<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 360398 | 2009. május 9. 12:29 | ||||||||||||
Kérnék néhány megnyugtató választ. Előzmény: (360397) romeo 2009. május 9. 12:27 | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360397 | 2009. május 9. 12:27 | ||||||||||||
Üdv! 2010-től nem lesz magyar tulajdonban harci repülőgép, mivel a MiG-29 és L-39 kivonásra kerül. Nemrég azt hallottam, hogy a Gripenhez hasonlóan gyakorló repülőgépeket,szállító és -harci helikoptereket is lízingelhetnénk. Mi következik ezután - lízingelt harckocsik,lövegek vagy gépkarabélyok? Ennyire rosszul állunk? | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 360396 | 2009. május 9. 09:41 | ||||||||||||
Pár régi kép. A tanhangári kép a Magyar Honvédség könyvből való, 1993. A Mi-2 szinte mindenhol ki volt akasztva a laktanyában kicsi és nagy verziókban is, a Bis saját kép, Az F-13 néhai Béler Gyula ny.alez. ajándéka, a "hülyeség"-a már kívülre áthordott múzeumban készült és én vagyok rajta. :-) | |||||||||||||||
Blackarmy | Adatlap | 360395 | 2009. május 8. 20:48 | ||||||||||||
Köszi az infót! Azért szép tőle, hogy ezeket a jelöléseket választotta. | |||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 360394 | 2009. május 8. 17:58 | ||||||||||||
Nem eredeti magyar, azoknak nagy része megsemmisült a háborúban. Párat újááépítettek a háború után, de pár év után azokat is lezúzták. Ez egy háború utána spanyol építésű gép. | |||||||||||||||
Blackarmy | Adatlap | 360393 | 2009. május 8. 14:06 | ||||||||||||
Hello! Tehát ez egy eredeti magyar gép? Ami repülőképes állapotban van? Jól értem? Hát ez nem semmi! Lehidaltam kicsit. Amúgy ilyen Jungmann sok van a világon, de a többségük frissen épült, azt hiszem Lengyelországban. 1995-ben voltam egy repülőbemutatón Winer Neustadtban ott hasábkeresztes is volt, homokszínben. ott mondták, hogy ezeket Lengyelországban építik. Hozzáteszem nem értek hozzá, csak tetszenek ezek a gépek. Balázs | |||||||||||||||
Momi | Adatlap | 360392 | 2009. május 8. 07:36 | ||||||||||||
SZIASZTOK! A "Bü-131" pontosabban spanyol CASA 1.311e Jungman.C/N: 2134 Kör ász vadász század jelvényével. Lásd Bece Csaba: Kör Ász vadászszd. története. This former Spanish AF Jungmann (1957) is finished in Hungarian AF c/s It is based at De Kooy NAS, the Netherlands. LAJSTROMJEL: G-BUOR angol tulajdon momi | |||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 360391 | 2009. május 8. 06:06 | ||||||||||||
Szia! Nos azt én is láttam, hogy Bücker, de a jelzés kicsit furára sikeredett, ezért tettem fel a kérdést. Svancon ék, de a szárny alján nincs. Ha jól látom a lajstrom nem magyar. Üdv. | |||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 360390 | 2009. május 7. 22:17 | ||||||||||||
Tavaly nyáron-ősszel került rá ez a festés, felújítás után. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 360389 | 2009. május 7. 21:17 | ||||||||||||
juge75 | Adatlap | 360388 | 2009. május 7. 21:16 | ||||||||||||
Hogy kicsoda, nem tudni, de egy BÜ-131 magyar jelzésekkel! | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360387 | 2009. május 7. 19:41 | ||||||||||||
Tibor | Adatlap | 360386 | 2009. május 7. 18:55 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 360385 | 2009. május 7. 18:52 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 360384 | 2009. május 7. 18:42 | ||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 360383 | 2009. május 7. 11:19 | ||||||||||||
Sziasztok! A HM inkurrencia értékesíthető része az APV-hez kerül, aki megpróbálja eladni azt, a nem értékesíthető része pedig karitasz, segély, felajánlás, stb lesz. Ezek eladása tök legális a megfelelő fegyverzet hatástalanítás után. Persze az a kérdés, hogy pályáztatással eladják-e rendes áron, vagy fillérekért valakinek aki jó drágán továbbadja. A HM sajna ebből nem húz hasznot, meg amúgy is ez nagyon kis tétel. Amit nem tudnak eladni, meg kell semmisíteni. www.parlament.hu/irom37/10444/10444-0001.pdf | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360382 | 2009. május 7. 11:02 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 360381 | 2009. május 7. 11:01 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 360380 | 2009. május 5. 13:53 | ||||||||||||
Tibor | Adatlap | 360379 | 2009. május 4. 06:08 | ||||||||||||
Fiúk! Szép napot mindenkinek. Aki szereti a magyar katonai repülést, javaslom nézze meg az alábbi linket és azon belül is a galériát. Aztán lehet elmélkedni. www.simonrobert.hu/02-repulok/index.htm Üdv.: Tibor | |||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 360378 | 2009. május 2. 13:16 | ||||||||||||
Fodi Már lassan a végére érek egy három éve tartó nyomozásnak, és már tutibiztos vagyok hogy egyszerűen lenyúlták, ellopták a fél magyar honvédséget, söröstül-bőröstül légierőstül. Miért pont ezek a cuccok lennének a kivételek. Az is benne van a buliban aki a közvetítésével foglalkozik. Miért nem te árulod ezeket a cuccokat vajon? Már maga az a tény is törvénysértő, hogy egyáltalán feltesz ilyen cuccokat a netre, eledás céljából. Különben tényleg nem kell az ördögöt festeni a falra, az jön falrafestés nélkül is. | |||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 360377 | 2009. április 30. 20:16 | ||||||||||||
Csak keress rá, hogy hány helyen árulnak ex-szovjet cuccokat. (google, mi-8 for sale). Simán lehet a feladó egy olyan személy, aki ilyen cuccok követitésével foglalkozik. Nem kell mindig az ördögöt a falra festeni. Persze lehet, hogy igaz a feltevésetek. Én egyszerűen arra próbáltam rávilágítani, hogy ha valaki felrak egy hirdetést, akkor az még nem biztos hogy ex-honvédségi cuccokkal ügyeskedik. | |||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 360376 | 2009. április 30. 19:33 | ||||||||||||
juge75 | Adatlap | 360375 | 2009. április 30. 19:30 | ||||||||||||
Magyar e-mail címmel és telefon számmal? | |||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 360374 | 2009. április 30. 19:14 | ||||||||||||
A hirdetésben nem állt, hogy magyar gépek, csak annyi, hogy Mi-8, csatolva egy magyar gép képe. Ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy valaki a magyar gépeket "sumákolja el". | |||||||||||||||
Monox | Adatlap | 360373 | 2009. április 30. 19:06 | ||||||||||||
Juge75! Valószínűleg azért mert ők és/vagy a puncsosaik állnak a dolgok mögött. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 360372 | 2009. április 30. 18:56 | ||||||||||||
Erre miért nem figyel a KBH és az NBH? | |||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 360371 | 2009. április 30. 18:39 | ||||||||||||
Monox Meg fogom tenni, mivel szerintem hasonló sumákolás van az ügyben mint a pápai géppekkel | |||||||||||||||
Monox | Adatlap | 360370 | 2009. április 30. 16:54 | ||||||||||||
Papa! Kérdezz rá nála, még az is előfordulhat, hogy választ kapsz rá. Veszteni valód nincs, valamiképp meg így is kapcsolatba kell lépni vele a vevőnek. | |||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 360369 | 2009. április 30. 10:59 | ||||||||||||
romeo ilyenkor csak az érdekelne, hogyan jutott hozzá, mennyiért, és hogy én miért nem vehettem meg ott ahol ő vette? | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360368 | 2009. április 26. 16:37 | ||||||||||||
dexi | Adatlap | 360367 | 2009. április 21. 20:12 | ||||||||||||
Sziastok, van valakinek a magyar Héjára valami használható alapanyaga? A kabinbelso untig megfelel. Kosz | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360366 | 2009. április 19. 16:32 | ||||||||||||
Foxbat | Adatlap | 360365 | 2009. április 18. 14:23 | ||||||||||||
Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok-e. Egy 1/48 Gripen mellé szeretnék tenni egy álló Magyar pilótát. Melyik cég terméke, mely leginkább ilyen figurára hasonlít? Ha valakinek van hozzá beszerzési forrása, azt is megköszönném... | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360364 | 2009. április 14. 19:03 | ||||||||||||
Daala Bocs, igazad van, csak nekem személyesen múlt idejű az APA. Egyébként akit érdekelnek az orosz APA-kocsik, a MiG-21 topic 1051-1052-1053-1054. hsz. alatt találnak róla fotókat. Üdv R. | |||||||||||||||
Daala | Adatlap | 360363 | 2009. április 14. 17:54 | ||||||||||||
Miért mondod hogy volt, hiszen még most is rendszerben vannak az APÁ-k. | |||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 360361 | 2009. április 14. 11:53 | ||||||||||||
Noha a téma más azért be teszem a magyar tankoló rendszer eme példáját.üdv bigboy | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360359 | 2009. április 14. 11:17 | ||||||||||||
A háború utáni gázturbinás gépek APA-kocsija egyszerűen egy akkumulátor-csoport + motorról hajtott generátor rendszer volt teherkocsira telepitve, kétoldalt kihajtható gémekre szerelt tápkábelekkel, a sugárhajtóművet erről megtáplálva pörgette föl a hajtóműre szerelt inditómotor-generátor ( áramfelvétel MiG-21-en pl. 500 Amper fölött). | |||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 360358 | 2009. április 14. 11:07 | ||||||||||||
Ez a fajta kocsi egy áttételen keresztül a kabin fölé szerelt körmöskapcsolót hajtott, amit a légcsavarkúp elején lévő kapcsolóval kapcsoltak össze. Így a teherautó motorja volt az önindító. Hasonló megoldást alkalmaztak a japán gépeknél is. A németeknél ilyen nem volt. www.keletiblokk.com/pic/hird/414.jpg | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360357 | 2009. április 14. 10:30 | ||||||||||||
Urak Német földi cuccok terén tájékozatlan vagyok, nem tudom, ők milyen feladatú kocsikat pontosan minek neveztek. DE, APA-kocsi az orosz terminológiában létezik (vagy abban is?), azt jelenti, Aviacionnüj Puszkovüj Apparat, vagyis repülőgép-inditó berendezés, tehát ez a megnevezés nem vonatkozik az üzemanyag-tartálykocsira, olaj, hidraulika vagy oxigénes-feltöltőkocsira, stb., csak arra, amivel a gép motorját/hajtóművét indítják. | |||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 360356 | 2009. április 14. 10:15 | ||||||||||||
Természetesen ezek nem magyar vonatkozású képek .de Opel Blitz volt nekünk is.bigboy | |||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 360355 | 2009. április 14. 10:08 | ||||||||||||
Üdv azé van egykét variáció a tankolásra.bigboy | |||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 360354 | 2009. április 14. 09:38 | ||||||||||||
Így nézett ki egy német apakocsi: www.tamiya.com/english/products/32533kettenkraft/top.jpg | |||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 360353 | 2009. április 14. 09:34 | ||||||||||||
Opel apakocsi biztosan nem, mivel nem volt ilyen. Opel üzemanyagszállító igen, fotó is van róla pl a Pro Modell archívban. | |||||||||||||||
Podva | Adatlap | 360352 | 2009. április 14. 07:00 | ||||||||||||
Miaz hogy! Nagyon is! A B.1+XX-es jelzéssorba tartoztak és a kamójuk a standard RLM 70/71 volt de létezett pár fehér is Üdv POdva | |||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 360351 | 2009. április 14. 05:17 | ||||||||||||
Sziasztok! Második vh-s kérdésem lenne. Használt-e a légierőnk JU-88 A-4-es és ha igen milyen festéssel? És előfordulhatott-e mellette opel apakocsi? Köszi vfrtom | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360350 | 2009. április 8. 11:49 | ||||||||||||
Üdv. Nyugger! Egy kis takarítást végeztem a gyűjteményemben, ott találtam a cikket, sajnos nem dokumentáltam a származását. | |||||||||||||||
Monox | Adatlap | 360349 | 2009. április 7. 22:24 | ||||||||||||
Azt hiszem megint egy siralmas köz(rö)hely tárgyával állunk szemben. Lassan 10 éve állnak a gépek a szabadban erre valaki elkezd aggodni a környezetszennyezés miatt... Kérdem, eddig hol volt aki ezt fel tette? Tudom, ült az iskolapadban... Ákos, ne legyenek illúzióid. A 48-as és a 6115-ös is megy a lángvágó alá. Bár a Hadt. Múzeum említve van a cikkben, az már viszont nincs, hogy az ő kifejezett kérésükre sem adták át a 6115-öst. Érdekelne viszont, hogy az a pár gép ami esetleg megmarad az mi alapján lett kiválasztva? És még valami: a HM Arzenál ZRT. tulajdonosával miért lehet csak ukránul beszélni...? | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 360348 | 2009. április 7. 19:14 | ||||||||||||
Az a jó öreg 24+28-s, ez a gép is már a harmadik kiállítási helyén van. Jozef Koch múzeum Augsburg majd Tannheim ausztria következett és most pedig Ruppichteroth-ban van /Németország/. | |||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 360347 | 2009. április 7. 15:53 | ||||||||||||
Nem titkos, MiG-21 volt, abból is következik, az eredeti hozzászólásom egy MiG-21-es cikkre írtam. Nagyjából így nézett ki: cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/4/8/1226841.jpg |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |