<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
borisz | Adatlap | 360607 | 2009. június 7. 19:31 | ||
Mit kezdenek velük? Előzmény: (360605) Zsolt75 2009. június 7. 18:43 | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360606 | 2009. június 7. 18:44 | ||
Jut eszembe: vajon Mezőfalván, az "inkurrencia raktárban" lehet még valami repülőeszköz? | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 360605 | 2009. június 7. 18:43 | ||
Ha minden igaz akkor az oroszok vették meg ezeket a gépeket. | |||||
borisz | Adatlap | 360604 | 2009. június 7. 18:19 | ||
Láttam, amikor vitték őket. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360603 | 2009. június 7. 18:01 | ||
Miért "érdekes"? Tényleg ott vannak; szigorú, és roppant intelligens őr vigyázza őket. | |||||
romeo | Adatlap | 360602 | 2009. június 7. 17:49 | ||
romeo | Adatlap | 360601 | 2009. június 7. 09:15 | ||
juge75 | Adatlap | 360600 | 2009. június 6. 13:13 | ||
romeo | Adatlap | 360599 | 2009. június 1. 10:58 | ||
romeo | Adatlap | 360598 | 2009. június 1. 10:54 | ||
Üdv! Új festést kapott a szolnoki Mi-4! bővebben: www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/Mi-4fest/Mi-4fest.htm | |||||
Petee | Adatlap | 360597 | 2009. május 29. 19:57 | ||
Jó kis kép! | |||||
Petee | Adatlap | 360596 | 2009. május 29. 19:55 | ||
Jó kis kép! | |||||
romeo | Adatlap | 360595 | 2009. május 29. 18:01 | ||
sulyid | Adatlap | 360594 | 2009. május 29. 13:20 | ||
Hellosztok! Az utóbbi 3 napban szinte éjjel-nappal repültek a minyók és a mi 24-esek Szolnokon.Voltak velük kisebb fajta helikopterek de nem tudtam kivenni hogy milyen típusúak csak annyira jöttem rá hogy nyugati gyártmányúak.Gyönyörű látványt nyujtanak a repülő mi 24-esek az egyik este itt repült el egy minyó.Elképesztő látvány volt az éjszaka repülő minyó.Persze bevoltak kapcsolva rajta az éjszakai azonosításhoz kellő piros lámpák. | |||||
Solo | Adatlap | 360593 | 2009. május 29. 10:56 | ||
Működőképes egész biztos nincs ennyi, de elfelejted, hogy a rendszeresített/meglévő helikopterek száma nem azt jelenti, hogy éppen mennyi működik. Amíg hivatalosan nem törlik őket a rendszerből (feldarabolják, eladják), addig számolni kell őket. Például Mi-24-ből több van ,mint a hivatalosan rendszeresített darabszám. Igaz, hogy ezek nagy része nem repül, de repülésre alkalmasnak számítanak. Egy lejárt üzemidejű Mi-8 nem fog békében kiképzési vagy hadműveleti feladatot repülni, de háborúban néha mások a szabályok. | |||||
romeo | Adatlap | 360592 | 2009. május 29. 10:10 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360587 | 2009. május 28. 21:25 | ||
A bal oldali póttartály mellső részére még egy vaskos bőrborítást is szoktak tenni, szintén az ejtőernyősök testi épségének biztosítása miatt. | |||||
Ákos | Adatlap | 360586 | 2009. május 28. 21:03 | ||
Köszönöm mindenkinek! | |||||
Daala | Adatlap | 360584 | 2009. május 28. 20:18 | ||
Ákos! Megerősítem az előző hozzászólásokat, ez az EJE-rács! Van a tartós 17-eseken is! | |||||
PETI | Adatlap | 360583 | 2009. május 28. 20:01 | ||
Hohó, a kedvenc téma, a Mi-8! Igaz? | |||||
romeo | Adatlap | 360582 | 2009. május 28. 20:00 | ||
Üdv Ákos! Én úgy tudom a rács az ejtőernyős ugrásoknál az ugró esetleges beakadását gátolta a fegyvertartő piklonokba. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360581 | 2009. május 28. 19:58 | ||
A tolóajtón keresztül történő ejtőernyős ugráskor az ernyő zsinórzata ill. rosszabb esetben maga a delikvens is a fegyvertartók közé gabalyodhatna, ha ez a rács nem lenne felszerelve. | |||||
Ákos | Adatlap | 360580 | 2009. május 28. 19:54 | ||
Érdekes kérdést kaptam ma Belgiumból. Egy srác magyar Mi-8-ast épít. A kérdés tárgya az, hogy ez a védőrács vajon mi ellen védett a magyar gépeken? És vajon előfordult mindegyik gépen, vagy csak némelyiken? Én annyira nem vagyok szakértő a témában, talán tud valaki segíteni. Előre is köszönöm! | |||||
mig23papa | Adatlap | 360579 | 2009. május 28. 19:14 | ||
Keresek kellőképpen „őrült” repülőst akit nagyon érdekelnek a MI-8, és MI-24 helikopterekkel kapcsolatos leírások, sok szabadideje van, és jól ismeri az orosz nyelvet. Gaál Csaba (egykori helikoptervezető) barátom jóvoltából a következő leírások kerültek a birtokomba úgy , hogy szerencsém volt azokat beszkennelnem. MI-8 Fegyverzet MI-24 Hajtómű MI-24 Műszerberendezés MI-24 Rádió elektro oxigén MI-24 Sárkány Mivel ezek az eredeti oroszországban tartott tanfolyamok jegyzetei, ezért orosz nyelven íródtak. Ha valaki elég erőt érezne a lefordításukhoz, az nagy segítséget jelentene ahhoz, hogy ezt a páratlan anyagot mindenki számára közkinccsé tehessük. Természetesen bárki hozzájuthat akkor is ha nem kívánja azt lefordítani. Néhány oldalt mellékelnék is , hogy látni lehessen milyen esztétikusan elkészített anyagról van szó. A képek a Segítség! topic 14531 számú bejegyzésében találhatok. | |||||
trek84 | Adatlap | 360578 | 2009. május 28. 19:00 | ||
árak heller 1/100 super mystere # 79841 - 400ft airfix douglas sbd dauntless 1/72 - 700ft a-1 skyraider, heller nr. 79840 - 500ft 1/144 revell yf-22 lightning ii - 400ft 1/144 revell northrop yf-23 - 400ft italeri 1/72 oh-6a cayuse # 1028 - 300ft 1/48 academy dassault mirage iiir - 800ft | |||||
Levix | Adatlap | 360577 | 2009. május 28. 11:11 | ||
És kinek akarod ezeket eladni a Honvédségnek, az An-26 helyett :)? | |||||
trek84 | Adatlap | 360576 | 2009. május 28. 07:08 | ||
balaton | Adatlap | 360575 | 2009. május 27. 19:54 | ||
Nem szeretnék az illetékeseknek tippeket adni, de lehet gépet bérelni haveri vállalkozástól horror áron, az állam fizeti. De kivonhatják őket, az önjáró tüzérség is "jogutód" nélkül szűnt meg. :( | |||||
Rag | Adatlap | 360574 | 2009. május 27. 19:51 | ||
Szintén az utóbbi repnapon láthatóak voltak az 'esélyes' utódok Így vagy úgy sajnálom az an-26-osokat, a mig-29-eseket, de ugyanúgy a 21-eseket is. ( Én sajnos "még" nem éltem meg hogy láthassam a szu-22-eseket, mig-23-asokat repülni :( ) | |||||
Levix | Adatlap | 360573 | 2009. május 27. 15:19 | ||
Az egyszerűen nem lehet, hogy kivonják váltótípus nélkül az An-26-ost. A C-17-esre ne is gondoljatok, az NINCS. De ha kivonják, hát akkor majd megyünk vonattal :). Csókolom Szolnok - Kandahar lessz szíves, ja és retúr! Ja és lesz poggyász is, úgy 10 vagonnyi. | |||||
Muzzy | Adatlap | 360572 | 2009. május 27. 14:50 | ||
Levix! Nem tudod milyen találékonyak tudunk lenni, ha az érdekünk úgy hozza, főleg, ha meg kell valamit indokolni! :( Az utolsó mondatod első fele igaz lesz, csak attól félek a második fele már nem fog megvalósulni! :( (és nem a típusról beszélek, hanem a létről) Muzzy | |||||
Levix | Adatlap | 360571 | 2009. május 27. 14:42 | ||
Azért az nem olyan egyszerű, hogy egy C-17-est igénylünk mondjuk Bp.-Prága. Nem erre lett kitalálva hanem a stratégiai szállításra. Közel-kelet, Afganisztán ilyesmi. Kizárt, hogy ki lehet váltani az An-26-ost a C-17-essel. Persze ki lehet vonni az Ancsákat, csak kell helyette C-130, Casa 295 vagy ilyesmi. | |||||
Rag | Adatlap | 360570 | 2009. május 27. 14:04 | ||
Valószínűleg ezeknek az embereknek marhára mindegy ( hogy mi lesz az országgal ) és azért lopnak... ha nem lopna senki akkor nyilván jobb lenne dehát ez idill.. | |||||
Monox | Adatlap | 360569 | 2009. május 27. 12:03 | ||
Minthacsak ráéreztem volna amikor két hozzászólással alább a Forma 1-et érintettem. Mai friss Index lap: sportgeza.hu/forma1/2009/05/27/a_kormanynak_nem_kell_a_magyar_nagydij/ | |||||
Daala | Adatlap | 360567 | 2009. május 26. 20:49 | ||
Szerettem a 6223-asnak ezt a festését! Gépmosáskor sokkal könnyebben le lehetett mosni a kormot és a koszt a nemzetiszínű részről! :)) | |||||
Monox | Adatlap | 360566 | 2009. május 26. 20:32 | ||
Rag! Ez egyszerű: nem kellene annyit kilopni belőle. Ilyen adórendszer mellett nem is kétséges, hogy az volt. Amint a Formai-1 is az, de kizárólag Magyarországon. Levix! Ha van igényelhető szállítási kapacitás, akkor igényeljünk! Ki a f.sz bánja, hogy 10x annyiba kerül, mint az AN-26-ossal ugyanaz? Van 10 millió birka aki megfizeti nem? Ennél jobb alkalom és ürügy nem is létezhet az "elavult szovjet technika" kivonására. A hideg futkos a hátamon, hogy a legfőbb katonai vezetés tervezkedik... | |||||
sulyid | Adatlap | 360565 | 2009. május 26. 19:58 | ||
ott van a háttérben a háztömbünk:) | |||||
romeo | Adatlap | 360564 | 2009. május 26. 18:47 | ||
sulyid | Adatlap | 360563 | 2009. május 26. 18:17 | ||
Szép a festése.A kép szolnokon készült. | |||||
romeo | Adatlap | 360562 | 2009. május 26. 17:47 | ||
sulyid | Adatlap | 360561 | 2009. május 26. 16:49 | ||
Szerintem nem éri meg... | |||||
Rag | Adatlap | 360560 | 2009. május 26. 16:33 | ||
Akkor a fesztiválok miért nem maradnak el? ( hasonló műfaj ám az is, és ezt is rá lehetne fogni a válságra ) A másik hogy én egyszerűen elképzelni nem tudom, hogy a tavalyi repnap hogy lehetett veszteséges, annyian voltunk mint ... :) | |||||
Levix | Adatlap | 360559 | 2009. május 26. 15:33 | ||
Naaa! A C-17-es NEM magyar lesz. Csak a felségjel! Ezzel nem a ML rendelkezik! MI is csak igényelhetjük a szállítási kapacitást. Egyáltalán nem helyettesítheti az An-26-ost illetve annak leváltásán továbbra is gondolkodni kell. | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 360558 | 2009. május 26. 12:59 | ||
Szia Bero! Jövőre tavasszal választás, új kormány, szerinted ki fog repnapszervezéssel foglalkozni? a mostani majd sz.rik bele, az ujnak meg már nem lesz ideje szervezni. Én nem nagyon reménykedek hogy lesz jövőre :( | |||||
Nyugger | Adatlap | 360557 | 2009. május 26. 12:01 | ||
Dániában elmaradó Skrydstrup-i air show oka a gazdaság helyzete ill. az afgán szerepvállalás költsége, aztán belgiumban is elmarad a tradicionális Heli Day, Biersetben. Csak annyi az eltérés, hogy ezekben az országokban évente 2-3 helyszínen is tartanak repülőnapot, mig nálunk az 1-ből 1 marad el. | |||||
Petee | Adatlap | 360556 | 2009. május 26. 11:55 | ||
Ha kivonják őket,akkor pótolni illene valamivel,mondjuk pár C-27-essel. | |||||
Muzzy | Adatlap | 360555 | 2009. május 26. 11:51 | ||
Monox! Ez azért lesz érdekes, mer eddíg éppen stratégiai légiszállítási klapacitásunk nem volt, viszont ha igazad lesz, akkor szállítani kis tételt rövid távra minden, csak nem gazdaságos! Muzzy | |||||
bero | Adatlap | 360554 | 2009. május 26. 11:41 | ||
Előfordulhat hogy kivonják az AN26-ot a hadrendből.De kissebb szállítási feladatokra az is jó | |||||
bero | Adatlap | 360553 | 2009. május 26. 11:38 | ||
Az biztos hogy sokan jönnének ide repülőnapra mert tavaly si voltak szép számban,de ha nem hát nem | |||||
bero | Adatlap | 360552 | 2009. május 26. 11:37 | ||
Amerikába már egy pár f16,f15 és a10-est kivontak a hadrendből ezt a jetfly.hu olvastam |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |