| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
| 81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
| 101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
| 121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
| 141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
| Tornado2000ECR | Adatlap | 360324 | 2009. március 31. 21:06 | ![]() | |
|
Szervusz, jómagam a volt harcihelikopter ezredben szolgáltam a repülés irányítás részen szerintem maradjanak meg a harci gépek is ugyanakkora szükség van rájuk. Előzmény: (360302) Daala 2009. március 27. 14:57 | |||||
| juge75 | Adatlap | 360323 | 2009. március 31. 20:57 | ![]() | |
|
No tévedtem, a mi-1 haragoszöld volt, mint a kamovok, a minyók szép világosabb zöldek, küldök 1 képet! | |||||
| juge75 | Adatlap | 360322 | 2009. március 31. 20:50 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 360321 | 2009. március 31. 20:32 | ![]() | |
|
Körülnézek a kedvedért! | |||||
| juge75 | Adatlap | 360320 | 2009. március 31. 20:24 | ![]() | |
|
Nekem még az elődjüktől is van anyagom. :-) Néhai Béler Gyula. Akkoriban a múzeum két részben volt, belül a statikus, a Hemo-ban a többi (makettek, fényképek, relikviák. Én is ott voltam sorkatona. | |||||
| Fodi | Adatlap | 360319 | 2009. március 31. 19:15 | ![]() | |
|
Húú, ez nagyon vad. :) Lehet, hogy kellene szereznem egy új makettet. :D | |||||
| Horvath_Balazs | Adatlap | 360318 | 2009. március 31. 19:02 | ![]() | |
|
Köszönöm, Andrással igen jó kapcsolatban vagyok, számos fotó neki és Magó Karcsinak köszönhetően került elő és vált publikussá. Úgy tudom, a Mi-1-eseinknél (legalább) kétféle festés volt; az egyiknél zöld, a másiknál barnásszöld volt a felső szín. | |||||
| juge75 | Adatlap | 360317 | 2009. március 31. 18:55 | ![]() | |
|
Balázs! Keresd meg Nagy Andrást, Szolnokon. Amúgy ez kísérleti festés. Kék és zöld volt minden gép, ugyanolyan, mint a MI-1 festése. Ebből a verzióból volt a múzeumban is, meg volt rogyva a feneke, mert durván tették oda. | |||||
| Horvath_Balazs | Adatlap | 360316 | 2009. március 31. 18:46 | ![]() | |
|
Magyar Minyó-festések témájában ugyancsak lenne még mit felderíteni - bár a honlapunk szerencsére szépen bővült ilyen tárgyú archív képekkel az utóbbi időben.:) Jó lenne látni végre egy normális minőségű színes fotót zöld/világosszürke festésű magyar Mi-8-ról, és szívem csücske a korai, de már nagyjavítás utáni szovjet ill. PG-s többszínű kamuflázs, ami nem túl közismert (lásd a fenti képet). | |||||
| Horvath_Balazs | Adatlap | 360315 | 2009. március 31. 18:37 | ![]() | |
|
Ha már ilyen téma jött elő: van olyan fénykép valamelyikőtök gyűjteményében, amin magyar Mi-24D látható ék felségjellel, de még szovjet mintájú terepszínnel? Vagy esetleg a korai változatú (körbe foglalt) ékkel? | |||||
| SG83 | Adatlap | 360314 | 2009. március 31. 17:37 | ![]() | |
|
mindenkinek nagyon köszi a segítséget! | |||||
| Daala | Adatlap | 360313 | 2009. március 31. 08:37 | ![]() | |
|
Mi-24-ben nem vagyok otthon, alig van anyagom. Inkább Mi-8/17. | |||||
| fklaci | Adatlap | 360312 | 2009. március 31. 08:16 | ![]() | |
|
A nagyjavítás előtti. | |||||
| juge75 | Adatlap | 360311 | 2009. március 31. 04:12 | ![]() | |
|
Szemelj ki magadnak 1-et, és döntsd el, nagyjavítás előtti új, használt vagy nagyjavítás utáni festést szeretnél. Én például a 11-esen rengeteg árnyalatot találtam, ami abból is adódott, hogy a gépek orrán és svanc-án ponyváztak. Régi vagy új (ék) felségjellel építed? SG83! Mi-24 témában keresd meg Magó Karcsit, Nagy Andrást vagy DAALA-t. Segíteni fognak! | |||||
| SIG | Adatlap | 360310 | 2009. március 31. 03:05 | ![]() | |
|
Hello ! Nekem ez a kettő lenne a témában. Az 581-es is hasonló, mint az 577-es és van még képem a következőkről: 578, 579 és 713... Ha kellenek akkor szólj. Üdv... | |||||
| SG83 | Adatlap | 360309 | 2009. március 30. 22:50 | ![]() | |
|
Ezer köszönet! Ha esetleg még találsz, azt megköszönöm! | |||||
| Horvath_Balazs | Adatlap | 360308 | 2009. március 30. 22:38 | ![]() | |
|
Ezt találtam így hirtelen. Arra sajnos már nem emlékszem, hogy a fotó honnan származik. | |||||
| SG83 | Adatlap | 360307 | 2009. március 30. 21:43 | ![]() | |
|
Érdekelne az 574-es, az 577-es, az 580-as vagy az 582-es. Konkrétan azt szeretném tudni, hogy repült-e úgy valamelyik, hogy még a régi sárga alapú felirat volt rajta, de már beépítették az IFF antennákat az infrazavaró elé meg alulra, illetve a 2. készlet rádió antennáját. Meg azt sem ártana tudni, hogy melyik gépeken szerepelt a Vörös Sárkány üzembentartó század emblémája... Eddig egyedül az 577-esről láttam képet ilyen konfigurációban, de azon nem volt rajta a sárkány. | |||||
| Horvath_Balazs | Adatlap | 360306 | 2009. március 30. 19:36 | ![]() | |
|
Van konkrét elképzelésed, hogy pontosan melyik gépről kell fotó? Lehet, hogy tudok segíteni. :) | |||||
| SG83 | Adatlap | 360305 | 2009. március 30. 19:12 | ![]() | |
|
Sziasztok! Képeket keresek magyar Mi-24D-kről a standard magyar mintával, ék alakú felségjellel. Az 500-as lajstromú sorozatba tartozó gépek érdekelnének, amelyeken még a sárga alapon fekete VIGYÁZZ felirat szerepel. A www.avia-info.hu-n már találtam néhány használható képet, de még kellene pár. Előre is köszi! | |||||
| Levix | Adatlap | 360304 | 2009. március 30. 15:26 | ![]() | |
|
Az új vagy a régi? | |||||
| fklaci | Adatlap | 360303 | 2009. március 30. 15:24 | ![]() | |
|
Sziasztok! Magyar Szu-22 M3-ast szeretnék építeni, ehhez keresek festékkódokat. Aki tud kérem segítsen. Köszönöm | |||||
| Daala | Adatlap | 360302 | 2009. március 27. 14:57 | ![]() | |
|
Lehet, hogy kicsit hazabeszélek, de mivel szállítóhelikopteres vagyok, így szerintem azt a kevés pénzt, amit remélem modernizációra költenek, a mieinkre fogják költeni (akár felújítás-akár beszerzés) és nem a Mi-24-re. Szerintem ennek a kis országnak inkább erre a helikopteres képességre van szüksége. Ez szigorúan magánvélemény volt! Daala | |||||
| VO101_Papi | Adatlap | 360301 | 2009. március 27. 14:47 | ![]() | |
|
jó hír, elvileg ma repül az egyik 29UB, elkezdik a jártasság visszaszerzését, mivel az csak két pilótának maradt meg, áprilistól tervezik a készültség átvételét újra | |||||
| PETI | Adatlap | 360300 | 2009. március 27. 13:50 | ![]() | |
|
Üdv romeo! Ez a masina vajon meddig kapott üzemidő hosszabítást? Mert az oké, hogy modernizálták, de üzemidővel nem állt túl fényesen... | |||||
| romeo | Adatlap | 360299 | 2009. március 27. 13:10 | ![]() | |
|
Üdv! Magyar Mi-17N (orr-radaros). link: www.hm.gov.hu/hirek/hazai_hirek/magyar_helikopterrel_az_alpokban | |||||
| romeo | Adatlap | 360298 | 2009. március 27. 09:13 | ![]() | |
| borisz | Adatlap | 360297 | 2009. március 26. 19:13 | ![]() | |
|
Akkor hamar kéne. Ez így "lóf*sz estifényben". | |||||
| romeo | Adatlap | 360296 | 2009. március 26. 18:16 | ![]() | |
|
Úgy tudom, Szolnokon tartalékban van 4 db Mi-24P (gépágyús), ezek még nem lettek hadrendbe állítva. | |||||
| romeo | Adatlap | 360295 | 2009. március 26. 16:35 | ![]() | |
|
Üdv! Találtam egy nagyon jó cikket, ideje lenne modernizálni a meglévő Mi-24-eseinket! link: www.szolnok.mtesz.hu/sztk/kulonszamok/2008/cikkek/szilvassy-laszlo.pdf | |||||
| Elmo | Adatlap | 360294 | 2009. március 17. 14:36 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 360293 | 2009. március 17. 11:20 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 360292 | 2009. március 8. 18:01 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 360291 | 2009. március 8. 13:18 | ![]() | |
| PETI | Adatlap | 360290 | 2009. március 5. 08:00 | ![]() | |
|
Szia! Ismerem az oldalon lévő képeket. Folytassuk magánban. Üdv | |||||
| Monox | Adatlap | 360289 | 2009. március 4. 16:26 | ![]() | |
|
És hamár Földi, akkor nézzünk egy olyan gépet is ami kiszabadult a "gondoskodása" alól. www.panoramio.com/user/1222070/tags/Szeksz%C3%A1rd | |||||
| Monox | Adatlap | 360288 | 2009. március 4. 15:43 | ![]() | |
|
A hunavia honlapján nézz szét. Ha nem láttad volna még garantáltan le fogsz döbbenni. | |||||
| Ákos | Adatlap | 360287 | 2009. március 4. 13:53 | ![]() | |
|
A Mi-1-ről véletlenül nincs több fotód? Mármint ezeken kívül? www.freeweb.hu/hunavia/AVIATION%20MUSEUM/ALSONEMEDI/ALSONEMEDIRONCSRANCHMi1/index.html Erról szeretném megcsinálni, ilyen állapotban, de pár fotó még jól jönne. Köszönöm! | |||||
| Thor | Adatlap | 360286 | 2009. március 4. 13:53 | ![]() | |
|
sziasztok! érdeklődnék, mekkora méretű képet lehet feltölteni az oldalon, mert a 2 mb-os kép túl nagy... | |||||
| PETI | Adatlap | 360285 | 2009. március 4. 13:28 | ![]() | |
|
Mint például? | |||||
| Monox | Adatlap | 360284 | 2009. március 3. 23:33 | ![]() | |
|
Hiányzott már legalább 10 gép, de szétbarmolt géppel nem találkoztam. Zoltán Gyula viszont fél évvel hamarabb járt ott mint én és brutális dolgokat örökített meg. | |||||
| PETI | Adatlap | 360283 | 2009. március 3. 20:59 | ![]() | |
|
Hajaj Monox, látom már te is 2005 októbere körül értél le oda. Akkor már elkezdte szétbarmolni a gépeket a "tökös csávó"! | |||||
| Monox | Adatlap | 360282 | 2009. március 3. 18:48 | ![]() | |
|
Nagyon sok szó esett az elmúlt időben a Földi-féle Roncs-Ranch-ról. A napokban végre a Google Earth is nagy felbontásban elérhetővé tette a területet, amin jelesül egyetlen árva repülőgép nem látható... Nincs már mit tenni, emlékezzünk rá ezzel a kis összeállítással: www.panoramio.com/user/1222070/tags/Als%C3%B3n%C3%A9medi | |||||
| Elmo | Adatlap | 360281 | 2009. február 27. 22:15 | ![]() | |
|
Romeo, a fofutoszarat leszamitva popec! | |||||
| romeo | Adatlap | 360280 | 2009. február 27. 21:01 | ![]() | |
| Bubu | Adatlap | 360279 | 2009. február 27. 10:55 | ![]() | |
|
Sziasztok ! Egy kapuvári rendezvényre szeretném felhívni a figyelmeteket!A címe „MAGYAR SASOK A II. VILÁGHÁBORÚBAN”, bővebb infó itt: www.kapuvar.hu/_site/doc/newswf29115/ii_vilaghaboru_emlekei20090304.pdf | |||||
| Elmo | Adatlap | 360278 | 2009. február 27. 01:15 | ![]() | |
|
Megegyszer csak azt mondhatom, hogy az a plakat nagyon szep! A falamra nagyon szivesen kitennem. Az IL-14-es meg csak koltoi kerdes volt. Persze, jopar dolog hianyzik rola (csak hogy ujat mondjak pl.:AN-24), de szemely szerint ez engem cseppet sem zavar. Franko es kesz! :) Elmo | |||||
| hofi | Adatlap | 360277 | 2009. február 26. 22:31 | ![]() | |
|
Azt már nem is mertem írni, meg a 97-est... Én mondjuk úgy csináltam volna a tablót, hogy először fölrakom az ÖSSZES olasz típust, aztán a maradék helyet meg kitöltöm ezzel-azzal. Dehát én hülye vagyok, vagy legalábbis erősen elfogult :) | |||||
| búza | Adatlap | 360276 | 2009. február 26. 18:02 | ![]() | |
|
Szia mirazsmarci! PG-s dolgokban talán tudok segíteni a 74-93 közötti időkből. Kérdezz az emilemen! Üdv: Búza | |||||
| Tibor | Adatlap | 360275 | 2009. február 26. 13:42 | ![]() | |
|
Vlevi! Nézd meg a 1341 hsz-ban lévő linket. Ott vannak elérhetőségek is a beszerzéshez. Egyébként mit értesz könyöklő alatt? Ákos! Persze Én is szívesebben láttam volna még jó néhány típust, de ha elolvasod a 1349. hsz.-em, akkor láthatod, hogy csak véleményezője és nem készítője vagyok a lapnak. Tibor | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
| 81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
| 101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
| 121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
| 141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |