 | 2008. szeptember 8. 21:30 | ||
andorka | Adatlap | 359656 | 2008. szeptember 8. 21:29 | ||
A Mi24-est kiadta a Hasegawa 1/72-en. Egyelőre csak a matricát szkenneltem be, esetleg érdekel a festési útmutató is? rapidshare.com/files/140590934/mgmfraygiuia21.part01.rar.html | |||||
Monox | Adatlap | 359655 | 2008. szeptember 8. 21:12 | ||
A magam részéről 3 balesetnek (vagyis nem katasztrófána) minősített esetről tudok. 1. 12 old.sz. UTI 1954.01.22.-én 2. 774 old.sz. UTI 1960.06.03.-án. 3. 043 old.sz. UTI 1964.08.13.-án. Megkülömböztették a törés miatt selejtezett gépektől 3 esetet. A baleset fogalma a repülőeszköz megsemmisülését jelenti úgy, hogy a személyzet nem sérül. A fenti 3 esetben gyaníthatóan sor került katapultálásra, de konkrétan nincs leírás róluk. Sőt ismeretim szerint Magyarországon összesen 2 alkalommal hajtottak végre MiG-15-ből sikeres katapultálást, a maradék 35 alkalommal a személyzet a gépben maradt. A honlapról egyébként hiányzik az első magyar jetkorszak balesete, amit igaz nem élt túl a pilóta, de a katapultálást megtette. | |||||
Nyugger | Adatlap | 359654 | 2008. szeptember 8. 20:28 | ||
Levix ! Egy kicsit tudnál többet írni a Till Ferencről? Katapultálás ideje, alakulat száma stb. Valahol nem stimmel a dolog... UTI MiG-15-ből nálunk nem katapultáltak a típus rendszerben állása alatt, baleset és katasztrófa az volt -sajnos. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 359653 | 2008. szeptember 8. 15:06 | ||
Solo | Adatlap | 359652 | 2008. szeptember 8. 13:51 | ||
HADvezer | Adatlap | 359651 | 2008. szeptember 8. 13:25 | ||
Tornado2000ECR | Adatlap | 359650 | 2008. szeptember 8. 10:34 | ||
Sok az érdekesség az utóbbi időben a háttérben az igaz . | |||||
Tornado2000ECR | Adatlap | 359649 | 2008. szeptember 8. 10:32 | ||
Szervusz szép napot kívánok azért szerintem még óvatosan kell kezelni az ilyen híreket ki tudja mi s hogyan fog megvalósulni. Nekem a repirányítás területén van a munkám. | |||||
Solo | Adatlap | 359648 | 2008. szeptember 8. 08:55 | ||
Szerintem a fenntartás szó nem ugyanaz, mint az üzemeltetés. Én úgy értelmezem, hogy a nagyjavításokra és modernizálásokra írták ki ezt az izét. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 359647 | 2008. szeptember 8. 08:51 | ||
Nem tudom, mennyit tudsz róla, nekünk még a Kőrösi Csomában mesélt róla, bár nem sokat, mert nem volt túl vidám történet. A növendék meghalt az esetben... | |||||
Monox | Adatlap | 359646 | 2008. szeptember 8. 08:43 | ||
Ha ez valós, akkor az a hihetetlen buziság van benne, hogy civilekkel akarják üzemeltetni a helikoptereket egy olyan céggel, aki nemcsak repteti, hanem javít(tat)ja is őket. Erre írtam a 715-ös hozzászólásomban, hogy ez vicc és hogy így lehet a színvonal emelése nélkül milliárdokkal drágábban üzemeltetni a maradó technikát. Ne félj Dalaa inkább jusson eszedbe a 3 milláért IP javított és a két modernizált Mi-17-es. Igaz, hogy ennyi pénzért 5 új Mi-171-est vehettünk volna, de itt nem ez a lényeg. Egyébként ilyen "szerződés" csak akkor íródik ki meg, amikor a maffiának már megvan a kijelölt kuncsaftja az üzletre. Ha megvalósul, neked és a kollégáidnak sok esélyt nem látok a folytatásra, legfeljebb némi szerencsével. | |||||
Daala | Adatlap | 359645 | 2008. szeptember 8. 05:22 | ||
Bocs, 714! | |||||
Monox | Adatlap | 359644 | 2008. szeptember 7. 22:44 | ||
Dalaa... mi a baj? Melyik 716-os hozzászólás nem érthető? | |||||
Daala | Adatlap | 359643 | 2008. szeptember 7. 21:42 | ||
Segítsen valaki! Etel hozzászólásában szereplő (716. hsz.)hirdetmény mit takar? Vagyunk egy páran rep. műszakiak itt a fórumon is, jó lenne tudni, mit jelent ez ránk nézve! Aki érti a hirdetmény lényegét, magyarázza már meg! Üdv.: Joe | |||||
Etel | Adatlap | 359642 | 2008. szeptember 7. 21:09 | ||
Levix | Adatlap | 359641 | 2008. szeptember 6. 07:42 | ||
Biztosan nem teljes a lista, mert volt egy pécsi makettező expilóta, aki oktatóként MiG-15UTI-ból kattintott és nincs benne. Till Ferenc. Sajnos pár éve meghalt, már nem tudok részleteket meg tőle. | |||||
Levix | Adatlap | 359640 | 2008. szeptember 5. 15:02 | ||
A források alul fel vannak tüntetve! Pl. Horváth Balázs weblapja. | |||||
Monox | Adatlap | 359639 | 2008. szeptember 5. 11:46 | ||
Ez az oldal magyar forrásúnak tűnik, különösen a Medzibrodszky-féle bejegyzések és képek után gondolom... Apropó Medzibrodszky! A korabeli Top Gun írta azt a cikket amihez a hozzárakott kép ezen az oldalon is szerepel. Ott az első mondatokban 3 MiG-21-est írtak a nevére. Kettőnek a nyomát hellyel-közzel meg is találtam a harmadiknak viszont semmi nyoma és a pilóta sem tesz említést róla. Valaki tud róla valamit? | |||||
Hunyo | Adatlap | 359638 | 2008. szeptember 5. 11:22 | ||
Ez nagyon komoly, bele is vetem magam! | |||||
Monox | Adatlap | 359637 | 2008. szeptember 5. 10:59 | ||
Orosz fórumok után kutatok a neten és mit találok? Hát több mint érdekeset. www.ejection-history.org.uk/Country-By-Country/Hungary.htm | |||||
Monox | Adatlap | 359636 | 2008. szeptember 3. 21:21 | ||
Mai szóval élve: nem semmi. Cégekkel fentartatni a MH halikopterit. Vicc... Lehet, lesz 1 v. 2 ipari javított helikopterünk annyi pénzért, amiből nagyjából egy század Mi-171-est vehetnénk, de az nem érdekes. Egyébként nagyon meg lennék lepődve, ha még nem dőlt volna rég el, hogy ki fog nyerni. | |||||
Etel | Adatlap | 359635 | 2008. szeptember 3. 18:50 | ||
mig23papa | Adatlap | 359634 | 2008. szeptember 2. 09:00 | ||
Nyugger A mostanira sem vagyunk büszkék. | |||||
Etel | Adatlap | 359632 | 2008. szeptember 1. 19:54 | ||
Nyugger | Adatlap | 359631 | 2008. szeptember 1. 19:53 | ||
Ez a rakéta mely a kecskeméti rep.napon volt látható, a keceli Hadtörténeti Parkban volt évekig a sárban-hóban a szabad ég alatt! Köszönönet a szolnoki Repüléstörténeti Kiállítóhely műszaki katonáinak, hogy nem kis munkával ilyen 'zsír' új állapotuvá varázsolták. | |||||
Nyugger | Adatlap | 359630 | 2008. szeptember 1. 19:34 | ||
Etel, A hír igaz ! Nem is vagyunk büszkék az akkori MN Vezérkarra... | |||||
Etel | Adatlap | 359629 | 2008. szeptember 1. 18:50 | ||
Etel | Adatlap | 359628 | 2008. szeptember 1. 18:47 | ||
mig23papa | Adatlap | 359626 | 2008. augusztus 31. 21:09 | ||
ezt az oldalt épp most találtam, talán érdemes meglesni, vicces az már biztos www.stop.hu/articles/article.php | |||||
Hawk | Adatlap | 359624 | 2008. augusztus 30. 19:06 | ||
Ez az új gép amit nem rég vettünk át a lezuhant helyett. Kép: 2008 Kecskemét Repülőnap |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |