<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Horvath_Balazs | Adatlap | 361230 | 2009. december 26. 16:03 | ![]() | |
Csak a két felújított P kapott magyar jelzést, a többi -ha igaz- a mai napig német színekben vár a sorsára. Előzmény: (361229) mig23papa 2009. december 26. 14:31 | |||||
mig23papa | Adatlap | 361229 | 2009. december 26. 14:31 | ![]() | |
Horvath_Balazs Okés értelek, és tudod mindegyikről melyik német oldalszámból melyik magyar oldalszámú lett? Vagy nyomozzak én is egy kicsit. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361228 | 2009. december 26. 11:32 | ![]() | |
Szia Laci! Köszi szépen az infókat, de nem a régebbi magyar gépekről volt szó, hanem azokról, amiket a németektől kaptunk. A D-k jelzései: 96+02, 96+04, 96+05, 96+07, 96+10, 96+11, 96+18, 96+20, 96+24, 96+25, 96+27, 96+28, 96+32, 96+36 A hat P-é pedig: 96+41, 96+42, 96+44, 96+45 (ebből lett a 335-ös), 96+46 (ebből pedig a 336-os), 96+48 Legalábbis én így tudom... | |||||
mig23papa | Adatlap | 361227 | 2009. december 26. 10:26 | ![]() | |
Horvath_Balazs Pontos adatok a képeken láthatók. | |||||
Monox | Adatlap | 361226 | 2009. december 25. 20:47 | ![]() | |
Meg szerintem a technológiai és harcászati hatásfoka miatt is. | |||||
borisz | Adatlap | 361225 | 2009. december 25. 20:29 | ![]() | |
Az életkora miatt? | |||||
Nyugger | Adatlap | 361224 | 2009. december 25. 19:21 | ![]() | |
Ha van értelme valamit nagy javíttatni akkor az a P altípus. | |||||
Monox | Adatlap | 361223 | 2009. december 25. 19:11 | ![]() | |
Mi lehet az oka annak, hogy a P-ket még Szolnokon parkoltatják, miközben már (nyílván a még hiányzókat is) az "inkurrencia raktárban" van? Még mindig lehet bízni abba, hogy egyszercsak nagyjavítva lesznek? | |||||
Nyugger | Adatlap | 361222 | 2009. december 25. 19:04 | ![]() | |
Sziasztok, Balázs ez így van. Monox, az NDK-ban nem volt hadrendben a Mi-24V típusú helikopter. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361221 | 2009. december 25. 18:53 | ![]() | |
Legjobb tudomásom szerint 14 db D és 6 db P érkezett. | |||||
Monox | Adatlap | 361220 | 2009. december 25. 18:45 | ![]() | |
Rég volt már el is felejtődik előttem a német Mi-24-esek ügye. Hogy is volt? Hány érkezett belőlük és hány féle változat? Márcsak azért mert Mezőfalván láttam belőlük 8db V változatot, miközben pár éve még Szolnokan látott 6 db ex-német gép mind P változatú volt. | |||||
romeo | Adatlap | 361219 | 2009. december 23. 20:38 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 361218 | 2009. december 23. 20:36 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 361217 | 2009. december 23. 20:03 | ![]() | |
Cápaszájjal festve?:D | |||||
romeo | Adatlap | 361216 | 2009. december 23. 19:56 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361215 | 2009. december 23. 15:49 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361214 | 2009. december 23. 15:49 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 361213 | 2009. december 23. 15:48 | ![]() | |
Igen | |||||
romeo | Adatlap | 361212 | 2009. december 23. 15:15 | ![]() | |
Üdv! Szeretném megkérdezni, hogy a Mi-17 tartóján KMGU-2 aknaszóró konténer látható? Köszönöm! forrás: www.hunavia.hu | |||||
Daala | Adatlap | 361211 | 2009. december 23. 12:43 | ![]() | |
csörő helyett csörlő! | |||||
Daala | Adatlap | 361210 | 2009. december 23. 12:42 | ![]() | |
Hordágyat vinni, segíteni, csörőfigyelőnek megy a műszaki is, bár nem értem eje kiképzés nélkül mi van, ha ugrani kell, vagy vészhelyzet van? | |||||
juge75 | Adatlap | 361208 | 2009. december 23. 01:40 | ![]() | |
Neked jó, a személyzetnek kevésbé. | |||||
mig23papa | Adatlap | 361207 | 2009. december 22. 23:37 | ![]() | |
Nyugger A Mi-17P-k magyarországi alkalmazásáról. A típus a Magyar Néphadsereg/Honvédség hadrendjében csak a 87. harcihelikopter ezred állományában teljesített/teljesít szolgálatot. Szerkezeti sajátosságainál fogva "egyéb" feladatokra (személy- és teherszállítás, külső súlyos repülés, ejtőernyős ugratás, lövészet, csörlés, stb.) nem használható, mivel nem rendelkezik hasznos tehertérrel, fegyverzettel. Kiképzési repüléseknél viszont jól jött a nagyobb szerkezeti tömege, így kiváló an megfelelt a maximális felszállósúllyal történő repülések gyakorlására, nagytávolságú útvonalak végrehajtására. Természetesen többször is sor került rendeltetésszerű alkalmazására, de ez az üzemidejének csak igen kis hányadát teszi ki. Ezen feladatok során bebizonyította, hogy harcászati alkalmazása esetén egy igen jó hatásfokú "fegyver", békében pedig kiválóan megfelel a rádiólokátor kezelők zavarviszonyok közötti gyakoroltatására: Mint a táblázatból is látható, a beszerzett két helikopter az ezred gépállományának .Jegújabb" tagjai, mégis már hat éve nem üzemelnek. Ennek egyik oka az, hogy az első nagyjavításhoz előírt óraszámot kirepülték, de nagyjavításukra nem került sor, a másik pedig a Magyar Honvédség megváltozott helye és szerepe a nemzetközi katonapolitikában. Azok az eszközök, amelyek ellen létrehozták, ma már nem tartoznak a leküzdendő célok közé. 2004 januárjában mindkét helikoptert elszállították a Dunai Repülőgépgyár Rt tököli üzemébe, ahol felújításuk megkezdődött. A Magyar NéphadseregbenlHonvédségben rendszeresített Mi-17 helikopeterek Típus Gyári szám Oldalszám Első gyári Magyarországra repülés dátuma érkezett Mi-17 104M Ol 701 1987.11.25. 1987.12.29. Mi-17 104M 02 702 1987.l1.26. 1988.01.03. Mi-17 104M 03 703 1987.11.27. 1987.12.20. Mi-17 104M 04 704 1987.11.26. 1987.12.29. Mi-17 104M 05 705 1987.11.27. 1987.12.29. Mi-17P 220P Ol 706 1989.10.27. 1990.02.06. Mi-17P 220P 02 707 1989.10.28. 1990.02.06. | |||||
Daala | Adatlap | 361206 | 2009. december 22. 22:25 | ![]() | |
Kíváncsi vagyok, milyen önvédelem lesz rá felszerelve, nem szívesen merészkednék rá kutató mentő személyzetként, ha nincs kellően bevédve...főleg Afganisztánban | |||||
Lacy | Adatlap | 361205 | 2009. december 22. 21:31 | ![]() | |
Aha, az jó hír! Köszönöm. | |||||
romeo | Adatlap | 361204 | 2009. december 22. 21:26 | ![]() | |
A 702-es Afganisztánba készül. | |||||
Nyugger | Adatlap | 361203 | 2009. december 22. 21:10 | ![]() | |
Szia Lacy, Nincs sérülése nincs selejtezve, csak a naptári üz.ideje ment ki, igaz már jó régen. Ha minden igaz 2010-ben nagyjavításra megy, az a bizonyos NATO támogatású... | |||||
Lacy | Adatlap | 361202 | 2009. december 22. 20:44 | ![]() | |
Szia Nyugger, szép képek. A 702-es oldalszámú Mi-17-essel mi történt, hogy ilyen látványosan le van selejtezve idő előtt? Valami sérülése volt? | |||||
Nyugger | Adatlap | 361201 | 2009. december 22. 20:17 | ![]() | |
Sziasztok, Egy 'kis' frissítés Mi-8T és Mi-17 témában a Hunavian. Majdnem naprakész, érdekes felvételek a Mi-17-es flottáról valamint a helyi Jurassic park-ról! Boldog Karácsonyt Mindenkinek ! Üdv. Nyugger | |||||
sulyid | Adatlap | 361200 | 2009. december 21. 21:06 | ![]() | |
VO101_Papi | Adatlap | 361199 | 2009. december 21. 20:47 | ![]() | |
Kedves Sulyid! Erre a válaszodra, ha az apád lennék úgy vágnálak pofán, hogy taknyod-nyálad összefolyna, de szerencsédre nem vagyok az kisköcsög. üdv a többiektől elnézést, de nálam kiverte a biztosítékot | |||||
borisz | Adatlap | 361198 | 2009. december 21. 20:41 | ![]() | |
Tornado2000ECR | Adatlap | 361197 | 2009. december 21. 20:20 | ![]() | |
Amennyire emlékszem négy db jött a legelső változatból akkoriban , 00-ás sorozat volt. | |||||
sulyid | Adatlap | 361196 | 2009. december 21. 20:17 | ![]() | |
Egyszerűbb lenne leírni pár sórba hogy pl: 197?- x db y alváltozatú mi 24-es érkezett az országba | |||||
migi | Adatlap | 361195 | 2009. december 21. 19:40 | ![]() | |
www.aerofriends.hu/denes-batyam-konyvei | |||||
sulyid | Adatlap | 361194 | 2009. december 21. 19:36 | ![]() | |
És mégis honnan a f***ból szerezzem meg a könyvet? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361193 | 2009. december 21. 19:25 | ![]() | |
Szia Sulyid! Na ezt hívják kutató munkának! :) A fórrás adot! Csak L kell olvasni, és jegyzetelni! :D Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 361192 | 2009. december 21. 19:24 | ![]() | |
Szia Csobi21! Bocsi! L néztem a hszedet! Azt hittem az utolsó repnapra írtad! Bocsi mégegyszer! :( Üdv: kamovos | |||||
sulyid | Adatlap | 361191 | 2009. december 21. 18:41 | ![]() | |
Nekem nem ilyen részletes kell.Csak egyszerűen a főbb események megjelölése(pl mikor,milyen altipusúak jöttek...stb). | |||||
Csobi21 | Adatlap | 361190 | 2009. december 21. 17:08 | ![]() | |
Igen a Tisza-parton voltam! Miért kérded? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361189 | 2009. december 21. 16:56 | ![]() | |
Szia Sulidi Kenyeres Dénes Életem és katonai pályám olvasd L! Üdv:kamovos | |||||
sulyid | Adatlap | 361188 | 2009. december 21. 15:47 | ![]() | |
Légyszives leírnátok nekem a magyar mi 24-esek történetét? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361187 | 2009. december 19. 20:24 | ![]() | |
Bocsi! Az előbbi Hsz jól benéztem! | |||||
Kamovos | Adatlap | 361186 | 2009. december 19. 20:14 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 361185 | 2009. december 19. 20:14 | ![]() | |
Persze kérdéses, hogy a nagyhatalmú -és itt nem Istenre gondolok- mely színezetű párthoz tartozik és mennyire engedi mások ötletét is bevinni egy búcsú rendezvényre, vagy akár egy repülőnapra. Meglátjuk, és az UTI-MIG-15-öt is. | |||||
A-3 | Adatlap | 361184 | 2009. december 19. 18:51 | ![]() | |
Egyben társaimmal biztosíthatlak, a "stílusos" MIG-29-es búcsúztató, ha a nagyhatlamú is úgy akarja, létre fog jönni! Ha minden jól megy rövíd időn belül bekövetkezik az első hajtóműindítása a HA-UTI-nak ami óriási előrelépés az engedélyeztetés folyamatában. Meggyőződésem, hogy a Magyar Légtér nem fog magyar MIG nélkűl maradni bármennyire is sajnálom a 29-est! | |||||
romeo | Adatlap | 361183 | 2009. december 19. 17:41 | ![]() | |
A pénz biztosítva lesz. | |||||
Nyugger | Adatlap | 361182 | 2009. december 19. 12:13 | ![]() | |
Romeo, Ezt a hírt az Albák kivonása óta tudjuk, akkor, és ott hangzott el. Az más kérdés, hogy szerintem ez csak óhajtás... vagy biztosítani is tudják hozzá a feltételeket? | |||||
romeo | Adatlap | 361181 | 2009. december 19. 12:05 | ![]() | |
Jó hír! Repülő-műszakis ismerősöm üzeni, hogy a MIG-29 kb. 2010 nyaráig használatban marad Kecskeméten. | |||||
romeo | Adatlap | 361180 | 2009. december 19. 09:26 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |