<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Fodi | Adatlap | 360374 | 2009. április 30. 19:14 | ![]() | |
A hirdetésben nem állt, hogy magyar gépek, csak annyi, hogy Mi-8, csatolva egy magyar gép képe. Ez nem jelenti feltétlenül azt, hogy valaki a magyar gépeket "sumákolja el". | |||||
Monox | Adatlap | 360373 | 2009. április 30. 19:06 | ![]() | |
Juge75! Valószínűleg azért mert ők és/vagy a puncsosaik állnak a dolgok mögött. | |||||
juge75 | Adatlap | 360372 | 2009. április 30. 18:56 | ![]() | |
Erre miért nem figyel a KBH és az NBH? | |||||
mig23papa | Adatlap | 360371 | 2009. április 30. 18:39 | ![]() | |
Monox Meg fogom tenni, mivel szerintem hasonló sumákolás van az ügyben mint a pápai géppekkel | |||||
Monox | Adatlap | 360370 | 2009. április 30. 16:54 | ![]() | |
Papa! Kérdezz rá nála, még az is előfordulhat, hogy választ kapsz rá. Veszteni valód nincs, valamiképp meg így is kapcsolatba kell lépni vele a vevőnek. | |||||
mig23papa | Adatlap | 360369 | 2009. április 30. 10:59 | ![]() | |
romeo ilyenkor csak az érdekelne, hogyan jutott hozzá, mennyiért, és hogy én miért nem vehettem meg ott ahol ő vette? | |||||
romeo | Adatlap | 360368 | 2009. április 26. 16:37 | ![]() | |
dexi | Adatlap | 360367 | 2009. április 21. 20:12 | ![]() | |
Sziastok, van valakinek a magyar Héjára valami használható alapanyaga? A kabinbelso untig megfelel. Kosz | |||||
romeo | Adatlap | 360366 | 2009. április 19. 16:32 | ![]() | |
Foxbat | Adatlap | 360365 | 2009. április 18. 14:23 | ![]() | |
Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok-e. Egy 1/48 Gripen mellé szeretnék tenni egy álló Magyar pilótát. Melyik cég terméke, mely leginkább ilyen figurára hasonlít? Ha valakinek van hozzá beszerzési forrása, azt is megköszönném... | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360364 | 2009. április 14. 19:03 | ![]() | |
Daala Bocs, igazad van, csak nekem személyesen múlt idejű az APA. Egyébként akit érdekelnek az orosz APA-kocsik, a MiG-21 topic 1051-1052-1053-1054. hsz. alatt találnak róla fotókat. Üdv R. | |||||
Daala | Adatlap | 360363 | 2009. április 14. 17:54 | ![]() | |
Miért mondod hogy volt, hiszen még most is rendszerben vannak az APÁ-k. | |||||
bigboy | Adatlap | 360361 | 2009. április 14. 11:53 | ![]() | |
Noha a téma más azért be teszem a magyar tankoló rendszer eme példáját.üdv bigboy | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360359 | 2009. április 14. 11:17 | ![]() | |
A háború utáni gázturbinás gépek APA-kocsija egyszerűen egy akkumulátor-csoport + motorról hajtott generátor rendszer volt teherkocsira telepitve, kétoldalt kihajtható gémekre szerelt tápkábelekkel, a sugárhajtóművet erről megtáplálva pörgette föl a hajtóműre szerelt inditómotor-generátor ( áramfelvétel MiG-21-en pl. 500 Amper fölött). | |||||
Ákos | Adatlap | 360358 | 2009. április 14. 11:07 | ![]() | |
Ez a fajta kocsi egy áttételen keresztül a kabin fölé szerelt körmöskapcsolót hajtott, amit a légcsavarkúp elején lévő kapcsolóval kapcsoltak össze. Így a teherautó motorja volt az önindító. Hasonló megoldást alkalmaztak a japán gépeknél is. A németeknél ilyen nem volt. www.keletiblokk.com/pic/hird/414.jpg | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360357 | 2009. április 14. 10:30 | ![]() | |
Urak Német földi cuccok terén tájékozatlan vagyok, nem tudom, ők milyen feladatú kocsikat pontosan minek neveztek. DE, APA-kocsi az orosz terminológiában létezik (vagy abban is?), azt jelenti, Aviacionnüj Puszkovüj Apparat, vagyis repülőgép-inditó berendezés, tehát ez a megnevezés nem vonatkozik az üzemanyag-tartálykocsira, olaj, hidraulika vagy oxigénes-feltöltőkocsira, stb., csak arra, amivel a gép motorját/hajtóművét indítják. | |||||
bigboy | Adatlap | 360356 | 2009. április 14. 10:15 | ![]() | |
Természetesen ezek nem magyar vonatkozású képek .de Opel Blitz volt nekünk is.bigboy | |||||
bigboy | Adatlap | 360355 | 2009. április 14. 10:08 | ![]() | |
Üdv azé van egykét variáció a tankolásra.bigboy | |||||
Ákos | Adatlap | 360354 | 2009. április 14. 09:38 | ![]() | |
Így nézett ki egy német apakocsi: www.tamiya.com/english/products/32533kettenkraft/top.jpg | |||||
Ákos | Adatlap | 360353 | 2009. április 14. 09:34 | ![]() | |
Opel apakocsi biztosan nem, mivel nem volt ilyen. Opel üzemanyagszállító igen, fotó is van róla pl a Pro Modell archívban. | |||||
Podva | Adatlap | 360352 | 2009. április 14. 07:00 | ![]() | |
Miaz hogy! Nagyon is! A B.1+XX-es jelzéssorba tartoztak és a kamójuk a standard RLM 70/71 volt de létezett pár fehér is Üdv POdva | |||||
vfrtom | Adatlap | 360351 | 2009. április 14. 05:17 | ![]() | |
Sziasztok! Második vh-s kérdésem lenne. Használt-e a légierőnk JU-88 A-4-es és ha igen milyen festéssel? És előfordulhatott-e mellette opel apakocsi? Köszi vfrtom | |||||
romeo | Adatlap | 360350 | 2009. április 8. 11:49 | ![]() | |
Üdv. Nyugger! Egy kis takarítást végeztem a gyűjteményemben, ott találtam a cikket, sajnos nem dokumentáltam a származását. | |||||
Monox | Adatlap | 360349 | 2009. április 7. 22:24 | ![]() | |
Azt hiszem megint egy siralmas köz(rö)hely tárgyával állunk szemben. Lassan 10 éve állnak a gépek a szabadban erre valaki elkezd aggodni a környezetszennyezés miatt... Kérdem, eddig hol volt aki ezt fel tette? Tudom, ült az iskolapadban... Ákos, ne legyenek illúzióid. A 48-as és a 6115-ös is megy a lángvágó alá. Bár a Hadt. Múzeum említve van a cikkben, az már viszont nincs, hogy az ő kifejezett kérésükre sem adták át a 6115-öst. Érdekelne viszont, hogy az a pár gép ami esetleg megmarad az mi alapján lett kiválasztva? És még valami: a HM Arzenál ZRT. tulajdonosával miért lehet csak ukránul beszélni...? | |||||
Nyugger | Adatlap | 360348 | 2009. április 7. 19:14 | ![]() | |
Az a jó öreg 24+28-s, ez a gép is már a harmadik kiállítási helyén van. Jozef Koch múzeum Augsburg majd Tannheim ausztria következett és most pedig Ruppichteroth-ban van /Németország/. | |||||
Ákos | Adatlap | 360347 | 2009. április 7. 15:53 | ![]() | |
Nem titkos, MiG-21 volt, abból is következik, az eredeti hozzászólásom egy MiG-21-es cikkre írtam. Nagyjából így nézett ki: cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/4/8/1226841.jpg | |||||
Nyugger | Adatlap | 360346 | 2009. április 7. 14:02 | ![]() | |
Ákos, Nagyon titkos a repülőgép tipusa? Jól értem egy üzemképes gép ment ausztriába : 'hiszen üzemórán belüli, karbantartott,lekonzervált, hangárban tárolt gépet kapott' | |||||
Ákos | Adatlap | 360345 | 2009. április 7. 11:31 | ![]() | |
Ahogy írtam, magángyűjteményben van jelenleg. Ott voltam, mikor szerelték össze. Annak idején megkértek, hogy amíg a dologból nem lesz látogatható múzeum, addig ne írjak róla közelebbit, illetve ne publikáljak fotót. A fizetésről annyit, hogy az általad felsorolt L-39 és Mi-24 típusokat hadrendbe állítottuk. Ez azért más kategória, az osztrák nem akar repülni vele. Megtehetné, hiszen üzemórán belüli, karbantartott, lekonzervált, hangárban tárolt gépet kapott. A mi pápai gépeink ahhoz képest ócskavas állapotúak, hiszen az ezredforduló óta a szabad ég alatt állnak. | |||||
Nyugger | Adatlap | 360344 | 2009. április 7. 09:57 | ![]() | |
Ákos, Hol látható ausztriában ez a gép? Érdekes, nekünk keményen kellett fizetni az ajándék L-39ZO és Mi-24D/P gépek szállításáért /is/, osztráknak meg ingyen és még elszállítják is ? Német magángyűjtő vett a selejtezett gépek közül a MiG-21bis-1874-t, szétszedést a Pápaiak végezték, szállítást és az összerakást a német. | |||||
Nyugger | Adatlap | 360343 | 2009. április 7. 09:27 | ![]() | |
romeo, Örülök a képnek, de hol és mikor jelent meg? Ez az állapot, a gépek elhelyezkedése már lassan egy éve nem aktuális. | |||||
Ákos | Adatlap | 360342 | 2009. április 7. 09:23 | ![]() | |
Most elkótyavetyélik (zártkörű meghívásos pályázat = Te, Józsi, elviheted őket, de legyen hivatalos), de mikor egy osztrák magángyűjtő szeretett volna egyet belőlük, azt mondták, 5 mill, plusz szervezze meg a szétszerelését és az elszállítását. Inkább kért egyet a németektől, akik Peenemündéből ingyen vitték el neki, és szerelték össze nála csak a katonák ellátását kellett állnia. Remélem, legalább a sasos és a nemzetiszín hátú 21-eseket megmentették a lángvágótól. Van egy kis magyar repüléstörténeti jelentőségük. | |||||
romeo | Adatlap | 360341 | 2009. április 7. 08:19 | ![]() | |
SIG | Adatlap | 360340 | 2009. április 1. 22:02 | ![]() | |
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a Delta különkiadását :) Dánke vagyok... | |||||
búza | Adatlap | 360339 | 2009. április 1. 21:18 | ![]() | |
Szia Muzzy! Arató Zoli, Nagy Zsolt most ACE, Ferenczy Tibi nálunk a Lufthansa berkekben, Holes Karcsi valahol a PG. romjain! Több név nekem sem jut eszembe. Üdv: Búza | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360337 | 2009. április 1. 21:11 | ![]() | |
Hát pl. meg lehet különböztetni a szárnyak végén lévő rakétaindítósínekről. A Mi-24D-nek két-két sín van rajta, míg a V változatnak másabb típusú, mindkét oldalon két rögzítőpontú fegyferfelfüggesztője van. Illetve más típusú fegyverzet. Én erről tudok, most így hirtelen. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360336 | 2009. április 1. 21:03 | ![]() | |
Nagy vonalakban, és kicsit konyhanyelven megfogalmazva: D: -függesztményként Falanga rakéták (indítósínekkel) + UB-32 blokkok -a Falanga rakéták irányítására szolgáló berendezés az orr alatt, jobb oldalon ("szögletes csepp" formájú, a törzs aljával megegyező színű) -plusz fényszóró nincs V: -függesztményként Sturm rakéták (indítótubusokkal) + B-8V20 blokkok -a Sturm rakéták irányítására szolgáló berendezés az orr alatt, jobb oldalon (kb. csepp formájú, az eleje fekete) -plusz fényszóró a törzs bal oldalán oldalt-alul | |||||
Muzzy | Adatlap | 360335 | 2009. április 1. 20:57 | ![]() | |
Szia SIG! Jé de jó látni pár régi ismerőst! Középen a Kiskövesdi, a Mészi, és hátul a Kővári Laci! Többek nevére már sajnos nem emlékszem! Muzzy | |||||
SIG | Adatlap | 360334 | 2009. április 1. 20:32 | ![]() | |
Akkor cserébe légyszi mond el, hogy mik a tuti külső jegyek a Dé és Vé között. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360333 | 2009. április 1. 19:47 | ![]() | |
Igen, ők D-k! Köszi szépen! | |||||
SIG | Adatlap | 360332 | 2009. április 1. 19:22 | ![]() | |
Hello ! Én nem vágom pontosan, de ezek talán D-k ? Íme egy kis "brigád" feeling Soltész Rezsővel és a jobb szélén, kék egyenruhában a főtechnikussal :) | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360330 | 2009. április 1. 17:21 | ![]() | |
Ez az, erre a festésre gondoltam, csak Mi-24D-vel. | |||||
Boeing | Adatlap | 360329 | 2009. április 1. 14:59 | ![]() | |
A vadászgépeinknek van megadva konkrét gyakorló zóna? Csak azért, mert majd minden nap dünnyögnek fölöttem. Nem szoktak bejönni a város fölé, épp hogy mellette vannak mindig, 1x volt a házunk felett is egy tavaly nyáron. Most is itt zúg 1, itt Füzesabony felett. De én nem bánom. :D | |||||
romeo | Adatlap | 360328 | 2009. április 1. 13:36 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 360327 | 2009. április 1. 09:32 | ![]() | |
Géppárban: 715, 717 Földön: 716 | |||||
juge75 | Adatlap | 360326 | 2009. április 1. 09:30 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 360325 | 2009. április 1. 09:28 | ![]() | |
Tornado2000ECR | Adatlap | 360324 | 2009. március 31. 21:06 | ![]() | |
Szervusz, jómagam a volt harcihelikopter ezredben szolgáltam a repülés irányítás részen szerintem maradjanak meg a harci gépek is ugyanakkora szükség van rájuk. | |||||
juge75 | Adatlap | 360323 | 2009. március 31. 20:57 | ![]() | |
No tévedtem, a mi-1 haragoszöld volt, mint a kamovok, a minyók szép világosabb zöldek, küldök 1 képet! | |||||
juge75 | Adatlap | 360322 | 2009. március 31. 20:50 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 360321 | 2009. március 31. 20:32 | ![]() | |
Körülnézek a kedvedért! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |