<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
búza | Adatlap | 360635 | 2009. június 9. 20:52 | ![]() | |
Kövi= Kővári Laci. Nála voltak a cd-id szombaton. Előzmény: (360627) mig23papa 2009. június 9. 18:08 | |||||
migi | Adatlap | 360634 | 2009. június 9. 20:39 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 360633 | 2009. június 9. 20:24 | ![]() | |
Nyugger Hozzánem értő pancser birkák mindig is voltak , vannak, és lesznek is sajna | |||||
Nyugger | Adatlap | 360632 | 2009. június 9. 20:04 | ![]() | |
A legszebb 60-s évek ! Én még azt hittem, hogy megszünt Magyarországon az oldalszámok, képelemek kiretusálása... Ez is egyfajta rombolás. | |||||
romeo | Adatlap | 360631 | 2009. június 9. 18:41 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360630 | 2009. június 9. 18:41 | ![]() | |
Köszi Zoli1989! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360629 | 2009. június 9. 18:30 | ![]() | |
Romeo! A 0220-as MiG-21F-13-at a Ronch-Ranchról mentették meg, ha jól tudom. Csehszlovák gyártású gép. (asszem S-106 volt a Csehszlovákiában gyártott gépek neve) Amúgy van Tökölön még egy a 313-as oldalszámú. | |||||
romeo | Adatlap | 360628 | 2009. június 9. 18:25 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 360627 | 2009. június 9. 18:08 | ![]() | |
Heló Búza! Nem jutottam el az RBK-ra sajna. Ki az a Kövi? Laci | |||||
romeo | Adatlap | 360626 | 2009. június 9. 09:15 | ![]() | |
búza | Adatlap | 360625 | 2009. június 8. 20:29 | ![]() | |
Szia Papa! Kövi elvitte a cd-idet? Új emil címem van:@hdsnet.hu lett a vége! Üdv: Búza | |||||
mig23papa | Adatlap | 360624 | 2009. június 8. 19:51 | ![]() | |
zoli1989 köszi a képeket, erre tényleg nem számítottam, cserébe küldenék valami ajándékot ha küldesz egy emailt a mig23papa@freemail.hu címemre a levélbe írd bele hogy pilatus meglepetés zoli1989 nak | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 360623 | 2009. június 8. 18:18 | ![]() | |
Az oroszoknál? Minden lehetséges:))) | |||||
mig23papa | Adatlap | 360622 | 2009. június 8. 18:08 | ![]() | |
Zsolt75 A tűzoltók vannak közel a tűzhüz. :-))) Akárki találta ki a felújítást, és az újra repülünk vele gondolatot, szerintem halvaszületett ötlet. Ki újítaná fel, mennyiért, hol, hogyan, mennyi idő alatt, miből, ja és ki repülné be, miután egyáltalán találnának olyan embert aki jogosult a pecséteket rátenni az engedélyekre és aláírni , már a légügyi hatóság részéről. Szóval nem olyan eccerűűű a dolog | |||||
Fodi | Adatlap | 360621 | 2009. június 8. 18:06 | ![]() | |
Jön a Rodentől 1:48-ban. www.rodenplant.com/HTML/framemodels1.htm | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360620 | 2009. június 8. 18:02 | ![]() | |
Szia! ;-) Örültem ám nagyon a PC-6-nak. Ritka gép ez felénk. Mellesleg az egyik kedvencem. Amikor még nem láttam, csak hallottam hogy jön valami, akkor aztán futnom kellett, mert a kertnek pont olyan részén álltam, ahonnan nem tudtam volna fotózni. (elég alacsonyan és gyorsan jöttetek, és hát a fák takartak volna) Csak kár hogy szembenapos lett. | |||||
mig23papa | Adatlap | 360619 | 2009. június 8. 17:53 | ![]() | |
zoli989 Igen ezek a képek 09:07-kor készültek. Láttál bennünket? Nem fényképeztél le véletlenül bennünket? Nagy szám lenne, így véletlenül. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360618 | 2009. június 8. 17:44 | ![]() | |
Szia! 2008. 08. 21-én a reggeli órákban repültetek a reptér felett ? (kb. 8-10 óra között) | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 360617 | 2009. június 8. 17:13 | ![]() | |
"Mondom, ha igaz amit mondtak." Csak azt tudom mondani amit nekem mondtak. Csak tudnak valamit, hisz az egykori Pg alkalmazottai. Csak közel vannak a tűzhöz. Vagy nem.:) | |||||
mig23papa | Adatlap | 360616 | 2009. június 8. 16:05 | ![]() | |
Nyugger Ezeket a felvételeket 2008 08 21.-én készítettem Tököl felett amikor éppen arra repültem egy Pilatussal. Több értékelhető képet nemtudtam csinálni, olyan gyorsan átsuhantunk a reptér felett, ja és nem szólt a pilcsi, hogy a másik oldalon kéne fényképezni. | |||||
mig23papa | Adatlap | 360615 | 2009. június 8. 15:51 | ![]() | |
Zsolt75 "A Mig-15-ön dolgozó Urak szerint, nagy javítják őket , aztán repülnek velük. Mondom, ha igaz amit mondtak." Mit nagyjavítanak az urak szerint? | |||||
Nyugger | Adatlap | 360613 | 2009. június 7. 21:57 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 360612 | 2009. június 7. 21:49 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 360611 | 2009. június 7. 21:41 | ![]() | |
Szia Balázs, Nem naprakész infó: az ex.DDR Mi-24D típusból 12 db, 1 db Mi-9-001, 2-3 db Mi-8T. Mindenféle okos megjegyzésre, hogy majd nagyjavítják, eladják, repülik stb egy rövid megjegyzésem lenne, csak ocskavasként adhatják el v. tovább a kivont helikoptereket és a vadászokat is! Ezen repülőeszközök helyszín változtatása is CFE bejelentés-köteles. A volt NDK-s repülőeszközök kérdése megint más téma mert ezek értékesítését államközi szerződés szabályozza -szerencsére- nem lehet eladni harmadik félnek. | |||||
PETI | Adatlap | 360610 | 2009. június 7. 20:39 | ![]() | |
"Végre" az airlinersen is fent vannak... | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 360608 | 2009. június 7. 19:47 | ![]() | |
A Mig-15-ön dolgozó Urak szerint, nagy javítják őket , aztán repülnek velük. Mondom, ha igaz amit mondtak. | |||||
borisz | Adatlap | 360607 | 2009. június 7. 19:31 | ![]() | |
Mit kezdenek velük? | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360606 | 2009. június 7. 18:44 | ![]() | |
Jut eszembe: vajon Mezőfalván, az "inkurrencia raktárban" lehet még valami repülőeszköz? | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 360605 | 2009. június 7. 18:43 | ![]() | |
Ha minden igaz akkor az oroszok vették meg ezeket a gépeket. | |||||
borisz | Adatlap | 360604 | 2009. június 7. 18:19 | ![]() | |
Láttam, amikor vitték őket. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360603 | 2009. június 7. 18:01 | ![]() | |
Miért "érdekes"? Tényleg ott vannak; szigorú, és roppant intelligens őr vigyázza őket. | |||||
romeo | Adatlap | 360602 | 2009. június 7. 17:49 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360601 | 2009. június 7. 09:15 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 360600 | 2009. június 6. 13:13 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360599 | 2009. június 1. 10:58 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360598 | 2009. június 1. 10:54 | ![]() | |
Üdv! Új festést kapott a szolnoki Mi-4! bővebben: www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/Mi-4fest/Mi-4fest.htm | |||||
Petee | Adatlap | 360597 | 2009. május 29. 19:57 | ![]() | |
Jó kis kép! | |||||
Petee | Adatlap | 360596 | 2009. május 29. 19:55 | ![]() | |
Jó kis kép! | |||||
romeo | Adatlap | 360595 | 2009. május 29. 18:01 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 360594 | 2009. május 29. 13:20 | ![]() | |
Hellosztok! Az utóbbi 3 napban szinte éjjel-nappal repültek a minyók és a mi 24-esek Szolnokon.Voltak velük kisebb fajta helikopterek de nem tudtam kivenni hogy milyen típusúak csak annyira jöttem rá hogy nyugati gyártmányúak.Gyönyörű látványt nyujtanak a repülő mi 24-esek az egyik este itt repült el egy minyó.Elképesztő látvány volt az éjszaka repülő minyó.Persze bevoltak kapcsolva rajta az éjszakai azonosításhoz kellő piros lámpák. | |||||
Solo | Adatlap | 360593 | 2009. május 29. 10:56 | ![]() | |
Működőképes egész biztos nincs ennyi, de elfelejted, hogy a rendszeresített/meglévő helikopterek száma nem azt jelenti, hogy éppen mennyi működik. Amíg hivatalosan nem törlik őket a rendszerből (feldarabolják, eladják), addig számolni kell őket. Például Mi-24-ből több van ,mint a hivatalosan rendszeresített darabszám. Igaz, hogy ezek nagy része nem repül, de repülésre alkalmasnak számítanak. Egy lejárt üzemidejű Mi-8 nem fog békében kiképzési vagy hadműveleti feladatot repülni, de háborúban néha mások a szabályok. | |||||
romeo | Adatlap | 360592 | 2009. május 29. 10:10 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 360587 | 2009. május 28. 21:25 | ![]() | |
A bal oldali póttartály mellső részére még egy vaskos bőrborítást is szoktak tenni, szintén az ejtőernyősök testi épségének biztosítása miatt. | |||||
Ákos | Adatlap | 360586 | 2009. május 28. 21:03 | ![]() | |
Köszönöm mindenkinek! | |||||
Daala | Adatlap | 360584 | 2009. május 28. 20:18 | ![]() | |
Ákos! Megerősítem az előző hozzászólásokat, ez az EJE-rács! Van a tartós 17-eseken is! | |||||
PETI | Adatlap | 360583 | 2009. május 28. 20:01 | ![]() | |
Hohó, a kedvenc téma, a Mi-8! Igaz? | |||||
romeo | Adatlap | 360582 | 2009. május 28. 20:00 | ![]() | |
Üdv Ákos! Én úgy tudom a rács az ejtőernyős ugrásoknál az ugró esetleges beakadását gátolta a fegyvertartő piklonokba. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 360581 | 2009. május 28. 19:58 | ![]() | |
A tolóajtón keresztül történő ejtőernyős ugráskor az ernyő zsinórzata ill. rosszabb esetben maga a delikvens is a fegyvertartók közé gabalyodhatna, ha ez a rács nem lenne felszerelve. | |||||
Ákos | Adatlap | 360580 | 2009. május 28. 19:54 | ![]() | |
Érdekes kérdést kaptam ma Belgiumból. Egy srác magyar Mi-8-ast épít. A kérdés tárgya az, hogy ez a védőrács vajon mi ellen védett a magyar gépeken? És vajon előfordult mindegyik gépen, vagy csak némelyiken? Én annyira nem vagyok szakértő a témában, talán tud valaki segíteni. Előre is köszönöm! | |||||
mig23papa | Adatlap | 360579 | 2009. május 28. 19:14 | ![]() | |
Keresek kellőképpen „őrült” repülőst akit nagyon érdekelnek a MI-8, és MI-24 helikopterekkel kapcsolatos leírások, sok szabadideje van, és jól ismeri az orosz nyelvet. Gaál Csaba (egykori helikoptervezető) barátom jóvoltából a következő leírások kerültek a birtokomba úgy , hogy szerencsém volt azokat beszkennelnem. MI-8 Fegyverzet MI-24 Hajtómű MI-24 Műszerberendezés MI-24 Rádió elektro oxigén MI-24 Sárkány Mivel ezek az eredeti oroszországban tartott tanfolyamok jegyzetei, ezért orosz nyelven íródtak. Ha valaki elég erőt érezne a lefordításukhoz, az nagy segítséget jelentene ahhoz, hogy ezt a páratlan anyagot mindenki számára közkinccsé tehessük. Természetesen bárki hozzájuthat akkor is ha nem kívánja azt lefordítani. Néhány oldalt mellékelnék is , hogy látni lehessen milyen esztétikusan elkészített anyagról van szó. A képek a Segítség! topic 14531 számú bejegyzésében találhatok. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |