<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
fodi | Adatlap | 361117 | 2009. november 11. 13:21 | ||
Pfff...Ez nagyon gázul néz ki. Előzmény: (361116) romeo 2009. november 11. 12:36 | |||||
romeo | Adatlap | 361116 | 2009. november 11. 12:36 | ||
romeo | Adatlap | 361115 | 2009. november 10. 20:07 | ||
Üdv! Akkor inkább nem kérdezek, és választ sem várok! | |||||
Lacy | Adatlap | 361114 | 2009. november 10. 19:58 | ||
balaton | Adatlap | 361113 | 2009. november 10. 16:43 | ||
"Ha valaki viszont komolyan válaszol azt szívesen megkeressük utána.-:)" Akit komolyan édekel, annak utánajárunk :DD | |||||
PETI | Adatlap | 361112 | 2009. november 10. 16:10 | ||
Szia Nyugger! Küldenél egy e-mailt a címemre? Lenne egy fotó számodra... kape21@gmail.com Üdv | |||||
Nyugger | Adatlap | 361111 | 2009. november 9. 21:07 | ||
Momi ! Bár csak tartalékban lennének ! 89-91 között repültek, 1995 augusztusa óta nagy büszkeségünkre itthon állnak a 2004-ben n.j. 2 gép kivételével. Az elmúlt 14 évben azért történhetett volna valami velük. Lehet, hogy ez valami világcsúcs ? De az biztos, hogy hazai rekord ! A legrégebben álló gép kategoria helyezettei. | |||||
romeo | Adatlap | 361110 | 2009. november 9. 19:17 | ||
Üdv! Szerintem haditechnikai vonalon nem fog történni semmi a választások után sem, sajnos. | |||||
migfun | Adatlap | 361109 | 2009. november 9. 16:50 | ||
Az L-159-re a válasz szerintem: Béreljünk tovább repidőt. Be lehet bizonyítani, hogy az olcsóbb, és többen jobban járnak... | |||||
momi | Adatlap | 361108 | 2009. november 9. 14:13 | ||
Szia Romeo! Illetékes elvtárs válaszai: -:) -Miért, kell oktató helikopter? -Mi az a L-159? - Van TARTALÉKBAN 4DB ilyen valamink, LEÉPÍTENI! ELADNI! Szóval poltikailag NEM a válasz. Szakértő meg ugye nincs.-:) Félre téve a tréfát,ilyen komoly kérdésekkel nem ebben a fórumban fognak válaszolni. Ha valaki viszont komolyan válaszol azt szívesen megkeressük utána.-:) Az országgyűlési képviselődnek kell feltenned a fogadó óráján és majd Ő megválszolja hivatalból,mint közpénzen, közügyeket ellátó személy. momi | |||||
Solo | Adatlap | 361107 | 2009. november 9. 14:01 | ||
3 nagyon jó kérdés. :)) Egyedül az elsőre lehet azt felelni, hogy nagy valószínűséggel még nem. A másik kettőre még az illetékesek sem tudják a választ. :) | |||||
romeo | Adatlap | 361106 | 2009. november 9. 12:01 | ||
Megelégednék az igen-nem típusú válaszokkal is. | |||||
romeo | Adatlap | 361105 | 2009. november 9. 11:33 | ||
Üdv! Lenne néhány kérdésem a Magyar Lgierővel kapcsolatban: - kiválasztották már az új oktatóhelikopter típusát? - mi a helyzet az L-159 körül? - fel lesz újítva a tartalékban lévő 4db Mi-24P? Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 361104 | 2009. november 3. 21:03 | ||
borisz | Adatlap | 361103 | 2009. november 3. 20:58 | ||
romeo | Adatlap | 361102 | 2009. november 3. 20:18 | ||
juge75 | Adatlap | 361101 | 2009. október 31. 13:53 | ||
Tibor, igazad van, volt idő amikor csakugyan a Légierőhöz tartozott. Innen ered a Légvédelmiek kék uniformisa is. | |||||
Podva | Adatlap | 361100 | 2009. október 31. 13:44 | ||
Hali Egy ilyet próbáltam beszerezni a lengyel fickótól a Stefin Ő 7500-ért adta volna. Mire meghánytam vetettem a dolgot addigra elkelt:( Első felindultságomban ezért vettem magamnak egy Special Hobby Fw 58E-t 6e-ért Ahogy a kereteket nézem ez ugyan az, mint az Azur, egyetlen keret hiányzik az enyémből, amin rádió, a lővésállás meg a padlója hiányzik csak (na meg a matrica) Viszont ahogy a rajzokat, meg a magyar E-kről készült fotókat nézegetem, a maketten lévő púp túl "meredek" (olyan mint a B-ken meg a K-kon volt), így se Háry gépet, se a G-235/236-ot nem lehet építeni belőle. Legegyszerűbb átfaragni az egészet lövészállásossá... Üdv Podva | |||||
borisz | Adatlap | 361099 | 2009. október 31. 13:38 | ||
Hétezerért nem is durva. Külön-külön gondolom jóval több lenne. | |||||
Podva | Adatlap | 361098 | 2009. október 31. 11:36 | ||
Fokker CVD-t és CVE-t akart ál írni igaz? Szerintem is blődség ez a tabló... Üdv Viktor | |||||
juge75 | Adatlap | 361097 | 2009. október 31. 08:27 | ||
Ltg. | Adatlap | 361096 | 2009. október 28. 09:18 | ||
Szia Vadász! Elnézést, hogy csak most olvastam vissza egy korábbi megjegyzésedet. FIAT BR.20: emlékezetem szerint 3 db-ot kaptunk kipróbálásra, de mivel nem ütötte meg az MKHL minőségi követelményeit azonmód vissza is lettek küldve Olaszországba. S.M. 79: egy db zsákmányként szerepel az MKHL kötelékében (?).(de én a tablón nem is látom!) Ju 188: A keleti hadszintéren talán törént ilyen tipusú gépek átadása az MKHL részére. A kiutalások állílag megvannak. BREDA BE 65:Ezt én sem tudom, hogy került fel a tablóra. (Viszont az egyik legsikerülteb csatagép volt a háború korai szakaszában.) Az érdekes viszont, hogy olyan méltatlanul elfeledett gép, mint a Fokker VC pl. nem érdemes a megjelenítésre. üdv; LS | |||||
romeo | Adatlap | 361093 | 2009. október 27. 17:44 | ||
Szerintem is 2 db Mi-17N változatot fognak küldeni. Mikor fogják már végre előtérbe helyezni a nemzetvédelmet, az összes pénz Afganisztánba meg Koszovóba megy. | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 361092 | 2009. október 27. 17:25 | ||
És a két darab modernizáltból kettő? Az meg még inkább! Az ottani körülményeket ismerve, azok onnét vissza már nem jönnek... | |||||
romeo | Adatlap | 361091 | 2009. október 27. 17:21 | ||
A 7 db Mi-17-ből 2 db megy Afganisztánba, ez tőlünk nagyon nagyvonalú! | |||||
Boeing | Adatlap | 361090 | 2009. október 27. 15:05 | ||
Helikoptereket küld Afganisztánba a Magyar Honvédség www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-311496 | |||||
sanyi | Adatlap | 361089 | 2009. október 17. 17:56 | ||
Hali! Ezt most találtam: http://air.scale-model-kits.com/products/Fieseler-FI.156-Storch-PRS72-010.html Üdv Sanyi | |||||
juge75 | Adatlap | 361086 | 2009. október 16. 21:38 | ||
Én haderőnemként értettem, és mint ilyen külön választom a légierőt, a szárazföldi csapatokon belül: a csapatlégvédelmet és a honi légvédelmet. Csak hogy tudd, valami fogalmam nekem is van ezekről, katona családból származom. Édesapám (Juhász László nyugállományú légvédelmi tüzér alezredes) 35 évet szolgált légvédelmi tüzérként, sorkatonától-őrnagyig végigvitte a szamár létrát. Én Nagyorosziba és a légvédelmi tüzérek életébe születtem és nőttem fel. Ezzel nem vitatom, hogy alárendeltségi viszonya megváltozott ezen fegyver nemeknek. Csak a tablót néztem, amin NATO és Légierő van kihangsúlyozva, és nem Magyar Honvédség. Üdvözlettel: Juhász Gábor | |||||
Levix | Adatlap | 361085 | 2009. október 16. 21:20 | ||
A Cápeti mögötti pocakos műszaki nagggyon jó! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 361084 | 2009. október 16. 21:02 | ||
Rég volt, tán igaz sem volt... | |||||
borisz | Adatlap | 361083 | 2009. október 16. 19:02 | ||
Na ja, miből? | |||||
romeo | Adatlap | 361082 | 2009. október 16. 18:38 | ||
A P-ből még van 4 db tartalék, ezeket kellene felujítani! | |||||
borisz | Adatlap | 361081 | 2009. október 16. 18:30 | ||
Úgyhogy szépen nézünk ki... | |||||
Monox | Adatlap | 361080 | 2009. október 16. 18:07 | ||
Szolnokról származik a hír, miszerint a Mi-24-esekenek február környékén elfogy az üzemidejük. Ez vélhetően a D és V típusokat érint(het)i. Az P típusból 2 db van hadrendben, ezekben biztosan van még üzeidő, de két gépet biztosan nem fognak reptetni. A legfiatalabb V típus jövőre tölti be a 30 életévét, úgyhogy... | |||||
Tibor | Adatlap | 361079 | 2009. október 16. 15:15 | ||
Szevasz Juge! Kedves vagy, hogy eligazítasz a légierő dolgaiban, csak egy baj van, hogy nincs igazad. Én a Magyar Légierőről írtam, így nagy kezdőbetűkkel, amely egy katonai szervezetet, ha tetszik haderőnemet takar. Annyi közöm volt hozzá, hogy aktív szolgálatom utolsó éveit az MH Légierő Parancsnokságon (Veszprém) töltöttem és 2004.-ben onnan jöttem el nyugdíjba. Mond meg nékem, hogy a győri légvédelmi rakétások, vagy éppen a veszprémi légtérellenőrző ezred kinek az alárendeltségébe tartozott, tartozik szervezetileg? Maradjunk annyiban, hogy a rendszerváltás utáni nagy átalakulásokban a Honi Légvédelem megszűnt és helyette megalakult a Légierő. A Honi Légvédvédelmi Csapatok kiegészültek a csapatrepülőkkel és a korábban a Szárazföldi Csapatokhoz tartozott légvédelmi rakéta egységekkel. Aztán felszámolásra kerültek a volt honi légvédelmi rakéta csapatok, jónéhány légtérellenőrző (radar) alegység, vadászrepülő egység és légvédelmi rakéte egység. Összevonásra kerültek a helikopter egységek. Végül a Légierő Vezérkar is összeolvadt a Szárazföldi Vezérkarral és létrejött az Összhaderőnemi Parancsnokság Székesfehérváron. Ez van. Aktív tiszti szolgálatomat az utolsó (átalakulás utáni évek) kivételével a honi légvédelemnél töltöttem, aztán jött a légierő. Üdv.: Tibor | |||||
romeo | Adatlap | 361078 | 2009. október 16. 12:56 | ||
Tibcsi | Adatlap | 361077 | 2009. október 16. 11:17 | ||
És a Harvard? Assesemmi... | |||||
juge75 | Adatlap | 361076 | 2009. október 16. 10:59 | ||
Tibor! A légvédelmi komplexumok nem a légierő, hanem a légvédelem részei. Nem a levélnek a fája, hanem a fának a levele. | |||||
Kakukk | Adatlap | 361075 | 2009. október 16. 10:51 | ||
Jó ötlet ez a tabló,csak az a baj h mindegyik gép más ember munkája,sőt ahogy látom van amelyik egy fotóról lett kivágva... | |||||
romeo | Adatlap | 361074 | 2009. október 16. 09:33 | ||
Üdv Monox! Abból gondolom, hogy ez Mi-24V, vagy már ezeket is lassan kivonják? Eddig úgy tudtam, hogy csak a Mi-24D van a listán. | |||||
romeo | Adatlap | 361073 | 2009. október 16. 09:32 | ||
Üdv Monox! Abból gondolom, hogy ez Mi-24V, vagy már ezeket is lassan kivonják? Eddig úgy tudtam, hogy csak a Mi-24D van a listán. | |||||
Vadász | Adatlap | 361072 | 2009. október 16. 06:24 | ||
Így születnek a legendák. Titkon remélem, hogy előkerülnek ezekről a gépekről fotók, de ennek akkora az esélye... Majd a makettezők forrásként fognak rá hívatkozni, és egyből lesz bizonyíték a magyar Brada Br 65-re, Fiat BR 20-ra SM-79-re, Ju-188-ra, stb. Miért nem elég a tényeknél maradni? Vadász | |||||
Tibor | Adatlap | 361071 | 2009. október 16. 05:53 | ||
Szervusztok, jó reggelt! Igazad van Juge75, de én még lesújtóbb véleménnyel vagyok erről a két tablóról. Ha a Magyar Légierő 10. éves NATO tagságáról szól (a fejléc szerint), akkor mit keresnek rajta a 30-as, 40-es, 50-es stb. évek repgép típusai? Vagy mióta légierős gép a polgári jelzésű AN-2? Mi alapján készült pl. a Ju-188 oldalnézeti rajz, vagy a Potez 63-11 rajza? Had ne folytassam. Ha a rajzokat alaposan megnézitek, többségük innen-onnan összevagdosott rajzok. Pl. nem tudom Punka Gyuri engedélyezte-e a Hungarian Air Force Sqadron kiadvány rajzai egy részének felhasználását? Ha már a készítője a Magyar Légierő 10 éves Nato tagságáról akart megemlékezni, akkor hol vannak a légvédelmi rakéta komplexumok és a légtér ellenőrző (radar) eszközök, amelyek részei a Magyar Légierőnek. Szerintem ez a két lap egy át nem gondolt, összecsapott valami. Kár, hogy egy-két rajzom(amiket elég régen már itt a Makettinfon publikáltam) is szerepel rajta. (Pl.: He-70K, MiG-17PF) Üdv.: Tibor | |||||
Monox | Adatlap | 361070 | 2009. október 16. 00:10 | ||
Romeo, miből gondolod,hogy ez még valaha is repülni fog? | |||||
juge75 | Adatlap | 361069 | 2009. október 15. 21:41 | ||
Csak tudnám, mi köze a ZIS--ágyúnak, A Gaz-67-nek és a légvédelmi vezetési pontnak, parancsnoki járműnek BTR-60 PU a légi erőhöz? | |||||
romeo | Adatlap | 361068 | 2009. október 15. 21:31 | ||
romeo | Adatlap | 361067 | 2009. október 15. 19:11 | ||
romeo | Adatlap | 361066 | 2009. október 14. 09:14 | ||
Köszönöm Monox! | |||||
Monox | Adatlap | 361065 | 2009. október 13. 20:36 | ||
A fotók a taszári ezred búcsúzátatóján készültek, amikor a gépeket "ideiglenesen" átadták Pápának. A vezetés így beszélt, de Taszáron mindenki tudta már akkor is, hogy ami ma innen elrepül, az visszatérni sosem fog. Ezért volt a ceremónia is, ahol ezek a fotók készültek. | |||||
JetRanger206 | Adatlap | 361064 | 2009. október 13. 18:43 | ||
Sziasztok, van valakinek a magyar Mi-2-sekről képei, mert nekem csak a szolnoki múzeumi képek vannak meg. nagy_david92@vipmail.hu vagy ide is felteheti akinek van! Köszi előre is, JetRanger206 |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |