<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Csobi21 | Adatlap | 361179 | 2009. december 2. 18:14 | ![]() | |
Igen "sajnos csak" a Gripenek! Előzmény: (361177) mirazsmarci 2009. december 1. 21:26 | |||||
Kferro | Adatlap | 361178 | 2009. december 2. 09:59 | ![]() | |
Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon szépen köszönöm! :) | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361177 | 2009. december 1. 21:26 | ![]() | |
Mik repkedtek? Csak a Gripenek? | |||||
mig23papa | Adatlap | 361176 | 2009. december 1. 20:07 | ![]() | |
Csobi21 Ejnye - bejnye, a fényképezőnek állandóan a nyakadba kell lógni. | |||||
Csobi21 | Adatlap | 361175 | 2009. december 1. 19:05 | ![]() | |
Üdv! Ma 10-től délután háromig ment a tánc Tiszacsege felett! 2 az 1 ellen, meg egy az egy ellen nyomták! És most sem volt nálam semmi, amivel meg tudtam volna örökíteni:( De a munkában így is hátráltattak:) | |||||
migi | Adatlap | 361174 | 2009. december 1. 18:55 | ![]() | |
Na akkor ez már biztos segit nyomtasd ki a méretbe és már meg is van , | |||||
Kferro | Adatlap | 361173 | 2009. december 1. 08:54 | ![]() | |
Köszi! El is mentettem, de sajnos ez csak az első kabin műszerfalát mutatja. A hátsóról viszont semmi hasonlót nem találtam. | |||||
romeo | Adatlap | 361172 | 2009. december 1. 08:32 | ![]() | |
2010-ben is hadrendben maradnak a MiG-ek – Mi lesz a MiG 29-esek sorsa? – A vezérkar azt javasolja, hogy a működő gépeket 2010-ben még tartsuk hadrendben. Az eredeti terv szerint január 1-je után nem repültek volna, de van még bennük mintegy 350 óra repülési lehetőség. Ha részt vesznek a készenléti szolgálatban, akkor a Gripenek felszabadulnak. A katonai érvelés egyértelmű: szükség van a MiG 29-esekre. Az üzemeltetés persze pénzbe kerül, mintegy félmilliárd forintba, amihez át kell csoportosítani a költségvetést. Napokon belül meghozom a döntést. www.baon.hu/bacs-kiskun/kozelet/szekeres-imre-egyelore-maradnak-a-mig-ek-272461 | |||||
migi | Adatlap | 361171 | 2009. november 30. 19:34 | ![]() | |
Balbo | Adatlap | 361170 | 2009. november 30. 13:42 | ![]() | |
Kferro | Adatlap | 361169 | 2009. november 30. 12:53 | ![]() | |
"nem egészen értem, hogy mire gondolsz" :) Ha jól sejtem, a panorámafotóid két dimenziós képekből állnak össze 3D-s hatásúvá. Nos, nekem azok a fotók kellenének, amikből összeáll a Mig-15 UTI kabinja. Egy 1/32-es makettet építek, s azért kellene szemből (vagy közel szemből) készült fotót, hogy a méreteit le tudjam szedni. Köszönöm a #2243-ban feltett kabinfotókat, de azok majd csak akkor lesznek számomra használhatók, ha sikerül valahogy megszereznem a kabin két műszerfalának szembeni fotójá, vagy rajzát. | |||||
juge75 | Adatlap | 361168 | 2009. november 30. 06:35 | ![]() | |
Konkrétan, mi? Használt Jak-9P-k voltak, nem egy volt aminek repülés közben elszakadt a kormány vezérlő bowden rendszere. Ugyanez volt a helyzet a Tu-2 bombázókkal is. Nagyoroszi mellett, a Drégelypalánki lőtérnél anyagfáradás okozott katasztrófát a célzsák vontató repülőgép belezuhant az erdőbe. Jak-9P, szürke színű volt, amúgy gyönyörű gép. | |||||
Kakukk | Adatlap | 361167 | 2009. november 29. 20:54 | ![]() | |
Sziasztok! A magyar Yak-9esekről van valakinek vmi információja? | |||||
Levi | Adatlap | 361166 | 2009. november 29. 12:29 | ![]() | |
Levi | Adatlap | 361165 | 2009. november 29. 12:29 | ![]() | |
migi | Adatlap | 361164 | 2009. november 29. 07:50 | ![]() | |
Szia Remélem ezek a képek segitenek . | |||||
Takoca | Adatlap | 361163 | 2009. november 29. 01:19 | ![]() | |
nem egészen értem, hogy mire gondolsz | |||||
Kferro | Adatlap | 361162 | 2009. november 27. 12:00 | ![]() | |
Szuper! Köszönöm! Még annyit, hogy a két kabinban készült fotók eredetije nincs meg külön 2D-s változatban? A műszerfalról kellene igazán fotó. | |||||
Takoca | Adatlap | 361161 | 2009. november 27. 11:28 | ![]() | |
Kferro | Adatlap | 361160 | 2009. november 27. 10:58 | ![]() | |
Egész véletlenül Mig-15 UTI-ról nincs képed belülről? Nem baj, ha nem panoráma. | |||||
Takoca | Adatlap | 361159 | 2009. november 27. 10:44 | ![]() | |
Kedves sjoca69 és mig23papa, OFF Én csináltam a képeket. Egy speckó állvány fej kell, ami az adott gép/objektívhez van beállítva, hogy az úgynevezett nodális pont körül forogjon a gép. E nélkül nem lehet ilyen szűk helyen gömbfotót csinálni. Bármilyen objektív megfelelő lehet, de még így 18mm -es obival kb 30 képből van meg egy gömb, addig 10mm -es halszem segítségével akár 8 is elég. Ahogy juge75 írta, kell néhány speckó program is. A fotózás 5-10 perc az utómunka néhány óra Ha van bármilyen kérdés, szívesen válaszolok. Egyébként van még egy rakat repülős képem máshonnan is: album.reality.hu bocs a hosszú off -ért ON | |||||
Puffyn | Adatlap | 361158 | 2009. november 26. 21:01 | ![]() | |
Sziasztok! Igazad van Monox! ! Holnap és jövö hét hétfőn is lesz még alba de az is lehet hogy szombaton is! Ja és ma is volt alba repülés Puffyn | |||||
Kakukk | Adatlap | 361157 | 2009. november 26. 20:13 | ![]() | |
ahhh nagyon szépen köszönöm!:) | |||||
juge75 | Adatlap | 361156 | 2009. november 26. 17:16 | ![]() | |
Kakukk | Adatlap | 361155 | 2009. november 26. 15:44 | ![]() | |
Sziasztok! Il-28asról kellene könyv, letölthető formában.Ha valaki találkozott ilyennel akkor kérem adja meg a linket. thx | |||||
juge75 | Adatlap | 361154 | 2009. november 26. 11:52 | ![]() | |
Speciális programmal, ami össze illeszti a képek azonos információit tartalmazó részeket, kikövetkezteti, hogy mi hová kerül. A második lehetőség az, hogy állványon lévő és nagylátószögű optikával szerelt f.géppel szépen körbefotózzuk a teret, átfedéssel. Ebből elkészítve a panoráma képet. | |||||
sjoca69 | Adatlap | 361153 | 2009. november 26. 11:40 | ![]() | |
Sajnos nem tudom, valami digitális technikával. OFF:www.norc.hu/-ON | |||||
mig23papa | Adatlap | 361152 | 2009. november 26. 10:35 | ![]() | |
sjoca69 | Adatlap | 361151 | 2009. november 26. 01:43 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 361150 | 2009. november 25. 21:22 | ![]() | |
Sziasztok ! Csak 3 L-39ZO repült ma. Nem volt tervezve Alba dinamikus, ne is várjunk a típustól ilyet. Alca azt az időt töltötte ki, mig a kötelékek rendeződtek -kb 10 perc- és mint 'bérelt utód' beállt az Albák kötelékébe. A repülése bentről nézve szuper volt. 2010-re mintegy 1000 /egy ezer !/ repóra beszerzés van tervezve. Ha ez bejön akkor min. 2-3 kétüléses Alca-t jelent. /1 db gyári L-159B van, ez repül nálunk évek óta, és 4 db L-159T1 a cseh légierőnek/ Ma nem csak földről fotóztak. | |||||
PETI | Adatlap | 361149 | 2009. november 25. 20:48 | ![]() | |
Jó idulok! Monoxnak is, meg mindenkinek: valóban siralmas ez, hogy Alca repüli az Alba dinamikus szólót, ahogy Aug. 20-án is Gripen húzott át szólóban a 29 helyett (akkor még más volt a felállás, tudjuk) Na lényeg, hogy fos egy ország lett ez, amiben élünk, redbullostul, natóstul, szekeresestül... Legalább az utolsó Alba rajba ne randított volna bele az alka! De ezt a fotósok már úgyis kibeszélték előttem... | |||||
lucky | Adatlap | 361148 | 2009. november 25. 20:45 | ![]() | |
lássuk csak repül és szárnya van | |||||
lucky | Adatlap | 361147 | 2009. november 25. 20:45 | ![]() | |
lássuk csak repül és szárnya? Nem madár? Igaz nem teljesen egyformák de kicsire nem adunk. Szóval ua. Igazad van.:))) | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361146 | 2009. november 25. 20:41 | ![]() | |
Gyere Peti! Utána senki nem állíthat meg minket! Megkeressük ezeket az emberszabásúakat, először megfosztjuk tőlük az állampolgárságukat , és a büntetésük sem maradhat el. Utána szépen felépítjük a Légierőt! (tudod, MiG-29, Su-30,32,35,Mi-28,Tu-160 :)) | |||||
Monox | Adatlap | 361145 | 2009. november 25. 20:36 | ![]() | |
Véletlen volt, hogy épp ma kint voltam Kecskeméten és azt is véletlen tudtam meg a már ott lévő spottercsapattól, hogy most történik a búcsúrepülése a L-39-es típusnak. Minden szomorúsága ellenére örülök, hogy így alakult és láthattam az eseményt. Lőttem sok képet, de nem fáradnék a feltöltésekkel, a korábban belinkelt videón és Nyugger által feltöltött fotók beszédesebbek. Szép volt, látszott, hogy sokat készültek rá. Örültem, hogy láttam a többi gépet is repülni, csak azt nem értem, ha már bemutatót repül, akkor miért az ALCA tette? Miközben a 4 másik Alba is a levegőben tartózkodott, igaz csak 2 áthúzás elejéig. Egyébként más esetekben is előfordult, hogy a búcsúrepülés után a hónap végéig még repült egy kivonásra itélt és búcsúreptetett típus. Szerintem ez most is így lesz, minden ráérő érdeklődőt biztatok, hogy menjen ki és figyljen, hátha szerencséje lesz és megörökíthati a valóba utolsó leszállást! | |||||
ambasa | Adatlap | 361144 | 2009. november 25. 20:31 | ![]() | |
Üdv! 20 gép érkezett (a nem repülőképes oktató példányokat nem számolom 3-4?), 1993-ban és 1994-ben álltak hadrendbe, mind a 20 db. Ezekből 1996-2000 körül 12 db lett nagyjavítva. TG | |||||
balaton | Adatlap | 361143 | 2009. november 25. 20:29 | ![]() | |
"Aki nem tájékozott, az az Ancsára hiszi, ha az az Alba," Mé', hát nem ugyanaz a kettő? :DDD | |||||
PETI | Adatlap | 361142 | 2009. november 25. 20:24 | ![]() | |
Átmenjek egy-n-ig sörre? | |||||
PETI | Adatlap | 361141 | 2009. november 25. 20:23 | ![]() | |
Csá! Írjad marci, én is hasonlókat gondolok! | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361140 | 2009. november 25. 20:13 | ![]() | |
Sziasztok! Most kicsit be vagyok csípve, ezért szókimondóbb vagyok! Ez, ami itt megy magyar honvédség néven, az nevetséges! Én elővenném az összeset akik ilyen szintre züllesztették a hadseregünket (és a légierőt), teljes vagyonelkobzás, 50 év közmunka (pl Recsk). A médiát meg egyenesen beszüntetném, ez a sok népbutító idétlen semmirekellő, tehetségtelen tévés csak tovább ront az amúgy is szánalmas erkölcsi és morális szinten. | |||||
lucky | Adatlap | 361139 | 2009. november 25. 20:05 | ![]() | |
Most ment az M1-n a hír. Szerepelt abban An-26-os, ünnepi festésű Mig-29, és a végén Cápeti ( v Cápali). Aki nem tájékozott, az az Ancsára hiszi, ha az az Alba, mert pont akkor hangzott el az Albatrosz név amikor az Ancsa szerepelt. | |||||
balaton | Adatlap | 361138 | 2009. november 25. 19:55 | ![]() | |
Lássuk csak: A televízióból megtudhatjuk, hogy a BTR-80 az tank, az AK-63 pedig "ak-47 géppisztoly" és már az is világos, hogy a gyakorlógép az vadászgép (Kivéve, amikor kiképző...) :DDD | |||||
borisz | Adatlap | 361137 | 2009. november 25. 19:50 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361136 | 2009. november 25. 18:36 | ![]() | |
Video az L-39 búcsúrepülésről.www.rtlhirek.hu/dock/videogallery/15:76493 | |||||
romeo | Adatlap | 361135 | 2009. november 25. 18:26 | ![]() | |
Üdv! Nem vásárolunk új gépeket! Utoljára repültek a honvédség Albatrosz típusú kiképzőgépei. A 10 vadászgép 1990-ben érkezett Németországból, most azért vonják ki a forgalomból őket, mert elöregedtek, nem repülhetnek többet. Helyettük nem vesz a honvédség új gyakorlógépeket hanem külföldről bérelnek majd. | |||||
SIG | Adatlap | 361134 | 2009. november 13. 11:43 | ![]() | |
Hello ! Nagyon köszönöm a segítséget, jövök Neked eggyel :) Üdv... | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 361133 | 2009. november 13. 08:36 | ![]() | |
SIG A "hangar backshop" kifejezés valószínűleg a repülőgépjavító hangárt kiszolgáló háttér-műhelyeket (futómű-javító,hajtómű-javító,elektromos, műszer-javító és egyéb berendezés-javító) jelenti. R. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361132 | 2009. november 12. 20:11 | ![]() | |
Khmmm... Melyik keceli Zlinen vászonborítású valamelyik vezérsík? | |||||
PETI | Adatlap | 361131 | 2009. november 11. 21:10 | ![]() | |
Mért, szerintem tök szép a vásznazott vezérsík a Zlinen rozsdásan... :( :( :( | |||||
SIG | Adatlap | 361130 | 2009. november 11. 20:33 | ![]() | |
Sziasztok Urak ! elnézést mindenkitől, nagyon nem a témához kapcsolódik, de azért írok ide, mert sűrgős és itt van éppen élet :) Nem tudja valaki, hogy mire használják azt az angol kifejezést, hogy "hangar backshop" ? Nagy segítség lenne, ha valaki tudná... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |