<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
MoMi | Adatlap | 360255 | 2009. február 16. 12:44 | ![]() | |
Tibor | Adatlap | 360254 | 2009. február 16. 11:55 | ![]() | |
Az illetővel meg kell beszélnem, hogy kiadhatom-e a telefonszámát. Írtam, hogy, ha a szignót megnézed akkor két alapvető változatot találsz. A koraiaknál Borjuh, még a későbbieknél Juhász. A megfejtés: Borsody - Juhász "Juci", illetve Juhász "Juci bá". Úgy tudom valahol van Web lapja is AIRART néven. | |||||
harold | Adatlap | 360253 | 2009. február 16. 09:28 | ![]() | |
Érdekes hogy ott miért nem belezik ki az ilyen gépeket? | |||||
MoMi | Adatlap | 360252 | 2009. február 16. 08:41 | ![]() | |
Szia Tibor! A kérdés mégegyszer: eme gyönyürű grafikákat kinél és hol lehet megvásárolni? momi | |||||
romeo | Adatlap | 360251 | 2009. február 14. 18:34 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 360250 | 2009. február 14. 12:52 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360249 | 2009. február 14. 12:32 | ![]() | |
Hát ez bizony ritkaság, 4db Z-43 egyszerre! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360248 | 2009. február 14. 12:29 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 360247 | 2009. február 14. 12:26 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 360246 | 2009. február 14. 12:24 | ![]() | |
Szia! És ők Tökölön szolgáltak vagy valahol máshol? Amúgy nagyon jók a képek! | |||||
romeo | Adatlap | 360245 | 2009. február 14. 11:32 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360244 | 2009. február 14. 11:25 | ![]() | |
Röviden: Vannak köztük volt hivatásosok is. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360243 | 2009. február 14. 11:16 | ![]() | |
És ezek az ismerősök bennt szolgáltak a Vitéz Háryban ? | |||||
Tibor | Adatlap | 360242 | 2009. február 14. 09:00 | ![]() | |
Hogyne, csak nem biztos, hogy a tulajdonosa, készítője (készítői) ki fognak robbanni az örömtől, hogy ide felkerültek. Egyébként, ha a szignókat megnézed a megfejtés is meglesz. Tibor | |||||
romeo | Adatlap | 360241 | 2009. február 14. 08:35 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360240 | 2009. február 14. 08:20 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360239 | 2009. február 14. 07:21 | ![]() | |
A képek részben ismerősöktől származnak. | |||||
romeo | Adatlap | 360238 | 2009. február 14. 07:19 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 360237 | 2009. február 13. 21:08 | ![]() | |
Tényleg, hogy-hogy ennyire érdekelnek ezek a témájú képek? Van valami személyes kötődés Tökölhöz is, vagy csak úgy? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360236 | 2009. február 13. 20:58 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360235 | 2009. február 13. 20:22 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360233 | 2009. február 11. 20:29 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360232 | 2009. február 6. 20:18 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 360231 | 2009. február 6. 11:45 | ![]() | |
Érdekesek a képek, mint midegyik ami még csillagos! :) | |||||
Nyugger | Adatlap | 360230 | 2009. február 6. 10:45 | ![]() | |
Azért érdekes, hogy VIROLI ELIO-tól több régi fotó kerül fel Börgöndről a netre mint az eddig megjelent összes. | |||||
romeo | Adatlap | 360229 | 2009. február 6. 09:47 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360228 | 2009. február 3. 10:45 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360227 | 2009. január 30. 13:36 | ![]() | |
Szia! Csak azért tettem fel, hogy már létezik ilyen is. | |||||
vlevi | Adatlap | 360226 | 2009. január 30. 08:28 | ![]() | |
Ez csak úgy itt van, vagy tudsz belőle egyet olcsón? | |||||
romeo | Adatlap | 360225 | 2009. január 30. 02:29 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360224 | 2009. január 30. 01:50 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360223 | 2009. január 30. 01:22 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360222 | 2009. január 29. 19:19 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360221 | 2009. január 29. 19:11 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360220 | 2009. január 29. 19:08 | ![]() | |
Tibor | Adatlap | 360219 | 2009. január 29. 16:19 | ![]() | |
Urak! Sürgős SOS! Elakadtam az AN-26 szárnyak felső felületének szegecselésével. Kérem, ha valamelyikötöknek vannak olyan részlet fotói (esetleg műhely rajza), amelyek az Ancsa szárny felső felületét mutatják és kivehetőek a lemez csatlakozások és szegecselések tegye közzé, vagy küldje el nekem magánban. (borsodyt@t-email.hu). Előre is hálás köszönet. Tibor | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360218 | 2009. január 27. 21:57 | ![]() | |
Szia Tibor! Ismét köszönöm, hogy meglátogattad az oldalunkat. Az MKHL-beli gépek fotóiból igyekeztem azokat kiválogatni, amelyek eddig nem, vagy csak szűk körben voltak ismertek. A jogi kérdésekkel nem vagyok teljesen tisztában, de szerintem ha egy már sokszor publikált kép "X.Y. gyűjteményéből" felirattal felkerül a honlapra, abból nagy baj talán nem lehet, kivéve, ha valaki az adott fotót saját kizárólagos tulajdonának tekinti - akár azért, mert ő készítette (ez esetben vitán felül igaza van), akár azért, mert valamilyen úton-módon, de az engedélye nélkül az ő gyűjteményéből került ki a kép a nyilvánosság elé. (Ez utóbbira is hallottam már példát egy hazai szakfolyóirat kapcsán.) | |||||
Ákos | Adatlap | 360217 | 2009. január 27. 09:09 | ![]() | |
Nem rossz ötlet, de meg fogsz szenvedni az üveg alkatrészekkel. Tudtommal létezik gyanta átalakító is, más kérdés, menny9re lehet beszerezni. Még nem jutott idő átböngésznem az új képeket... | |||||
Podva | Adatlap | 360216 | 2009. január 27. 08:25 | ![]() | |
Hali Ákos Én meg azt találtam ki hogy az Italeri Ju 86E-met nem Ka-vá fogom átfaragni a 9 hengeres BMW motor alakítgatásával, hanem levágom az orrot és magyar Ga-t csinálok belőle RLM 71/70 kamoval A D.H Moth-hoz miut szóltok? Üdv Podva | |||||
Ákos | Adatlap | 360215 | 2009. január 27. 08:19 | ![]() | |
Podva! Azt a fotót ismertem már, de úgy nem érdekelt. Én is arra tippeltem, mert tisztán látszik a határvonal a felső felületek sötétebb és világosabb színe között. A zöld-zöld felő felületeknél az átmenet nem ennyire határozott. A vízszintes vezérsíkokon tisztán látszik a háromszínű festés, ezzel nincs gond. A Classic Airframes Blenheimje felkerült a beszerzési listámra :) | |||||
Podva | Adatlap | 360214 | 2009. január 27. 07:25 | ![]() | |
Szia Ákos Erről a bizonyos J.1+04 Blenheimről van még egy publikált fotó, akkor még Jugoszláv szinekben. A Balázs honlapján szereplő nem ilyen árnyalatú, szerintem nagyon sanszos, (a Do-17 jelzéseit is figyelembe véve) a magyartarka festés. Üdvözlettel: Viktor | |||||
Tibor | Adatlap | 360213 | 2009. január 27. 07:10 | ![]() | |
Balázs! Nézegettem a lapodat, főleg a Magyar Királyi Honvéd Légierő gépei érdekeltek. Milyen szempont szerint rakod fel a képeket? Hiszen pl.: a Ju-86-ról, vagy a Me-210-ről is jóval több fénykép van itt-ott forgalomban, mint amennyi nálad a lajtsrom szerinti listán található. Mi az elv? Van-e annak akadálya, hogy olyan képek is felkerüljenek, amik valahol már publikálva voltak? T.i.: jó lenne valahol összegyüjteni és közkinccsé tenni az összes(?) meglévő fényképet. Van ennek jogi akadálya? Tibor | |||||
Ákos | Adatlap | 360212 | 2009. január 26. 22:42 | ![]() | |
A Blenheim fotó is nagyon tetszik! Már csak azt kellene kitalálni, milyen színű is volt... | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360211 | 2009. január 26. 22:10 | ![]() | |
Köszönöm, örülök, hogy tetszik, de nem csak az én érdemem. Ha szegény Gibás Bandi bácsitól nem kaptam volna meg azt a képet... stb. | |||||
Podva | Adatlap | 360210 | 2009. január 26. 20:35 | ![]() | |
Horváth Balázs a legnagyobb király, a legnagyobb királly ,a legnagyobb király Magyar Ju 86Ga-ról fotó egyszerűen kolosszális! Élen éljen éljen! Csak így tovább Üdv Podva | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 360209 | 2009. január 26. 20:02 | ![]() | |
Apam katonai tiszteletadassal lett eltemetve es ugy emelkeszem a csalad a hamvasztast szerette volna de ezt valamiert nem lehetett. Ebbol gondoltam, hogy nem engedtek. Majd rakerdezek muttertol, hogy is volt ez pontosan. | |||||
Tibor | Adatlap | 360208 | 2009. január 26. 19:57 | ![]() | |
Először is nincs harag. A temetés témában pedig azt kell mondjam, a sereg a lehetőségein belül igyekezett és igyekszik tisztességesen eljárni. Tudok sorkatonáról nem is egyről, aki balesetben hunyt el a seregben (nem elfelejtendő a sereg egy veszélyes üzem) és tisztességgel, a sereg segítségével lett eltemetve és még a családot is megpróbáltuk valamilyen szerény körülmények között támogatni. Egyébként, ahogy ezt itt már leírták a sereg semmit sem tett a család akarata ellenére. Higgyétek el, hogy egy-egy bajtárs, kollega elvesztése mindannyiunkat megrázott és megviselt és igyekeztünk mindent megtenni a család fájdalmának, gondjainak enyhítése érdekében. Szerintem zárjuk a témát és csendben gondoljunk legalább egy percig azokra akik az életüket (a legdrágább dolgot) adták a haza szolgálatában. Legyen Ő sorkatona, tiszthelyettes, tiszt, vagy tábornok. Üdv.: Tibor | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360207 | 2009. január 26. 19:23 | ![]() | |
Sziasztok! Örömmel jelenthetem, hogy hosszas előkészületek után frissült a honlapunk a Magyar Királyi Honvéd Légierő gépeivel (is): www.avia-info.hu. | |||||
SIG | Adatlap | 360206 | 2009. január 26. 17:38 | ![]() | |
Üdvözöllek ! Sajnálom ha egy kicsit félre értetted a mondandómat, én nem a Te nyakadba akartam zúdítani ezt az egészet és nem is azt kutatom, hogy ki és miről tehet. Én fülig érő szájjal lettem sorállományú katona úgy, hogy amikor nem jött meg a behívóm, akkor bementem a Hadkiegre, hogy be akarok vonulni, tehát én nem az a katona voltam, aki bosszúból inkább szétbarmolta amit tehetett, mert haragudott az egész világra, de tudom, hogy sok ilyen volt. Abszolút igazat adok Neked és megértem a Ti felelősségeteket ezekben a dolgokban. Annyi volt csak a mondandóm az egésszel, hogy én sem hiszek abban, hogy a temetés témában lettek volna kötelező dologok, amit a Honvédség minden áron levezényelt és punk-tum... Nem valami vita szítása volt a célom, kérlek ne vedd Magadra a leírtakat. Üdv... Gábor... | |||||
Tibor | Adatlap | 360205 | 2009. január 26. 16:54 | ![]() | |
Üdvözlet! Értem amit leírtál, csak én nem az öngyilkosokról beszéltem. Nem azért mintha ők nem érdemelték volna meg a végtisztességet. A 91-92 délszláv háborút én is katonaként csináltam végig, úgyhogy jól ismerem a körülményeit. A különbség csak az, hogy én egy kicsit más perspektívából láttam a dolgokat. Egy nagyjából 6000 főt számláló alakulat törzsfőnökeként talán kicsit nagyobb rálátásom volt az egészre. Hogy ki mit hova terelt ne vitatkozzunk róla. Annyit higyj el, hogy minden öngyilkosságot és annak kisérletét az illetékes katonai ügyészség, valamint a katonai boztonságiak keményen kivizsgáltak és bizony nem egy parancsnokot marasztaltak el, ha valamilyen parancsnoki mulasztást tártak fel. Egyébként a laktanyai sorállományú körletek állapotáról nemcsak a tisztek és tiszthelyettesek tehettek. A sorkatonák sem becsülték meg ha valamit sikerült rendberakatnunk. Ja és mellesleg a hadsereg akkor is egy púp volt a politika hátán. Tudnék mesélni, hányszor álltunk azon a határon, hogy kikapcsolják a villanyt, másnap nem lesz kenyér, meg hús, mert a beszállítók nem voltak hajlandóak tovább hitelezni. Csak a tisztek nem állhattak ki naponta az alakulat elé és mondhatták el azokat a gondjaikat, amik miatt túl sokan kaptunk idő előtt infarktust. Tibor |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
AIRART.on megtaláltam mindent. Telefont is. Köszönöm a segítségedet.
Molnár "Momi" Mihály Imre