/ Fórumok /

Modern Magyar Légierő

A topik témája az 1990 utáni Magyar Légierő, annak eszközei, történelme. Sztorik, élmények és fényképek jöhetnek!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
PETI 360854 2009. július 25. 21:25
Válasz erre
30 km-re vannak tőlem az újságaim, HAD ne menjek haza kiválogatni! :)
mig23papa 360853 2009. július 25. 21:20
Válasz erre
PETI 360852 2009. július 25. 20:43
Válasz erre
Szia Migpapa!

Erről én is olvastam, valamikor pár éve, asszem egy Aero Magazinban.
mig23papa 360851 2009. július 25. 17:15
Válasz erre
SSgt_Chris

Miért az ami a vezető nemzet jelenleg? Mert ők irányítják a világot, nem csak itt, mindenhol.
Lehet , hogy norvég lesz a HAW következő parancsnoka. de az ami súgja meg neki mit, mikor, hogyan. Úgyan úgy mint a VSZ-ben az orosz diktált, NATO-ban meg az ami.
SSgt_Chris 360850 2009. július 25. 16:59
Válasz erre
Ebben azért nem értek veled egyet, mert az aminak megvan a szállító kapacitása... Van nekik több száz szállítógépük! Szerinted pont ez a 3 gép kell nekik? Ami ráadásul nem is az övék, nem rendelkezhetnek szabadon felettük! Lásd a lentebb linkelt leírást! Nézdd meg a hozzájárulásokat! Hány százalékát adja az ami? És ha az a rész ki is esik akkor még mindig marad 11 állam, ami fenntarthatja a programot, vagy csatlakozhat más ország!
Szerintem, hiba lenne azt gondolni, hogy ők erőltették. Ez főként a maradék kisebb 11 állam kezdeményezése volt, akik részt vesznek a különféle missziókban és az ehhez megfelelő stratégiai szállító kapacitás hijján vannak. Erre az amik nélkül is szükség lett volna. Lásd a SALIS-program, a volt szovjet blokkból bérelt szállítógépekkel (Ruszlan, IL-76). (Ugye nem gondolod, hogy az egy előremutató dolog, ha a NATO tagállamok katonai műveletei, logisztikai utánpótlása ex-szovjet cégek 15-20 éves gépeitől függ?)
Miért az ami a vezető nemzet jelenleg? Talán mert ők fejlesztették a gépet, ergo ők képzik az embereket, ők adják a javítókapacitást. Ez most miért meglepő? Lehet, hogy az első ciklus leteltével mondjuk norvég lesz a HAW következő parancsnoka...

media.photobucket.com/image/c-17%20cocpit/jetbuilderkid/c17cockpit3.jpg itt a cocpit és a botkormány és a HUD
mig23papa 360849 2009. július 25. 16:01
Válasz erre
SSgt_Chris

Taszár és Pápa esete abban hasonlít, hogy mindkettőbe betette az ami a seggét, NATO-val vagy anélkül tök mindegy. A külőmbség az, hogy mivel Taszár már nem kellett nekik, hagyták tönkremenni, Pápa meg kellett nekik, ezért szinte halottaikból támasztották fel újra, nem kevés pénzből, amit nem igazán vsak az amik, és a NATO fizetett. Az hogy mindenki az amcsikra asszociál egyedül, azért van mert az ami a főnök, akár tetszik akár nem. Mi lesz 25-30 év múlva , nemigazán tudja senki sem, néhány évre előre sem lehet tudni tuti biztosan. Az aminak különben is van olyan jó szokása hogy a felsőbbrendűségére alapozva, holnap gondolja magát, és szőröstül-bőröstül eltűnik innen, ahogy éppen a kedve tartja.

Amúgy abban sem agyok biztos hogy a C-17-es pilóta botkormányt markolász-e egyáltalán a kabinban, még nem láttam kabinfotókat.
SSgt_Chris 360848 2009. július 25. 15:18
Válasz erre
Évtizedes távlatokról van szó, nyilván nem azon kell filózni, hogy 20 vagy 22 évesen ülhet valaki a botkormány mögé... Ez kb. lényegtelen dolog ebből a szempontból. Csak arra utaltam, hogy azért mert most nincs magyar gépszemélyzet, az nem zárja azt ki, hogy később legyen...
Daala 360847 2009. július 25. 15:09
Válasz erre
20 évesen azért nem hiszem, hogy odaül, legfeljebb repülőnapon a földön...inkább csak 22 felett.
SSgt_Chris 360846 2009. július 25. 15:01
Válasz erre
www.hm.gov.hu/miniszterium/sac_program Mindenekelőtt zanzásítva itt van az egész lényege, szerintem érthetően leírva.
Magyar pilóták most, az első években valóban nincsenek, de mivel a program 25-30 évre van tervezve, bőven lehetnek még! Lehet, hogy épp ma született csak meg az első magyar C-17-es pilóta, aki majd 20 év múlva kerül a kormány mögé! A lehetőség nincs kizárva, hisz 20 év múlva még mindig 5-10 év lesz hátra a program futamidejéből... (Na de ne rohanjunk ennyire előre...)
És itt el is értünk ahhoz a szerintem lényeges különbséghez, amiben Taszár és Pápa esete különbözik. Taszárt ad-hoc jelleggel hozták létre a délszláv háború miatt, kvázi frontrepülőtér jellegű volt. Már a kezdeteknél tudni lehetett, hogy ez csak a háború lezárásáig fog működni és ennek megfelelően maradandó infrastruktúrát nem is építettek ki. (és kizárólag amerikai célokat és csapatokat szolgált szinte 100%-ban.)
Ezzel szemben Pápa, békeidőben áll fel, 12 nemzet (többségében európai NATO tagok) közös határozatából, pénzéből világosan rögzített célokkal és időtartamra. De valamiért mindenki az amcsikra asszociál egyedül, holott a résztvevők még: Bulgária, Észtország, Hollandia, Lengyelország, Litvánia, Magyarország, Norvégia, Románia és Szlovénia, Finnország és Svédország.
Nem is értem, hogy lehetne a kettőt összehasonlítan?
mig23papa 360844 2009. július 25. 13:07
Válasz erre
SIG

Nem hallottam, de majd megkérdezem a taszári ismerőseimet?
Te hol hallottad ezt?
SIG 360843 2009. július 25. 13:01
Válasz erre
Hallottátok azt a történetet, miszerint mielőtt Taszárra jöttek volna az amcsik, az ottani technikusok már majdnem repülőképes állapotba hoztak egy Mig-15-öt a bázison található alkatrészekből. Majd a "drágák" bezárták a kapukat és lássatok csodát, a 15-ös többé nincs... És különben is, mi közünk van hozzá, hogy mi lett vele...
mig23papa 360842 2009. július 25. 10:12
Válasz erre
Muzzy

Megkeresnéd nekem azokat a Kormány határozatokat, rendeleteket?
Muzzy 360841 2009. július 25. 10:08
Válasz erre
Migpapa!
A mindhárom gép a 12 ország által létrehozott szervezet tulajdonában van! Megkereshetők az erről szóló Kormány határozatok, rendeletek. Az egyetértési nyilatkozat (MoU) magyarul és angolul megjelent a Magyar Közlönyben.
A gépek magyar lajstromban vannak, és a MoU-ban rögzített repült órával rendelkezünk.
Az Ancsák kivonásával kapcsolatban szakmailag világos, hogy két különbözö kapacitású és teljesítő képességű és feladatú repülőgépről van szó.
Muzzy
mig23papa 360840 2009. július 25. 09:51
Válasz erre
VO101_Papi

Nem igazán értem mi alapján repülhet rajta magyar pilcsi, de pl. Kecskeméten az AWACS-on találkoztam azon repülő magyar pilcsivel.
balaton 360839 2009. július 25. 09:51
Válasz erre
Lehet benne valami. Majd jön egy kft., akinek véletlenül lesz fölösleges légiszállító kapacitása (Nem csodálkoznék, ha pont ennek adnák el az AN-26-kat. Ha eladnák...), amit pénzért bérbead az MH-nak. Láttunk már ilyenre példát.
mig23papa 360838 2009. július 25. 09:48
Válasz erre
VO101_Papi

heló

persze hogy nem sértettél államtitkot, de csak akkor, ha a nagyokos titok szakértők is így gondolják :-))
mig23papa 360837 2009. július 25. 09:44
Válasz erre
SSgt_Chris

Szerény véleményem szerint a C 17-esek amerikai tulajdonban vannak. Hogy a repülhető órákból ki mennyit vásárolt, vagy kapott tőlük ajándékba, az egy másik kérdés.

Az Ancsákat meg bármikorm kidobálhatják, mindentől függetlenül, ugyanúgy ahogyan 2000-ben kidobták Pápán is a gépeket. Ezért semmi jóban ne reménykedjünk.
Monox 360836 2009. július 25. 09:16
Válasz erre
Nézzétek én nagyon is hiszek NEKTEK, de a mai igazán töketlen, semmihez nem értő és kizárólag a saját egyéni érdekeit néző és erről nagyon soxor tanúbizonyságot adó legfelsőbb katonai vezetésnek (fogalmazzunk finoman) hát nem annyira.
Egyébként már tetszik a kavarodás, magyar felségjel, magyar személyzet, magyar munkahelyek, infrastuktúra, csak a legjelentősebbeket sorolták. Furcsa az is, hogy kb. két évvel ezelőtt mindenki úgy nyilatkozott, hogy az Ancsák 2015-ig maradnak. Most már 2011-nél többet senki nem mond, furcsa módon az élettartamra hivatkozva. Hogy mennyi van a gépekben, az csak akkor lett világos amikor megjöttek a Jenkik?
Mindenki örül, mint majom a farkénak, hog milyen jó lesz ha itt lesznek.
Voltak Taszáron is, és ott ma mindenki a túlélésért küzd, amiért ott voltak. Bár a híradások nem SZÓLHATNAK róla, de óriási mennyiségű pénzt nem fizettek ki a magyar állam felé, nemcsak a használt infrastruktúrára, hanem a szállásokra biztosított helyekért sem. Angolosan távoztak, most meg újra jönnek, mi meg alig várjuk, hogy ismét a fejünkre szarjon valaki és röhögjön azon, hogy mekkora f...szokat talát saját számára.
Meglepődnék, ha egyszer tényleg magyar személyzet vezetné a gépeket. Ha így lenne ez valószínűleg már ki lennének képezve.

De amúgy rendben van. Ha ez így a jó, hát legyen így.
A taszári holdbéli tájon való séta után talán majd egyszer Pápán is végigsétalhatok. Csak remélve, hogy ott nem ezt fogom látni sohasem.
borisz 360835 2009. július 25. 00:00
Válasz erre
Nem azt mondtam, hogy szerintem fogják kivonni a 26ost, ne engem vegyetek elő.
(Bár ezektől bármi kitelik...)
Yeagger 360834 2009. július 24. 22:12
Válasz erre
Monox!

Ahogyan előttem is leírták a többiek semmi köze a kettőnek egymáshoz. Ehhez a géphez amúgy nekünk semmi közünk se lesz azon kívül, h itt van. Leszámítva azt a 60 órát de az nem fedi le az Ancsák feladatait. Úgyhogy alaptalan a félelmed.
VO101_Papi 360833 2009. július 24. 21:21
Válasz erre
Már miért vonnák ki? A C 17-eseken éves szinten kb 60 repült óra jut ránk, ennyit ér a hozzájárulásunk, csak erről nem szól a fáma:). Egyenlőre magyar személyzet sem lesz.
SSgt_Chris 360832 2009. július 24. 21:19
Válasz erre
Még jó, hogy ezt akkor világosan leírtuk, hogy ez nem így működik. A kettőnek semmi köze egymáshoz. Az Ancsák magyar gépek, oda mennek ahova küldi őket az MH, ebbe senkinek nincs beleszólása, mint ahogy az esetleges kivonásba sem.
Ezzel szemben a C-17-esek a 12 alapító nemzet "tulajdona" közösen, a megvásárolt repült órák függvényében rendelkeznek vele, így attól tartani, hogy a MH kisajátítaná, és emiatt kidobná az Ancsákat, hatalmas butaság. A felségjel ne zavarjon meg senkit...
borisz 360831 2009. július 24. 21:10
Válasz erre
Remélem nem baj, hogy én írok. Ha jól emlékszem attól tart, hogy kivonnák az ancsákat emiatt.
SSgt_Chris 360830 2009. július 24. 20:35
Válasz erre
Milyen félelmeid vannak emiatt? Kérlek oszdd meg velem!
Yeagger 360829 2009. július 24. 15:23
Válasz erre
Hát igen.
Ha arra céloztál, h nagyjából ez a magyar légierő. Egy kis túlzással ez az egy gép. Sajnos. Nagyon legatyásodott a dolog. :( A Gripenek repült órái is majdnem ott vannak mint a 90-es évek elején mikor megcsappant az órák száma...
Monox 360828 2009. július 24. 11:56
Válasz erre
Nem tud múlni a félelmem emiatt...
Yeagger 360827 2009. július 24. 11:13
Válasz erre
Ja bocsi:) Pápa fölött. Valószínű berepülték a reptér rendszereit. Olyan 600 méteres magasságon lehetett.
balaton 360826 2009. július 24. 07:13
Válasz erre
Yeagger 360824 2009. július 23. 23:41
Válasz erre
Ma már repkedett a C-17-es. Egész alacsonyan karcolta az eget:)
Nyugger 360823 2009. július 21. 21:11
Válasz erre
Volt szerencsém többször is cenzornál járni a genszterváltás előtt és utána is. Teljesen egyértelmű volt, hogy repülőről fegyveres kép nem jelenhetett meg 90 előtt és a háttérben sem lehetett totálban semmi olyan amiről 'messzemenőleges' következtetéseket lehetett levonni. A fényképezni tilos táblára is rákérdeztem egyszer: baromi egyszerű a dolog, csak a büntethetőség miatt kellett kirakni. Persze az más kérdés, hogy egy repülőteret vagy az országút melletti laktanyát nem lehet eldugni, de egy jól álcázott bázisnál csak figyelemfelhívó hatása volt.
VO101_Papi 360822 2009. július 21. 21:04
Válasz erre
mig23papa!
ha arra gondolsz, hogy államtitkot sértettem akkor azt mondom nem, a keszi géplétszámát meglehet tudni kis utánajárással, de nyílván nem verik nagydobra, nem abból élnek mint a celebjeink, hogy írnak róluk. És az, hogy máshogy mennek a dolgok az szinte biztos, pl. nincsenek kint fotózni tilos táblák :)

1977-ről nincs infóm mennyi gép állt készültségben egyik, illetve másik oldalon, mivel akkor kb 2 éves voltam. Arról nem beszélve, hogy kár hasonlítgatni, mivel akkor javában dúlt a hidegháború, bár abban biztos vagyok, hogy mire a Magyar Néphadsereg gépei átlépték volna az osztrák-olasz határt, addigra a magyar gépekhez képest többszörös lett volna a fogadóbizottság.

üdv: Papi
Miggyuri 360821 2009. július 21. 20:32
Válasz erre
mig23papa!
Ahogy emléxem egy időben a légierő gépeit torzítva - halszem optikával- félhomályosan stb. fotózták. Ha eredeti kép volt, akkor kamu lehetett a típusszám. Lásd "Őrjárat az égen" X-valahányas volt a MiG-21-F13. Éber Elvtárs dolgozott. Csakúgy mint a "titoktartó" Fényképezni tilos! táblák.
:)
Miggyuri
mig23papa 360820 2009. július 21. 19:21
Válasz erre
VO101_Papi

Akkor most egálban vagyunk. 1977-ben mennyi olasz gép adott keszit?
mig23papa 360819 2009. július 21. 19:13
Válasz erre
VO101_Papi

Mondok neked egy nagyon érdekes dolgot.
A 70-es 80-as években ha egy gyerek aki szerette a repcsis képeket, és kivagdalta azokat az újságokból, és szépen beragasztgatta azokat egy füzetbe tipus szerint oldalszámszerint rendezve, és ha szerencséje volt össze is jöhetett az egész magyar légierő. Nos ebben az esetben az akkori nagyokos katonai titokszakértők szerint ez a lurkó meg is valósította az akkori törvények szerint az államtitoksértés bűntettét.

Szerinted mos máshogy mennek a dolgok?
mig23papa 360818 2009. július 21. 19:06
Válasz erre
Daala 360817 2009. július 21. 14:22
Válasz erre
Értem! Tényleg gyakrabban lehet őket látni levegő-föld fegyverzettel...
VO101_Papi 360816 2009. július 21. 11:32
Válasz erre
Daala!

Jó a kérdés, szerintem nem. Az olaszoknál is csak légirendészetre vannak beállva (ezért nem kell pl BVR fegyverzetet rakni a keszis gépekre). AZ amcsik max más jellegű, és inkább készenlétben mint készültségben vannak egy esetleges gyors kitelepülés miatt valamelyik hadszintérre. Az Avianoban lévő amerikai egységek elsősorban csapásmérők.
Daala 360815 2009. július 20. 21:52
Válasz erre
Az amik nem adnak keszit Avianoban?
VO101_Papi 360814 2009. július 20. 21:34
Válasz erre
Sziasztok!

Csak egy adalék a magyar keszihez. Olaszországban jelenleg kettő gép látja el a készültséget, 1 északon, a másik délen, -kicsit nagyobb ország- az egygépes keszi standard NATO eljárás. Az megint más kérdés, hogy egy esetleges felfegyverzett behatoló vadászgép elfogásához géppár kell, ill az az ideális, ezért bevett szokás a két gépes keszi. De mivel manapság magyar hon felett -veszélyeztettség hiányában- csak légirendészeti feladatok vannak, ezért elegendő az 1 gép. Igaz ez a Gripenre, de megsúgom (csak le ne lőjjenek érte:)), hogy jelenleg a 29-esek adják a keszit két géppel.
romeo 360813 2009. július 20. 20:20
Válasz erre
Üdv Mig23papa!

Ja, ez jó volt!
mig23papa 360812 2009. július 20. 19:15
Válasz erre
romeo

" A Magyar Nemzet veszélyezteti a magyar nemzet biztonságát " ?

Nem a A Magyar Nemzet veszélyezteti a magyar nemzet biztonságát, hanem azok a nagyokosok akik módszeresen szétbarmolták a magyar honvédséget, és a magyar légierőt.
Ezeket a fickókat kéne már elkapni, és kiugrasztani az államtitok leple mögül.

Ha jól belegondolsz, sokkal több államtitok olvasható itt a makettinfón, mint azt egyáltalán gondolnád. Úgy hogy meg ne szólaljunk ezután, mert megyünk a dutyiba, mert veszélyeztetjük a Magyar Köztársaság biztonságát.
mig23papa 360811 2009. július 20. 19:06
Válasz erre
borisz

Nagyon régen adtam keszit, de pl Taszáron 1977-79 között 7 db Mig-21 -es gép állt a készültségben Hétfőn volt keszi váltás, akkor mindhármat lehajtóműveztem a kesziben, a hét többi napján meg kettő - kettő gépet a repelőtti keretében.
Miért pont 7 gép volt akkor ott sohasem kutattuk az okát. Most miért úgy van ahogy, nem tudhatom.
Azt viszont tudom, hogy jól elbarmolták a légierő ezen részét is, és az az igazi államtitok hogy ki és miért tette ezt vele.

Amúgy nagyszerú lehetőség az államtitok mögé bújni a bűnösöknek, jó szokás ez manapgág. Ne legyen már államtitok hogy ki veregeti a f...mat a csalánba.
Írja csak meg az újság nyugodtan.
Zoidberg 360808 2009. július 17. 18:36
Válasz erre
Tibor!
Mi ez a névmágia? Ha tudod a nevem, akkor birtoklod a lelkem egy darabját? Akkor jobban ismerni fogsz? Akkor jobban a fejembe látsz? Akkor majd jobban megértesz?
Itt ez a nevem. Zoidberg, Decapod 10-ről.
Mivel nem kötelező regisztrálni, így azt írok be az adatlapra, amit akarok. Ha majd kötelező lesz a regisztráció, majd esetleg beírom, hogy ki vagyok. Addig nincs miről beszélni. Az, hogy te vállalod a neved, engem különösebben nem izgat. Lehetne a nicked és a polgári neved akármi, én akkor is csak és kizárólag a hozzászólásaid alapján válaszolnék. Ezt kérem tőled is.

"Hány esetben marasztalta el magyar bíróság a Magyar Nemzetet valótlan állításokért?"
Lehetne számháborúzni, de inkább nem mennék bele, ha nem muszáj.
Azt akarod mondani, azért mert volt X esetben olyan, hogy amit írtak, az esetleg nem felelt meg 100%-ban a valóságnak, automatikusan ez a cikk is hazugság?
Ha elolvasod a HM közleményét, akkor láthatod, hogy államtitok megsértése miatt vizsgálódnak. Ebből látszik, a cikk igaz. Csak tudni kell a sorok között olvasni.
Zoidberg 360807 2009. július 17. 18:26
Válasz erre
Másrészt a cikk egy igazi gyöngyszem. Az első bekezdésben például azt boncolgatják, hogy vizsgálják a "feltételezett államtitoksértést", a másodikban meg kategorikusan kijelentik, hogy "Magyar Nemzet állítása valótlan". Az ellentmondás ugye mindenkinek megvan? Ha valótlan az eredeti állítás, akkor eleve nem sérthet államtitkot. Ha például azt mondom, hogy Magyarország légiereje X db MiG-29, Y db Gripen, meg 5 db UFO, akkor ellenem is indítanak államtitok megsértése miatt eljárást?
Zoidberg 360805 2009. július 17. 18:01
Válasz erre
Ez az a szokásos csúsztatás, mismásolás, amiről beszélek. Szerintük az veszélyezteti a biztonságot, hogy kiderült az igazság, nem pedig az, hogy képtelenek normális szinten ellátni a feladatukat.
romeo 360803 2009. július 17. 16:50
Válasz erre
A légtérvédelmet biztosító készenléti szolgálatot ellátó eszközök számára, a kiszolgálásukra vonatkozó adatok államtitoknak minősülnek. Az ezekkel kapcsolatos információk közzététele veszélyezteti a Magyar Köztársaság biztonságát. Ezt tette a Magyar Nemzet a mai számában. A feltételezett államtitoksértést a Honvédelmi Minisztérium jogi szakértői vizsgálják.

link:www.honvedelem.hu/cikk/0/15790/magyarnemzet_kozlemeny.html
borisz 360802 2009. július 17. 15:46
Válasz erre
Kanyarodjunk csak vissza oda, hogy 1 vadászgép!
Ez konkrétan arról szól, hogy ott, a betonon egy darab áll készenlétben. Erre az a magyarázat, hogy minek álljon több. Eddig nem pont az volt a magyarázat a két gépre, hogy elromolhat az egyik?
Zoidberg 360800 2009. július 17. 15:25
Válasz erre
Ja, és én is kérem törölni a postokat, és én is szeretném nyomatékosan kérni a regisztráció szükségességét. Bár ez utóbbi úgyis csak pusztába kiáltott szó.
Zoidberg 360797 2009. július 17. 15:11
Válasz erre
Tulajdonképp nem tudom, miért erőlködök itt. Tömören: megjelent egy cikk, arról, hogy épp mi a helyzet a Magyar Légierő(lködés) táján, a kép elég lehangoló. Mivel ez történetesen egy ellenzéki orientációjú lapban jelent meg, ezért egyesek szerint csakis hazugság lehet, politikai megrendelésre. Lett egyszerre huligánozás, holokauszt-utalások, stb. Erre van szükség? Senkit nem érdekel közületek, hogy a cikk akár igaz is lehet? Tényleg idáig süllyedtünk? Amit a nekem nem szimpatikus oldal ír, az automatikusan hülyeség, "politikai célzattal megírt és hazugságokat tartalmazó cikk"? Ha ezekre igennel válaszoltok, akkor elmegyek erről az oldalról, nem írok többet. Mert nem lenne értelme.
Zoidberg 360796 2009. július 17. 14:59
Válasz erre
Nyilván ez a megoldás! El velem innen! Sőt! Koncentrációs tábort, gázkamrát! A mocsok, mást mert mondani, mint amit hallani akartunk...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.