<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 360775 | 2009. július 11. 12:49 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 360774 | 2009. július 11. 12:45 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 360773 | 2009. július 10. 22:21 | ![]() | |
Bocsánat a belekotyogásért, de én két fotóról tudok - igaz, ugyanakkor és ugyanott készültek; az egyiken balról, a másikon szemből látható a hasraszállt 030-as MiG-17F. Fodi, köszi a reklámot! :) | |||||
pilotka | Adatlap | 360772 | 2009. július 10. 20:07 | ![]() | |
Kerék! Vannak, majd felteszem őket...bár copyright-osak, de talán megússzuk... | |||||
Fodi | Adatlap | 360771 | 2009. július 10. 20:04 | ![]() | |
www.freeweb.hu/horac/Kep/Katonai2/Fieseler-Fi-156-R-115.jpg
Horvath Balazs honlapjan talasz tobbet is. horac.fw.hu | |||||
Kerék | Adatlap | 360770 | 2009. július 10. 19:53 | ![]() | |
Adjon Isten! Van-e valakinek Magyar felségjelű Fieseler Fi 156 Storch ról képe? Üdv: Kerék | |||||
Hawk | Adatlap | 360768 | 2009. július 10. 10:58 | ![]() | |
Szia! Az biztos hogy nem múzeum, ez az egy gép van bedobva oda a ouszta közepére körbekerítve, mellette (ami a képen a fényképész mögött levő tér) egy étterem, vagy pihenő vagy valami ilyesmi egység található. | |||||
buksi | Adatlap | 360767 | 2009. július 9. 23:35 | ![]() | |
köszi | |||||
borisz | Adatlap | 360766 | 2009. július 9. 22:12 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360765 | 2009. július 9. 22:07 | ![]() | |
Szia, buksi Repült a Néphadsereg szineiben a MiG-17F tipus nagyon rövid ideig /idáig egyetlen fotó ismert/, és repültek a 17PF-ek tartósan, kb. 74 tavaszáig. Üdv R. | |||||
romeo | Adatlap | 360764 | 2009. július 9. 22:05 | ![]() | |
Üdv Buksi! Igen rendszeresítették a Mig-17F-et (összesen 20db), de nem volt hosszú életű, 1956-ban az oroszok elkobozták, mi meg nem kértük vissza. Rendszeresítve lett továbbá a MIG-17PF is 12db mennyiségben 1956-tól 1973-ig. | |||||
buksi | Adatlap | 360763 | 2009. július 9. 22:02 | ![]() | |
Helosztok. Nálunk rendszeresíteték a mig-17f-et illetve még milyen mig-17 volt nálunk? Üdv buksi | |||||
romeo | Adatlap | 360762 | 2009. július 9. 19:32 | ![]() | |
Üdv Migi! Én személyesen még nem jártam ott, csak fotóim vannak. | |||||
migi | Adatlap | 360761 | 2009. július 9. 19:20 | ![]() | |
Elnézést de tudatlan vagyok ,hol és minek van az a Li-2 es ott? mi az ott múzeum ? | |||||
Ákos | Adatlap | 360760 | 2009. július 9. 11:00 | ![]() | |
Ha már csapatmozgások: az elmúlt időkben kétszer is láttam a bemutató festésű Mi-24-est a falum felett, néha másik 24-esek tárasaságában. Sajna mire a teleobjektíves gépet működésre bírtam, eltűnt. Uraiújfalu, Vas megye. | |||||
romeo | Adatlap | 360759 | 2009. július 9. 07:57 | ![]() | |
Hawk | Adatlap | 360758 | 2009. július 9. 00:48 | ![]() | |
Hawk | Adatlap | 360757 | 2009. július 9. 00:43 | ![]() | |
Ezt én láttam élőben, van róla fényképem is :D | |||||
romeo | Adatlap | 360756 | 2009. július 7. 23:05 | ![]() | |
SSgt_Chris | Adatlap | 360755 | 2009. július 6. 20:19 | ![]() | |
Merem remélni, hogy a valódi festés és már nyomják bele a berepülés repóráit, mert 27.-én jelenése lesz a magyar légtérben! Amúgy az Airliners.net-en is írja a fotós, hogy ezt a képet a SAC HAW első gépének szűzfelszállásán lőtte. (Amúgy a tavalyi budapesti NATO-csúcson is volt egy másfél méteres Boeing makett és azon is ez a jelzéssor volt. ) | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 360754 | 2009. július 6. 19:44 | ![]() | |
Sziasztok! Most ez már a pápai a C17-eseknek,az autentikus festése, vagy csak valami photoshopos trükk! Sziasztok! | |||||
friderikusz | Adatlap | 360753 | 2009. július 6. 10:33 | ![]() | |
Köszi. | |||||
Hunyo | Adatlap | 360752 | 2009. július 6. 09:40 | ![]() | |
Szia! Én kérdezősködtem ez ügyben, állítólag valamikor szeptember-október környékén kerül megrendezésre, mikor még jó idő van. Én ennyit tudok Üdv: Hunyo | |||||
friderikusz | Adatlap | 360751 | 2009. július 6. 08:17 | ![]() | |
Üdv. mindenkinek Úgy értesültem hogy közös hadgyakorlat lessz a gripent rendszeresítő országokkal (Cseh,Svéd,Magyar,) Kecskeméten a közeljövőben.Csak azt lenne jó tudni hogy mikor?Esetleg valakinek van valami információja? Honnan lehetne ezt megtudni? | |||||
balaton | Adatlap | 360750 | 2009. július 4. 10:47 | ![]() | |
...és a magyar adófizetők is :( | |||||
balaton | Adatlap | 360749 | 2009. július 4. 10:47 | ![]() | |
IMF-hitelből egy századnyit vásárolhatnánk :) A szlovákok meg a kardjukba dőlnének :DDD | |||||
romeo | Adatlap | 360748 | 2009. július 4. 10:46 | ![]() | |
Közös lónak turós a háta! Szívesebben látnék repülőgépeket magyar tulajdonban! | |||||
balaton | Adatlap | 360747 | 2009. július 4. 10:30 | ![]() | |
A NATO európai országai nem akarnak véletlenül egy ütőképes vadászezredet felállítani így közösen? Azok is jöhetnek ide, Taszáron elférnének :) F-22 magyar lajstrommal (Kényeztessék a makettezőket.)? Egyébként jelen állás szerint 250 millió dollár az exportváltozat ára. | |||||
Nyugger | Adatlap | 360746 | 2009. július 3. 20:33 | ![]() | |
A 110-s An-26-al kapcsolatban, ez a gép fiatalabb mint a jelenleg rendszerben álló társai, 30 javítás bár nem ismert az ok és jav. nem egy gigantikus szám. Ha van itt az olvtársak között egy An-26-os akkor írja már meg a két meghibásodás közötti átlagos rep.órát! A fenntartartási ktg.-e kb ua. mint a társainak, feltéve ha hasonló repórát teljesítenek és nem alkatrészbázisnak használják. Amit nem értek: nem az adott alakulat parancsnoka írja alá a beszerzésí doksit hanem a HM Beszerzési és stb Hivatala. Itt szerintem az a pikáns dolog, hogy amikor ezt a gépet vették akkor 5 db An-26-s állt Szolnokon a naptári idő kifutása miatt. Talán ezekből 1 nagyjavítása olcsóbb lett volna ? Aztán ha ennyire ismert a lopás ténye akkor mit tett az ellenzéki vezetésü Honvédelmi Bizottság ? A MiG-29-es tipus sírjának az alapozását dr OV kezdte el a 'nem veszünk orosz fegyvereket' bejelentésével még a kilencvenes évek végén, a későbbiek csak lapátoltak serényen. Remélem egyszer majd az említett tv megfelelő precizitással feltárja a HM L-410-nek gyosított eladását is. | |||||
mig23papa | Adatlap | 360745 | 2009. július 3. 18:31 | ![]() | |
SSgt_Chris Légyszíves dobj egy emailt a mig23papa@freemail.hu címemre, szeretnék kérdezni valamit. Írd bele azt is hogy a SSgt_Chris vagy a makettinfóról. Üdv : Laci | |||||
Ákos | Adatlap | 360744 | 2009. július 3. 18:23 | ![]() | |
Köszönöm az infót! És előre a képeket is. Azért gondoltam, hogy talán lesz nyílt nap, mert az amik szoktak szervezni Taszáron is anno, gondoltam hátha itt is lesz nyílt nap majd ősszel, mikor már berendezkedtek a gépekkel. Viszont a régebbi pápai nyílt napokat is amolyan félig titokként kezelték (lehet, hogy nem akartak túl nagy tömeget), pedig nyilvánosak voltak, ezért gondoltam megkérdezem tőled, mégis jobban tudod, mint én, mert nem szeretnék lemaradni róla. | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 360743 | 2009. július 3. 17:57 | ![]() | |
Öööö...biztos nekem szántad a választ? Merthogy én Ákos felvetésére írtam amit írtam, az An-26-os kivonása/megtartásáról szó sem volt... Másrészt a C-17-es nem kizárólagosan a magyar szállítási igények teljes körű kielégítéséről szól. Sőt leginkább nem. Ez a 3 gép 12 nemzet között osztja majd el a kapacitását, illetve az ezen felül befutó NATO, ENSZ, vagy egyéb humanitárius feladatokra. Tehát magyar vonatkozásba lesz mondjuk lefoglalva 100 óra (most hasra csapva írom ezt), ez mondjuk elég évi 5-6 alkalommal kicuccolni Afganisztánba az utánpótlást, meg ilyesmik. Tehát a Gripenek éleslövészetére hurcolni a műszakiakat, vagy ide-oda Európán belül, vagy eje ugrás, vagy célt repülni a győri Lérak-nak, há az biztos nem fog egy BigMac, nekem elhiheted. Ez mind megoldatlan lesz, ha az Ancsát kivonják utód nélkül... | |||||
Monox | Adatlap | 360742 | 2009. július 3. 17:22 | ![]() | |
Már egy párszor elhangzott, hogy nem fenyegeti a veszély az AN-26-ost a kivonás veszélye, próbálom elhinni. Viszont amikor pl. ma a Hír TV (utálom, de anyámat nem lehet levakarni róla) mintegy 10 percen keresztül ecsetelte a 2003-ban (szerintem egy évvel később) megérkezett 110-es AN-26-os Magyarországra való kerülésének hátterét, hogy 600 milliót loptak el (ennyivel volt drágább mintha a gyártól vették volna...ahogyan erről beszélt mindenki mindig) meg arról, hogy több mint 30x volt javítva, meghogy horribilis a fenntartása és a beszerzésért felelős szolnoki ezredparancsnokot korábban már másfél évet kapott... SSgt_Chris, próbálok neked hinni, de a MiG-29-esnek is így kezdték ásni a sírját 2006-ban a Gripenek megérkezését követően. | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 360741 | 2009. július 3. 13:59 | ![]() | |
Nem tudom, hogy mikor lesz arra lehetőség, hogy testközelből meg lehessen nézni. Az érkezéskor elég nagy felhajtás lesz, ugye minden bizonnyal az összes résztvevő országból jönnek majd pacsizni és csodálkozni az aktuális fő-fő vezetők+kíséret. Így nálunk is elég szoros a létszám aki bemehet. Csak a dolgozók közeli családtagjai és punktum. Ez kb. olyan rendezvény lesz, mint a Gripenek érkezése/átadása anno Kecskeméten. Szóval nem nyílt nap. Aztán hogy később, amikor lecseng ez a busójárás, a szürke hétköznapokon lehet e amolyan "gyárlátogatást" tenni, az a jövő zenéje, sok közöm nem lesz a BigMac-hez akkor sem, de ígérem nyitva tartom a fülem. Addig meg, majd készítek sok fotót (remélem) és megosztom veletek. | |||||
Ákos | Adatlap | 360740 | 2009. július 2. 22:35 | ![]() | |
Értem. Érdekes, hogy magyarként Avianoban már jártam, de Pápára nem lehet bejutni. | |||||
Yeagger | Adatlap | 360739 | 2009. július 2. 22:28 | ![]() | |
Már az erkélyen várom az elsőt!:)) Bár sajna a hangja elbújhat a 21-es mögött! Nem beszélve a 23-asról! | |||||
Nyugger | Adatlap | 360738 | 2009. július 2. 22:17 | ![]() | |
Az első gép érkezésekor július 27-én a média részére lesz lehetőség a bejutásra. A következő kecskeméti rendezvényen biztosan látható lesz a C-17-es magyar lajstrommal. Monox, ne temesd még az An-26-os típust, nem ellenfele a 'nagy testvérnek' és az nem az ő utódja! Teljesen más a rendeltetése és a feladatköre. | |||||
Monox | Adatlap | 360737 | 2009. július 2. 21:14 | ![]() | |
Van. Legfeljebb akkor amikor a nagy eseményre való tekintettel kivonják az AN-26-ost... | |||||
Ákos | Adatlap | 360736 | 2009. július 2. 20:21 | ![]() | |
Bármi esély, hogy a nagyközönség is megcsodálhassa őket (egyszerűbben szólva: nyílt nap)? | |||||
Ákos | Adatlap | 360735 | 2009. július 2. 20:20 | ![]() | |
Tök jó a Pápa felirat meg a lo vis ék... | |||||
balaton | Adatlap | 360734 | 2009. július 2. 19:34 | ![]() | |
Aztaaa... Szép darab :) | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 360733 | 2009. július 2. 18:53 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 360732 | 2009. június 28. 17:37 | ![]() | |
Rengeteg eltérés van a két gép közt. Jóformán csak külsőre hasonlítanak. | |||||
Tornado2000ECR | Adatlap | 360731 | 2009. június 28. 17:22 | ![]() | |
Lehet de arról sem szabad megfeledkezni hogy az emlegetett L-159 a nálunk már régóta üzemelő L-39 Albatros rokon változata. | |||||
borisz | Adatlap | 360730 | 2009. június 28. 12:51 | ![]() | |
Több lenne venni, rendszeresíteni és üzemben tartani egy másik típust, mint a griffekkel többet repülni. | |||||
romeo | Adatlap | 360729 | 2009. június 28. 12:19 | ![]() | |
Üdv Borisz! Biztosítani kellene a pilóták olcsóbb kondirepülését, és erre megfelene az L-159. | |||||
HADvezér | Adatlap | 360728 | 2009. június 27. 15:13 | ![]() | |
Szia Makettes! Igen csak alul volr felfestve a csillag, Magyar Rpüléstörténeti Társaság LI-2 Füzetét ajánlom figyelmedbe. A matrica nincs még kész, csak a grafikai munkák vanak fent a neten. A nyár végére tervezzük kiadni. Üdv:HADvezér | |||||
makettes | Adatlap | 360727 | 2009. június 27. 14:49 | ![]() | |
Sziasztok! Szerintetek elképzelhető ,hogy a Li-2 szárnyán csak alul volt felségjel? A HAD is ilyen matricaívet adott ki 6 db. csillaggal, Szolnokon is így van festve a Li-2-es? Sajnos még erről a részről nem láttam igazi jó fotót. üdv. makettes | |||||
mig23papa | Adatlap | 360725 | 2009. június 27. 13:31 | ![]() | |
balaton Nem kell számolgatni, meg kell kérdezni az illetékesektől a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényre hivatkozva. Amúgy tanulmányozhatod is az egészet, itten-e : www.dura.hu/html/linkek/6922_1992_lxiii.pdf | |||||
mig23papa | Adatlap | 360724 | 2009. június 27. 13:26 | ![]() | |
PETI Heló! Valóban egyetértünk, de az államkassza nem üres, van ott elég pénz, csak nem jól van elosztva. Részletezzem, mire gondoltam? Amúgy nem makettre költöm a kevés pénzecskémet, annak ellenére , hogy itt a makettinfón lődörgök. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
repulnijo.hu/2009/06/09/nevado-palyazat-az-elso-magyar-robotrepulogepre/