| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
| 81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
| 101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
| 121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
| 141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
| Uhu | Adatlap | 361593 | 2010. január 31. 14:41 | ![]() | |
| Horvath_Balazs | Adatlap | 361592 | 2010. január 31. 09:50 | ![]() | |
|
Amit írtál, az szinte biztosan igaz: "én úgy tudom, hogy az Aradok alul-felül világos szürkék voltak". A makett viszont egy csehszlovák gyártású Avia C-2B-t ábrázol, ami a fotók alapján fémszínű volt. | |||||
| migi | Adatlap | 361591 | 2010. január 31. 09:46 | ![]() | |
|
Sziasztok Balázs köszönöm a dicséretet . UHU : A forrásom több is volt egyik a KP cég 1/72 Magyar gép festési utasitása , a másik származását nem ismerem ,azon ez a gép van többnézeti rajzon ,alu festéssel .Horváth Balázzsal beszélgettünk erről a témáról és úgy gondoljuk hogy az itthon fel újjitott gépek lehettek a szürkék ,amit a Csehektől kaptunk azok jöttek fémszinben . | |||||
| Podva | Adatlap | 361590 | 2010. január 31. 09:19 | ![]() | |
|
Hai A Repülési Lexikon rajzait erős fenntartással kell kezelni A legújabb források szerint a cseh importból származó Aradók Alu színűek voltak. Üdv Podva | |||||
| Horvath_Balazs | Adatlap | 361589 | 2010. január 31. 05:53 | ![]() | |
|
Nagyon szép lett, gratulálok! | |||||
| romeo | Adatlap | 361588 | 2010. január 30. 22:03 | ![]() | |
| Uhu | Adatlap | 361587 | 2010. január 30. 21:26 | ![]() | |
|
Szia migi! Nagyon tetszik az Arado-96B-d, de megtudnád mondani, hogy milyen forrásból dolgoztál. Ez azért kérdem, mert én úgy tudom, hogy az Aradok alul-felül világos szürkék voltak. Pl. Repülési Lexikon Jubileum Kiadó - Gibás színes képei alapján. Egyelőre több infon nincs az Ar-96B-k festéséről, ezért kérdezném, hogy milyen dokumentumot, korabeli fénykép forrást használtál fel az építés során. Üdv Uhu | |||||
| mig-29 | Adatlap | 361586 | 2010. január 28. 17:07 | ![]() | |
| turpiurfi79 | Adatlap | 361584 | 2010. január 28. 14:45 | ![]() | |
|
Szia Laci! Ez gyors volt,pár napja még távolibbnak tünt a vége. Szép lett,nekem tettszik. | |||||
| migi | Adatlap | 361583 | 2010. január 28. 14:19 | ![]() | |
|
Igen igazad van ,mindenkitől elnézést , csak 100 évet tévedtem ,nem egy nagy ügy . Akkor helyesen : 1948-49 állapotú gép. | |||||
| Freddy | Adatlap | 361582 | 2010. január 28. 14:08 | ![]() | |
|
a festés az 1848-49 álapotú gépet szeretné bemutatni . Ez vitte Kossuth apánkat Pestre? Szép, látványos gép lett egyébként:) | |||||
| migi | Adatlap | 361581 | 2010. január 28. 14:05 | ![]() | |
| Horvath_Balazs | Adatlap | 361579 | 2010. január 27. 19:42 | ![]() | |
|
Szerintem a Small Air Forces Observer c. kiadvány 77. számából származik. home.mit.bme.hu/~tade/pages/hungavia.htm | |||||
| migi | Adatlap | 361578 | 2010. január 27. 19:38 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 361577 | 2010. január 24. 15:46 | ![]() | |
|
Szia Juge75 Igen ezt én is láttam! Ezért kerestem a Lengyel SM-1 et! Pont az SM-1-ek voltak fegyverezve és azokról meg nem találtam semmit! Peddig építek párat a Magyaron kívül az tutko. Üdv: kamovos | |||||
| romeo | Adatlap | 361576 | 2010. január 24. 15:37 | ![]() | |
|
Igen, ez valóban lengyel! | |||||
| juge75 | Adatlap | 361575 | 2010. január 24. 15:35 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 361574 | 2010. január 24. 13:47 | ![]() | |
|
A nyitott ajtó ablakán át jól kivehető Lengyel felségjel..! | |||||
| Kalóz | Adatlap | 361573 | 2010. január 24. 13:03 | ![]() | |
| mig-29 | Adatlap | 361572 | 2010. január 24. 10:32 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 361571 | 2010. január 23. 19:44 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 361570 | 2010. január 23. 19:41 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 361569 | 2010. január 23. 19:39 | ![]() | |
|
Szia Nyugger! A Mi-1M-ek 1983-tól vándoroltak el börgöndről. Mert 1982-ben ha szorványossan is de repültek. Volt század repülés is! Üdv: kamovos | |||||
| Nyugger | Adatlap | 361568 | 2010. január 23. 19:25 | ![]() | |
|
A 80-as évek végefele készülhetett a budaörsi repülőtéren az RSZ hangár utáni nyűgöző területtől nyugatra, a mai bevásárlóközpontok irányába. Ez a gép is a megszüntetett Farkasvölgyi MéM RSZ oktató központban volt... | |||||
| p-51 | Adatlap | 361567 | 2010. január 23. 19:07 | ![]() | |
|
Sziasztok! Én úgy tudom, hogy az invázió 68-ban volt, nem 69-ben. Mármint a két piros csíkos csehszlovákiai. Üdv: p-51 | |||||
| PETI | Adatlap | 361566 | 2010. január 23. 19:05 | ![]() | |
|
Ott a pont! :) Köszi a felajánlást, majd kereslek ezügyben. | |||||
| PETI | Adatlap | 361565 | 2010. január 23. 19:04 | ![]() | |
|
Ez ütős volt! A 37-es oldalszámú Mi-1-esről a kép hol és mikor készülhetett? | |||||
| Kamovos | Adatlap | 361564 | 2010. január 23. 18:59 | ![]() | |
|
Szia Romeo! Nem baj! Tudod! Ami repül, az csak szép lehet! :) Kivéve az R-44-et! :D Üdv: kamovos | |||||
| Miggyuri | Adatlap | 361563 | 2010. január 23. 18:55 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 361562 | 2010. január 23. 18:52 | ![]() | |
| Kalóz | Adatlap | 361561 | 2010. január 23. 17:55 | ![]() | |
|
A faroktartón a két csík mintha az 1969-es inváziós erőket jelezné, nem? A repgépék legalább is hasonlót viseltek: Kalóz | |||||
| mig-29 | Adatlap | 361560 | 2010. január 23. 17:51 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 361559 | 2010. január 23. 17:42 | ![]() | |
|
A vaterán találtam, azt hittem magyar katonai, ezek szerint nem. | |||||
| Kamovos | Adatlap | 361558 | 2010. január 23. 17:13 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 361557 | 2010. január 23. 17:09 | ![]() | |
|
Szia Nyugger! A Dudor is, és az ablak is eltérés! Valószínű, hogy az lengyel gyártású Mil-1 (WSK Swidnik SM-1) és nem Mi-1M! Üdv: kamovos | |||||
| Nyugger | Adatlap | 361556 | 2010. január 23. 16:40 | ![]() | |
|
Gyáriszámra sem, oldalszámra sem stimmel. Az egyenruhás figura szerintem egy lengyel katona. A végső érvem a mi Mi-1-s helikoptereinken nem volt a kabin előtt az a 'dudor', valamint a bal alsó ablak kialakítása is eltér az MN-ben használt Mi-1-től. A háttérnek van egy kis Népstadionos hangulata, de szerintem nem magyar a gép. | |||||
| Kamovos | Adatlap | 361555 | 2010. január 23. 16:33 | ![]() | |
|
Szia Makettes! Lehetni lehetett! De ezen fehér számok vannak! A mieinken pedig pirosak voltak, fehér szegéjjel! Ezen kívül a festése is érdekes! A farok tartón végig futó csík szerintem Szovjet jellemző. Ezzel nem azt állítom, hogy csak egy színű zöld Mi-1 volt nálunk, mert nekem is van sötét zöld, és keki színűről is képem! Terepszínű nem volt! Üdv: kamovos | |||||
| makettes | Adatlap | 361554 | 2010. január 23. 16:12 | ![]() | |
|
Szerintem nem volt 11-es oldalszámú Mi-1 helikopterünk.. Szerintetek? | |||||
| SIG | Adatlap | 361553 | 2010. január 23. 16:01 | ![]() | |
|
Szia Romeo ! Ez a Te fotód vagy a vateráról szedted le ? | |||||
| Solo | Adatlap | 361552 | 2010. január 23. 15:53 | ![]() | |
|
Jimmyvel még nem kevertek össze. :) Pali bá stimmel. :) | |||||
| romeo | Adatlap | 361551 | 2010. január 23. 13:52 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 361550 | 2010. január 23. 13:51 | ![]() | |
| Nyugger | Adatlap | 361549 | 2010. január 23. 12:35 | ![]() | |
|
Nem megbántva a riport alanyát, a magyar nyugdijas, az örökös L-39-s pilóta kiválóan alkalmas ott, e feladat ellátására. | |||||
| zoli1989 | Adatlap | 361548 | 2010. január 23. 12:04 | ![]() | |
|
Sziasztok! Szerdán érdekes téma volt a Bumerángban. Nemtudom hallotta-e valaki? Ezt a fórumot találtam talán még legjobban megfelelőnek, így ide írom. www.bumerang.hu/ Itt vissza lehet hallgatni. Jobb oldali oszlop 09:52 A nap legjobb dobásai alatt. 7 megás mp3 fájl, szóval nemvészes. | |||||
| Daala | Adatlap | 361547 | 2010. január 23. 11:49 | ![]() | |
|
Lehet hogy a Kocsis Jimmy, de nem vagyok biztos benne... | |||||
| Horvath_Balazs | Adatlap | 361546 | 2010. január 23. 10:49 | ![]() | |
|
A bal 1-ben ülő úr roppant ismerős... ;-) | |||||
| Daala | Adatlap | 361545 | 2010. január 23. 09:37 | ![]() | |
|
Solo! A jobb ülésben biztos hogy a Zubik Pali bácsi ül oktatóként, a balost sajnos nem ismerem fel... | |||||
| Kamovos | Adatlap | 361543 | 2010. január 22. 20:53 | ![]() | |
|
Szia Peti! Hát nem is tudom miért, de valahogy nekem is a szívemhez nőttek! Ha esetleg építésbe fogsz kérdezzél nyugodtan. Üdv: kamovos | |||||
| PETI | Adatlap | 361542 | 2010. január 22. 20:30 | ![]() | |
|
A Kamovot és a Mi-2-t is nagyon kedvelem! Sajnos katonai alkalmazásuk idején még az oviban tevékenykedtem... Meg az áltsuliban, ahol sajnos nem ezekről a gépekről tanultunk az órákon. :( | |||||
| Kamovos | Adatlap | 361541 | 2010. január 22. 20:07 | ![]() | |
|
Szia Peti. Nekem simán működik a video. A börgöndi alakulat, Vezetésbiztosító, és futár helikopter ezred volt. 1982-ben vonták ki a Mi-1-es futár helikoptereket. Ezek pótlására érkeztek, a MI-2-es helikopterek. A Ka-26-os helikoptereket is ki akarták vonni. 1 év időtartamra le is voltak konzerválva, és át voltak adva a javító osztálynak. A Ka-26 század állomány, a mentőszolgálat tagjaival együtt Börgöndön kapták az átképzést! 1 év után, újra elő lettek véve és ki lettek konzerválva a Ka-26-os helikopterek. A Ka-26-os és a MI-2 helikopterek vegyesen üzemeltek századon belül! Kiképzési repüléseken is többször előfordul, hogy vegyes üzemeltetés volt! Előfordult, hogy két század repültetett egyszerre, és az is, hogy egy mechanikus mindkét típus repültette! Üdv: kamovos | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
| 81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
| 101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
| 121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
| 141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Köszönöm az információt, így már teljesebb a kép. Csak azért kérdeztem, mert rendes mindenki által hozzáférhető(!) forrás ritka, és ami van, azt úgy kell összhalászni innen-onnan. Nagyon várnám(nk), ha lenne a 45-öt utáni légierőről egy használható könyv, vagy egyéb forrás. Csak remélni tudom, hogy jelenik meg valamikor ilyen. Egyébként a Közlekedési Múzeumnak van egy szép Argus motorja felújítva, egykor valamelyik Arado-é lehetett!
Üdv Uhu