<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 360500 | 2009. május 18. 14:19 | ||
Solo | Adatlap | 360499 | 2009. május 17. 10:14 | ||
Helló! Szerintem még van több működő Mi-8 is. :) Ne felejtsd el azokat sem, amik kutató-mentő szolgálatot adnak.:) Az + két darab. | |||||
sulyid | Adatlap | 360498 | 2009. május 15. 21:10 | ||
Az oldalon fent lévő német mosószeres történetnél ott volt apám is:D | |||||
sulyid | Adatlap | 360497 | 2009. május 15. 20:38 | ||
Elolvastam a szolnoki repülőmúzeum holnapján lévő cikket a 10434-esről hát tényleg 1 gonosz gép volt:) | |||||
sulyid | Adatlap | 360496 | 2009. május 15. 19:19 | ||
Üdv! A 10434-esel nagyon sok beemelést végeztek 1988-1991 között.Apám tartotta karban azt a gépet.A 9415-öst is ő tartotta karban 4-5 évig. | |||||
migi | Adatlap | 360495 | 2009. május 15. 18:54 | ||
Szia Érdekes hogy milyen kicsi ez a repülős kép anyag ami szabad kézen forog körbe körbe , előbb utóbb mindig találkozik a készitő a képével , Örülök hogy azért valakik ( már mint ti az ott dolgozók ) gondoltak a jövőre és elmentették ezeket a képanyagokat . | |||||
Daala | Adatlap | 360494 | 2009. május 15. 18:44 | ||
Ja, a második képen lévő PG-s festésű Mi-2 fotóra utaltam... | |||||
Daala | Adatlap | 360493 | 2009. május 15. 18:43 | ||
migi! A 9415-ös fotót én követtem el még 1999-ben. Sárkányos voltam a századnál és többek között ezt a gépet is reptettem... A háttérben lévő századépület mos a harci helikoptereseké. A 10434-es Mi-8 sokáig statikus bemutató gép volt leállása után az An-26-os állóhelyen, asszem most a jurassic-ban van... | |||||
Tibor | Adatlap | 360491 | 2009. május 15. 18:27 | ||
Szevasz Migi! Maximális köszönetem a Mi-24 fotókért. Üdv. | |||||
migi | Adatlap | 360490 | 2009. május 15. 17:22 | ||
Akkor én is hozzá járulók valamivel az épitéshez. | |||||
sulyid | Adatlap | 360489 | 2009. május 15. 17:13 | ||
Átadom az üzeneteket:)(most éppen futni van)Majd megszeretnélek kérni rá hogy segítsél nekem a mi 8-as megépítésében. | |||||
sulyid | Adatlap | 360488 | 2009. május 15. 17:07 | ||
Ok előre is kössz.Azt tervezem hogy megépítem a mi 8-ast. | |||||
migi | Adatlap | 360487 | 2009. május 15. 16:56 | ||
juge75 | Adatlap | 360486 | 2009. május 15. 16:27 | ||
Körbenézek Daala-nál és küldöm ha van, jó? | |||||
juge75 | Adatlap | 360485 | 2009. május 15. 16:27 | ||
"Bundás"-Csabai Sanyi üdvözli! | |||||
juge75 | Adatlap | 360484 | 2009. május 15. 16:26 | ||
Apudnak külön köszönet a Mi-2 légijármű könyvéért, akkoriban ő sokat segtett! Tudni fogja, miről van szó! Meredek dolog volt. | |||||
juge75 | Adatlap | 360483 | 2009. május 15. 16:24 | ||
Nagyon szívesen segítek, apropó sikerült letölteni a kiadványokat? | |||||
sulyid | Adatlap | 360482 | 2009. május 15. 16:00 | ||
A mi 2-esnek a száma 9415.Nincsen róla valakinek képe? | |||||
sulyid | Adatlap | 360481 | 2009. május 15. 15:51 | ||
Csodás én is megtanultam elírni a dolgokat:) Javítás:azt a gépet | |||||
sulyid | Adatlap | 360480 | 2009. május 15. 15:50 | ||
Köszönöm.Apám legutoljára 1991-ben látta(akkor váltott át mi 2-es karbantartóba) | |||||
mig23papa | Adatlap | 360479 | 2009. május 15. 15:16 | ||
sulyid Nem tudom most mi lehet a géppel, de találtam 2 képet tedd a többihez. | |||||
sulyid | Adatlap | 360478 | 2009. május 15. 15:04 | ||
Sziasztok! Arról szeretnék érdeklődni hogy nem tudtok-e valamit a 10434-es számú mi 8-ról.Apám azt a képet tartotta rendben éveken keresztül(helikopter szerelő volt)(a mi 8-as után egy mi 2-est(!)tartott rendben) | |||||
Muzzy | Adatlap | 360477 | 2009. május 15. 14:05 | ||
Migi! Az a két fekete csík arra szolgált, hogy a be-és kiszálláskor az ember tudja, hova rakja a lábát, kezét, hogy a megfelelő nyílásokat (fogódzókat, lábtarókat) eltalálja! Ezt más gépeken is használták, már IIVH idejében is voltak ilyen jelzések. Pl Hellcatokon. Muzzy | |||||
Monox | Adatlap | 360476 | 2009. május 15. 13:29 | ||
Elnézést kérek az elkapkodott beírásért! Valóban a 105-ös gép van a PG-ben. Annak ellenére tévedtem, hogy a másik gépről több aránylag jó fotó is készült az eredeti festésről. | |||||
Tibor | Adatlap | 360475 | 2009. május 15. 03:59 | ||
Szevasz! Az e-mail címem: borsodyt@t-email.hu Előre is kösz. Tibor | |||||
juge75 | Adatlap | 360474 | 2009. május 14. 23:23 | ||
005 és 105. | |||||
juge75 | Adatlap | 360473 | 2009. május 14. 23:21 | ||
A két gép nem ugyanaz. | |||||
Levix | Adatlap | 360472 | 2009. május 14. 23:09 | ||
Kővári a háttérben aktatáskával! Gyanús! Mintha photoshop lenne, persze tudom nem az. :) Viszont a melette levő kép érdekes. Ahol rásüt a nap a gépre rögtön pirosas lesz az alap szín és a sötétebb sem zöld már hanem barna. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360471 | 2009. május 14. 21:40 | ||
Szerintem az említett fotón a 105-ös gép van, a kép pedig 1986-ban készülhetett, mert ekkor volt a PG-ben nagyjavításon a háttérben látható 640-es lengyel Minyó is. | |||||
migi | Adatlap | 360470 | 2009. május 14. 19:18 | ||
Énnekem más a véleményem : nézd meg a 05 gépnél a sorszám világos alapra van festve ,és a másik képen az 5 szám már a sötét szinbe ér , de ha megnézed a gép kabinja alatt azt a két fekete vonala alatti mintákat akkor is látszik a külömbség . Tibor kérnek tőled egy email cimet , | |||||
Tibor | Adatlap | 360469 | 2009. május 14. 19:12 | ||
Szia! Persze, minden érdekel, ami magyar Mi-24. Most különösen az eredeti orosz kamóval festett gépek izgatnak, mivel éppen egy D-t építgetek a 100-as sorozatból. Előre is kösz. Üdv.: Tibor | |||||
migi | Adatlap | 360468 | 2009. május 14. 19:07 | ||
Gabi egy csoportkép a kolegákról , és a másik képen látszik mennyire külömböztek egymástól a minták . | |||||
migi | Adatlap | 360467 | 2009. május 14. 18:41 | ||
Látod ezért nagyon jók ezek az oldalok mindenki tesz le valamit a tudása szerint, ki képet, ki a történetet ,és ebből már kész történelem kerekedik ki .Én még ezekről a korház gépekről se halottam soha , de igy már tudjuk miért vannak a képeken . | |||||
migi | Adatlap | 360466 | 2009. május 14. 18:37 | ||
Nálam a 105 sorszám alatt szerepel , ezzel a festéssel kellenének még képek ? | |||||
Levix | Adatlap | 360465 | 2009. május 14. 13:53 | ||
sainzzel több levelet váltottam a napokban. Megírom neki, hogy hiányzik :). | |||||
romeo | Adatlap | 360464 | 2009. május 14. 13:04 | ||
Üdv! 2 db Mi-17 van nagyjavításon illetve modernizáción, a többinek üzemképesnek kellene lenni. | |||||
Muzzy | Adatlap | 360463 | 2009. május 14. 12:55 | ||
Migi! Amit beraktál képeket az a MiL gyár és a PG közös vállakozásában 0 szériában gyártott "korház" gépeket ábrázol A prototipus után (Az is a PG-ben lett kialakítva) 5(vagy esetleg 6) gép alapgép érkezett a PG-be, és itt került beépítésre a korház berendezés és az egyéb átalakítások és festés. A munkákl vége felé készülhetett a fénykp, mert már az egyig kép készre van festve. (régi szép emlékek, amikor ezeken a gépeken dolgoztam... :)) Egyébként egy koplett műtőasztal volt világítással és 220/50HZ átalakított elektromos rendszerrel, ugyanis az orvosi berendezéseket nehezebb lett volna a helikopzter villamos rendszeréhez alakítan. Volt benne agy honda áramfejlesztő, amit a földön lehetett használni. Egyébként ezeken a gépeken MI-8MTV jelölés volt, 6000 méteres csúcsmagassággal, amit ki is próbáltak a berepülés során. Muzzy | |||||
Nyugger | Adatlap | 360462 | 2009. május 14. 12:46 | ||
Ezekkel szerintem mindenki tisztában van, de ha már a Mi-8-ra feltételezem pontos adatot adtál meg akkor kiváncsi lennék a Mi-17-re is, pl hadrendben van de 1 éve áll, vagy jelenleg nagyjavításon van... stb. | |||||
romeo | Adatlap | 360461 | 2009. május 14. 12:21 | ||
Tehát összesen van 9 szállító helikopter, ebből 1 "párnás". | |||||
romeo | Adatlap | 360460 | 2009. május 14. 12:19 | ||
Üdv Nyugger! A Mi-17-ből 7 db van hadrendben - 701,-702,-703,-704,-705,-706,-707. | |||||
Nyugger | Adatlap | 360459 | 2009. május 14. 11:54 | ||
Mi-17-ek statisztikája? | |||||
juge75 | Adatlap | 360458 | 2009. május 14. 11:41 | ||
Még talán most is világhírűek az egészségügyi vonalon a magyar találmányok, orvosok, kutatások. | |||||
juge75 | Adatlap | 360457 | 2009. május 14. 11:38 | ||
Így van, még a Magyar Honvéd-ban is volt cikk róla, hogy micsoda technikát szereltek be! | |||||
juge75 | Adatlap | 360456 | 2009. május 14. 11:34 | ||
Nem hozták, itt nagyjavították, amit eladtak. | |||||
romeo | Adatlap | 360455 | 2009. május 14. 11:16 | ||
Üdv! Már csak a 10446 Mi-8P és 6200 Mi-8T repül, a 6220 és 6223 Mi-8T leállt üzemidő miatt! | |||||
romeo | Adatlap | 360454 | 2009. május 14. 11:03 | ||
romeo | Adatlap | 360453 | 2009. május 14. 11:02 | ||
Üdv! A 704-es Mi-17 új festése (Oroszországban volt nagyjavításon). | |||||
romeo | Adatlap | 360452 | 2009. május 14. 10:24 | ||
Tibor | Adatlap | 360451 | 2009. május 14. 09:35 | ||
Monox | Adatlap | 360450 | 2009. május 14. 08:42 | ||
Én egy pár évvel ezelőtt 3 napi összehasonlítgatás után arra jutottam, hogy eu a 005-ös gép lehet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kiegészítés Mi-17 témához.
www.parlament.hu/irom38/07671/07671-0001.pdf