<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kamovos | Adatlap | 361615 | 2010. február 9. 22:34 | ||
Freddy | Adatlap | 361614 | 2010. február 9. 22:25 | ||
Mi-8 helyett gondolom, valami kisebbet akarnak. Ebben a kategóriában megmaradna a Mi-17. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361613 | 2010. február 9. 22:02 | ||
Hát nem mondom, hogy rossz a típus! De a Mi-171 azért praktikussab! Bolgár barátainknak pedig, nem kívánnék többet a típushoz, csak annyit amennyit az 1500mm-es mondta annak idején, mikor megszüntették a börgöndi repteret! "Sok siker, erőt egészséget, katonaszerencsét, a magánéletben is!" :) Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 361612 | 2010. február 9. 21:55 | ||
Hát igen! A baloldali ajtón kívül, dupla méretű ajtó a fobboldalon! Hátúl egyben lenyílórámpa! Ezek azért a Puma változatokhoz (Puma, Super Puma, Cugar) képest, azért elég meggyőző érvek! Ha még azt is hozzá vesszük, hogy az utóbbi típusokra nincs kiképezve senki, akkor nem sokat kéne vacilálni tovább! Üdv: kamovos | |||||
zoli1989 | Adatlap | 361611 | 2010. február 9. 21:52 | ||
romeo | Adatlap | 361610 | 2010. február 9. 21:49 | ||
zoli1989 | Adatlap | 361609 | 2010. február 9. 21:49 | ||
romeo | Adatlap | 361608 | 2010. február 9. 21:36 | ||
Igen a horvátoknál is rendszerben van. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361607 | 2010. február 9. 21:31 | ||
Szia Romeo Hát ha a szomszédainknak megfelel akkor nekünk is! Erre legalább már van kiképzett személyzet! Nekem tetszene! Gondolom a szolnoki kollégáknak is! :) Üdv: kamovos | |||||
sulyid | Adatlap | 361606 | 2010. február 9. 21:13 | ||
romeo | Adatlap | 361605 | 2010. február 9. 21:12 | ||
A Mi-8 helyett jó lenne a Mi-171? | |||||
romeo | Adatlap | 361604 | 2010. február 9. 20:40 | ||
Na végre valami beindult: Ugyancsak cél, hogy középtávon biztosítani tudják a magyar pilóták megnövekedett repülési időigényét is. Ennek érdekében - a helikopter program keretében a Mi-17-es szállítóhelikoptereket és a Mi-24-es harci helikoptereket felújítják. A Mi-8-as szállítóhelikoptereket pedig új típussal váltják ki. A műveletek támogatása érdekében nagyon fontos a Magyar Honvédség merevszárnyas légi szállító képességének fenntartása is. Ezért az An-26-os repülőgépek üzemidejének meghosszabbítását, modernizálását, valamint 2014-től cseréjük megkezdését tervezik www.honvedelem.hu/cikk/0/18311/ertekelo_es_feladatszabo_ertekezlet.html | |||||
Han | Adatlap | 361603 | 2010. február 9. 20:28 | ||
Üdvözletem! Egy kis Gripen vásárlás Kern Tamás, politológus tollából: www.kommentar.info.hu/kern_tamas_a_gripen-project.pdf | |||||
Sempi | Adatlap | 361602 | 2010. február 7. 13:36 | ||
romeo | Adatlap | 361601 | 2010. február 7. 10:08 | ||
romeo | Adatlap | 361600 | 2010. február 6. 10:37 | ||
Üdv! Friss! Most olvastam a hírt, hogy a hadrenből kivonták a következő üzemanyagszállító járműveket: 1. TZ-500 2. TZA-7,5 MAZ-500A 3. ATZ-10,5 MAZ5334 Tudna valaki feltenni ezekről magyar fotókat. Köszönöm! | |||||
mig-29 | Adatlap | 361599 | 2010. február 2. 18:10 | ||
romeo | Adatlap | 361598 | 2010. február 1. 14:12 | ||
Üdv! Nagyon sok Magyar Néphadsereg repülős fotó itt: www.repulomuzeum.hu/Adomanyok/Holler_Janos/Holler_Janos.htm | |||||
migi | Adatlap | 361595 | 2010. január 31. 14:56 | ||
Szia UHU Igaz hogy nem nekem irtad , de azért én is válaszolók a témában , Szerettem volna itt nyitni egy olyan topikot ami az 50 évek Magyar repülésével foglalkozik, sajnos 1,5 2 hét után még választ se kaptam , de hátha sikerül . üdv: migi | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361594 | 2010. január 31. 14:48 | ||
Kedves Uhu! Nagyon szívesen! Ha magyar repülés/repüléstörténet/festések tárgyában van kérdésed, keress meg nyugodtan - nem garantált, hogy tudok válaszolni, de igyekszem segíteni. E-mail címem: horac13 kukac freemail pont hu. A honlapunk pedig a www.avia-info.hu címen érhető el. | |||||
Uhu | Adatlap | 361593 | 2010. január 31. 14:41 | ||
Sziasztok! Köszönöm az információt, így már teljesebb a kép. Csak azért kérdeztem, mert rendes mindenki által hozzáférhető(!) forrás ritka, és ami van, azt úgy kell összhalászni innen-onnan. Nagyon várnám(nk), ha lenne a 45-öt utáni légierőről egy használható könyv, vagy egyéb forrás. Csak remélni tudom, hogy jelenik meg valamikor ilyen. Egyébként a Közlekedési Múzeumnak van egy szép Argus motorja felújítva, egykor valamelyik Arado-é lehetett! Üdv Uhu | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361592 | 2010. január 31. 09:50 | ||
Amit írtál, az szinte biztosan igaz: "én úgy tudom, hogy az Aradok alul-felül világos szürkék voltak". A makett viszont egy csehszlovák gyártású Avia C-2B-t ábrázol, ami a fotók alapján fémszínű volt. | |||||
migi | Adatlap | 361591 | 2010. január 31. 09:46 | ||
Sziasztok Balázs köszönöm a dicséretet . UHU : A forrásom több is volt egyik a KP cég 1/72 Magyar gép festési utasitása , a másik származását nem ismerem ,azon ez a gép van többnézeti rajzon ,alu festéssel .Horváth Balázzsal beszélgettünk erről a témáról és úgy gondoljuk hogy az itthon fel újjitott gépek lehettek a szürkék ,amit a Csehektől kaptunk azok jöttek fémszinben . | |||||
Podva | Adatlap | 361590 | 2010. január 31. 09:19 | ||
Hai A Repülési Lexikon rajzait erős fenntartással kell kezelni A legújabb források szerint a cseh importból származó Aradók Alu színűek voltak. Üdv Podva | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361589 | 2010. január 31. 05:53 | ||
Nagyon szép lett, gratulálok! | |||||
romeo | Adatlap | 361588 | 2010. január 30. 22:03 | ||
Uhu | Adatlap | 361587 | 2010. január 30. 21:26 | ||
Szia migi! Nagyon tetszik az Arado-96B-d, de megtudnád mondani, hogy milyen forrásból dolgoztál. Ez azért kérdem, mert én úgy tudom, hogy az Aradok alul-felül világos szürkék voltak. Pl. Repülési Lexikon Jubileum Kiadó - Gibás színes képei alapján. Egyelőre több infon nincs az Ar-96B-k festéséről, ezért kérdezném, hogy milyen dokumentumot, korabeli fénykép forrást használtál fel az építés során. Üdv Uhu | |||||
mig-29 | Adatlap | 361586 | 2010. január 28. 17:07 | ||
turpiurfi79 | Adatlap | 361584 | 2010. január 28. 14:45 | ||
Szia Laci! Ez gyors volt,pár napja még távolibbnak tünt a vége. Szép lett,nekem tettszik. | |||||
migi | Adatlap | 361583 | 2010. január 28. 14:19 | ||
Igen igazad van ,mindenkitől elnézést , csak 100 évet tévedtem ,nem egy nagy ügy . Akkor helyesen : 1948-49 állapotú gép. | |||||
Freddy | Adatlap | 361582 | 2010. január 28. 14:08 | ||
a festés az 1848-49 álapotú gépet szeretné bemutatni . Ez vitte Kossuth apánkat Pestre? Szép, látványos gép lett egyébként:) | |||||
migi | Adatlap | 361581 | 2010. január 28. 14:05 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 361579 | 2010. január 27. 19:42 | ||
Szerintem a Small Air Forces Observer c. kiadvány 77. számából származik. home.mit.bme.hu/~tade/pages/hungavia.htm | |||||
migi | Adatlap | 361578 | 2010. január 27. 19:38 | ||
Kamovos | Adatlap | 361577 | 2010. január 24. 15:46 | ||
Szia Juge75 Igen ezt én is láttam! Ezért kerestem a Lengyel SM-1 et! Pont az SM-1-ek voltak fegyverezve és azokról meg nem találtam semmit! Peddig építek párat a Magyaron kívül az tutko. Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 361576 | 2010. január 24. 15:37 | ||
Igen, ez valóban lengyel! | |||||
juge75 | Adatlap | 361575 | 2010. január 24. 15:35 | ||
juge75 | Adatlap | 361574 | 2010. január 24. 13:47 | ||
A nyitott ajtó ablakán át jól kivehető Lengyel felségjel..! | |||||
Kalóz | Adatlap | 361573 | 2010. január 24. 13:03 | ||
mig-29 | Adatlap | 361572 | 2010. január 24. 10:32 | ||
Kamovos | Adatlap | 361571 | 2010. január 23. 19:44 | ||
romeo | Adatlap | 361570 | 2010. január 23. 19:41 | ||
Kamovos | Adatlap | 361569 | 2010. január 23. 19:39 | ||
Szia Nyugger! A Mi-1M-ek 1983-tól vándoroltak el börgöndről. Mert 1982-ben ha szorványossan is de repültek. Volt század repülés is! Üdv: kamovos | |||||
Nyugger | Adatlap | 361568 | 2010. január 23. 19:25 | ||
A 80-as évek végefele készülhetett a budaörsi repülőtéren az RSZ hangár utáni nyűgöző területtől nyugatra, a mai bevásárlóközpontok irányába. Ez a gép is a megszüntetett Farkasvölgyi MéM RSZ oktató központban volt... | |||||
p-51 | Adatlap | 361567 | 2010. január 23. 19:07 | ||
Sziasztok! Én úgy tudom, hogy az invázió 68-ban volt, nem 69-ben. Mármint a két piros csíkos csehszlovákiai. Üdv: p-51 | |||||
PETI | Adatlap | 361566 | 2010. január 23. 19:05 | ||
Ott a pont! :) Köszi a felajánlást, majd kereslek ezügyben. | |||||
PETI | Adatlap | 361565 | 2010. január 23. 19:04 | ||
Ez ütős volt! A 37-es oldalszámú Mi-1-esről a kép hol és mikor készülhetett? | |||||
Kamovos | Adatlap | 361564 | 2010. január 23. 18:59 | ||
Szia Romeo! Nem baj! Tudod! Ami repül, az csak szép lehet! :) Kivéve az R-44-et! :D Üdv: kamovos | |||||
Miggyuri | Adatlap | 361563 | 2010. január 23. 18:55 | ||
romeo | Adatlap | 361562 | 2010. január 23. 18:52 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kissebet?
Minek?
A Mi-8 csapatszálító nem séta repültető!
Mi-17?
Hánydarab van?
Mennyi repidejük van?
Mennyi a hártaralévő naptári üzemidejük?
Üdv: kamovos