<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
balaton | Adatlap | 361439 | 2010. január 19. 10:58 | ||
túrósbatyu | Adatlap | 361438 | 2010. január 19. 10:40 | ||
Sziasztok, még zsenge tinédzser voltam, de valamikor a'90-es évek elején volt Budapesten egy haditechnikai kiállítás. Ott ki volt téve egy kicsi, de formás négyszemélyes,terepszínű helikopter,az orrán valami "hungarian bird" vagy hasonló felirattal. Ki gyártota és mi lett a sorsa? Kiképző helikopternek az is jó lett volna. üdv: Gábor | |||||
Miggyuri | Adatlap | 361437 | 2010. január 19. 05:42 | ||
Szeptemberben még csak egy MiG-21 bisz árválkodott Magyargencsen. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361436 | 2010. január 18. 22:43 | ||
A kétüléses Szuhojok valahol Tatán vannak (elvileg). | |||||
PETI | Adatlap | 361435 | 2010. január 18. 21:28 | ||
Kamovos | Adatlap | 361434 | 2010. január 18. 21:15 | ||
p-51 | Adatlap | 361433 | 2010. január 18. 21:14 | ||
Ipar Németországban van. PONT. Az ipar. A népgazdaságról meg inkább ne beszéljünk. Inkább tényleg a makettekről! | |||||
PETI | Adatlap | 361432 | 2010. január 18. 21:03 | ||
Sziasztok! Magyar Légierő: nem tudjátok, hogy a magyargencsi parkban ott van-e már a két helikopi? Vagy megint téves infó jutott hozzám, hogy lesznek ott ilyesmik... Másik: a két kétüllléses Szuhoj hol lehet? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361431 | 2010. január 18. 20:13 | ||
bocs! | |||||
búza | Adatlap | 361430 | 2010. január 18. 20:12 | ||
Uraim! Maradnánk a MAKETT témánál ha már a Makettinfón publikálunk? Üdv: Búza | |||||
Kamovos | Adatlap | 361429 | 2010. január 18. 20:10 | ||
Ja Bocsi! Ha nem lépünk be! Még mindig maradt volna piac keleten! + kicsit lejebb is! Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 361428 | 2010. január 18. 20:09 | ||
P-51! Fehérváron több üzem működött! Ezek a népgazdaság majd 1/3-át termelték És 3TSZ is volt! Nehézfém Öntőde Fémmunkás ARÉV Tejüzem Köfém Videoton Szerszám Ipari Művek Ikarusz Malomok Ezeken kívül még volt pár, mert ha minden igaz akkor 19 üzem dolgozott! Szóval nem tudom miért állítod, hogy nem volt iparunk! Én pedig csak fehérvárról beszéltem! Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 361427 | 2010. január 18. 20:00 | ||
Szia Nyugger! Valóban ez nem az a fórum, és nem is szeretném szét OFF-olni! A Robinzonok is kellőképpen le amortizálták az amúgy is ritkuló agysejtjeimet! Azon vagyok, tavaly óta, hogy ott lehessek az RBK-ban! Remélem februárba sikerül ott lennem! Van némi üzleti tevékenységem, amiben sáros maradtam tavalyról! De hát, ember tervez... Üdv: kamovos | |||||
p-51 | Adatlap | 361426 | 2010. január 18. 19:52 | ||
Nem emlékszem, hogy lett volna iparunk... Az EU meg akkor is korlátozta volna a kereskedelmünket, ha nem lépünk be. | |||||
Nyugger | Adatlap | 361424 | 2010. január 18. 19:40 | ||
Szia Kamovos, Még szerencse, hogy a makettezést nem tiltja az ismeretlen, a puszta létezésünkre törő szervezet... Megértem napjainkban divatos kitörésedet de mint írtam ez nem az a fórum ahol ezt kellene megtárgyalni. Csak halkan merem megírni, hogy szerintem a Turáni átok még mindig létezik, vagy ha nem is létezett, mi mégis aszerint élünk. Gyere el az RBK-ra! Üdv. Nyugger | |||||
