<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kamovos | Adatlap | 361690 | 2010. február 20. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||
ambasa | Adatlap | 361689 | 2010. február 20. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||
Üdv Kamovos! De, géppárban repültek, de szerintem ennél jobban ne feszegessük a kérdést, nem lenne etikus pletykákat terjeszteni (van olyan kollégám aki akkor ott hivatásos volt, tőle tudok részleteket), viszont a baleseti jegyzőkönyvet meg nem olvastam. A 82-es tragikus év volt a 87. hche. történetében. TG | |||||||||||||||||||||
ambasa | Adatlap | 361688 | 2010. február 20. 21:04 | ![]() | |||||||||||||||||
Üdv! Az operátor az a fegyverzetkezelő, aki az első kabinban ül, amit írtál ott az ő halálára utaltál, ő nem azonos a fedélzeti technikussal. Akit fegyverzettechnikai mérnöknek neveznek, az (feltételezésem szerint) ha nem "hiénázott" (az vesse rá az első követ aki nem így tenne), akkor akár hibafeltárási okból is tartózkodhatott a fedélzeten. TG | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 361687 | 2010. február 20. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Horvathp Ez a 113-a véletlen nem kötelékben repül kísérőként? A Magyar Honvédségben üzemeltetett Mi-24-es helikopterek személyzete 2 fő! A helikopter vezetőfülke elő ülésében, a fegyver rendszert kezelő ül! A hátsó ülésben a helikoptervezető, aki, a helikopter parancsnoka! A deszant térben lévők, nem a helikopter személyzetéhez tartoznak! Amint írtam a 3. személy a feladattól függően tartózkodhat a fedélzeten! Számtalan esetnem fordult elő utas repültetés a gépekkel, kiképzési repülés alkalmával is! Diszpécserek, időjelzők, földi kiszolgáló személyzetből, sorállományból, aki kiérdemelték munkájukkal! Esetenként a gép mechanikusa is, aki a földi személyzethez tartozik, bár ők egyéb feladatoknál kötelező jelleggel is repültek, sőt régi időben nálunk 5 évente Rep orvosi, és 5 évente ejtőernyős ugrást is végre kellett hajtaniuk, de ez utóbbit szerencsére az évek folyamán elfelejtették számon kérni! Viszont, nem csak indítani, és motor melegíteni kellett, de, fel kellet tudni szállni, hogy HKSZ, Mozgósítás, esetén amelyik gépre nem jutott helikopter vezető azt is széttelepítsék a reptéren! Ez is ritka volt, mert nálunk, jól fel volt töltve a hajózó állomány Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 361686 | 2010. február 20. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Ambasa! Hát igen! Az Oroszoknál soha nem lehet tudni, hogy mit miért csinálnak! :) A MI-24-es is képes külső függesztéket vinni! Ebben az esetben, tényleg jól jön ha valaki a padlón hasalva látja mi történik, és adott esetben a kötélvágót, vagy a külső függesztmény zárját üzemeltetni tudja. Saját kezűleg, vagy a fedélzeti telefon segítségével, jelez a helikoptervezetőnek! Tehát ki jelenthetjük, hogy nálunk a 3. személy a feladat függvényében van jelen! Azt, hogy ilyen feladat végrehajtása esetén, Szentkirályon, ki volt, vagy Szolnokon, ki ez a személy, nem tudom! Nálunk Börgöndön, csörlőzési feladat végrehajtásánál, mindig a földi személyzetből a sárkányhajtómű mechanikus, (gép gazdája) hajtotta vége a feladatot! Afganisztánban azért voltak érdekes dolgok! A deszant térben, az ajtók felsőrészének felnyitása után mindkét oldalról lehet osztani géppuskával Emellett a deszant tér oldal ablakainak kivétele estén további géppuskát lehet üzemeltetni! Természetesen a külső függesztékek figyelembe vétele mellett! Bár a Mi-24 hajtóművei, jelentős teljesítmény felesleggel rendelkeznek, de a fegyverzet és egyéb terheléseket minden feladat tervezésekor többször is átszámolják! A feladat végre hajtására történő felkészüléseknél, minden részletet figyelembe vesznek! Pl: tekintetbe veszik a nagy magasságú hegyek közötti, a ritka levegőjű légtérben való manőverezésnél, a hajtóművekre eső terhelés mértékét is. A feladat végrehajtásához szükséges üzemanyag mennyiségét! Soha nem biztos, hogy teljes üzemanyag feltöltéssel fog felszállni a helikopter. Ez is feladat függő lehet A mezőgazdasági helikoptereken, gondolok itt a Ka-26-ra, soha nincs teljes olaj, és üzemanyag feltöltéssel! Helyette a vegyszer tartályt tapossák tele, hiszen egy vegyszer tartálynyi anyag kiszórása, rövid ideig tart, ezért nincs szükség teljes töltésre! Hát pont ez van a Harci feladatokat végrehajtó repülő eszközökkel is! Mindig a feladat végre hajtása az, ami meghatározza a fegyverzetet, és a feltöltöttséget! Börgöndön az 1500mm-es (akkori parancsnok) levetette a MI-2 helikopterekről a póttartályt, mert teljesen feltöltött állapotban, nyáron, a forró betonról nehéz volt a felszállás, hajlamos volt a visszaülésre (többnyire csak nála) és úgy álltak a reptéren is, amíg a CSRP-ről valaki meg nem kérdezte, mi ez a baromság, és miért veszélyeztetik a harckészültséget! Békeidőben is, rep utáni után, teljes töltéssel álltak a gépek a reptéren, kivéve a Ka-26-ot nyáron, mert a benzinnek akkora volt a hő tágulása, hogy elérhette a tartályszelőzőt, és ha túlcsordult, akkor képes volt a folyadékszál megszakadásáig, akár 100 liter benzin is távozni a főtartályból! Ezért mindig csak rep előttiben töltöttük tele. A MI-2 póttartályokat is rep előttiben felszoktuk tölteni, főleg ha HDM feladatra, egyedül ment a helikoptervezető, vagy kik repülésen útvonallal kezdett! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
horvathp | Adatlap | 361685 | 2010. február 20. 20:32 | ![]() | |||||||||||||||||
Tudtommal a 113-as lezuhanásakor egy ember vesztette életét és ő épp a fed. technikus volt. 1982. június 22-én 08:47-kor hadműveleti repülés közben a Cseket-hegy közelében a földnek ütközött a 113-as oldalszámú Mi–24D harci helikopter. A becsapódás során az első ülésben ülő Bognár Ferenc főhadnagy fegyverzetkezelő operátor meghalt, Kószó Imre százados pilóta gépparancsnok és Ádász Zoltán százados fegyverzettechnikai mérnök súlyosan megsebesült. Csak a Wikipédián összevissza van írva. http://hu.wikipedia.org/wiki/Rep%C3%BCl%C5%91esem%C3%A9nyek_%C3%A9s_katasztr%C3%B3f%C3%A1k_a_magyar_rep%C3%BCl%C5%91csapatokn%C3%A1l_%281948-t%C3%B3l%29#MiG.E2.80.9321 | |||||||||||||||||||||
ambasa | Adatlap | 361684 | 2010. február 20. 19:40 | ![]() | |||||||||||||||||
Üdv Kamovos! szakmabeli vagyok, de nem teljesen úgy ahogy gondolod, úgyhogy amit személyzetről írsz, azt el kell fogadnom, mivel ehhez nem értek, viszont a szakmai múltadat ismerve, ezt Te nálam jóval jobban ismered. A szovjetek három fős üzemeltetését nem feszegetném, mert ugyan a legtöbb orosz oldal 3 főt ír, de a warfare.ru már kettőt. Ugyan akkor az Afganisztánba elvesztett Mi-24-ek esetében általában ha van halott, akkor 1, vagy 2 főt említenek (felületes átnézés alatt nem találtam 3 főt egyszerre), ennek lehet oka, hogy szabályzatot átlépve vagy ember hiány, vagy biztonság, vagy terhelési okokból csak két fővel repültek. Ugyanakkor amikor azt hiszem tavaly lezuhant egy cseh, vagy lengyel gép, ott az áldozatok száma 3 fő volt. A harmadik személyt ahol meg említik ott is csak úgy szerepel, mint opció. Igazából szerepét a levegőben csak teher beemelésnél tudom elképzelni. Amúgy üléssel együtt 100kg+ többletsúly csak a levegőben. Persze ez utóbbi csak vélemény. TG | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 361683 | 2010. február 20. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Ambasa! Amit írtál, az szerintem úgy igaz ahogy állítod! Az Orosz típusú, 3fős személyzettel történő üzemeltetést nem ismerem! De lehet, hogy náluk kísért a Mi-8 múltja! A Mi-8 helikoptereken, a 3.fő a fed technikus! Minálunk a Mi-1, Mi-2, Ka-26-nak, 1 fő volt, MI-8 és változatainak 3 fő, (Mi-9, Mi-17PP nem, mert a fedélzeti technikák kezelői is a géphez tartoztak, és ugyan úgy írták a rep időt mint a helikopter vezetők, tudtommal) Mi-24-nek 2 fő. A fed technikusnak, nem csak a repülés időtartama alatt akad feladata a Mi-8 típusokon! A fed technikusnak, a repüléshez szükséges előkészítési feladatokat is, végre kell tudni hajtania, és esetenként ő is hajtja végre! A helikopter vezetőknek nem! Börgöndön, a Mi-1, Mi-2, Ka-26 helikopter vezetőknek is, tudni kellet mindazt, amit a földi kiszolgáló személyzetnek, fed technikusnak tudni kell, és végre is kellett hajtaniuk bizonyos feladatok végre hajtása esetén! Ha szakmabeli vagy, (márpedig úgy tűnik) akkor azt is tudod, hogy melyik kiszolgálási változatról, és milyen előkészítési feladatokról beszélek! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
ambasa | Adatlap | 361682 | 2010. február 20. 18:42 | ![]() | |||||||||||||||||
Bocs, kimaradt, hogy a képek az említett WWP Mi-24 in detail könyvből valók. Megesküdni nem esküszöm meg rá, de a 4, képen a deszanttérben lévő helyéről kiszerelt ülés lehet az a bizonyos ülés, mivel jól láthatóan a repülőgép-vezető ülése a helyén van. Viszont az, hogy a "113"-as katasztrófájánál 3 haltak meg még nem feltétlenül jelenti, hogy mi is 3 fős személyzettel repültük a gépet, de persze az ellenkezőjét se. TG | |||||||||||||||||||||
ambasa | Adatlap | 361681 | 2010. február 20. 18:28 | ![]() | |||||||||||||||||
Üdv! akkor még egyszer. Az orosz oldalakon a (és másutt is) a Mi-24D/V személyzete 3 fő. A Mi-24A/U (legalább is a késői) 2 fő, igaz a deszanttérben van egy Mi-8-ashoz hasonló ugratóülés, viszont nincs teljes átjáró, csak egy ablak a repülőgép-vezető kabinja és a deszanttér között. Mindkét nagyjavításakor a lentebb említett magyar gépből én szereltem ki az említett ülést, de más magyar gépen nem találkoztam vele. Az ülés gazdáját lehet nevezni bárminek, talán a hajózószerelő illene rá leginkább szerintem, mivel a Mi-8-as fedélzeti technikusától eltérően valóban nem nincs semmilyen kezelőszerv előtte. Menetiránynak háttal a deszanttér felé nézve ül. TG | |||||||||||||||||||||
horvathp | Adatlap | 361680 | 2010. február 20. 17:14 | ![]() | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 361679 | 2010. február 20. 17:01 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia horvathp! Az Email_címed: felirat felett kék mezőben Össze hozzászólás mutatása szövegre kattintva, látni fogod az összes, off hszt is! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
horvathp | Adatlap | 361677 | 2010. február 20. 16:52 | ![]() | |||||||||||||||||
Miért nem látom az összes hozzászólást? | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 361676 | 2010. február 20. 16:42 | ![]() | |||||||||||||||||
horvathp | Adatlap | 361673 | 2010. február 20. 16:14 | ![]() | |||||||||||||||||
Igen! Arról kellene pár kép. Próbálom kicsit tuningolni az 1/72-es Italerit. :) | |||||||||||||||||||||
horvathp | Adatlap | 361672 | 2010. február 20. 16:11 | ![]() | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 361667 | 2010. február 20. 08:33 | ![]() | |||||||||||||||||
Magyarul: a fedélzeti technikus munkahelye kellene. | |||||||||||||||||||||
ambasa | Adatlap | 361666 | 2010. február 19. 20:00 | ![]() | |||||||||||||||||
Üdv! Itt találsz néhányat, bár jónéhány alkatrész hiányzik, de balra látható a vezérlés, viszont jobb oldalról a "hi-fi torony" ki van szerelve, annak csak a bakjai és a kábelei látszanak: www.primeportal.net/hangar/david_lueck/mi-24d/index.php A WWP füzetekben van egy Mi-24-es kiadvány, ott biztosan találsz ilyen jellegű fotókat is. www.wwpbooks.com/index.php TG | |||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 361665 | 2010. február 19. 19:04 | ![]() | |||||||||||||||||
Nagyon jók! Egy szép időszak volt, sajnos már a múlté... | |||||||||||||||||||||
horvathp | Adatlap | 361664 | 2010. február 19. 18:59 | ![]() | |||||||||||||||||
Üdv! Segítségre lenne szükségem. Mi-24-es képek kellenének, a pilótafülke és a desszanttér közötti részről. Előre is köszönöm. | |||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 361663 | 2010. február 18. 19:06 | ![]() | |||||||||||||||||
Nagyon jó képek! | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 361661 | 2010. február 18. 13:02 | ![]() | |||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 361658 | 2010. február 17. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||
én is :) | |||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 361657 | 2010. február 17. 18:37 | ![]() | |||||||||||||||||
Csak poénkodtunk! Egyébként elég valószínű, hogy azok lehettek, Eger felett is többször láttam/hallottam őket. | |||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 361655 | 2010. február 17. 13:21 | ![]() | |||||||||||||||||
Ilyenkor magabiztosan, lazán azt kell kiírnod, hogy a helyzetjelző lámpák helyzetéből ismerted fel, hogy Gripenek, meg a hajtómű közepes fordulatszámához tartozó hangból. | |||||||||||||||||||||
Csobi21 | Adatlap | 361654 | 2010. február 17. 13:00 | ![]() | |||||||||||||||||
Jól van na,csak tippeltem. Akkor pontosabban 3 katonai repülő volt! | |||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 361653 | 2010. február 16. 23:14 | ![]() | |||||||||||||||||
Vagy Észak-Koreai MiG-19-es :) | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 361651 | 2010. február 16. 19:25 | ![]() | |||||||||||||||||
Este 7-kor honnan látod, hogy Gripen? Lehetnek akár iráni F-14-esek is :) | |||||||||||||||||||||
Csobi21 | Adatlap | 361650 | 2010. február 16. 18:54 | ![]() | |||||||||||||||||
Balmazújváros felett ezekben a percekben 3, ismétlem 3 Gripen fogócskázik! | |||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 361649 | 2010. február 15. 17:07 | ![]() | |||||||||||||||||
sajnos ez ennyire nem egyértelmű, most is csak azért lesz, mert az egyik Gripen pilot mozgolódik mert nagyon unta már a banánt, hogy nem történik semmi, igaz, nincs megfelelő létszám sem, részben ezért maradtak a 29-sek is még idén | |||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 361648 | 2010. február 15. 16:30 | ![]() | |||||||||||||||||
Ez gondolom amugy is lenne, a bombáktól függetlenül. Maverick miatt | |||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 361647 | 2010. február 15. 16:28 | ![]() | |||||||||||||||||
bocsi, air to ground, levegő-föld | |||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 361646 | 2010. február 15. 16:24 | ![]() | |||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 361645 | 2010. február 15. 16:17 | ![]() | |||||||||||||||||
A fegyverzetet külön közbeszerzésen vásárolták, az AMRAAM-ek már itt vannak az országban, de az adminisztráció miatt nem kecsón, de ezt csak suttyomban jegyzem meg, nehogy picsán rugjanak érte. A bomba beszerzéseket felfüggesztették a gazdasági helyzet miatt, viszont az AG képzés indul, amerikai segítséggel. | |||||||||||||||||||||
túrósbatyu | Adatlap | 361644 | 2010. február 15. 15:06 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok, köszi a válaszokat. Azt hittem a fegyverzetről a gépekkel együtt egy csomagban állapodtak meg és már rég úton vannak. Tiszta BKV:)Lehet, hogy a magyar gépekre szánt AMRAAM-ok is egyelőre csak papíron léteznek:) üdv Gábor | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 361643 | 2010. február 15. 12:59 | ![]() | |||||||||||||||||
Lézerirányítású boma beszerzés egyenlőre elmarad a hozzá szükséges Litening-III konténerek már megérkeztek (5db). Jelenleg a Litening konténert csak felderítésre - célmegfigyelésre lehet használni. | |||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 361642 | 2010. február 15. 10:33 | ![]() | |||||||||||||||||
Hali, ezeken kívül már csak AMRAAMek lesznek, ha egyszer odaérnek:), nemhogy lézer, de jelenleg semmilyen bomba nem áll beszerzés alatt Papi | |||||||||||||||||||||
túrósbatyu | Adatlap | 361641 | 2010. február 15. 10:29 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok, tudnátok segíteni abban,hogy milyen fegyverzetet kaptak a magyar Gripenek? Most csinálok egyet 1/72-ben, mit rakjak a szárnyai alá? Pl.: mivel együtt fogják használni a célmegjelelő konténert? Eddig sidewindert, póttartályt, maverick-et és a célmegjelelő konténert láttam fényképeken, pedig úgy emlékszem, hogy pl AMRAAM-okról, lézervezérlésű bombákról is volt szó anno. Előre is köszi: Gábor | |||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 361640 | 2010. február 15. 10:24 | ![]() | |||||||||||||||||
köszi itt találtam bőven:D | |||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 361639 | 2010. február 15. 10:15 | ![]() | |||||||||||||||||
Joci, A Mig-21 topikban biztosan találsz képeket, de a Szolnoki repülőmúzeum oldalán is. Kamuflázsos MF (9309): www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/9309lt.htm Ezüst MF (9512): www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/9512lt.htm De Horváth Balázs honlapján (www.avia-info.hu/) is biztosan lesznek fotók. :) | |||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 361638 | 2010. február 15. 09:36 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! kérhetnék képeket magyar mig 21 MF-ről? lehet Magyar Néphadsereges és lehet a Magyar Légierős-is lényeg hogy magyar Mig 21 MF legyen | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 361637 | 2010. február 14. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 361636 | 2010. február 14. 18:05 | ![]() | |||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 361635 | 2010. február 14. 17:47 | ![]() | |||||||||||||||||
Mennyire igazad van:)De mikor lesz már végre anyahajónk a magyar tengeren?:):D | |||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 361634 | 2010. február 14. 17:25 | ![]() | |||||||||||||||||
Véletlenül beleakadtam a Toff oldalán egy régi írásomba. Mennyire láttam a jövőt, szinte hihetetlen :) www.toff.hu/huaf2010.html 2010-ben a Magyar Légierő teljes egészében a Gripenekre épít. Kiképző gépeink nincsenek, mert az ifjú pilótákat a régiekből klónozzák és szimulátoron képezik ki. Ezzel a ruházat beszerzése is egyszerűbbé válik, hiszen csak egy méretet kell beszerezni. A 2006-ban megszületett első 10 Szabó "Klón" Zoltán (Hivatalosan: MN TOPI-KSz001-010) 2024-ben lesz bevethető. ... | |||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 361633 | 2010. február 14. 11:05 | ![]() | |||||||||||||||||
Készülünk a németországi Speyerbe. Nézve a múzeumi kínálatot, annyira érdekes, hogy az egyik kiállított gép egy Mi-24P, gyári száma pedig 340337. A mi 335-ös és 336-os oldalszámú Mi-24P gépeink után következő gépről van szó... (340335 és 240336 gy.sz.) www.airliners.net/photo/Germany---Air/Mil-Mi-24P/1106451/&sid=6810e77f57015ae7ee689a6e0c4e3652 | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 361631 | 2010. február 13. 21:10 | ![]() | |||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 361630 | 2010. február 13. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! A 2003-as Arsenal könyv szerint a GUV konténer van hozzá nekünk. ebbe többféle géppuskát, gépágyút lehet bepakolni. Valamint van/volt KMGU-2 aknaszóró konténerünk is.De valószínű, hogy egyiket se használjuk már. | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 361629 | 2010. február 13. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 361628 | 2010. február 12. 21:33 | ![]() | |||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Emlékeim szerint a 113 kötelékrepülést hajtott végre!
Kísérőként repült, és a vezérgép alacsony repülése miatt ütköztek a földnek!
A vezérgép parancsnokát talán Smitnek hívták
Kik repülésen nem igen szoktak beállításokat végre hajtani, az inkább berepes munka!
A hiénázást, jobban eltudom képzelni!
Akinek pedig van rá lehetősége, és nem él vele az egy pöc…
Ha 2 kormányos géppel mentünk HDM feladatra akkor és is ezt tettem!
Sajnos nálunk ez ritka volt, mert az UTI-k általában a kik repülésen vettek részt
Ritka kevés alkalom volt a DHM repülésük, de azt mindig kihasználtuk
Otthon meg természetes volt, hogy kik repülésen botoltunk, amikor csak lehetett!
Üdv: kamovos