<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Lacy | Adatlap | 361288 | 2010. január 6. 08:30 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 361287 | 2010. január 5. 22:56 | ![]() | |
Szerintem ezek a képek Tömörék videójábol vannak, amikor nem éppen szabályosan kísérték Kecskemétre az amcsikat 1990-ben | |||||
juge75 | Adatlap | 361286 | 2010. január 5. 17:41 | ![]() | |
Esetleg a Kenyeri füves reptéri kitelepülés is meg van valakinek? Mig-21 Bis és UM, Kositzky Attila és mások. | |||||
juge75 | Adatlap | 361285 | 2010. január 5. 17:40 | ![]() | |
Neked megvan a Spangdhalemi Mig-23 as videó, amit kézből vettek fel? | |||||
Lacy | Adatlap | 361284 | 2010. január 5. 17:36 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 361283 | 2010. január 5. 17:36 | ![]() | |
Sziasztok, érdekesség: NATO F-16-osok a Varsói Szerződés légterében! | |||||
borisz | Adatlap | 361282 | 2010. január 5. 16:07 | ![]() | |
Csak nem megijedtek?:) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 361281 | 2010. január 5. 05:28 | ![]() | |
Attól tartok a minisztériumi döntéshozók képzeletét is! Az "orosz" szitokszóként hangzik és várhatóan méginkább az lesz. Bár ne volna igazam! Miggyuri | |||||
Makettezõ | Adatlap | 361280 | 2010. január 4. 22:59 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361279 | 2010. január 4. 21:30 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 361278 | 2010. január 4. 20:58 | ![]() | |
Mi a fenét csinálnak Szolnokon? Ez borzalmas. | |||||
Nyugger | Adatlap | 361277 | 2010. január 4. 20:01 | ![]() | |
A remény hal meg utóljára, de meghal, de Te tovább élsz. Mint korosabb olvtárs, én még emlékszem olyan ezred emelésre -repülésre, amikor csak a keszis kutató-mentő helikopter maradt a földön Szentkirályszabadján. Ellenörzőtt infók alapján: a hatvanas évek elején /kb. 1964/ 'némi' bonyodalmat okozott a sógoroknak az, hogy egyszerre repült a taszári és a pápai ezred majd teljes gépállománnyal. Ez akkor ezredenként 3 rep.századot jelentett majd 45 repülőgéppel. | |||||
romeo | Adatlap | 361276 | 2010. január 4. 19:37 | ![]() | |
A fotók alapján feladom a reményt, hogy lesz-e még valaha 12 üzemképes gépünk. | |||||
Nyugger | Adatlap | 361275 | 2010. január 4. 09:22 | ![]() | |
Sziasztok, Egy kis frissítés, tanulságos...hunavia.freeweb.hu/TYPE/Mi-24/Mi-24_base_index.htm | |||||
sys | Adatlap | 361274 | 2010. január 2. 22:27 | ![]() | |
Ez csúnya volt, még magas labdára is. (Úgy is mondhatnám: genyóság:)) | |||||
sulyid | Adatlap | 361273 | 2010. január 2. 18:59 | ![]() | |
Azon kívül?:) | |||||
búza | Adatlap | 361272 | 2010. január 2. 18:26 | ![]() | |
Természetesen vannak. Ott van mindjárt pl. a felségjel! :-) BÚÉK! Búza | |||||
sulyid | Adatlap | 361271 | 2010. január 1. 17:14 | ![]() | |
B.U.É.K. Vannak különbségek a volt NDK-s és a Honvédség gépei között? | |||||
búza | Adatlap | 361270 | 2009. december 28. 19:27 | ![]() | |
Csak a cikk van meg és már nem emlékeztem a lapra, de most már beugrott! A gép a 9307 volt. Szegény Acsai hősből hősi halott lett később Brüchnerrel együtt a 0265-ben. | |||||
romeo | Adatlap | 361269 | 2009. december 28. 19:05 | ![]() | |
búza | Adatlap | 361268 | 2009. december 28. 19:03 | ![]() | |
Szia romeo! Ország-világ? Egyébként nem Inokai, hanem Inoka. Már akkor is elírták! Üdv: búza | |||||
romeo | Adatlap | 361267 | 2009. december 28. 19:00 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361266 | 2009. december 28. 18:54 | ![]() | |
pecso | Adatlap | 361265 | 2009. december 28. 16:42 | ![]() | |
joozsyka | Adatlap | 361263 | 2009. december 28. 16:36 | ![]() | |
joozsyka | Adatlap | 361262 | 2009. december 28. 16:35 | ![]() | |
pecso | Adatlap | 361261 | 2009. december 28. 15:40 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 361260 | 2009. december 28. 10:34 | ![]() | |
Az Il-76 nagyon ütős.. | |||||
Sennás | Adatlap | 361258 | 2009. december 27. 14:16 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 361253 | 2009. december 27. 11:36 | ![]() | |
Szépen kapcsold be az "Off hozzászólások mutatását" és meglátod a válaszokat. | |||||
Sennás | Adatlap | 361252 | 2009. december 27. 10:35 | ![]() | |
Gyerekek miért nem látom mit irtok nem tartozik mindenkire?Tényleg nem érdekell senkit ez a Top10? | |||||
romeo | Adatlap | 361249 | 2009. december 26. 20:57 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 361248 | 2009. december 26. 20:52 | ![]() | |
Tényleg Uraim!Aki már régóta itt van,csináltatok már olyat hogy mindenki a kedvenc géptipusaiból lökött össze TOP10-et?Légcsavaros,Sugaras-támadó,elfogós,vagy teher hell.ből csapatszáll.,támadós STB csak a amelyik szerintetek a LEGSZEBB! ITT ez a lényeg nem feltétlen a Legjobb kell. | |||||
Sennás | Adatlap | 361247 | 2009. december 26. 20:42 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361246 | 2009. december 26. 20:39 | ![]() | |
Azért csak ez a legszebb. | |||||
Sennás | Adatlap | 361245 | 2009. december 26. 20:30 | ![]() | |
Azért egy Texannal is lehetne vágni pár kört vagy ez a lengyel Orlik TC II. valami P&W Canada hajtóművel közel 750paci!Ilyet nemlehetne venni 2db-ot utánna licenszben gyártani? | |||||
romeo | Adatlap | 361244 | 2009. december 26. 20:15 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361243 | 2009. december 26. 20:11 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 361242 | 2009. december 26. 20:04 | ![]() | |
Szia Balázs! Magán célú felhasználásra, nosztalgiának tökéletesek! Tény, hogy az üzemképességi mutatóik elég magassak! De azért egy hajtóműves üzemeltetés olcsóbb! :) Amúgy imádom a kamovokat az igénytelenségük miatt! Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 361241 | 2009. december 26. 19:54 | ![]() | |
Csávó egyre jár az agyunk!Hejes a bőgés!Tudsz valami szép festést? | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361240 | 2009. december 26. 19:47 | ![]() | |
Csak nagyon halkan merem hozzáfűzni a témához, hogy bármennyire is nagy divat nálunk szidni a keleti gyártmányú repülőeszközöket, "Nyugaton" a civilek nyakra-főre vásárolják maguknak a Jak-18T, Jak-50, Jak-52, Jak-55 stb. gépeket. Ők valahogy másként értékelik ezeket a típusokat... | |||||
Kamovos | Adatlap | 361239 | 2009. december 26. 19:39 | ![]() | |
Nem Mi-24! Nem AH-64! DE helikopter Nem is harci feladatokra, hanem mezőgazdasági feladatokra készült! Mindezek ellenére 7 fő földi vagy légi deszantolását lehetet vele végrehajtani! Ezen kívül, még számos olyan feladat végre hajtására volt képe, amit a nálánál nagyobbak sokkal gazdaságtalanabbul drágábban tudtak volna végrehajtani. Mi mégis 22db-ot rendszeresítettünk a Ka-26-ból! A Mi-1-ek mellé! Az adott feladatok végrehajtására tökéletesen meg felet! Csak, kicsit korszerűtlen volt a 2db 10literes csillag motorjával, amiknek az együttes óránkénti fogyasztása 120l volt! Miért pont a repülőknél lett volna másként! Ide hozták a Jakokat kiképző gépnek! Üdv: kamovos | |||||
borisz | Adatlap | 361238 | 2009. december 26. 19:34 | ![]() | |
Szerinted lesz ebből valami? | |||||
romeo | Adatlap | 361237 | 2009. december 26. 19:01 | ![]() | |
Nekem is ez az egyik legszebb, de a PILATUS PC-9 is nagyon tetszik. | |||||
romeo | Adatlap | 361236 | 2009. december 26. 19:00 | ![]() | |
Nekem is ez az egyik legszebb, de a PILATUS PC-9 is nagyon tetszik. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361235 | 2009. december 26. 18:38 | ![]() | |
Szia István! Boldog névnapot! 2001-ben selejtezték! Bővebbet nem tudok! :( Üdv: kamovos | |||||
István | Adatlap | 361234 | 2009. december 26. 18:23 | ![]() | |
Sziasztok Most hogy nézegettem a mig23papa által feltett táblázatot és az tűnt fel hogy a 108 oldalszámú Mi 24D relatíve hamar befejezte pályafutását és kevés rep idővel a többiekhez képest valaki tudja e hogy mi volt ennek az oka. Üdv | |||||
Sennás | Adatlap | 361233 | 2009. december 26. 18:07 | ![]() | |
Romeo mintha a szívemből szoltál volna. Légcsavarosok között ez a legszebb! | |||||
Nyugger | Adatlap | 361232 | 2009. december 26. 18:00 | ![]() | |
Igen, Szolnokon van a 4 db ex.DDR Mi-24P helikopter | |||||
Tibor | Adatlap | 361231 | 2009. december 26. 16:32 | ![]() | |
Sziasztok! Úgy tudom, az ex. NDK-sokból csak két P lett nagyjavítva és hadrendbe állítva. (335 és 336) A többi valahol Szolnokon (?) leledzik. Egyébként felteszek táblázatokat amin rajta vannak az ex. NDK-sok is (Forrást ne kérdezd, valahonnan az internet dzsungeléből) Üdv. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kecskemétre még teljesen szabályosan kísérték Mig-23-asokkal az F-16-osokat. Visszafelé, az már más kérdés. :)