<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
sulyid | Adatlap | 360563 | 2009. május 26. 18:17 | ![]() | |
Szép a festése.A kép szolnokon készült. Előzmény: (360562) romeo 2009. május 26. 17:47 | |||||
romeo | Adatlap | 360562 | 2009. május 26. 17:47 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 360561 | 2009. május 26. 16:49 | ![]() | |
Szerintem nem éri meg... | |||||
Rag | Adatlap | 360560 | 2009. május 26. 16:33 | ![]() | |
Akkor a fesztiválok miért nem maradnak el? ( hasonló műfaj ám az is, és ezt is rá lehetne fogni a válságra ) A másik hogy én egyszerűen elképzelni nem tudom, hogy a tavalyi repnap hogy lehetett veszteséges, annyian voltunk mint ... :) | |||||
Levix | Adatlap | 360559 | 2009. május 26. 15:33 | ![]() | |
Naaa! A C-17-es NEM magyar lesz. Csak a felségjel! Ezzel nem a ML rendelkezik! MI is csak igényelhetjük a szállítási kapacitást. Egyáltalán nem helyettesítheti az An-26-ost illetve annak leváltásán továbbra is gondolkodni kell. | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 360558 | 2009. május 26. 12:59 | ![]() | |
Szia Bero! Jövőre tavasszal választás, új kormány, szerinted ki fog repnapszervezéssel foglalkozni? a mostani majd sz.rik bele, az ujnak meg már nem lesz ideje szervezni. Én nem nagyon reménykedek hogy lesz jövőre :( | |||||
Nyugger | Adatlap | 360557 | 2009. május 26. 12:01 | ![]() | |
Dániában elmaradó Skrydstrup-i air show oka a gazdaság helyzete ill. az afgán szerepvállalás költsége, aztán belgiumban is elmarad a tradicionális Heli Day, Biersetben. Csak annyi az eltérés, hogy ezekben az országokban évente 2-3 helyszínen is tartanak repülőnapot, mig nálunk az 1-ből 1 marad el. | |||||
Petee | Adatlap | 360556 | 2009. május 26. 11:55 | ![]() | |
Ha kivonják őket,akkor pótolni illene valamivel,mondjuk pár C-27-essel. | |||||
Muzzy | Adatlap | 360555 | 2009. május 26. 11:51 | ![]() | |
Monox! Ez azért lesz érdekes, mer eddíg éppen stratégiai légiszállítási klapacitásunk nem volt, viszont ha igazad lesz, akkor szállítani kis tételt rövid távra minden, csak nem gazdaságos! Muzzy | |||||
bero | Adatlap | 360554 | 2009. május 26. 11:41 | ![]() | |
Előfordulhat hogy kivonják az AN26-ot a hadrendből.De kissebb szállítási feladatokra az is jó | |||||
bero | Adatlap | 360553 | 2009. május 26. 11:38 | ![]() | |
Az biztos hogy sokan jönnének ide repülőnapra mert tavaly si voltak szép számban,de ha nem hát nem | |||||
bero | Adatlap | 360552 | 2009. május 26. 11:37 | ![]() | |
Amerikába már egy pár f16,f15 és a10-est kivontak a hadrendből ezt a jetfly.hu olvastam | |||||
Monox | Adatlap | 360551 | 2009. május 26. 11:21 | ![]() | |
Egyébként pedig a válágra mindent rá lehet fogni. De az nagyon érdekes, hogy sehol európában nem marad(t) el repülőnap csak azért mert "nincs rá pénz"... De az is igaz, hogy Magyarországon kívűl a repülőnapok mindig, mindenütt nyereségesek... | |||||
Monox | Adatlap | 360550 | 2009. május 26. 11:18 | ![]() | |
Nem lepődnék meg, ha a C-17-esek Pápára érkezését követően azonnali hatállyal kivonnák a hadrendből az AN-26-osokat... | |||||
Petee | Adatlap | 360549 | 2009. május 26. 10:25 | ![]() | |
Hát igen,a válság. Remélhetőleg azért a "légierőt" nem fogja érinteni.Attól félek,hogy a válságra való hivatkozással pl. kevesebb fegyverzetet fognak majd a Gripenekhez rendelni. Hisz egyesek szerint költséges dolog a légierő (és a hadsereg), meg amúgy sem támad meg minket senki... | |||||
bero | Adatlap | 360548 | 2009. május 26. 09:12 | ![]() | |
Petee! Sajnos idén elmarad a repülőnap de jövőre remélhetőleg már lesz.A válság betett mindennek sajnos még ennek is. | |||||
