<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 361276 | 2010. január 4. 19:37 | ||
A fotók alapján feladom a reményt, hogy lesz-e még valaha 12 üzemképes gépünk. Előzmény: (361275) Nyugger 2010. január 4. 09:22 | |||||
Nyugger | Adatlap | 361275 | 2010. január 4. 09:22 | ||
Sziasztok, Egy kis frissítés, tanulságos...hunavia.freeweb.hu/TYPE/Mi-24/Mi-24_base_index.htm | |||||
sys | Adatlap | 361274 | 2010. január 2. 22:27 | ||
Ez csúnya volt, még magas labdára is. (Úgy is mondhatnám: genyóság:)) | |||||
sulyid | Adatlap | 361273 | 2010. január 2. 18:59 | ||
Azon kívül?:) | |||||
búza | Adatlap | 361272 | 2010. január 2. 18:26 | ||
Természetesen vannak. Ott van mindjárt pl. a felségjel! :-) BÚÉK! Búza | |||||
sulyid | Adatlap | 361271 | 2010. január 1. 17:14 | ||
B.U.É.K. Vannak különbségek a volt NDK-s és a Honvédség gépei között? | |||||
búza | Adatlap | 361270 | 2009. december 28. 19:27 | ||
Csak a cikk van meg és már nem emlékeztem a lapra, de most már beugrott! A gép a 9307 volt. Szegény Acsai hősből hősi halott lett később Brüchnerrel együtt a 0265-ben. | |||||
romeo | Adatlap | 361269 | 2009. december 28. 19:05 | ||
búza | Adatlap | 361268 | 2009. december 28. 19:03 | ||
Szia romeo! Ország-világ? Egyébként nem Inokai, hanem Inoka. Már akkor is elírták! Üdv: búza | |||||
romeo | Adatlap | 361267 | 2009. december 28. 19:00 | ||
romeo | Adatlap | 361266 | 2009. december 28. 18:54 | ||
pecso | Adatlap | 361265 | 2009. december 28. 16:42 | ||
joozsyka | Adatlap | 361263 | 2009. december 28. 16:36 | ||
joozsyka | Adatlap | 361262 | 2009. december 28. 16:35 | ||
pecso | Adatlap | 361261 | 2009. december 28. 15:40 | ||
lucky | Adatlap | 361260 | 2009. december 28. 10:34 | ||
Az Il-76 nagyon ütős.. | |||||
Sennás | Adatlap | 361258 | 2009. december 27. 14:16 | ||
sulyid | Adatlap | 361253 | 2009. december 27. 11:36 | ||
Szépen kapcsold be az "Off hozzászólások mutatását" és meglátod a válaszokat. | |||||
Sennás | Adatlap | 361252 | 2009. december 27. 10:35 | ||
Gyerekek miért nem látom mit irtok nem tartozik mindenkire?Tényleg nem érdekell senkit ez a Top10? | |||||
romeo | Adatlap | 361249 | 2009. december 26. 20:57 | ||
Sennás | Adatlap | 361248 | 2009. december 26. 20:52 | ||
Tényleg Uraim!Aki már régóta itt van,csináltatok már olyat hogy mindenki a kedvenc géptipusaiból lökött össze TOP10-et?Légcsavaros,Sugaras-támadó,elfogós,vagy teher hell.ből csapatszáll.,támadós STB csak a amelyik szerintetek a LEGSZEBB! ITT ez a lényeg nem feltétlen a Legjobb kell. | |||||
Sennás | Adatlap | 361247 | 2009. december 26. 20:42 | ||
romeo | Adatlap | 361246 | 2009. december 26. 20:39 | ||
Azért csak ez a legszebb. | |||||
Sennás | Adatlap | 361245 | 2009. december 26. 20:30 | ||
Azért egy Texannal is lehetne vágni pár kört vagy ez a lengyel Orlik TC II. valami P&W Canada hajtóművel közel 750paci!Ilyet nemlehetne venni 2db-ot utánna licenszben gyártani? | |||||
romeo | Adatlap | 361244 | 2009. december 26. 20:15 | ||
romeo | Adatlap | 361243 | 2009. december 26. 20:11 | ||
Kamovos | Adatlap | 361242 | 2009. december 26. 20:04 | ||
Szia Balázs! Magán célú felhasználásra, nosztalgiának tökéletesek! Tény, hogy az üzemképességi mutatóik elég magassak! De azért egy hajtóműves üzemeltetés olcsóbb! :) Amúgy imádom a kamovokat az igénytelenségük miatt! Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 361241 | 2009. december 26. 19:54 | ||
Csávó egyre jár az agyunk!Hejes a bőgés!Tudsz valami szép festést? | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361240 | 2009. december 26. 19:47 | ||
Csak nagyon halkan merem hozzáfűzni a témához, hogy bármennyire is nagy divat nálunk szidni a keleti gyártmányú repülőeszközöket, "Nyugaton" a civilek nyakra-főre vásárolják maguknak a Jak-18T, Jak-50, Jak-52, Jak-55 stb. gépeket. Ők valahogy másként értékelik ezeket a típusokat... | |||||
Kamovos | Adatlap | 361239 | 2009. december 26. 19:39 | ||
Nem Mi-24! Nem AH-64! DE helikopter Nem is harci feladatokra, hanem mezőgazdasági feladatokra készült! Mindezek ellenére 7 fő földi vagy légi deszantolását lehetet vele végrehajtani! Ezen kívül, még számos olyan feladat végre hajtására volt képe, amit a nálánál nagyobbak sokkal gazdaságtalanabbul drágábban tudtak volna végrehajtani. Mi mégis 22db-ot rendszeresítettünk a Ka-26-ból! A Mi-1-ek mellé! Az adott feladatok végrehajtására tökéletesen meg felet! Csak, kicsit korszerűtlen volt a 2db 10literes csillag motorjával, amiknek az együttes óránkénti fogyasztása 120l volt! Miért pont a repülőknél lett volna másként! Ide hozták a Jakokat kiképző gépnek! Üdv: kamovos | |||||
borisz | Adatlap | 361238 | 2009. december 26. 19:34 | ||
Szerinted lesz ebből valami? | |||||
romeo | Adatlap | 361237 | 2009. december 26. 19:01 | ||
Nekem is ez az egyik legszebb, de a PILATUS PC-9 is nagyon tetszik. | |||||
romeo | Adatlap | 361236 | 2009. december 26. 19:00 | ||
Nekem is ez az egyik legszebb, de a PILATUS PC-9 is nagyon tetszik. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361235 | 2009. december 26. 18:38 | ||
Szia István! Boldog névnapot! 2001-ben selejtezték! Bővebbet nem tudok! :( Üdv: kamovos | |||||
István | Adatlap | 361234 | 2009. december 26. 18:23 | ||
Sziasztok Most hogy nézegettem a mig23papa által feltett táblázatot és az tűnt fel hogy a 108 oldalszámú Mi 24D relatíve hamar befejezte pályafutását és kevés rep idővel a többiekhez képest valaki tudja e hogy mi volt ennek az oka. Üdv | |||||
Sennás | Adatlap | 361233 | 2009. december 26. 18:07 | ||
Romeo mintha a szívemből szoltál volna. Légcsavarosok között ez a legszebb! | |||||
Nyugger | Adatlap | 361232 | 2009. december 26. 18:00 | ||
Igen, Szolnokon van a 4 db ex.DDR Mi-24P helikopter | |||||
Tibor | Adatlap | 361231 | 2009. december 26. 16:32 | ||
Sziasztok! Úgy tudom, az ex. NDK-sokból csak két P lett nagyjavítva és hadrendbe állítva. (335 és 336) A többi valahol Szolnokon (?) leledzik. Egyébként felteszek táblázatokat amin rajta vannak az ex. NDK-sok is (Forrást ne kérdezd, valahonnan az internet dzsungeléből) Üdv. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361230 | 2009. december 26. 16:03 | ||
Csak a két felújított P kapott magyar jelzést, a többi -ha igaz- a mai napig német színekben vár a sorsára. | |||||
mig23papa | Adatlap | 361229 | 2009. december 26. 14:31 | ||
Horvath_Balazs Okés értelek, és tudod mindegyikről melyik német oldalszámból melyik magyar oldalszámú lett? Vagy nyomozzak én is egy kicsit. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361228 | 2009. december 26. 11:32 | ||
Szia Laci! Köszi szépen az infókat, de nem a régebbi magyar gépekről volt szó, hanem azokról, amiket a németektől kaptunk. A D-k jelzései: 96+02, 96+04, 96+05, 96+07, 96+10, 96+11, 96+18, 96+20, 96+24, 96+25, 96+27, 96+28, 96+32, 96+36 A hat P-é pedig: 96+41, 96+42, 96+44, 96+45 (ebből lett a 335-ös), 96+46 (ebből pedig a 336-os), 96+48 Legalábbis én így tudom... | |||||
mig23papa | Adatlap | 361227 | 2009. december 26. 10:26 | ||
Horvath_Balazs Pontos adatok a képeken láthatók. | |||||
Monox | Adatlap | 361226 | 2009. december 25. 20:47 | ||
Meg szerintem a technológiai és harcászati hatásfoka miatt is. | |||||
borisz | Adatlap | 361225 | 2009. december 25. 20:29 | ||
Az életkora miatt? | |||||
Nyugger | Adatlap | 361224 | 2009. december 25. 19:21 | ||
Ha van értelme valamit nagy javíttatni akkor az a P altípus. | |||||
Monox | Adatlap | 361223 | 2009. december 25. 19:11 | ||
Mi lehet az oka annak, hogy a P-ket még Szolnokon parkoltatják, miközben már (nyílván a még hiányzókat is) az "inkurrencia raktárban" van? Még mindig lehet bízni abba, hogy egyszercsak nagyjavítva lesznek? | |||||
Nyugger | Adatlap | 361222 | 2009. december 25. 19:04 | ||
Sziasztok, Balázs ez így van. Monox, az NDK-ban nem volt hadrendben a Mi-24V típusú helikopter. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361221 | 2009. december 25. 18:53 | ||
Legjobb tudomásom szerint 14 db D és 6 db P érkezett. | |||||
Monox | Adatlap | 361220 | 2009. december 25. 18:45 | ||
Rég volt már el is felejtődik előttem a német Mi-24-esek ügye. Hogy is volt? Hány érkezett belőlük és hány féle változat? Márcsak azért mert Mezőfalván láttam belőlük 8db V változatot, miközben pár éve még Szolnokan látott 6 db ex-német gép mind P változatú volt. | |||||
romeo | Adatlap | 361219 | 2009. december 23. 20:38 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |