<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
mirazsmarci | Adatlap | 361414 | 2010. január 17. 21:37 | ![]() | |
De természetesen licensz alapján gyártaná a DR. rt őket, a további 150 Su-34-essel együtt az új hangárban, ahol 3000 embert foglalkoztatnak... Előzmény: (361413) sanyi 2010. január 17. 21:29 | |||||
sanyi | Adatlap | 361413 | 2010. január 17. 21:29 | ![]() | |
Ott a pont:) Én még vennék 48 B-2-est is, mi van ha Dunán indul az árhullám... | |||||
p-51 | Adatlap | 361412 | 2010. január 17. 21:07 | ![]() | |
szerintem az ec-135 lett volna jó. meg az rc-135, meg a kc-135. meg 100 db f-22-es tiszaiárvízelleni automatikával, ami homokzsákokat dob le Tószeg mellett, ha a szenzorai hóolvadást észlelnek a Kárpátokban. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361411 | 2010. január 17. 20:59 | ![]() | |
Én nem lepődnék meg azon, ha esetleg ennyiért bérelnénk. Simán bemesélnék a népnek, hogy ez egy komoly harci helikopter, amelyet a Commanche- alapján fejlesztettek ki, csak ez jobb. Így az ára darabonként 6 milliárd lenne, de mi ügyesen béreljük 30 évig, majd maradékáron 1 milliárdért megvesszük őket. | |||||
PETI | Adatlap | 361410 | 2010. január 17. 20:56 | ![]() | |
Vajon a Robinsonból kerül majd Kecelre, miután harci helikopter és szállító pilóták generációi sajátítják el rajtuk a repülés minden fortélyát? Milyen büszkén fogom mutatni a gyerekeimnek, hogy íme: ez a típus szolgálta a haza forgószárnyas fiainak első szárnyalásait az új időkben! A megfáradt és kedves technika pedig békésen megpihen a katonai helikopterek nagy és egyre befogadóbb családjában... | |||||
Solo | Adatlap | 361409 | 2010. január 17. 20:51 | ![]() | |
Szerintem ennyi pénzért nem bérelni fogjuk őket. Azt nem tudom, hogy milyen festésük lesz vagy hogy lesznek regisztrálva. Szerintem lesz rajtuk ék felségjel. | |||||
Solo | Adatlap | 361407 | 2010. január 17. 20:50 | ![]() | |
Még nem lehet tudni semmit. Olvastam egy dokumentumot, hogy milyen kritériumoknak kell majd megfelelni az új tipusnak, de szerintem nem végleges. Sok mindent le fognak húzni a listáról ha megtudják mennyibe kerülnek. :) A tipusok, amiket felsoroltam a piacon ma kapható közepes szállító helik. A legolcsóbb a Mi-171 lenne, de a politikusaink nem biztos, hogy kelet felé fognak kacsingatni. Kivéve ha a Mig-29-eseket el tudjuk csereberélni valahogy. Az EH-101/NH-90 nagyon drága. A Cougar nem rossz választás lenne. Fegyverzetben mind messze elmarad a Mi-171-től. Egy másik lehetséges szempont, hogy legyen képes csapásmérésre is, kiváltandó a Mi-24-t. Erre még a Mi-171 sem igazán képes. Egy tipussal szerintem lehetetlen megoldani a dolgot. Szerintem a legjobb megoldás az lenne ha UH-1Y-t és AH-1Z-t vennénk. Mindkettőből van új gyártású. A két gép kb 80%-ban azonos alkatrészekből épült, ez az üzemeltetés szempontjából kedvező. Lenne egy felfegyverezhető szállító és egy pöpec harci gépünk is. Az egyetlen probléma, hogy az UH-1-be nem fér elég utas. Nagyjaink mindenképpen egy kb. 30 fős befogadóképességű heliben gondolkodnak. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361408 | 2010. január 17. 20:50 | ![]() | |
Szerintem maga a légierő is lassan átalakul valamilyen szolgáltató Kft-vé :) Adás-vétel-csere, bérlés, hívják bizalommal ügyfélszolgálatunkat, katonáink készségesen állnak rendelkezésükre:) | |||||
romeo | Adatlap | 361406 | 2010. január 17. 20:33 | ![]() | |
Üdv Solo! Szerinted a Robinsonra felkerül hadijel, vagy majd egy Kft.-től vásárolnak repülési időt? | |||||
PETI | Adatlap | 361405 | 2010. január 17. 20:27 | ![]() | |
Hogyne repülne? Kit érdekel a sereg? Ilyen szinten már a budaörsi reptér is az ország egyik vegyes szállító reptere lehetne... A polgáriakra gondoltam, azokra a gépekre, amiket egyébként részben Börgöndről kaptak az RSZ pilóták, később meg magánkézben repültek-repülnek tovább. És azért a legjobb példa a Kamov, mert ebből látszik, hogy ha akarat lenne, akkor az ilyen régi madarak is repülhetnének. A 3 R-44 egyébként azért lesz jó, mert nyilván kettő üzemképtelen lesz, de meg lehet mutatni a népnek, hogy van, egy meg repülhet egy óvatosat a repülőnapon. De komolyan, mért nem mindjárt 4-et veszünk? :) | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 361404 | 2010. január 17. 20:16 | ![]() | |
Tevedsz mert a Ka-26 a seregben mar regen nincs jol. Azt, hogy mivel mit lehetett volna teljesen mindegy, nem lett. Hogy mi a megoldas az is teljesen lenyegtelen mivel mar eldolt, hogy ez lesz. Pilotakepzesre es utasrepultetesre kivaloan alkalmas masra viszont nem jo az biztos es nem is hasznaljak kulonosebben masra a polgari repulesben sem. Hogy aztan ez miert jo a honvedsegnek? Hmm...talan az ilyen megoldasok miatt is hivjak a Magyar Legierot az orszag legnagyobb es legdragabb repuloklubjanak. | |||||
Pietrino | Adatlap | 361403 | 2010. január 17. 20:03 | ![]() | |
"A közepes szállító helikopter tender nyertesének szerintem mindenki örülni fog. Bármi legyen is az. :) Mi-171/Cougar/EH-101/NH-90 Egyik jobb, mint a másik. :) " Erről lehet valami bővebbet tudni valahol, valakitől? Köszönöm! :) | |||||
PETI | Adatlap | 361402 | 2010. január 17. 19:53 | ![]() | |
Ember, a Ka-26 köszöni szépen, kiválóan van! Túléli a MiG-29-est is, meg a Minyót, Mi-24-est is Magyarországon. Az elszart Mi-2-eseinken pedig mennyi pilcsit lehetett volna képezni? Ez megint kapkodás, ami azért van, mert a közepes szállítók kirepülték az össz idejüket (majdnem) és a semmirevaló vezetőink most kapkodnak, mert már baj van! L-39-est is említed: a sztori hasonló, csak azzal a különbséggel, hogy ott tényleg kirepülték a gépek egy részét. De lett volna lehetőség cserére is, és Alcára is. Csak éppen senkit nem érdekelt soha… Most meg már pénz sincsen rá. Szerinted ez a vizibicikli lesz a megoldás? | |||||
Solo | Adatlap | 361401 | 2010. január 17. 19:34 | ![]() | |
Látom pár embernél kiverte a biztosítékot a Robinson. :) Én is jobban örültem volna egy EC-135-nek, de figyelembe kell venni, hogy az R44 sokkal olcsóbban üzemeltethető. A Repülés Felkészítési Osztály kezdeményezte a beszerzést alapképzés céljából és a parancsnokságon szolgáló pilóták szinten tartására. Az, hogy ilyen sokba kerültek az a magyar közbeszerzési "szabályoknak" köszönhető. Minden kb. háromszor annyiba kerül, mintha a boltban vennéd meg. Mi annó Jak-52 -> Mi-2 -> Mi-8/17 utat jártuk be. Jakon elég sokan kiestek alapvető reptechnikai okok miatt. Mi-2-n már nem volt nagy szórás, de mindenképpen hasznos volt a Mi-8 előtt. Most már csak Jak van. Ha valaki visszajön Kanadából, mert nagy sebességűre nem tartották alkalmasnak, akkor vagy elmegy An-26-ra vagy Mi-8/17-re. Mindenképpen jobb ha nem egyből a 11 tonnás Minyóban ismerkedik meg a helikoptervezetés érdekességeivel. Olcsóbb is. A legfontosabb tényező viszont az, hogy nem vesz el repidőt a már kiképzett állománytól. Gyakorolhatják azt, amin esetleg majd az életük múlik a hadműveleti területen. Mindenképpen kellett valami kisebb tipus. Nekünk R-44-re telik. :) A közepes szállító helikopter tender nyertesének szerintem mindenki örülni fog. Bármi legyen is az. :) Mi-171/Cougar/EH-101/NH-90 Egyik jobb, mint a másik. :) | |||||
romeo | Adatlap | 361400 | 2010. január 17. 18:57 | ![]() | |
Szolnokon már működik Robinson szimulátor. | |||||
romeo | Adatlap | 361399 | 2010. január 17. 18:41 | ![]() | |
Itt egy alapos összefoglaló a Robinson 44-ről, MH Összhaderőnbemi Parancsnokság Repülő Felkészítési Osztály. Tehát már meg is jelent. link: images.google.sk/imgres | |||||
SIG | Adatlap | 361398 | 2010. január 17. 13:17 | ![]() | |
Én egyetlen dolgot nem értek. A lengyelekkel miért nem lehet szorosabbra fűzni a szálakat, mindenféle haditechnika terén, hiszen - elvileg - ők még bírnak is minket. Náluk még van ipar, mi meg talán egy kicsit fejlesztgethetnénk. Tudom ez leírva nagyon egyszerű, de most azt látom, hogy az a kevés ami van, az is elfolyik. Az alap cikkben említett urak, már a 90-es években is csillliárdosok voltak. Akkor, amikor mi ezt a szót még nem is hallottuk. Tudom nagyon fontos, hogy az életszínvonaluk ne szenvedjen csorbát... | |||||
romeo | Adatlap | 361397 | 2010. január 17. 13:07 | ![]() | |
RonnieFrown | Adatlap | 361396 | 2010. január 17. 12:36 | ![]() | |
Ember! A VSZ idoknek 20 eve vege! A Ka-26, Mi-2, L-29, L-39 mind a szemetben van. A Mi-8 es a Mi-24 nagy resze a szemetben van! 2010-et irunk nem 1975-ot! Motorozas elott pedig bizony meg kell tanulni biciklizni. A vadaszok 1970-ben Z-226-rol mentek a Delfinre. Elotte nagy reszuk vitorlazott az MHSZ-ben. A Mi-2-re 1994-ben a Jak-52 utan ultek at. Harci technika ide vagy oda, a repuloeszkozoket emberek tervezik embereknek, es a vilagon sehol sem idiotakat ultetnek repulogepekbe. | |||||
p-51 | Adatlap | 361395 | 2010. január 17. 12:02 | ![]() | |
Kamovos! Nagy vonalakban egyetértek veled, de a kiképzés nem csak arról szól, hogy olyan terhelések érik a tanulót, mint egy bevetésen, hanem arról, hogy megtanul egy járművet kezelni, a műszereit begyakorlottan használni. Ezért van a világ boldogabb helyein kétlépcsős kiképzés, két különböző géppel. Első lépcső kis teljesítmény, ahol repülni tanul az ember, második, ahol már terhelés is éri. Az, hogy mostanában a pc-9 meg a t-6 marketingje azt mondja, hogy ezt lehet egy géppel, egy másik szemlélet. Ezek a kisgépek akkor értelmes döntés részei, ha még egy lépcső következik a harci típus előtt. Ha nem, (és sajnos én is így látom) akkor pénzkidobás volt. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 361394 | 2010. január 17. 11:52 | ![]() | |
Szia RonnieFrown! A kiképzés lefolytatásával még 1-et is értenék veled! De! Azt azért ne feledjük! A Ka-26-os helikopter vezetők a Ka-26 kétkormányossal tanultak repülni! A Mi-2 es helikopter vezetők a 2 kormányos MI-2-en tanultak vezetni! Mi-8, Mi-9, Mi-17, Mi-17PP, Mi-24, heliopter vezezők alap típusa, a Mi-8 volt! Ezek az emberek tökéletesen elsajátították a technika vezetését! Az L-29-esen a vadászok tanultak! Most 1 ilyen pöcsköszörü, hol tudja azokat az emelkedéseket, sűlyedéseket, manővereket produkálni, ami majd akkor éri, ha megkapja a harci technikát! Nekem nehogy valaki azt mondja, hogy majd a biciklíről megtanolják hogyan kell versenymotorozni! Mert az ilyen hülye demagóg dolgoktól előnti a szar az agyam! Ez egy agyrém! Ennek csak egyetlen célja lehet! Az pedig az, hogy a jól sikerült Gripen biznisz már amúgyis fogja rendesen a honvédelmi költségvetést, és most ezekre a szutykora, még több lóvét kidobnak, hogy később véletlen sem lehessen venni valamit mert akkor már nem lessz miből! Nézetek már szét a piacon mennyiért lehet helikoptereket vásárolni? Mert ezek azért elég húzós árban vannak! Még akkor is ha adnak hozzá 2-3 villáskulcsot 3 1 csavarhúzot! Üdv: kamovos Ui: mos jól telelett a zacsim! | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 361393 | 2010. január 17. 11:29 | ![]() | |
Nem kell kiborulni, civil pilotak szinte mindenutt a vilagon ezen kapjak az alapkepzest es mar valami tapasztalat utan ulnek at az egy es kethajtomuves gazturbinas tipusokra. Arrol nem is beszelve, hogy a Jak-52 is ugyanilyen "jatekrepulo" mondjuk egy Tucano, vagy egy PC-21-hez kepest. Arra sem art gondolni, hogy zero repult oraval biro fakezu novendekeket mibe ultetsz bele. Meg lehet tanulni nullarol a Mi-24-ben is helikoptert vezetni, de valoszinuleg ket-haromszor tobb repidobol ami nem csupan ket-haromszor lesz dragabb. Persze egy legiero megengedheti maganak, hogy egybol komolyabb gazturbinas tipusokon adjak az alapkepzest, aminek tobbek kozott az is az oka, hogy a leendo helikoptervezeto marad a legieron belul es kesobb, hasonlo kategoriaju katonai celokra fejlesztett tipusokon fog repulni igy megeri a dragabb alapkepzes. Ez a Magyar Legiero ez ilyen. A Jak-52 az sportrepulogep es manapsag mar az L-39 is annak szamit a vilagban. Alba mar nincs ugyhogy most lesz R-44. Meg mindig jobb mint a semmi. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361392 | 2010. január 17. 11:19 | ![]() | |
Szia mig23papa Természetesen El fogadnám És rögtön fel is ajánlanám valamelyik óvodának a játszóterére! Üdv: kamovos | |||||
p-51 | Adatlap | 361391 | 2010. január 17. 10:43 | ![]() | |
Hát szerintem is eltolták, 240 millióért lehetne inkább venni 3-4 Ferrarit, vagy Aston Martint. | |||||
mig23papa | Adatlap | 361390 | 2010. január 17. 09:57 | ![]() | |
Kamovos Ha kapnál tőlem egyet ajándékba, azért elfogadnád? | |||||
Hawk | Adatlap | 361389 | 2010. január 17. 01:41 | ![]() | |
A Robinsonokhoz a távirányítót adják, vagy külön meg kell venni hozzá? Mert egyik képen, sem cikkben nem látom :D Most gondoljuk bele, milyen aranyos lesz, magyar színekben oldalán az ékkell:DxD Meg majd mikor a Mi-17/24 rotorszele feldönti a Robinsonkát :D | |||||
borisz | Adatlap | 361388 | 2010. január 16. 22:44 | ![]() | |
Csatlakozva a robinson témához, nekem az a véleményem, hogy kell "játékhelikopter", no de ennyiért? | |||||
Miggyuri | Adatlap | 361387 | 2010. január 16. 21:24 | ![]() | |
Vmikor a 90-es évek elején, a Top Gunban mutattak egy fotót egy felfegyverzett sárkányrepülőről. Lehet, hogy nem repülési magazin volt, hanem jóskártya? Miggyuri | |||||
Nyugger | Adatlap | 361386 | 2010. január 16. 20:51 | ![]() | |
Megint születőben vagy egy egyedi rekord ! Nem biztos, hogy gépek ára miatt. Mint katonai üzemeltetők, ebbe a klubba fogunk belépni! -Domimika: 4 db R22 és 2 db R44, -Észto.: 4 db R44, -Libanon: 4 db R44. Feltéve ha egyáltalán a sereg fogja üzemeltetni a gépeket és nem egy xz Kft. Bár az igaz, hogy az alapképzésnél nullánál több ez a 3 helikopter, sem a költségek sem a rep.óra tartalékok miatt nem lenne szabad Mi-17-es típussal kezdőket oktatni. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361385 | 2010. január 16. 20:16 | ![]() | |
Szia mig23papa Gerinces állat vagyok tartom a véleményem! Garázsom sajna nincs! :( Hobbi helikopternek lehet, hogy megfelel! De korszerűtlen elavult! Üdv: kamovos | |||||
balaton | Adatlap | 361384 | 2010. január 16. 20:07 | ![]() | |
Olvasgasd a Boris által benlinkelt youtube kommenteket és megtudod, miről van szó :D | |||||
romeo | Adatlap | 361383 | 2010. január 16. 19:58 | ![]() | |
Kíváncsian várom, hogy ki nyeri meg a csapatszálljtó helikopter beszerzést 2011-től, remélem egy olcsó kínai típus lesz. | |||||
mig23papa | Adatlap | 361382 | 2010. január 16. 19:50 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 361381 | 2010. január 16. 19:49 | ![]() | |
Kamovos Talán más lenne a véleményed ha állna egy ilyen a garázsodban? | |||||
mig23papa | Adatlap | 361380 | 2010. január 16. 19:47 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 361379 | 2010. január 16. 18:49 | ![]() | |
Különbség van sajnos aközött, hogy mi tetszene magyar felségjellel és mit tudunk megvenni, üzemeltetni. A Robinson olcsó és kevesebbet fogyaszt, mint egy MD-500, vagy EC-135. És nekem van egy sanda gyanúm, hogy a döntéshozók nem a makettezők szempontjait veszik figyelembe. De kiképzőgépnek szerintem jó. Nem mintha értenék hozzá... Ellenben olyan már nincs, hogy futárhelikopter? Bocs, ha hülyeséget írok, de pl. a Mi-2 helye még üres. A lengyel "SW-4" feltűnően hasonlít a francia "Mókusra" :) | |||||
SIG | Adatlap | 361378 | 2010. január 16. 18:37 | ![]() | |
Ismét nem arról van szó, hogy mire van szükség, hanem, hogy mit tud beszerezni a "ösmerős", "havercsávó" vagy "span"... Nincs bajom velük, de veszedelmes éd elég meredek dolgokat tettek már eddig is... | |||||
romeo | Adatlap | 361377 | 2010. január 16. 18:30 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 361376 | 2010. január 16. 18:23 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 361375 | 2010. január 16. 18:18 | ![]() | |
Sok érdekes és új információ, de ki kell, hogy javítsam a youtube-os kommentelőket, ugyanis nem 93db Mig-29 érkezett 800 millió dollárért, hanem 800 millió Mig-93 érkezett, 1929-ben és nem Pápára, hanem a mezőkövesdi reptérre :D | |||||
romeo | Adatlap | 361374 | 2010. január 16. 18:17 | ![]() | |
A cikkben szóba kerül a Robinson r-22 is, remélem nez ez lesz, mert ez már igazán "törpe kategória". | |||||
romeo | Adatlap | 361373 | 2010. január 16. 18:11 | ![]() | |
A helikopterbeszerzésről: legiero.blog.hu/2010/01/16/kikepzohelikopterek_a_honvedsegnek | |||||
romeo | Adatlap | 361372 | 2010. január 16. 18:02 | ![]() | |
Samee | Adatlap | 361371 | 2010. január 16. 18:00 | ![]() | |
Szia, Köszi a megerősítést, utánagondolva nekem is a biztosíték rémlett. Üdv: Szemi | |||||
balaton | Adatlap | 361370 | 2010. január 16. 18:00 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 361369 | 2010. január 16. 17:58 | ![]() | |
A Csehek bezzeg megvették az oroszoktól a MI-117-est! Mindkét oldalt dupla deszant ajtó, hátúl pedig rámpa! Én biztos erre költenék inkább! Lassan nem lessz szálító helikopterünk sem! Üdv: kamovos Ui. mentem ebet sétáltatni! | |||||
romeo | Adatlap | 361368 | 2010. január 16. 17:57 | ![]() | |
Ez a helikopter a Jak-52 társa lesz, csak új helikopterpilóták oktatására fogják használni. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361367 | 2010. január 16. 17:52 | ![]() | |
Nálam ez a pöcsköszörü kategoria, és nem helikopter! Valahol a boszorkány seprűvel van 1 szinten! | |||||
romeo | Adatlap | 361366 | 2010. január 16. 17:51 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 361365 | 2010. január 16. 17:48 | ![]() | |
3 db Robinson lesz... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |