<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kalóz | Adatlap | 361561 | 2010. január 23. 17:55 | ||
mig-29 | Adatlap | 361560 | 2010. január 23. 17:51 | ||
romeo | Adatlap | 361559 | 2010. január 23. 17:42 | ||
A vaterán találtam, azt hittem magyar katonai, ezek szerint nem. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361558 | 2010. január 23. 17:13 | ||
Kamovos | Adatlap | 361557 | 2010. január 23. 17:09 | ||
Szia Nyugger! A Dudor is, és az ablak is eltérés! Valószínű, hogy az lengyel gyártású Mil-1 (WSK Swidnik SM-1) és nem Mi-1M! Üdv: kamovos | |||||
Nyugger | Adatlap | 361556 | 2010. január 23. 16:40 | ||
Gyáriszámra sem, oldalszámra sem stimmel. Az egyenruhás figura szerintem egy lengyel katona. A végső érvem a mi Mi-1-s helikoptereinken nem volt a kabin előtt az a 'dudor', valamint a bal alsó ablak kialakítása is eltér az MN-ben használt Mi-1-től. A háttérnek van egy kis Népstadionos hangulata, de szerintem nem magyar a gép. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361555 | 2010. január 23. 16:33 | ||
Szia Makettes! Lehetni lehetett! De ezen fehér számok vannak! A mieinken pedig pirosak voltak, fehér szegéjjel! Ezen kívül a festése is érdekes! A farok tartón végig futó csík szerintem Szovjet jellemző. Ezzel nem azt állítom, hogy csak egy színű zöld Mi-1 volt nálunk, mert nekem is van sötét zöld, és keki színűről is képem! Terepszínű nem volt! Üdv: kamovos | |||||
makettes | Adatlap | 361554 | 2010. január 23. 16:12 | ||
Szerintem nem volt 11-es oldalszámú Mi-1 helikopterünk.. Szerintetek? | |||||
SIG | Adatlap | 361553 | 2010. január 23. 16:01 | ||
Szia Romeo ! Ez a Te fotód vagy a vateráról szedted le ? | |||||
Solo | Adatlap | 361552 | 2010. január 23. 15:53 | ||
Jimmyvel még nem kevertek össze. :) Pali bá stimmel. :) | |||||
romeo | Adatlap | 361551 | 2010. január 23. 13:52 | ||
romeo | Adatlap | 361550 | 2010. január 23. 13:51 | ||
Nyugger | Adatlap | 361549 | 2010. január 23. 12:35 | ||
Nem megbántva a riport alanyát, a magyar nyugdijas, az örökös L-39-s pilóta kiválóan alkalmas ott, e feladat ellátására. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 361548 | 2010. január 23. 12:04 | ||
Sziasztok! Szerdán érdekes téma volt a Bumerángban. Nemtudom hallotta-e valaki? Ezt a fórumot találtam talán még legjobban megfelelőnek, így ide írom. www.bumerang.hu/ Itt vissza lehet hallgatni. Jobb oldali oszlop 09:52 A nap legjobb dobásai alatt. 7 megás mp3 fájl, szóval nemvészes. | |||||
Daala | Adatlap | 361547 | 2010. január 23. 11:49 | ||
Lehet hogy a Kocsis Jimmy, de nem vagyok biztos benne... | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361546 | 2010. január 23. 10:49 | ||
A bal 1-ben ülő úr roppant ismerős... ;-) | |||||
Daala | Adatlap | 361545 | 2010. január 23. 09:37 | ||
Solo! A jobb ülésben biztos hogy a Zubik Pali bácsi ül oktatóként, a balost sajnos nem ismerem fel... | |||||
Kamovos | Adatlap | 361543 | 2010. január 22. 20:53 | ||
Szia Peti! Hát nem is tudom miért, de valahogy nekem is a szívemhez nőttek! Ha esetleg építésbe fogsz kérdezzél nyugodtan. Üdv: kamovos | |||||
PETI | Adatlap | 361542 | 2010. január 22. 20:30 | ||
A Kamovot és a Mi-2-t is nagyon kedvelem! Sajnos katonai alkalmazásuk idején még az oviban tevékenykedtem... Meg az áltsuliban, ahol sajnos nem ezekről a gépekről tanultunk az órákon. :( | |||||
Kamovos | Adatlap | 361541 | 2010. január 22. 20:07 | ||
Szia Peti. Nekem simán működik a video. A börgöndi alakulat, Vezetésbiztosító, és futár helikopter ezred volt. 1982-ben vonták ki a Mi-1-es futár helikoptereket. Ezek pótlására érkeztek, a MI-2-es helikopterek. A Ka-26-os helikoptereket is ki akarták vonni. 1 év időtartamra le is voltak konzerválva, és át voltak adva a javító osztálynak. A Ka-26 század állomány, a mentőszolgálat tagjaival együtt Börgöndön kapták az átképzést! 1 év után, újra elő lettek véve és ki lettek konzerválva a Ka-26-os helikopterek. A Ka-26-os és a MI-2 helikopterek vegyesen üzemeltek századon belül! Kiképzési repüléseken is többször előfordul, hogy vegyes üzemeltetés volt! Előfordult, hogy két század repültetett egyszerre, és az is, hogy egy mechanikus mindkét típus repültette! Üdv: kamovos | |||||
Zépisti | Adatlap | 361540 | 2010. január 22. 20:07 | ||
Igen a Dongó stimmel.A PUMA érdekelne...A matrica helye ami igazán kérdés. | |||||
PETI | Adatlap | 361539 | 2010. január 22. 19:59 | ||
Szia! Én Dongóról tudok, MiG-21MF-eken volt felfestve, de át lettek fújva, mert megtiltották. Pumáról nem tudok. A Dongó felfestéséről van hiteles forrás, ha érdekel. Üdv | |||||
Zépisti | Adatlap | 361538 | 2010. január 22. 19:54 | ||
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni!Olyan fotót keresek amelyen látható ,hogy hova ragasztották fel a kecskeméti migekre(MiG-21)anno a PUMA századjelvényt.Arról van információ,hogy az újonnan alakult PUMA századnak hivatalosan nem engedték a századjelvény felfestését a huszonegyesekre de néhány gépre felkerült a matrica változat.A lajstromszám mellé a kabin alá valahova.Jó lenne tudni a pontos helyét és a kérdéses gép(ek) lajstrom számát is. Köszi a segítséget! Zépisti PUMA Makettklub Kecskemét | |||||
PETI | Adatlap | 361537 | 2010. január 22. 19:45 | ||
Valaki elárulná, hogy mért lesz mindenből kettő? | |||||
PETI | Adatlap | 361536 | 2010. január 22. 19:45 | ||
PETI | Adatlap | 361535 | 2010. január 22. 19:44 | ||
Solo | Adatlap | 361534 | 2010. január 22. 19:39 | ||
PETI | Adatlap | 361533 | 2010. január 22. 19:31 | ||
Még egy kérdés: az URN és az URP-G alváltozatokat nem ajánlották fel a lengyelek nekünk? Mért nem rendszeresítettük őket? A lengyeleknél még most is hadrendben vannak! | |||||
PETI | Adatlap | 361532 | 2010. január 22. 19:27 | ||
Daala! Milyen fotóid vannak magyar Mi-2-eskről? Sajnos keveseknek adatott meg, hogy ott legyenek a gépek közelében... :( | |||||
PETI | Adatlap | 361531 | 2010. január 22. 19:25 | ||
Sajnos akadozik ez a videó, nem lehet lejátszani. Nálad megy rendesen? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361530 | 2010. január 22. 19:08 | ||
Szia Peti Csirke comb a levegőben! www.vesz.u0.hu/fahegy.php Itt megfigyelheted az orron azt ani a 2 képen látható! | |||||
Daala | Adatlap | 361529 | 2010. január 22. 19:00 | ||
A teherzár leengedése sűrített levegővel történt, ellentétben a Mi-8-as fermájával, ami ugye lenyíló csuklós szerkezet. Bambiztunk is Mi-2-vel, a legkisebb Bambi buckettel nyomtuk és zászlót is függesztettünk. Kecsón szét is szakadt az amerikai zászló... | |||||
Kamovos | Adatlap | 361528 | 2010. január 22. 18:53 | ||
Kamovos | Adatlap | 361526 | 2010. január 22. 18:45 | ||
Hát... Ha Tényleg pontosan akarunk fogalmazni. :) Akkor a RE/1067 118 ábrája 10 alkatrészének a megnevezése. Függesztőzár. :D Üdv: kamovos | |||||
Solo | Adatlap | 361525 | 2010. január 22. 18:24 | ||
A teherzár a pontos megnevezése. A "bombazár" kicsit félreérthető. :) | |||||
PETI | Adatlap | 361524 | 2010. január 22. 15:56 | ||
Na, én is most értem vissza, látom pakoltál fel cuccokat. Ez a harciasabb Mi-2-eseken lehet valami célmegjelölő. De nem tudom pontosan. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361523 | 2010. január 22. 14:57 | ||
Kamovos | Adatlap | 361522 | 2010. január 22. 14:56 | ||
Kamovos | Adatlap | 361521 | 2010. január 22. 14:38 | ||
Szia Peti Lényege a külső függesztmények szállítása! Esetenként, tehén is lehet! Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 361520 | 2010. január 22. 14:35 | ||
Szia Peti! Most eszem 1-et és teszek fel képet! Üdv: kamovos | |||||
PETI | Adatlap | 361519 | 2010. január 22. 14:12 | ||
Has alatti bombazár? Ezt egy kicsit részleteznéd? Nem is hallottam még róla. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361518 | 2010. január 22. 14:05 | ||
Sziasztok! 1 típusunk volt! 1982 decemberében jöttek az első gépek, a kint kiképzet Magyar helikopter vezetőkkel, Lengyelországból. Swindnikben készültek, és onnénd voltak a polgári szerviz munkások is pár évig. Nem egyszere jöttek, és nem volt azonos színűk sem! Nem fegyveres változatok! Csak a has alatti bombazárat vettük meg! A bal hátsó ajtó feletti csörlőt pedi nem mindegyikhez vették meg! Legalábbis nem volt feltéve, aztán, hogy a MÜALO mit rejtegetett nem tudom! Üdv: kamovos | |||||
PETI | Adatlap | 361517 | 2010. január 22. 13:54 | ||
borisz, küldenél egy mélcímet? | |||||
PETI | Adatlap | 361516 | 2010. január 22. 13:51 | ||
Lehet, hogy Pesten van az a gép. | |||||
PETI | Adatlap | 361515 | 2010. január 22. 13:50 | ||
Lehet, hogy Pesten van az a gép. | |||||
PETI | Adatlap | 361514 | 2010. január 22. 13:50 | ||
Lehet, hogy Pesten van az a gép. | |||||
borisz | Adatlap | 361513 | 2010. január 22. 13:44 | ||
Összetett keresés/ gyártók/miail mil | |||||
borisz | Adatlap | 361512 | 2010. január 22. 13:44 | ||
Most veszem észre, mert WSK-Swindnik ként van... Érdekes a 10031nek Debrecent ír, mióta lehet ott? Nincs egy éve, hogy a kilencedik kerületben láttam. | |||||
PETI | Adatlap | 361511 | 2010. január 22. 13:42 | ||
Milyen listán? | |||||
borisz | Adatlap | 361510 | 2010. január 22. 13:41 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kalóz