Petee | Adatlap | 360547 | 2009. május 26. 08:29 | ![]() | |
Helló bero! Köszönöm az infót.Terveztem,hogy elmegyek Kecskemétre,de sajnos nem jött össze.Talán majd legközelebb.Viszont a C-17-es érkezését valószínüleg nem fogom kihagyni. Üdv. | |||||
bero | Adatlap | 360546 | 2009. május 25. 23:44 | ![]() | |
Petee! Tavaly Kecskeméten láttam repülni a c17-et és mit ne mondjak nem volt rossz. Te esetleg voltál Repnapon Kecskeméten tavaly? | |||||
bero | Adatlap | 360545 | 2009. május 25. 23:42 | ![]() | |
Elnézést Petee! Most olvasom hogy majd júliusba érkeznek Pápára. | |||||
bero | Adatlap | 360544 | 2009. május 25. 23:40 | ![]() | |
Köszi Tibcsi! Ezekből valamelyik csak jó lesz. | |||||
bero | Adatlap | 360543 | 2009. május 25. 23:36 | ![]() | |
Nem is egy | |||||
bero | Adatlap | 360542 | 2009. május 25. 23:35 | ![]() | |
Petee! Ha jól tudom már vannak pápán C17-esek! | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 360541 | 2009. május 25. 21:27 | ![]() | |
www.hm.gov.hu/hirek/boeing_factory Eszerint 2009.07.27. | |||||
Petee | Adatlap | 360540 | 2009. május 25. 20:45 | ![]() | |
Jó estét mindenkinek! Látom a C-17-ről van szó.Nem tudja valaki,hogy mikor érkezik meg az első gép Pápára? Üdv. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 360539 | 2009. május 25. 17:59 | ![]() | |
Ehh, bocs, ha félrevezettem volna a kollégát. Teljesen biztosra vettem, hogy 118... eszembe sem jutott guglizni.. :( | |||||
Levix | Adatlap | 360538 | 2009. május 25. 16:51 | ![]() | |
Mi az hogy amerikai NATO standard szín? Egyébként meg NEM 36118 hanem Air Mobility Command Gray FS36173! Mondjuk guglizzál Tibcsi ha nem tudod. | |||||
Rag | Adatlap | 360537 | 2009. május 25. 13:35 | ![]() | |
Hát a C-17-es színe "független" európától :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 360536 | 2009. május 25. 13:07 | ![]() | |
Bero, A C-17-es FS36118 színű (ha jól tudom), ez pedig szinte az összes festékgyártó palettáján megtalálható. A Revellén persze nem... :)) ModelMaster-ben az a 1723-as, Humbrolban a 125-ös, Gunzéban a H305-ös. Gunship Grey néven is ismert. :) | |||||
bero | Adatlap | 360535 | 2009. május 25. 11:59 | ![]() | |
Tibcsi! Véletlenül nem tudod hogy az amerikai nato standard szín modell masterbe melyik? Van egy c17 globemasterem de ahhoz revellbe ír kevert színt(fehér+világosszürke).De lehet kapni nato színt is model masterbe(amerikai) ha jól tudom mert egyre több a nato standard festés minden európai ország légierejébe.És a nato festés az majdnem egységes,mármint a színeket értve. | |||||
bero | Adatlap | 360534 | 2009. május 25. 11:43 | ![]() | |
köszi Tibcsi! Tényleg ott van a telefonszám csak nem vettem észre | |||||
dcsabesz | Adatlap | 360533 | 2009. május 25. 09:10 | ![]() | |
Szia Rumcájsz! Köszi a kimerítő tájékoztatást. Minden tekintetben! :-) dcsabesz | |||||
Tibcsi | Adatlap | 360532 | 2009. május 25. 08:04 | ![]() | |
Bero, Ott van az, csak jó szem kell hozzá. :)) Tibcsi | |||||
bobo | Adatlap | 360531 | 2009. május 24. 22:22 | ![]() | |
Szia Rumcájsz_52! A előző hozzászólásodhoz tennék egy kis kiegészítést ha megengeded.A "leading edge flap" nem csak lefelé de min mértékig felfelé is elmozdul.A 29-s nél ezt magyar fordításban lehajtható orrésznek hívták. üdv | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360530 | 2009. május 24. 21:40 | ![]() | |
Szia, dcsabesz A grippe az a nátha orvosi/latin neve, magyarul ez a takonybetegség. A Gripen meg a harcigép, ne keverd a kettőt. A "légterelő-félék"-ből kettőt is láthatsz. Az egyik a belépőél felülnézetben látható fog alakú kialakitása. Ez rep. közben a szárny körüli légáramlatban egy vékony örvénysort hoz létre, ami csökkenti a légáramlat szárnyvég felé történő elcsúszását, és ezzel a szárnyvégi indukált örvény-ellenállást is. A másik terelő maga az egész belépőél, amit automata vezérlésü hidraulikus müködtetéssel lefelé ki lehet tériteni, ezzel a szárny profilját a kis sebességü és nagyobb állásszögü repüléshez kedvezőbb alakra/szárnymetszetre lehet módositani /angol megnevezése "leading edge flap", hivatalos szakszerü magyar neve még nincs, én orrsegédlap-nak hivom, mert a feladata ugyanaz, mint az orrsegédszárnynak, de a metszete nem szárnyprofil alakú/. üdv R. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 360529 | 2009. május 24. 21:03 | ![]() | |
Hali! Volna még egy olyan kérdésem, hogy a Grippen szárnyain a belépőéleken találhatóak légterelő félék. Azok mik lehetnek? Köszi | |||||
bero | Adatlap | 360528 | 2009. május 24. 14:50 | ![]() | |
Szia Tibcsi! A had.hu oldalon egy modellbolt jön be ami pesten van csak se címet se telefonszámot nem találok ha tudsz írd meg légyszi! | |||||
bero | Adatlap | 360527 | 2009. május 23. 11:51 | ![]() | |
azért kérdeztem hogy mit tudsz róla mert én még nem is vettem ilyet | |||||
Tibcsi | Adatlap | 360526 | 2009. május 23. 11:45 | ![]() | |
Vannak Toff matricáim, azok sem rosszak. Csak okoztak már meglepetést, mert nem voltak lelakkozva... :( | |||||
bero | Adatlap | 360525 | 2009. május 23. 11:44 | ![]() | |
Én is az egyik pro modellbe láttam hogy gyártják 1:32 a magyar matricakészletet a 29-hez | |||||
bero | Adatlap | 360524 | 2009. május 23. 11:43 | ![]() | |
Tibcsi! A Toff cég által gyártott matricákról mit tudsz? vagy nem is ismered? Mig 29 1:32 méretarányban | |||||
bero | Adatlap | 360523 | 2009. május 23. 11:38 | ![]() | |
Köszönöm a segítséget | |||||
Tibcsi | Adatlap | 360522 | 2009. május 23. 11:25 | ![]() | |
bero | Adatlap | 360521 | 2009. május 23. 11:23 | ![]() | |
Szia Tibcsi! Ha esetleg magyar gépet építenék mindegy melyik típust de leginkább mig29 akkor hol tudnám beszerezni a matricakészletet 1:48 méretarányban? Segítséged előre is köszönöm! | |||||
dcsabesz | Adatlap | 360519 | 2009. május 23. 07:12 | ![]() | |
Tibcsi! Köszi. De nem kelett volna ilyen korán felkelned miattam! :-) üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 360518 | 2009. május 23. 04:47 | ![]() | |
Amennyire én meg tudom ítélni, az pontos. És legalább egy JAS-39C-ről készült, nem az "A" változatról, ami a dobozban van. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 360517 | 2009. május 22. 22:27 | ![]() | |
Sziasztok! Ismeri valaki a Master Craft JAS-39-ét? Igazából az érdekelne,hogy az összeállítási rajzon található egy igen részletes, panelvonal és szegecsrajz. De az vajon mennyire lehet pontos? Köszi | |||||
mig23papa | Adatlap | 360516 | 2009. május 22. 18:05 | ![]() | |
Rag Húzzál bele, mert hamarosan lecserélem az egészet újabb anyagra. irj a mig23papa@freemail.hu címemre ha kész vagy | |||||
mig23papa | Adatlap | 360515 | 2009. május 22. 18:03 | ![]() | |
Rag Ugyan így a mig23papa3 -nál egy film első részét találod | |||||
mig23papa | Adatlap | 360514 | 2009. május 22. 18:00 | ![]() | |
Rag A képeimet leszedheted a következő helyről www.extra.hu Felhasználó név: mig23papa1 Jelszó: 19590805 Letöltés menete belépés után: Fájlkezelő gomb, wwwroot mappa megnyitása kettő katt bal gombbal, kinyitása után kettő kattintással letöltés a szokásos szerint, letöltés után kicsomagolás, és képnézegetés | |||||
Rag | Adatlap | 360513 | 2009. május 20. 08:21 | ![]() | |
köszönöm szépen! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |