<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Tibor | Adatlap | 360270 | 2009. február 26. 08:27 | ![]() | |
hofi | Adatlap | 360269 | 2009. február 26. 07:45 | ![]() | |
Ja. Szerintem is az összhatás a lényeg; ha mindent rá akartak volna rakni, akkor kb. 1:288 lett volna a méretarány. | |||||
Podva | Adatlap | 360267 | 2009. február 26. 07:33 | ![]() | |
Hol van a fokker CVD? és a Hungária és mit keres ott a siebel Si 204, a potez 630 voltakm, voltak ugyan, de nincs róluk fotó, ki tudja hogy néztek ki mit keres a PZL 11 ha helye van miért nincs rajta a blenheim meg az avia B534? stb stb Szerintem nem ez számít egy ilyen poszternál, hanem az hogy szééép:) Üdv Podva | |||||
hofi | Adatlap | 360266 | 2009. február 26. 07:20 | ![]() | |
Ott, ahol az Avia B.534, a FW-44, az RWD-8, a Fiat CR.30, a Ro-41 stb. | |||||
Tibor | Adatlap | 360265 | 2009. február 26. 05:55 | ![]() | |
Volt. Én a 102 és 512 oldalszámmal. Lásd: Malév Repülés és Üzemtörténeti Kör 2. sz. típusismertető füzetét. Tibor | |||||
Tibcsi | Adatlap | 360264 | 2009. február 26. 05:47 | ![]() | |
Volt olyan a Légierőnkben? | |||||
Elmo | Adatlap | 360263 | 2009. február 26. 00:34 | ![]() | |
Nagyon szep! Na de hol van rola az IL-14-es? | |||||
romeo | Adatlap | 360262 | 2009. február 25. 22:18 | ![]() | |
Üdv! Most találtam, gyönyörű! airartgrafika.blogspot.com/2009/02/2009-es-ceges-naptar-variaciok-kpei.html | |||||
mig23papa | Adatlap | 360261 | 2009. február 25. 20:41 | ![]() | |
No, már rég fontolgatom hogy írok a gyagyás Szekeres Imre "tábornok elvtársnak" de lehet már tényleg eljött az ideje. | |||||
Nyugger | Adatlap | 360260 | 2009. február 25. 09:33 | ![]() | |
Nem szívesen olvasnám az aktuális harcérték-jelentést! Szerencsére nem nekem kell/ene/ magyarázkodnom a szövetségeseink felé. A repülőnap elmaradását sajnálom, de az élet megy tovább. | |||||
Monox | Adatlap | 360259 | 2009. február 24. 21:47 | ![]() | |
Örömmel olvasom a legfrissebb híreket... A kommentet meg megtartottam magamnak... index.hu/belfold/hirek/2009/02/24/elmarad_a_kecskemeti_repulonap/ | |||||
romeo | Adatlap | 360258 | 2009. február 17. 17:02 | ![]() | |
Üdv! Készül egy új könyv: www.aerofriends.hu/kenyeres-denes-tollabol/keszul-a-szallitorepulogepek-cimu-konyv | |||||
Monox | Adatlap | 360257 | 2009. február 17. 14:54 | ![]() | |
Mig23papa! Mi a helyzet jelenleg Pápán? Minden a régiben van, vagy esetleg va még valamiféle menekülési esélye a gépeinknek? Esetleg... megindultak már a darabolások? | |||||
Tibor | Adatlap | 360256 | 2009. február 16. 14:30 | ![]() | |
Szia! Örülök neki. Egyébként a Me-109, MiG-21, Mi-8, Mi-24D készítésében volt szerencsém részt venni. A "Borjuh"-ból így szerényen én vagyok a "Bor". A többit rendezd Jucival. Tibor | |||||
MoMi | Adatlap | 360255 | 2009. február 16. 12:44 | ![]() | |
Szia Tibor! AIRART.on megtaláltam mindent. Telefont is. Köszönöm a segítségedet. Molnár "Momi" Mihály Imre | |||||
Tibor | Adatlap | 360254 | 2009. február 16. 11:55 | ![]() | |
Az illetővel meg kell beszélnem, hogy kiadhatom-e a telefonszámát. Írtam, hogy, ha a szignót megnézed akkor két alapvető változatot találsz. A koraiaknál Borjuh, még a későbbieknél Juhász. A megfejtés: Borsody - Juhász "Juci", illetve Juhász "Juci bá". Úgy tudom valahol van Web lapja is AIRART néven. | |||||
harold | Adatlap | 360253 | 2009. február 16. 09:28 | ![]() | |
Érdekes hogy ott miért nem belezik ki az ilyen gépeket? | |||||
MoMi | Adatlap | 360252 | 2009. február 16. 08:41 | ![]() | |
Szia Tibor! A kérdés mégegyszer: eme gyönyürű grafikákat kinél és hol lehet megvásárolni? momi | |||||
romeo | Adatlap | 360251 | 2009. február 14. 18:34 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 360250 | 2009. február 14. 12:52 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360249 | 2009. február 14. 12:32 | ![]() | |
Hát ez bizony ritkaság, 4db Z-43 egyszerre! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360248 | 2009. február 14. 12:29 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 360247 | 2009. február 14. 12:26 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 360246 | 2009. február 14. 12:24 | ![]() | |
Szia! És ők Tökölön szolgáltak vagy valahol máshol? Amúgy nagyon jók a képek! | |||||
romeo | Adatlap | 360245 | 2009. február 14. 11:32 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360244 | 2009. február 14. 11:25 | ![]() | |
Röviden: Vannak köztük volt hivatásosok is. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360243 | 2009. február 14. 11:16 | ![]() | |
És ezek az ismerősök bennt szolgáltak a Vitéz Háryban ? | |||||
Tibor | Adatlap | 360242 | 2009. február 14. 09:00 | ![]() | |
Hogyne, csak nem biztos, hogy a tulajdonosa, készítője (készítői) ki fognak robbanni az örömtől, hogy ide felkerültek. Egyébként, ha a szignókat megnézed a megfejtés is meglesz. Tibor | |||||
romeo | Adatlap | 360241 | 2009. február 14. 08:35 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360240 | 2009. február 14. 08:20 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360239 | 2009. február 14. 07:21 | ![]() | |
A képek részben ismerősöktől származnak. | |||||
romeo | Adatlap | 360238 | 2009. február 14. 07:19 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 360237 | 2009. február 13. 21:08 | ![]() | |
Tényleg, hogy-hogy ennyire érdekelnek ezek a témájú képek? Van valami személyes kötődés Tökölhöz is, vagy csak úgy? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360236 | 2009. február 13. 20:58 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360235 | 2009. február 13. 20:22 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360233 | 2009. február 11. 20:29 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360232 | 2009. február 6. 20:18 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 360231 | 2009. február 6. 11:45 | ![]() | |
Érdekesek a képek, mint midegyik ami még csillagos! :) | |||||
Nyugger | Adatlap | 360230 | 2009. február 6. 10:45 | ![]() | |
Azért érdekes, hogy VIROLI ELIO-tól több régi fotó kerül fel Börgöndről a netre mint az eddig megjelent összes. | |||||
romeo | Adatlap | 360229 | 2009. február 6. 09:47 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360228 | 2009. február 3. 10:45 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360227 | 2009. január 30. 13:36 | ![]() | |
Szia! Csak azért tettem fel, hogy már létezik ilyen is. | |||||
vlevi | Adatlap | 360226 | 2009. január 30. 08:28 | ![]() | |
Ez csak úgy itt van, vagy tudsz belőle egyet olcsón? | |||||
romeo | Adatlap | 360225 | 2009. január 30. 02:29 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360224 | 2009. január 30. 01:50 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360223 | 2009. január 30. 01:22 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360222 | 2009. január 29. 19:19 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360221 | 2009. január 29. 19:11 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360220 | 2009. január 29. 19:08 | ![]() | |
Tibor | Adatlap | 360219 | 2009. január 29. 16:19 | ![]() | |
Urak! Sürgős SOS! Elakadtam az AN-26 szárnyak felső felületének szegecselésével. Kérem, ha valamelyikötöknek vannak olyan részlet fotói (esetleg műhely rajza), amelyek az Ancsa szárny felső felületét mutatják és kivehetőek a lemez csatlakozások és szegecselések tegye közzé, vagy küldje el nekem magánban. (borsodyt@t-email.hu). Előre is hálás köszönet. Tibor |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Erről van szó. Mivel jó barátom a készítője és részben volt szerencsém menetközben véleményezni a művet (volt amit megfogadott a készítője, volt amit nem), tudom, hogy több dilemmával nézett szembe. A rendelkezésre álló dokumentációk mennyisége és minősége, a terjedelem behatárolt volta és az, hogy be kívánta mutatni a Légierő metszetét 1938-tól, ezért például azokat a típusokat, amikből több alváltozat is volt nálunk, csak egyet-egyet választott ki. Hozzáteszem, hogy a megrendelő igényeit is figyelembe kellett vennie. Én tudom, hogy mennyit görcsölt rajta. Egyébként aki ott volt a tavalyi kecskeméti repülőnapon, ott láthatta azt a molinót, amivel a hangár fala volt beborítva. Nos ezt is Ő készítette és szerintem nagyon jól mutatott a néhány szakmai hibát leszámítva is.
Tibor