Kamovos | Adatlap | 361423 | 2010. január 18. 19:08 | ||
Szia Nyugger! 1 nagy fekélyes sebe Európának. Nos. A fekélyes sebeket, el kell távolítani, mer nem kívánatos a szervezet számára! Vagyis Magyarországot el kell törölni! A rendőrségünket szétverték! A határőrségünket szétverték! A katonaságot szétverték! Iparunkat szétverték! Mezőgazdaságunkat szétverték! A külföldi bankok eladósították az államot, az embereket! Az EU lekorlátozta kereskedelmünket kifelé befelé egyaránt! Az EU be akarta tiltatni a mák termelést! A franciák támadnak, a libamájtermelésünk miatt! Az angolok ránk akarták kenni, hogy tőlünk származik a marha kergekór, a sertés influenza! A Tokaji márka nevet el akarták bitorolni tőlünk! Az Ikarusz Buszok nagybani gyártását le korlátozták! (Lehet, hogy már nem is gyártjuk!) A VIDI-t 1Ft-ért adták el egy hazaáruló vérszívónak! Övé az Ikarusz is! Lehetne sorolni, hogy mik azok amik csípik a szemüket és indok, hogy teljesen tönkretegyenek, eltöröljenek minket! A magyar embereket csak rabszolgának, beszélő szerszámokként tartják számon! No ezt értem fekélyes seb alatt! Ha kíváncsi vagy rá azt is leírom, mit tennék Hazánk felszabadítása érdekében a sok hazaárulóval, akik ide juttatták az Országot! Gyorsan olvassad, mert hamar törlik! Üdv: kamovos | |||||
Nyugger | Adatlap | 361422 | 2010. január 18. 14:30 | ||
Kamovos, Érdekes dolog minden mondat végére felkiáltójelet tenni. Érvelésként ? Nos, ez nem gyözött meg engem, továbbra is érthetetlen számomra ez a fekély. Történelmünk megvitatásáról: bármikor, bárkivel, de csak a tényekről a fantasy rész nem érdekel, és a csak a megfelelő fórumon. | |||||
kamovos | Adatlap | 361421 | 2010. január 18. 10:07 | ||
Ja! Bocsi a vége le maradt! Nem sértődünk! Érvelünk! Üdv: kamovos | |||||
kamovos | Adatlap | 361420 | 2010. január 18. 10:06 | ||
Szia Nyugger! Amit irtál nekem! Azt gondold át még egyszer! Amit én írtam azt pedig értelmezd! Ha ismered a történelmünket, akkor tudhatnád miért vagyunk számukra fekélyes seb! Fogalmazhattam volna másként is, az igaz, de a téynek makacs dolgok! Szóval gondolkodjál! Érdeklődve várom válaszod! Én majd délután jövök! Üdv: kamovos | |||||
Nyugger | Adatlap | 361419 | 2010. január 18. 08:36 | ||
Peti, Max. 2-s kötelékben... /3 db-1 db!/ Kamovos: 'Ui:Ez az ország sajnos 1 nagy fekélyes sebe európának, minden téren!' Azért ezt itt így ne ! Kicsit több nemzettudatot elvárnánk. Persze lehet, hogy a lassan kötelező negatív látást én nem értem meg,de viszont valamelyest jól ismerem a történelmünket. Nincs okom szégyenkezni. Más: mi volt a beceneve a katonai Ka-26-nak a Néphadseregi érában ? Üdv. Nyugger | |||||
Kamovos | Adatlap | 361418 | 2010. január 17. 22:11 | ||
Szia Mig23papa! + oldást nem tudok! Elképzelésem a magyar légierőről? Sajnos 1 hadsereg nem csak a légierőből áll! Itt 1 egész hasereget kéne felfegyverezni, és a teljes politikus gárda váltására lenne szükség! Eleve nem engedném, hogy a hadsereg dolgaiba bárki bele szoljon, a katonai vezetésen kívül! Üdv: kamovos Ui:Ez az ország sajnos 1 nagy fekélyes sebe európának, minden téren! | |||||
mig23papa | Adatlap | 361417 | 2010. január 17. 21:46 | ||
Kamovos Ovodának felajánlani nélküled is tudom. Nem adhatod tovább senkinek sem. Amúgy várnám már tőled is a megoldást a helikopter ügyben. | |||||
balaton | Adatlap | 361416 | 2010. január 17. 21:45 | ||
Ne aprózzuk el! 150db Viper Mk.II és egy Galactica osztályú csillagközi romboló :D | |||||
PETI | Adatlap | 361415 | 2010. január 17. 21:41 | ||
És az égen Robinsonok szelnék a levegőt, hármas kötelékben! | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361414 | 2010. január 17. 21:37 | ||
De természetesen licensz alapján gyártaná a DR. rt őket, a további 150 Su-34-essel együtt az új hangárban, ahol 3000 embert foglalkoztatnak... | |||||
sanyi | Adatlap | 361413 | 2010. január 17. 21:29 | ||
Ott a pont:) Én még vennék 48 B-2-est is, mi van ha Dunán indul az árhullám... | |||||
p-51 | Adatlap | 361412 | 2010. január 17. 21:07 | ||
szerintem az ec-135 lett volna jó. meg az rc-135, meg a kc-135. meg 100 db f-22-es tiszaiárvízelleni automatikával, ami homokzsákokat dob le Tószeg mellett, ha a szenzorai hóolvadást észlelnek a Kárpátokban. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361411 | 2010. január 17. 20:59 | ||
Én nem lepődnék meg azon, ha esetleg ennyiért bérelnénk. Simán bemesélnék a népnek, hogy ez egy komoly harci helikopter, amelyet a Commanche- alapján fejlesztettek ki, csak ez jobb. Így az ára darabonként 6 milliárd lenne, de mi ügyesen béreljük 30 évig, majd maradékáron 1 milliárdért megvesszük őket. | |||||
PETI | Adatlap | 361410 | 2010. január 17. 20:56 | ||
Vajon a Robinsonból kerül majd Kecelre, miután harci helikopter és szállító pilóták generációi sajátítják el rajtuk a repülés minden fortélyát? Milyen büszkén fogom mutatni a gyerekeimnek, hogy íme: ez a típus szolgálta a haza forgószárnyas fiainak első szárnyalásait az új időkben! A megfáradt és kedves technika pedig békésen megpihen a katonai helikopterek nagy és egyre befogadóbb családjában... | |||||
Solo | Adatlap | 361409 | 2010. január 17. 20:51 | ||
Szerintem ennyi pénzért nem bérelni fogjuk őket. Azt nem tudom, hogy milyen festésük lesz vagy hogy lesznek regisztrálva. Szerintem lesz rajtuk ék felségjel. | |||||
Solo | Adatlap | 361407 | 2010. január 17. 20:50 | ||
Még nem lehet tudni semmit. Olvastam egy dokumentumot, hogy milyen kritériumoknak kell majd megfelelni az új tipusnak, de szerintem nem végleges. Sok mindent le fognak húzni a listáról ha megtudják mennyibe kerülnek. :) A tipusok, amiket felsoroltam a piacon ma kapható közepes szállító helik. A legolcsóbb a Mi-171 lenne, de a politikusaink nem biztos, hogy kelet felé fognak kacsingatni. Kivéve ha a Mig-29-eseket el tudjuk csereberélni valahogy. Az EH-101/NH-90 nagyon drága. A Cougar nem rossz választás lenne. Fegyverzetben mind messze elmarad a Mi-171-től. Egy másik lehetséges szempont, hogy legyen képes csapásmérésre is, kiváltandó a Mi-24-t. Erre még a Mi-171 sem igazán képes. Egy tipussal szerintem lehetetlen megoldani a dolgot. Szerintem a legjobb megoldás az lenne ha UH-1Y-t és AH-1Z-t vennénk. Mindkettőből van új gyártású. A két gép kb 80%-ban azonos alkatrészekből épült, ez az üzemeltetés szempontjából kedvező. Lenne egy felfegyverezhető szállító és egy pöpec harci gépünk is. Az egyetlen probléma, hogy az UH-1-be nem fér elég utas. Nagyjaink mindenképpen egy kb. 30 fős befogadóképességű heliben gondolkodnak. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 361408 | 2010. január 17. 20:50 | ||
Szerintem maga a légierő is lassan átalakul valamilyen szolgáltató Kft-vé :) Adás-vétel-csere, bérlés, hívják bizalommal ügyfélszolgálatunkat, katonáink készségesen állnak rendelkezésükre:) | |||||
romeo | Adatlap | 361406 | 2010. január 17. 20:33 | ||
Üdv Solo! Szerinted a Robinsonra felkerül hadijel, vagy majd egy Kft.-től vásárolnak repülési időt? | |||||
PETI | Adatlap | 361405 | 2010. január 17. 20:27 | ||
Hogyne repülne? Kit érdekel a sereg? Ilyen szinten már a budaörsi reptér is az ország egyik vegyes szállító reptere lehetne... A polgáriakra gondoltam, azokra a gépekre, amiket egyébként részben Börgöndről kaptak az RSZ pilóták, később meg magánkézben repültek-repülnek tovább. És azért a legjobb példa a Kamov, mert ebből látszik, hogy ha akarat lenne, akkor az ilyen régi madarak is repülhetnének. A 3 R-44 egyébként azért lesz jó, mert nyilván kettő üzemképtelen lesz, de meg lehet mutatni a népnek, hogy van, egy meg repülhet egy óvatosat a repülőnapon. De komolyan, mért nem mindjárt 4-et veszünk? :) | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 361404 | 2010. január 17. 20:16 | ||
Tevedsz mert a Ka-26 a seregben mar regen nincs jol. Azt, hogy mivel mit lehetett volna teljesen mindegy, nem lett. Hogy mi a megoldas az is teljesen lenyegtelen mivel mar eldolt, hogy ez lesz. Pilotakepzesre es utasrepultetesre kivaloan alkalmas masra viszont nem jo az biztos es nem is hasznaljak kulonosebben masra a polgari repulesben sem. Hogy aztan ez miert jo a honvedsegnek? Hmm...talan az ilyen megoldasok miatt is hivjak a Magyar Legierot az orszag legnagyobb es legdragabb repuloklubjanak. | |||||
Pietrino | Adatlap | 361403 | 2010. január 17. 20:03 | ||
"A közepes szállító helikopter tender nyertesének szerintem mindenki örülni fog. Bármi legyen is az. :) Mi-171/Cougar/EH-101/NH-90 Egyik jobb, mint a másik. :) " Erről lehet valami bővebbet tudni valahol, valakitől? Köszönöm! :) | |||||
PETI | Adatlap | 361402 | 2010. január 17. 19:53 | ||
Ember, a Ka-26 köszöni szépen, kiválóan van! Túléli a MiG-29-est is, meg a Minyót, Mi-24-est is Magyarországon. Az elszart Mi-2-eseinken pedig mennyi pilcsit lehetett volna képezni? Ez megint kapkodás, ami azért van, mert a közepes szállítók kirepülték az össz idejüket (majdnem) és a semmirevaló vezetőink most kapkodnak, mert már baj van! L-39-est is említed: a sztori hasonló, csak azzal a különbséggel, hogy ott tényleg kirepülték a gépek egy részét. De lett volna lehetőség cserére is, és Alcára is. Csak éppen senkit nem érdekelt soha… Most meg már pénz sincsen rá. Szerinted ez a vizibicikli lesz a megoldás? | |||||
Solo | Adatlap | 361401 | 2010. január 17. 19:34 | ||
Látom pár embernél kiverte a biztosítékot a Robinson. :) Én is jobban örültem volna egy EC-135-nek, de figyelembe kell venni, hogy az R44 sokkal olcsóbban üzemeltethető. A Repülés Felkészítési Osztály kezdeményezte a beszerzést alapképzés céljából és a parancsnokságon szolgáló pilóták szinten tartására. Az, hogy ilyen sokba kerültek az a magyar közbeszerzési "szabályoknak" köszönhető. Minden kb. háromszor annyiba kerül, mintha a boltban vennéd meg. Mi annó Jak-52 -> Mi-2 -> Mi-8/17 utat jártuk be. Jakon elég sokan kiestek alapvető reptechnikai okok miatt. Mi-2-n már nem volt nagy szórás, de mindenképpen hasznos volt a Mi-8 előtt. Most már csak Jak van. Ha valaki visszajön Kanadából, mert nagy sebességűre nem tartották alkalmasnak, akkor vagy elmegy An-26-ra vagy Mi-8/17-re. Mindenképpen jobb ha nem egyből a 11 tonnás Minyóban ismerkedik meg a helikoptervezetés érdekességeivel. Olcsóbb is. A legfontosabb tényező viszont az, hogy nem vesz el repidőt a már kiképzett állománytól. Gyakorolhatják azt, amin esetleg majd az életük múlik a hadműveleti területen. Mindenképpen kellett valami kisebb tipus. Nekünk R-44-re telik. :) A közepes szállító helikopter tender nyertesének szerintem mindenki örülni fog. Bármi legyen is az. :) Mi-171/Cougar/EH-101/NH-90 Egyik jobb, mint a másik. :) | |||||
romeo | Adatlap | 361400 | 2010. január 17. 18:57 | ||
Szolnokon már működik Robinson szimulátor. | |||||
romeo | Adatlap | 361399 | 2010. január 17. 18:41 | ||
Itt egy alapos összefoglaló a Robinson 44-ről, MH Összhaderőnbemi Parancsnokság Repülő Felkészítési Osztály. Tehát már meg is jelent. link: images.google.sk/imgres | |||||
SIG | Adatlap | 361398 | 2010. január 17. 13:17 | ||
Én egyetlen dolgot nem értek. A lengyelekkel miért nem lehet szorosabbra fűzni a szálakat, mindenféle haditechnika terén, hiszen - elvileg - ők még bírnak is minket. Náluk még van ipar, mi meg talán egy kicsit fejlesztgethetnénk. Tudom ez leírva nagyon egyszerű, de most azt látom, hogy az a kevés ami van, az is elfolyik. Az alap cikkben említett urak, már a 90-es években is csillliárdosok voltak. Akkor, amikor mi ezt a szót még nem is hallottuk. Tudom nagyon fontos, hogy az életszínvonaluk ne szenvedjen csorbát... | |||||
romeo | Adatlap | 361397 | 2010. január 17. 13:07 | ||
RonnieFrown | Adatlap | 361396 | 2010. január 17. 12:36 | ||
Ember! A VSZ idoknek 20 eve vege! A Ka-26, Mi-2, L-29, L-39 mind a szemetben van. A Mi-8 es a Mi-24 nagy resze a szemetben van! 2010-et irunk nem 1975-ot! Motorozas elott pedig bizony meg kell tanulni biciklizni. A vadaszok 1970-ben Z-226-rol mentek a Delfinre. Elotte nagy reszuk vitorlazott az MHSZ-ben. A Mi-2-re 1994-ben a Jak-52 utan ultek at. Harci technika ide vagy oda, a repuloeszkozoket emberek tervezik embereknek, es a vilagon sehol sem idiotakat ultetnek repulogepekbe. | |||||
p-51 | Adatlap | 361395 | 2010. január 17. 12:02 | ||
Kamovos! Nagy vonalakban egyetértek veled, de a kiképzés nem csak arról szól, hogy olyan terhelések érik a tanulót, mint egy bevetésen, hanem arról, hogy megtanul egy járművet kezelni, a műszereit begyakorlottan használni. Ezért van a világ boldogabb helyein kétlépcsős kiképzés, két különböző géppel. Első lépcső kis teljesítmény, ahol repülni tanul az ember, második, ahol már terhelés is éri. Az, hogy mostanában a pc-9 meg a t-6 marketingje azt mondja, hogy ezt lehet egy géppel, egy másik szemlélet. Ezek a kisgépek akkor értelmes döntés részei, ha még egy lépcső következik a harci típus előtt. Ha nem, (és sajnos én is így látom) akkor pénzkidobás volt. Üdv! | |||||
Kamovos | Adatlap | 361394 | 2010. január 17. 11:52 | ||
Szia RonnieFrown! A kiképzés lefolytatásával még 1-et is értenék veled! De! Azt azért ne feledjük! A Ka-26-os helikopter vezetők a Ka-26 kétkormányossal tanultak repülni! A Mi-2 es helikopter vezetők a 2 kormányos MI-2-en tanultak vezetni! Mi-8, Mi-9, Mi-17, Mi-17PP, Mi-24, heliopter vezezők alap típusa, a Mi-8 volt! Ezek az emberek tökéletesen elsajátították a technika vezetését! Az L-29-esen a vadászok tanultak! Most 1 ilyen pöcsköszörü, hol tudja azokat az emelkedéseket, sűlyedéseket, manővereket produkálni, ami majd akkor éri, ha megkapja a harci technikát! Nekem nehogy valaki azt mondja, hogy majd a biciklíről megtanolják hogyan kell versenymotorozni! Mert az ilyen hülye demagóg dolgoktól előnti a szar az agyam! Ez egy agyrém! Ennek csak egyetlen célja lehet! Az pedig az, hogy a jól sikerült Gripen biznisz már amúgyis fogja rendesen a honvédelmi költségvetést, és most ezekre a szutykora, még több lóvét kidobnak, hogy később véletlen sem lehessen venni valamit mert akkor már nem lessz miből! Nézetek már szét a piacon mennyiért lehet helikoptereket vásárolni? Mert ezek azért elég húzós árban vannak! Még akkor is ha adnak hozzá 2-3 villáskulcsot 3 1 csavarhúzot! Üdv: kamovos Ui: mos jól telelett a zacsim! | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 361393 | 2010. január 17. 11:29 | ||
Nem kell kiborulni, civil pilotak szinte mindenutt a vilagon ezen kapjak az alapkepzest es mar valami tapasztalat utan ulnek at az egy es kethajtomuves gazturbinas tipusokra. Arrol nem is beszelve, hogy a Jak-52 is ugyanilyen "jatekrepulo" mondjuk egy Tucano, vagy egy PC-21-hez kepest. Arra sem art gondolni, hogy zero repult oraval biro fakezu novendekeket mibe ultetsz bele. Meg lehet tanulni nullarol a Mi-24-ben is helikoptert vezetni, de valoszinuleg ket-haromszor tobb repidobol ami nem csupan ket-haromszor lesz dragabb. Persze egy legiero megengedheti maganak, hogy egybol komolyabb gazturbinas tipusokon adjak az alapkepzest, aminek tobbek kozott az is az oka, hogy a leendo helikoptervezeto marad a legieron belul es kesobb, hasonlo kategoriaju katonai celokra fejlesztett tipusokon fog repulni igy megeri a dragabb alapkepzes. Ez a Magyar Legiero ez ilyen. A Jak-52 az sportrepulogep es manapsag mar az L-39 is annak szamit a vilagban. Alba mar nincs ugyhogy most lesz R-44. Meg mindig jobb mint a semmi. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361392 | 2010. január 17. 11:19 | ||
Szia mig23papa Természetesen El fogadnám És rögtön fel is ajánlanám valamelyik óvodának a játszóterére! Üdv: kamovos | |||||
p-51 | Adatlap | 361391 | 2010. január 17. 10:43 | ||
Hát szerintem is eltolták, 240 millióért lehetne inkább venni 3-4 Ferrarit, vagy Aston Martint. | |||||
mig23papa | Adatlap | 361390 | 2010. január 17. 09:57 | ||
Kamovos Ha kapnál tőlem egyet ajándékba, azért elfogadnád? | |||||
Hawk | Adatlap | 361389 | 2010. január 17. 01:41 | ||
A Robinsonokhoz a távirányítót adják, vagy külön meg kell venni hozzá? Mert egyik képen, sem cikkben nem látom :D Most gondoljuk bele, milyen aranyos lesz, magyar színekben oldalán az ékkell:DxD Meg majd mikor a Mi-17/24 rotorszele feldönti a Robinsonkát :D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Ez nem volt egy mai madár már akkor sem. en.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_S-52 Ez készült nálunk: www.airepuroaviacion.com/eng_description_pure_aviation_hummingbird_helicopter.htm
Ugyanaz a típusszám, csak a fülke módosult...