<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Rag | Adatlap | 360932 | 2009. augusztus 23. 23:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erre van esély ? Előzmény: (360930) borisz 2009. augusztus 23. 19:29 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360931 | 2009. augusztus 23. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Borisz! Én meg azt hallottam, hogy a jelenleg tartalékban lévő 4 db Mi-24P (gépágyús) lesz felújítva és hadrenbe állítva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 360930 | 2009. augusztus 23. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha már helikopter: valaki azt mondta nekem, hogy a Mi-24est esetleg eurocopter tgre-vel váltanák. Mi ezzel a helyzet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 360929 | 2009. augusztus 23. 18:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360928 | 2009. augusztus 23. 17:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 360927 | 2009. augusztus 23. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Megosztanád velünk honnan szeded ezeket a szuper információkat?:) Magánban is jó nekem. Nagyon kíváncsi vagyok rá. :) gripsolokukacfreemailponthu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 360926 | 2009. augusztus 23. 16:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pápán is van Kutmentő! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360925 | 2009. augusztus 23. 16:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Sárkányos! Nem feszítem tovább a húrt a darabszámról, de örülök, hogy az infom téves! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 360924 | 2009. augusztus 23. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva romeo! Nem tudom ,hogy honnan szeded az infót de nem csak egy Mi-8T repül a honvédségnél. Nekem elég közeli infóm van! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360923 | 2009. augusztus 23. 15:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Információim alapján kijelenthetem, hogy a Mi-8T típusból már csak a 6200 oldalszámú repül a honvédségnél. Ha tévedtem kérlek cáfoljátok meg! Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hawk | Adatlap | 360922 | 2009. augusztus 21. 00:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 360921 | 2009. augusztus 20. 11:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Előbb húztak el felettünk a Mig 29-eseink, gyönyörű gépek lenyűgöző hanggal. Nem hiszem el, hogy jövőre kivonják a megmaradtakat... bűn! A Gripent sosem fogom megszeretni. Nemrég voltam Kecskeméten (alkalmatlan lettem :) ) de ott is mondták, hogy a felújitott (4. generiációs?) Migek sokkal jobbak, mint a svéd madarak... Bár nem értek a témához, küllemre tuti alázzák őket (tudom, hogy nem ez a fontos)! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hawk | Adatlap | 360920 | 2009. augusztus 20. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
És még annyi! Aki teheti este jöjjön ki Szolnokon a Tisza partra 16:45 től a honvédség megmutatja magát! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hawk | Adatlap | 360919 | 2009. augusztus 20. 10:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Borisz! Költözz Kengyelre itt minden nap láthatsz szinte, de hogy hallhatsz az biztos :D Vmelyik nap itt repült egy baromi közel a faluhoz... TÖBB ILYET :D:D:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 360918 | 2009. augusztus 19. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Láttam ma egy MI-24est,kb Tököl felett lehetett. Nagyon jó volt látni^^ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 360917 | 2009. augusztus 19. 10:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Dübörögnek a gépek itt a kecskeméti bázison,gondolom mennek gyakorolni holnapra... Zépisti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360916 | 2009. augusztus 17. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 360915 | 2009. augusztus 15. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez azt jelenti, hogy az avatás 10 órakor kezdődik? A Red Bull Air Racere tudtok vmi jó helyet mondani, vagy az egész dunapartról látványos ? Köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 360914 | 2009. augusztus 13. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hősök terén, ünnepélyes keretek között kerül sor a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen végzett fiatal tisztjeinek nyilvános avatására augusztus 20-án. Most jön a lényeg: 10 ó. 48 perckor a MH repülőeszközeinek átrepülése a tér felett. Feltételezhetően az elöző napon gyakorlás, útvonal hasonló mint az elmúlt években. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 360911 | 2009. augusztus 10. 19:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jelenleg a Lengyel Sasok gondozásában repűl a Varsóhoz közeli Góraszka repülőterén. Áprilisi látogatásunkkor az időszakos műszaki munkákat végezték a madárkán. Későbbiekben néhány képet én is felteszek a látogatásunkkról. Más téma! Böngészve az Aeromarkt hírdetéseit "örömmel" fedeztem fel azt, hogy a hazánkból elkótyavetyélt L-39 ZO-kat Svájcban árúlják üzemidőtől függően 300000-500000 dolárért, a hátralévő üzemidő 1760 és 2497 óra között mozog. Van valakinek infója, hogy mennyibe kerűl a bérelt Alka légiórája? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 360910 | 2009. augusztus 10. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 360909 | 2009. augusztus 10. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép darab, még nem is hallottam róla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 360908 | 2009. augusztus 10. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelt romeo! A képed a helikopterről remek, de ennek a felvételnek van egy hamisíthatatlan magyar reptörténeti értéke is. A kép bal oldalán belógó vezérsík egy Esztergomban készűlt JAK-18 as, FŰRJ, részét képezi. Ha elő tudjuk teremteni a szükséges anyagi fedezetet a gép szeptemberben ellátogat néhány napra hozzánk Tökölre. Üdv! A-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 360907 | 2009. augusztus 10. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez sokkal jobban néz ki, mint az a gnóm Robinson! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 360906 | 2009. augusztus 10. 16:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360905 | 2009. augusztus 10. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360904 | 2009. augusztus 10. 11:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Mig23papa! Köszönöm a 11-es MiG-23-ról szóló felvilágosítást! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 360903 | 2009. augusztus 9. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor a 0024-es képből következtetve egy műhely Ural? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 360902 | 2009. augusztus 9. 15:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
RonnieFrown Heló mindenki. Talán többet tudok, de tényleg ideje lenne megkeresnem az illetékeseket,és elbeszélgetni velük is a kérdésről. Egyelőre amit tudok az esetről, (amikor történtek, nem voltam jelen), másodkézből tudom amit tudok. A 11-es gép leszállás közben gyulladt ki, (vagy előtte, és azért kellett előbb leszállnia). A hivatalos verzió az, hogy hajtómű átégése miatt gyulladt ki,de az is előfordulhat, hogy azért mert a verebek és egyéb kedves kismadarak, befészkelték magukat a gép rejtett zugaiba, és ez az anyag gyulladt ki a törzsben, törzs farokrészben. de a kettő egyöttes hatása is lehetséges. Az viszont biztos, hogy mikor időnként kitakarítottuk a fészkeket a gépekből, eszméletlen mennyiségű gaz került elő a leglehehetlenebb helyekről. Már speckampós drótokat kellett fabrikálni hogy betudjunk érni a legtöbb helyre. A gépet Soproni Károly ,akkor még százados vezette, a sikeres leszállás után léptették elő soronkívül őrnaggyá. A gépet elszállították a Szovjetúnióba, mert még garanciás volt a hajtómű, egy IL-76 jött érte. A csillagos faroknak a háttérben,nemtudom mi szerepe volt. Beszéltem egy volt kollégával, aki még hozzáfér a géphez, (Pápa hangár udvarban van) meg a formulárokhoz is , és megnéz pár dolgot. Ha minden igaz akkor az így van dokumentálva: Ipari javítás : / SZU. / 1991. 10. 10. A gép már tarkán, de még csillaggal érkezett vissza, de nem sokáig lehetett csillaggal, mert éppen akkoriban festették át a gépeket ékesre, és tuti, hogy ugyanazt a gépet kaptuk vissza amit kivittek. Milyen farokkal jött vissza, haver megnézi a napokban, a hangárudvarban, talán kiderül. Mellékelem az összes képemet erről a témáról. A közeli kép azért életlenebb, mer tamikor szkenneltem a teljes képről szkenneltem csak a farokrészt külön, ezért lett életlenebb. Az IL-76 kabinfotókat is beteszem ide. Az IL-76 körbejárásáról van videó is, akit érdekel, megbeszélhetjül emailban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 360901 | 2009. augusztus 8. 10:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 360900 | 2009. augusztus 8. 10:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez milyen terepjáró, mögötte? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 360899 | 2009. augusztus 8. 10:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 360898 | 2009. augusztus 8. 10:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, a 11-es Mig-23MF: ugyanaz amit elvittek, mint amit visszakaptunk. Igen megsérült. A törzs hátsórészt lecserélték egy a sármelléki oroszoktól kapott Mig-23M törzs hátsórészre. Ezért más külsőre mint a többi. De már ezzel vitték el az oroszokhoz javításra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 360897 | 2009. augusztus 8. 10:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi, de az egyik alapvető különbség a fotón látható "pukli". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 360896 | 2009. augusztus 8. 10:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz! Nem megkérdőjelezve mindazt amit leírtál a 11-es oldalszámú MiG-23-ról, de biztos, hogy a visszakapott gép ugyanaz, mint amit kiküldtünk? Tudniillik a jelenleg is meglévő és többek között Zoltán Gyula által körbefotózott gép néhány dologban eltér a többi 23MF-től. Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 360895 | 2009. augusztus 8. 09:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A nagyjavítás maga kb. egy évig tartott. Visszatérése során a repülőgép Ukrajna felett 1991.10.10.-én meghibásodott és kényszerleszállt. Az akkor már folyamatban lévő Szovjet felbomlás okán vita támad a nagyjavítást végző gyár és Ukrajna között a gép javítását illetően ezért a gépet majdnem egy évig egy ukrán bázison félretolva tárolták. 1992-ben (más forrás szerint 1993-ban) térhetett csak haza (ráadásul ómagyar csillagos felségjellel!), utána folytatta a repülést 1996.12.04-ig. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doki400 | Adatlap | 360894 | 2009. augusztus 8. 03:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ha jól tudom leszállás után(vagy közben)kigyulladt a hajtómüve (ha igaz a forszázs tér hosszában elrepedt) Javításra a Szu.-ba vitték és jó darabig ott vendégeskedett. Szintén hallomásból tudom hogy visszaérkezés után az egyik legstabilabb gép lett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360891 | 2009. augusztus 7. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a válaszokat! Az érdekelt, hogy nagyjavításra vitték-e, vagy valami más esemény. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360890 | 2009. augusztus 7. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt éppen elszállítják javításra a "11"-es MiG-23-at, még eredeti teflonszürke a szine. Javítás után már saját szárnyán jött haza, és terepszínű festést kapott. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 360889 | 2009. augusztus 7. 19:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vitték. És sokáig nem került vissza... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 360888 | 2009. augusztus 7. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anno a TopGun-ban is megjelent. Sokat nem tudok róla... Mire vagy kíváncsi? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RonnieFrown | Adatlap | 360887 | 2009. augusztus 7. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt a kepet mintha valamelyik regi Top Gunban lattam volna. A 11-es nem a bolgaroknal hanem az oroszoknal lett javitva valamilyen okbol ha jol emlekszem es itt eppen viszik, vagy hozzak. Mig23papa talan tobbet tud a dologrol. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360886 | 2009. augusztus 7. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360885 | 2009. augusztus 7. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! MiG-23 fegyverzete, Pápa. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 360884 | 2009. augusztus 7. 10:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A MiG-21MF fotóknál copyright RobertS ? Lengyelországi lővészeten készültek a képek, a kecskeméti ezred gépei, copyright inkább K.N.F. mert az Ő fotói ! A katonai sajtóban jelent meg valamikor a genszterváltás előtt, később nem mert még csillagosok a gépek és ez nagyon - nagyon zavart néhány illetékest. Apropó, mi van a beigért Sz. Róbert/S/ féle könyvvel ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360883 | 2009. augusztus 7. 08:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360882 | 2009. augusztus 6. 12:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 360881 | 2009. augusztus 6. 10:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 360880 | 2009. augusztus 5. 11:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Berakjuk a szőrpárnát és a padlószőnyeget bármelyik tehergépbe és máris kész a majdnem párnás gép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 360879 | 2009. augusztus 5. 09:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondolod eddig csak ezzel a pár párnás géppel szállították a fejeseket? :) Ha mindenképpen katonai géppel akarnak menni, akkor viszik őket azzal ami éppen van. A cikkben szereplő szőrpárnás verzióval. :) Vittük mi a Mádl Feri bácsit is sima Mi-17-el, mikor a párnás gép lerohadt Szolnokon. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |