<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
PETI | Adatlap | 360672 | 2009. június 20. 08:28 | ![]() | |
Daala! De jó képek, köszi! Előzmény: (360670) Daala 2009. június 20. 06:59 | |||||
juge75 | Adatlap | 360671 | 2009. június 20. 07:06 | ![]() | |
A beolvasás0001 ismerős... :-) | |||||
Daala | Adatlap | 360670 | 2009. június 20. 06:59 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 360669 | 2009. június 20. 06:48 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 360668 | 2009. június 19. 10:10 | ![]() | |
Tudja-e valaki, hogy mi lett a sorsa 4405-ös MiG-21MF-nek és a 6264-es MiG-21biszünknek? | |||||
Daala | Adatlap | 360667 | 2009. június 18. 23:24 | ![]() | |
A 23-as-ról készült képet nem én csináltam, a főiskola (Szolnok) fotósától kaptam. A Mi-2-es képet viszont én követtem el! Sárkánymechanikus voltam akkoriban a csirkecombon! A 29-es fotót pedig egy Fekete Tamás nevű akkori kecskeméti kollégám még 1996-ban. Lesz még több fotó. | |||||
Rag | Adatlap | 360666 | 2009. június 18. 21:00 | ![]() | |
ott a pont :S | |||||
borisz | Adatlap | 360665 | 2009. június 18. 20:30 | ![]() | |
De én a 10 év múlváról beszélek. Pár hónapja találkoztam vele. Még javítható. | |||||
juge75 | Adatlap | 360664 | 2009. június 18. 19:51 | ![]() | |
Reprodukció. | |||||
juge75 | Adatlap | 360663 | 2009. június 18. 19:50 | ![]() | |
A Mig-23 kép le lett fotózva. Az eredeti persze hogy nem akkor készült. | |||||
makettes | Adatlap | 360662 | 2009. június 18. 15:23 | ![]() | |
Szerintem a Mig-23-as nem lehet '99-es kép,mert csillag felségjel van rajta. | |||||
Rag | Adatlap | 360661 | 2009. június 18. 15:08 | ![]() | |
A 23-as is '99-es kép ? | |||||
Daala | Adatlap | 360660 | 2009. június 18. 13:34 | ![]() | |
A képet még 1999-ben csináltam a 10031-ről. | |||||
borisz | Adatlap | 360659 | 2009. június 18. 09:39 | ![]() | |
Szegény 10031 elég rossz állapotban van már. | |||||
Daala | Adatlap | 360658 | 2009. június 18. 08:19 | ![]() | |
SIG | Adatlap | 360657 | 2009. június 12. 10:28 | ![]() | |
Szerintem ugyanaz a délszláv téma, amit Juge75 említett. Bár ez Budaőrs, de tekintve a Latviát és a 10446-os számot, ez szintén 1991 lehet. Mi ezekből ugráltunk anno, úgyhogy ezek a gépek akkor toppon voltak, sokat járkáltak mindenfelé. Az akkori repülőnapokon (inkább még csak nyílt napokon) is ezeket lehetett főleg látni. Szerintem valami fejest cipelhetett a dél országrászből gyorsan a HM-be. Most veszem észre, milyen faszogányos mesemondó lenne belőlem :) Rögtön rittyentettem egy sztorit is :P | |||||
romeo | Adatlap | 360656 | 2009. június 12. 09:58 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 360655 | 2009. június 11. 00:41 | ![]() | |
Édesapámék is kint voltak, biztosítani a légvédelmet. | |||||
juge75 | Adatlap | 360654 | 2009. június 11. 00:38 | ![]() | |
Mivel a volt jugoszláv haderő és tagállamai is használtak orosz technikákat, ilyen jelzésekkel biztosították azok könnyű vizuális felismerését a saját járműveknek. Változtatásukra a biztonság miatt volt szükség. Esetleg hasonlót pingálhattak volna ők is. A vizuális egyezményes jelek felfestése a Normandiai inváziós légi járműveken lévő fekete és fehér csíkok, vagy az Izraeli Kfir és Mirage gépeken alkalmazott sárga-fekete háromszögek is ilyen célokat szolgáltak. | |||||
Daala | Adatlap | 360652 | 2009. június 10. 23:45 | ![]() | |
SIG | Adatlap | 360651 | 2009. június 10. 23:43 | ![]() | |
Nálad a pont ! A Felderítő Zászlóalj BMP-i is így voltak kipingálva és naponta változtatták a geometriai ábrákat. | |||||
Daala | Adatlap | 360650 | 2009. június 10. 23:37 | ![]() | |
A 10441 nem ex-iraki, eredetileg nekünk készített sorozat. Ezek a jelzések a Délszláv háború idején lettek felfestve, pontos jelentésüket nem ismerem. | |||||
SIG | Adatlap | 360649 | 2009. június 10. 23:32 | ![]() | |
Halihó ! Nem az árvizeknél dolgozó Minyók kaptak hasonló jelöléseket ? | |||||
zsury | Adatlap | 360648 | 2009. június 10. 23:03 | ![]() | |
Lehet, hogy ez az egyik ex-iraki Minyó... | |||||
borisz | Adatlap | 360647 | 2009. június 10. 22:47 | ![]() | |
Mint egyébként minden másnak. | |||||
romeo | Adatlap | 360646 | 2009. június 10. 22:39 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360645 | 2009. június 10. 20:13 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 360644 | 2009. június 10. 19:56 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360643 | 2009. június 10. 18:53 | ![]() | |
migi | Adatlap | 360642 | 2009. június 10. 18:52 | ![]() | |
Köszi igy már értem . | |||||
mig23papa | Adatlap | 360641 | 2009. június 10. 18:18 | ![]() | |
romeo gondolkozz egy kicsit, ha nem megy ott vannak az előzmények | |||||
romeo | Adatlap | 360640 | 2009. június 10. 12:57 | ![]() | |
Üdv mig23papa! Én tettem fel, a neten kaptam el, de nem emlékszem az oldalra. | |||||
Nyugger | Adatlap | 360639 | 2009. június 10. 11:24 | ![]() | |
Nem én tettem fel. | |||||
mig23papa | Adatlap | 360638 | 2009. június 10. 10:56 | ![]() | |
Nyugger Amikor még nem volt olyan elterjedt a retusálás az volt a módi, hogy csoportkép készítésnél úgy kellett a gép előtt állni, hogy az oldalszám ne legyen látható. Lehet tudni honnan kerültek ide ezek az összemaszatolt képek? | |||||
mig23papa | Adatlap | 360637 | 2009. június 10. 10:54 | ![]() | |
búza ez remek, évek óta nem találkoztam vele, és pont akkor van ott at RBK-ban amikor nemtudok menni, eltudnád esetleg küldeni postán? | |||||
Nyugger | Adatlap | 360636 | 2009. június 9. 21:12 | ![]() | |
Szia Migi! Ezeknek a helikoptereknek valóságban nincs lefestve az oldalszáma, nem volt a Jurassic parkban sem Szentkirályszabadján, /ott készültek a képek/ nem volt Mazőfalván sem, sőt Tökölön sincs, csak a képeken. | |||||
búza | Adatlap | 360635 | 2009. június 9. 20:52 | ![]() | |
Kövi= Kővári Laci. Nála voltak a cd-id szombaton. | |||||
migi | Adatlap | 360634 | 2009. június 9. 20:39 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 360633 | 2009. június 9. 20:24 | ![]() | |
Nyugger Hozzánem értő pancser birkák mindig is voltak , vannak, és lesznek is sajna | |||||
Nyugger | Adatlap | 360632 | 2009. június 9. 20:04 | ![]() | |
A legszebb 60-s évek ! Én még azt hittem, hogy megszünt Magyarországon az oldalszámok, képelemek kiretusálása... Ez is egyfajta rombolás. | |||||
romeo | Adatlap | 360631 | 2009. június 9. 18:41 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360630 | 2009. június 9. 18:41 | ![]() | |
Köszi Zoli1989! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 360629 | 2009. június 9. 18:30 | ![]() | |
Romeo! A 0220-as MiG-21F-13-at a Ronch-Ranchról mentették meg, ha jól tudom. Csehszlovák gyártású gép. (asszem S-106 volt a Csehszlovákiában gyártott gépek neve) Amúgy van Tökölön még egy a 313-as oldalszámú. | |||||
romeo | Adatlap | 360628 | 2009. június 9. 18:25 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 360627 | 2009. június 9. 18:08 | ![]() | |
Heló Búza! Nem jutottam el az RBK-ra sajna. Ki az a Kövi? Laci | |||||
romeo | Adatlap | 360626 | 2009. június 9. 09:15 | ![]() | |
búza | Adatlap | 360625 | 2009. június 8. 20:29 | ![]() | |
Szia Papa! Kövi elvitte a cd-idet? Új emil címem van:@hdsnet.hu lett a vége! Üdv: Búza | |||||
mig23papa | Adatlap | 360624 | 2009. június 8. 19:51 | ![]() | |
zoli1989 köszi a képeket, erre tényleg nem számítottam, cserébe küldenék valami ajándékot ha küldesz egy emailt a mig23papa@freemail.hu címemre a levélbe írd bele hogy pilatus meglepetés zoli1989 nak | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 360623 | 2009. június 8. 18:18 | ![]() | |
Az oroszoknál? Minden lehetséges:))) | |||||
mig23papa | Adatlap | 360622 | 2009. június 8. 18:08 | ![]() | |
Zsolt75 A tűzoltók vannak közel a tűzhüz. :-))) Akárki találta ki a felújítást, és az újra repülünk vele gondolatot, szerintem halvaszületett ötlet. Ki újítaná fel, mennyiért, hol, hogyan, mennyi idő alatt, miből, ja és ki repülné be, miután egyáltalán találnának olyan embert aki jogosult a pecséteket rátenni az engedélyekre és aláírni , már a légügyi hatóság részéről. Szóval nem olyan eccerűűű a dolog |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |