<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Kamovos | Adatlap | 361193 | 2009. december 21. 19:25 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 361192 | 2009. december 21. 19:24 | ![]() | |
Szia Csobi21! Bocsi! L néztem a hszedet! Azt hittem az utolsó repnapra írtad! Bocsi mégegyszer! :( Üdv: kamovos | |||||
sulyid | Adatlap | 361191 | 2009. december 21. 18:41 | ![]() | |
Nekem nem ilyen részletes kell.Csak egyszerűen a főbb események megjelölése(pl mikor,milyen altipusúak jöttek...stb). | |||||
Csobi21 | Adatlap | 361190 | 2009. december 21. 17:08 | ![]() | |
Igen a Tisza-parton voltam! Miért kérded? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361189 | 2009. december 21. 16:56 | ![]() | |
Szia Sulidi Kenyeres Dénes Életem és katonai pályám olvasd L! Üdv:kamovos | |||||
sulyid | Adatlap | 361188 | 2009. december 21. 15:47 | ![]() | |
Légyszives leírnátok nekem a magyar mi 24-esek történetét? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361187 | 2009. december 19. 20:24 | ![]() | |
Bocsi! Az előbbi Hsz jól benéztem! | |||||
Nyugger | Adatlap | 361185 | 2009. december 19. 20:14 | ![]() | |
Persze kérdéses, hogy a nagyhatalmú -és itt nem Istenre gondolok- mely színezetű párthoz tartozik és mennyire engedi mások ötletét is bevinni egy búcsú rendezvényre, vagy akár egy repülőnapra. Meglátjuk, és az UTI-MIG-15-öt is. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361186 | 2009. december 19. 20:14 | ![]() | |
A-3 | Adatlap | 361184 | 2009. december 19. 18:51 | ![]() | |
Egyben társaimmal biztosíthatlak, a "stílusos" MIG-29-es búcsúztató, ha a nagyhatlamú is úgy akarja, létre fog jönni! Ha minden jól megy rövíd időn belül bekövetkezik az első hajtóműindítása a HA-UTI-nak ami óriási előrelépés az engedélyeztetés folyamatában. Meggyőződésem, hogy a Magyar Légtér nem fog magyar MIG nélkűl maradni bármennyire is sajnálom a 29-est! | |||||
romeo | Adatlap | 361183 | 2009. december 19. 17:41 | ![]() | |
A pénz biztosítva lesz. | |||||
Nyugger | Adatlap | 361182 | 2009. december 19. 12:13 | ![]() | |
Romeo, Ezt a hírt az Albák kivonása óta tudjuk, akkor, és ott hangzott el. Az más kérdés, hogy szerintem ez csak óhajtás... vagy biztosítani is tudják hozzá a feltételeket? | |||||
romeo | Adatlap | 361181 | 2009. december 19. 12:05 | ![]() | |
Jó hír! Repülő-műszakis ismerősöm üzeni, hogy a MIG-29 kb. 2010 nyaráig használatban marad Kecskeméten. | |||||
romeo | Adatlap | 361180 | 2009. december 19. 09:26 | ![]() | |
Csobi21 | Adatlap | 361179 | 2009. december 2. 18:14 | ![]() | |
Igen "sajnos csak" a Gripenek! | |||||
Kferro | Adatlap | 361178 | 2009. december 2. 09:59 | ![]() | |
Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon szépen köszönöm! :) | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361177 | 2009. december 1. 21:26 | ![]() | |
Mik repkedtek? Csak a Gripenek? | |||||
mig23papa | Adatlap | 361176 | 2009. december 1. 20:07 | ![]() | |
Csobi21 Ejnye - bejnye, a fényképezőnek állandóan a nyakadba kell lógni. | |||||
Csobi21 | Adatlap | 361175 | 2009. december 1. 19:05 | ![]() | |
Üdv! Ma 10-től délután háromig ment a tánc Tiszacsege felett! 2 az 1 ellen, meg egy az egy ellen nyomták! És most sem volt nálam semmi, amivel meg tudtam volna örökíteni:( De a munkában így is hátráltattak:) | |||||
migi | Adatlap | 361174 | 2009. december 1. 18:55 | ![]() | |
Na akkor ez már biztos segit nyomtasd ki a méretbe és már meg is van , | |||||
Kferro | Adatlap | 361173 | 2009. december 1. 08:54 | ![]() | |
Köszi! El is mentettem, de sajnos ez csak az első kabin műszerfalát mutatja. A hátsóról viszont semmi hasonlót nem találtam. | |||||
romeo | Adatlap | 361172 | 2009. december 1. 08:32 | ![]() | |
2010-ben is hadrendben maradnak a MiG-ek – Mi lesz a MiG 29-esek sorsa? – A vezérkar azt javasolja, hogy a működő gépeket 2010-ben még tartsuk hadrendben. Az eredeti terv szerint január 1-je után nem repültek volna, de van még bennük mintegy 350 óra repülési lehetőség. Ha részt vesznek a készenléti szolgálatban, akkor a Gripenek felszabadulnak. A katonai érvelés egyértelmű: szükség van a MiG 29-esekre. Az üzemeltetés persze pénzbe kerül, mintegy félmilliárd forintba, amihez át kell csoportosítani a költségvetést. Napokon belül meghozom a döntést. www.baon.hu/bacs-kiskun/kozelet/szekeres-imre-egyelore-maradnak-a-mig-ek-272461 | |||||
migi | Adatlap | 361171 | 2009. november 30. 19:34 | ![]() | |
Balbo | Adatlap | 361170 | 2009. november 30. 13:42 | ![]() | |
Kferro | Adatlap | 361169 | 2009. november 30. 12:53 | ![]() | |
"nem egészen értem, hogy mire gondolsz" :) Ha jól sejtem, a panorámafotóid két dimenziós képekből állnak össze 3D-s hatásúvá. Nos, nekem azok a fotók kellenének, amikből összeáll a Mig-15 UTI kabinja. Egy 1/32-es makettet építek, s azért kellene szemből (vagy közel szemből) készült fotót, hogy a méreteit le tudjam szedni. Köszönöm a #2243-ban feltett kabinfotókat, de azok majd csak akkor lesznek számomra használhatók, ha sikerül valahogy megszereznem a kabin két műszerfalának szembeni fotójá, vagy rajzát. | |||||
juge75 | Adatlap | 361168 | 2009. november 30. 06:35 | ![]() | |
Konkrétan, mi? Használt Jak-9P-k voltak, nem egy volt aminek repülés közben elszakadt a kormány vezérlő bowden rendszere. Ugyanez volt a helyzet a Tu-2 bombázókkal is. Nagyoroszi mellett, a Drégelypalánki lőtérnél anyagfáradás okozott katasztrófát a célzsák vontató repülőgép belezuhant az erdőbe. Jak-9P, szürke színű volt, amúgy gyönyörű gép. | |||||
Kakukk | Adatlap | 361167 | 2009. november 29. 20:54 | ![]() | |
Sziasztok! A magyar Yak-9esekről van valakinek vmi információja? | |||||
Levi | Adatlap | 361166 | 2009. november 29. 12:29 | ![]() | |
Levi | Adatlap | 361165 | 2009. november 29. 12:29 | ![]() | |
migi | Adatlap | 361164 | 2009. november 29. 07:50 | ![]() | |
Szia Remélem ezek a képek segitenek . | |||||
Takoca | Adatlap | 361163 | 2009. november 29. 01:19 | ![]() | |
nem egészen értem, hogy mire gondolsz | |||||
Kferro | Adatlap | 361162 | 2009. november 27. 12:00 | ![]() | |
Szuper! Köszönöm! Még annyit, hogy a két kabinban készült fotók eredetije nincs meg külön 2D-s változatban? A műszerfalról kellene igazán fotó. | |||||
Takoca | Adatlap | 361161 | 2009. november 27. 11:28 | ![]() | |
Kferro | Adatlap | 361160 | 2009. november 27. 10:58 | ![]() | |
Egész véletlenül Mig-15 UTI-ról nincs képed belülről? Nem baj, ha nem panoráma. | |||||
Takoca | Adatlap | 361159 | 2009. november 27. 10:44 | ![]() | |
Kedves sjoca69 és mig23papa, OFF Én csináltam a képeket. Egy speckó állvány fej kell, ami az adott gép/objektívhez van beállítva, hogy az úgynevezett nodális pont körül forogjon a gép. E nélkül nem lehet ilyen szűk helyen gömbfotót csinálni. Bármilyen objektív megfelelő lehet, de még így 18mm -es obival kb 30 képből van meg egy gömb, addig 10mm -es halszem segítségével akár 8 is elég. Ahogy juge75 írta, kell néhány speckó program is. A fotózás 5-10 perc az utómunka néhány óra Ha van bármilyen kérdés, szívesen válaszolok. Egyébként van még egy rakat repülős képem máshonnan is: album.reality.hu bocs a hosszú off -ért ON | |||||
Puffyn | Adatlap | 361158 | 2009. november 26. 21:01 | ![]() | |
Sziasztok! Igazad van Monox! ! Holnap és jövö hét hétfőn is lesz még alba de az is lehet hogy szombaton is! Ja és ma is volt alba repülés Puffyn | |||||
Kakukk | Adatlap | 361157 | 2009. november 26. 20:13 | ![]() | |
ahhh nagyon szépen köszönöm!:) | |||||
juge75 | Adatlap | 361156 | 2009. november 26. 17:16 | ![]() | |
Kakukk | Adatlap | 361155 | 2009. november 26. 15:44 | ![]() | |
Sziasztok! Il-28asról kellene könyv, letölthető formában.Ha valaki találkozott ilyennel akkor kérem adja meg a linket. thx | |||||
juge75 | Adatlap | 361154 | 2009. november 26. 11:52 | ![]() | |
Speciális programmal, ami össze illeszti a képek azonos információit tartalmazó részeket, kikövetkezteti, hogy mi hová kerül. A második lehetőség az, hogy állványon lévő és nagylátószögű optikával szerelt f.géppel szépen körbefotózzuk a teret, átfedéssel. Ebből elkészítve a panoráma képet. | |||||
sjoca69 | Adatlap | 361153 | 2009. november 26. 11:40 | ![]() | |
Sajnos nem tudom, valami digitális technikával. OFF:www.norc.hu/-ON | |||||
mig23papa | Adatlap | 361152 | 2009. november 26. 10:35 | ![]() | |
sjoca69 | Adatlap | 361151 | 2009. november 26. 01:43 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 361150 | 2009. november 25. 21:22 | ![]() | |
Sziasztok ! Csak 3 L-39ZO repült ma. Nem volt tervezve Alba dinamikus, ne is várjunk a típustól ilyet. Alca azt az időt töltötte ki, mig a kötelékek rendeződtek -kb 10 perc- és mint 'bérelt utód' beállt az Albák kötelékébe. A repülése bentről nézve szuper volt. 2010-re mintegy 1000 /egy ezer !/ repóra beszerzés van tervezve. Ha ez bejön akkor min. 2-3 kétüléses Alca-t jelent. /1 db gyári L-159B van, ez repül nálunk évek óta, és 4 db L-159T1 a cseh légierőnek/ Ma nem csak földről fotóztak. | |||||
PETI | Adatlap | 361149 | 2009. november 25. 20:48 | ![]() | |
Jó idulok! Monoxnak is, meg mindenkinek: valóban siralmas ez, hogy Alca repüli az Alba dinamikus szólót, ahogy Aug. 20-án is Gripen húzott át szólóban a 29 helyett (akkor még más volt a felállás, tudjuk) Na lényeg, hogy fos egy ország lett ez, amiben élünk, redbullostul, natóstul, szekeresestül... Legalább az utolsó Alba rajba ne randított volna bele az alka! De ezt a fotósok már úgyis kibeszélték előttem... | |||||
lucky | Adatlap | 361148 | 2009. november 25. 20:45 | ![]() | |
lássuk csak repül és szárnya van | |||||
lucky | Adatlap | 361147 | 2009. november 25. 20:45 | ![]() | |
lássuk csak repül és szárnya? Nem madár? Igaz nem teljesen egyformák de kicsire nem adunk. Szóval ua. Igazad van.:))) | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361146 | 2009. november 25. 20:41 | ![]() | |
Gyere Peti! Utána senki nem állíthat meg minket! Megkeressük ezeket az emberszabásúakat, először megfosztjuk tőlük az állampolgárságukat , és a büntetésük sem maradhat el. Utána szépen felépítjük a Légierőt! (tudod, MiG-29, Su-30,32,35,Mi-28,Tu-160 :)) | |||||
Monox | Adatlap | 361145 | 2009. november 25. 20:36 | ![]() | |
Véletlen volt, hogy épp ma kint voltam Kecskeméten és azt is véletlen tudtam meg a már ott lévő spottercsapattól, hogy most történik a búcsúrepülése a L-39-es típusnak. Minden szomorúsága ellenére örülök, hogy így alakult és láthattam az eseményt. Lőttem sok képet, de nem fáradnék a feltöltésekkel, a korábban belinkelt videón és Nyugger által feltöltött fotók beszédesebbek. Szép volt, látszott, hogy sokat készültek rá. Örültem, hogy láttam a többi gépet is repülni, csak azt nem értem, ha már bemutatót repül, akkor miért az ALCA tette? Miközben a 4 másik Alba is a levegőben tartózkodott, igaz csak 2 áthúzás elejéig. Egyébként más esetekben is előfordult, hogy a búcsúrepülés után a hónap végéig még repült egy kivonásra itélt és búcsúreptetett típus. Szerintem ez most is így lesz, minden ráérő érdeklődőt biztatok, hogy menjen ki és figyljen, hátha szerencséje lesz és megörökíthati a valóba utolsó leszállást! | |||||
ambasa | Adatlap | 361144 | 2009. november 25. 20:31 | ![]() | |
Üdv! 20 gép érkezett (a nem repülőképes oktató példányokat nem számolom 3-4?), 1993-ban és 1994-ben álltak hadrendbe, mind a 20 db. Ezekből 1996-2000 körül 12 db lett nagyjavítva. TG |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Na ezt hívják kutató munkának! :)
A fórrás adot!
Csak L kell olvasni, és jegyzetelni! :D
Üdv: kamovos