<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
mig23papa | Adatlap | 361218 | 2009. december 23. 20:36 | ||
borisz | Adatlap | 361217 | 2009. december 23. 20:03 | ||
Cápaszájjal festve?:D | |||||
romeo | Adatlap | 361216 | 2009. december 23. 19:56 | ||
romeo | Adatlap | 361215 | 2009. december 23. 15:49 | ||
romeo | Adatlap | 361214 | 2009. december 23. 15:49 | ||
Daala | Adatlap | 361213 | 2009. december 23. 15:48 | ||
Igen | |||||
romeo | Adatlap | 361212 | 2009. december 23. 15:15 | ||
Üdv! Szeretném megkérdezni, hogy a Mi-17 tartóján KMGU-2 aknaszóró konténer látható? Köszönöm! forrás: www.hunavia.hu | |||||
Daala | Adatlap | 361211 | 2009. december 23. 12:43 | ||
csörő helyett csörlő! | |||||
Daala | Adatlap | 361210 | 2009. december 23. 12:42 | ||
Hordágyat vinni, segíteni, csörőfigyelőnek megy a műszaki is, bár nem értem eje kiképzés nélkül mi van, ha ugrani kell, vagy vészhelyzet van? | |||||
juge75 | Adatlap | 361208 | 2009. december 23. 01:40 | ||
Neked jó, a személyzetnek kevésbé. | |||||
mig23papa | Adatlap | 361207 | 2009. december 22. 23:37 | ||
Nyugger A Mi-17P-k magyarországi alkalmazásáról. A típus a Magyar Néphadsereg/Honvédség hadrendjében csak a 87. harcihelikopter ezred állományában teljesített/teljesít szolgálatot. Szerkezeti sajátosságainál fogva "egyéb" feladatokra (személy- és teherszállítás, külső súlyos repülés, ejtőernyős ugratás, lövészet, csörlés, stb.) nem használható, mivel nem rendelkezik hasznos tehertérrel, fegyverzettel. Kiképzési repüléseknél viszont jól jött a nagyobb szerkezeti tömege, így kiváló an megfelelt a maximális felszállósúllyal történő repülések gyakorlására, nagytávolságú útvonalak végrehajtására. Természetesen többször is sor került rendeltetésszerű alkalmazására, de ez az üzemidejének csak igen kis hányadát teszi ki. Ezen feladatok során bebizonyította, hogy harcászati alkalmazása esetén egy igen jó hatásfokú "fegyver", békében pedig kiválóan megfelel a rádiólokátor kezelők zavarviszonyok közötti gyakoroltatására: Mint a táblázatból is látható, a beszerzett két helikopter az ezred gépállományának .Jegújabb" tagjai, mégis már hat éve nem üzemelnek. Ennek egyik oka az, hogy az első nagyjavításhoz előírt óraszámot kirepülték, de nagyjavításukra nem került sor, a másik pedig a Magyar Honvédség megváltozott helye és szerepe a nemzetközi katonapolitikában. Azok az eszközök, amelyek ellen létrehozták, ma már nem tartoznak a leküzdendő célok közé. 2004 januárjában mindkét helikoptert elszállították a Dunai Repülőgépgyár Rt tököli üzemébe, ahol felújításuk megkezdődött. A Magyar NéphadseregbenlHonvédségben rendszeresített Mi-17 helikopeterek Típus Gyári szám Oldalszám Első gyári Magyarországra repülés dátuma érkezett Mi-17 104M Ol 701 1987.11.25. 1987.12.29. Mi-17 104M 02 702 1987.l1.26. 1988.01.03. Mi-17 104M 03 703 1987.11.27. 1987.12.20. Mi-17 104M 04 704 1987.11.26. 1987.12.29. Mi-17 104M 05 705 1987.11.27. 1987.12.29. Mi-17P 220P Ol 706 1989.10.27. 1990.02.06. Mi-17P 220P 02 707 1989.10.28. 1990.02.06. | |||||
Daala | Adatlap | 361206 | 2009. december 22. 22:25 | ||
Kíváncsi vagyok, milyen önvédelem lesz rá felszerelve, nem szívesen merészkednék rá kutató mentő személyzetként, ha nincs kellően bevédve...főleg Afganisztánban | |||||
Lacy | Adatlap | 361205 | 2009. december 22. 21:31 | ||
Aha, az jó hír! Köszönöm. | |||||
romeo | Adatlap | 361204 | 2009. december 22. 21:26 | ||
A 702-es Afganisztánba készül. | |||||
Nyugger | Adatlap | 361203 | 2009. december 22. 21:10 | ||
Szia Lacy, Nincs sérülése nincs selejtezve, csak a naptári üz.ideje ment ki, igaz már jó régen. Ha minden igaz 2010-ben nagyjavításra megy, az a bizonyos NATO támogatású... | |||||
Lacy | Adatlap | 361202 | 2009. december 22. 20:44 | ||
Szia Nyugger, szép képek. A 702-es oldalszámú Mi-17-essel mi történt, hogy ilyen látványosan le van selejtezve idő előtt? Valami sérülése volt? | |||||
Nyugger | Adatlap | 361201 | 2009. december 22. 20:17 | ||
Sziasztok, Egy 'kis' frissítés Mi-8T és Mi-17 témában a Hunavian. Majdnem naprakész, érdekes felvételek a Mi-17-es flottáról valamint a helyi Jurassic park-ról! Boldog Karácsonyt Mindenkinek ! Üdv. Nyugger | |||||
sulyid | Adatlap | 361200 | 2009. december 21. 21:06 | ||
VO101_Papi | Adatlap | 361199 | 2009. december 21. 20:47 | ||
Kedves Sulyid! Erre a válaszodra, ha az apád lennék úgy vágnálak pofán, hogy taknyod-nyálad összefolyna, de szerencsédre nem vagyok az kisköcsög. üdv a többiektől elnézést, de nálam kiverte a biztosítékot | |||||
borisz | Adatlap | 361198 | 2009. december 21. 20:41 | ||
Tornado2000ECR | Adatlap | 361197 | 2009. december 21. 20:20 | ||
Amennyire emlékszem négy db jött a legelső változatból akkoriban , 00-ás sorozat volt. | |||||
sulyid | Adatlap | 361196 | 2009. december 21. 20:17 | ||
Egyszerűbb lenne leírni pár sórba hogy pl: 197?- x db y alváltozatú mi 24-es érkezett az országba | |||||
migi | Adatlap | 361195 | 2009. december 21. 19:40 | ||
www.aerofriends.hu/denes-batyam-konyvei | |||||
sulyid | Adatlap | 361194 | 2009. december 21. 19:36 | ||
És mégis honnan a f***ból szerezzem meg a könyvet? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361193 | 2009. december 21. 19:25 | ||
Szia Sulyid! Na ezt hívják kutató munkának! :) A fórrás adot! Csak L kell olvasni, és jegyzetelni! :D Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 361192 | 2009. december 21. 19:24 | ||
Szia Csobi21! Bocsi! L néztem a hszedet! Azt hittem az utolsó repnapra írtad! Bocsi mégegyszer! :( Üdv: kamovos | |||||
sulyid | Adatlap | 361191 | 2009. december 21. 18:41 | ||
Nekem nem ilyen részletes kell.Csak egyszerűen a főbb események megjelölése(pl mikor,milyen altipusúak jöttek...stb). | |||||
Csobi21 | Adatlap | 361190 | 2009. december 21. 17:08 | ||
Igen a Tisza-parton voltam! Miért kérded? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361189 | 2009. december 21. 16:56 | ||
Szia Sulidi Kenyeres Dénes Életem és katonai pályám olvasd L! Üdv:kamovos | |||||
sulyid | Adatlap | 361188 | 2009. december 21. 15:47 | ||
Légyszives leírnátok nekem a magyar mi 24-esek történetét? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361187 | 2009. december 19. 20:24 | ||
Bocsi! Az előbbi Hsz jól benéztem! | |||||
Kamovos | Adatlap | 361186 | 2009. december 19. 20:14 | ||
Nyugger | Adatlap | 361185 | 2009. december 19. 20:14 | ||
Persze kérdéses, hogy a nagyhatalmú -és itt nem Istenre gondolok- mely színezetű párthoz tartozik és mennyire engedi mások ötletét is bevinni egy búcsú rendezvényre, vagy akár egy repülőnapra. Meglátjuk, és az UTI-MIG-15-öt is. | |||||
A-3 | Adatlap | 361184 | 2009. december 19. 18:51 | ||
Egyben társaimmal biztosíthatlak, a "stílusos" MIG-29-es búcsúztató, ha a nagyhatlamú is úgy akarja, létre fog jönni! Ha minden jól megy rövíd időn belül bekövetkezik az első hajtóműindítása a HA-UTI-nak ami óriási előrelépés az engedélyeztetés folyamatában. Meggyőződésem, hogy a Magyar Légtér nem fog magyar MIG nélkűl maradni bármennyire is sajnálom a 29-est! | |||||
romeo | Adatlap | 361183 | 2009. december 19. 17:41 | ||
A pénz biztosítva lesz. | |||||
Nyugger | Adatlap | 361182 | 2009. december 19. 12:13 | ||
Romeo, Ezt a hírt az Albák kivonása óta tudjuk, akkor, és ott hangzott el. Az más kérdés, hogy szerintem ez csak óhajtás... vagy biztosítani is tudják hozzá a feltételeket? | |||||
romeo | Adatlap | 361181 | 2009. december 19. 12:05 | ||
Jó hír! Repülő-műszakis ismerősöm üzeni, hogy a MIG-29 kb. 2010 nyaráig használatban marad Kecskeméten. | |||||
romeo | Adatlap | 361180 | 2009. december 19. 09:26 | ||
Csobi21 | Adatlap | 361179 | 2009. december 2. 18:14 | ||
Igen "sajnos csak" a Gripenek! | |||||
Kferro | Adatlap | 361178 | 2009. december 2. 09:59 | ||
Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon szépen köszönöm! :) | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361177 | 2009. december 1. 21:26 | ||
Mik repkedtek? Csak a Gripenek? | |||||
mig23papa | Adatlap | 361176 | 2009. december 1. 20:07 | ||
Csobi21 Ejnye - bejnye, a fényképezőnek állandóan a nyakadba kell lógni. | |||||
Csobi21 | Adatlap | 361175 | 2009. december 1. 19:05 | ||
Üdv! Ma 10-től délután háromig ment a tánc Tiszacsege felett! 2 az 1 ellen, meg egy az egy ellen nyomták! És most sem volt nálam semmi, amivel meg tudtam volna örökíteni:( De a munkában így is hátráltattak:) | |||||
migi | Adatlap | 361174 | 2009. december 1. 18:55 | ||
Na akkor ez már biztos segit nyomtasd ki a méretbe és már meg is van , | |||||
Kferro | Adatlap | 361173 | 2009. december 1. 08:54 | ||
Köszi! El is mentettem, de sajnos ez csak az első kabin műszerfalát mutatja. A hátsóról viszont semmi hasonlót nem találtam. | |||||
romeo | Adatlap | 361172 | 2009. december 1. 08:32 | ||
2010-ben is hadrendben maradnak a MiG-ek – Mi lesz a MiG 29-esek sorsa? – A vezérkar azt javasolja, hogy a működő gépeket 2010-ben még tartsuk hadrendben. Az eredeti terv szerint január 1-je után nem repültek volna, de van még bennük mintegy 350 óra repülési lehetőség. Ha részt vesznek a készenléti szolgálatban, akkor a Gripenek felszabadulnak. A katonai érvelés egyértelmű: szükség van a MiG 29-esekre. Az üzemeltetés persze pénzbe kerül, mintegy félmilliárd forintba, amihez át kell csoportosítani a költségvetést. Napokon belül meghozom a döntést. www.baon.hu/bacs-kiskun/kozelet/szekeres-imre-egyelore-maradnak-a-mig-ek-272461 | |||||
migi | Adatlap | 361171 | 2009. november 30. 19:34 | ||
Balbo | Adatlap | 361170 | 2009. november 30. 13:42 | ||
Kferro | Adatlap | 361169 | 2009. november 30. 12:53 | ||
"nem egészen értem, hogy mire gondolsz" :) Ha jól sejtem, a panorámafotóid két dimenziós képekből állnak össze 3D-s hatásúvá. Nos, nekem azok a fotók kellenének, amikből összeáll a Mig-15 UTI kabinja. Egy 1/32-es makettet építek, s azért kellene szemből (vagy közel szemből) készült fotót, hogy a méreteit le tudjam szedni. Köszönöm a #2243-ban feltett kabinfotókat, de azok majd csak akkor lesznek számomra használhatók, ha sikerül valahogy megszereznem a kabin két műszerfalának szembeni fotójá, vagy rajzát. | |||||
juge75 | Adatlap | 361168 | 2009. november 30. 06:35 | ||
Konkrétan, mi? Használt Jak-9P-k voltak, nem egy volt aminek repülés közben elszakadt a kormány vezérlő bowden rendszere. Ugyanez volt a helyzet a Tu-2 bombázókkal is. Nagyoroszi mellett, a Drégelypalánki lőtérnél anyagfáradás okozott katasztrófát a célzsák vontató repülőgép belezuhant az erdőbe. Jak-9P, szürke színű volt, amúgy gyönyörű gép. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Minek venni, hoz a jézuska, nem?