<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
búza | Adatlap | 361746 | 2010. március 29. 12:34 | ![]() | |
Az is fekete volt. Előzmény: (361745) Daala 2010. március 29. 09:15 | |||||
Daala | Adatlap | 361745 | 2010. március 29. 09:15 | ![]() | |
Az összes Mi-8-é fekete, bár azt nem tudom, hogy a nagyjavítás előtti kívül egyszínű zöld gépeké milyen volt. | |||||
horvathp | Adatlap | 361744 | 2010. március 28. 22:27 | ![]() | |
Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy az összes magyar Mi-8 műszerfala fekete volt? Vagy csak nagyjavítás után? Mert eddig csak olyant láttam. Mert megvettem az Eduard festett kiegészítőt amiben a műszerfal zöld mint a 24-esé. Előre is köszönöm. | |||||
miles | Adatlap | 361743 | 2010. március 28. 15:35 | ![]() | |
Üdv! Én a "nemrendszeresitett technikák" cimszóra a múltkorjában egélsz érdekes cikket találtam a cseh Modelár-ban. Egy többoldalas alternativ Csehszlovák történelem, a mi lett volna ha... légierőszemmel. Cseh F86, Canberra, F4, EFA és egy MiG-15, ami Magyarországról szökött (volna) több társával együtt 1956-ban, amikor a szovjet csapatok leverték a szabadságharcot. :) | |||||
Kakukk | Adatlap | 361742 | 2010. március 15. 15:21 | ![]() | |
Fenébe rossz helyre írtam ,elnézést :S | |||||
Grifx | Adatlap | 361741 | 2010. március 15. 15:18 | ![]() | |
Köszönöm mig23papa | |||||
Kakukk | Adatlap | 361740 | 2010. március 15. 15:14 | ![]() | |
Sziasztok! A MH -ban milyen tipusú hajókat használnak? Valakinek esetleg vonalrajza,esetleg rajza van ezen tipusú hajókról? | |||||
mig23papa | Adatlap | 361739 | 2010. március 14. 20:21 | ![]() | |
GRIFX Tudomásom szerint szabadon használható bárki által, nincs levédve | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 361738 | 2010. március 11. 08:50 | ![]() | |
Ja, és páncélüveg sincs a szélvédőn | |||||
Tibcsi | Adatlap | 361737 | 2010. március 10. 23:02 | ![]() | |
Papi, Ettől tartottam. De úgy olyan csupasz szegény... Kösz a segítséget! :) | |||||
Sajti | Adatlap | 361736 | 2010. március 10. 15:16 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! Egy kérdés: tudja e valaki mi volt Kenyeres Miklós hadnagy Bf-109-es messerjének az oldalszáma? Sajti | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 361735 | 2010. március 10. 09:15 | ![]() | |
Tibcsi! Revidiálom az álláspontomat:), tegnap találtam olyan képet a 0+39-ről, ahol belátni a hasa alá és ott a nagy semmi van, semmilyen felfüggesztő nincs rajta. Ennek a fényében én nem raknék rá semmit, Te meg majad eldöntöd:) Papi | |||||
balaton | Adatlap | 361734 | 2010. március 9. 15:47 | ![]() | |
Ez fantasztikus! El is mentettem a képeket. Ha lesznek még ilyenek, ne fossz meg minket a látványtól! Ha lenne időm, én is összeraknék egy magyar Szu-27-est :) Egyelőre csak ez a 2. világháborús WM-321 felderítőgépem van ;) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 361733 | 2010. március 9. 14:15 | ![]() | |
Kösz, Papi! :) | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 361732 | 2010. március 9. 11:54 | ![]() | |
Szia Tibcsi! Rakhatsz rá bombatartót, négyzárasat is 50 kg-os bombákkal, Heppes az első bevetésein F4-el vadászbombázott, bár az nem biztos, hogy azokat a 0+39-el repülte, ezen a gépen a fotókon nem látszik mi van feltéve rá. Póttartályos magyar F4-ről én még képet nem láttam így azt inkább hanyagold. üdv: Papi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 361731 | 2010. március 9. 08:54 | ![]() | |
Sziasztok, Magyar Légierő ez is, bár Királyi. :) Van egy ICM Bf-109F-4-es makettem és hozzá a HAD által kiadott "Heppes Aladár-os" (V.0+39) matrica. A kérdésem az lenne, hogy az "Öreg Puma" gépére tehetek bombatartót, vagy póttartályt (függesztőt)? Ha bombatartót igen, akkor a négyzárasat is, vagy csak az egyeset? Kösz: Tibcsi | |||||
GRIFX | Adatlap | 361730 | 2010. március 5. 09:36 | ![]() | |
mig23papa Ez nagyon jó hír! :) Pontosabban azt az illetőt keresem, aki rendelkezik a „Sámán” lógó használati jogával. Elérhetőség: babos93@citromail.hu | |||||
makettes | Adatlap | 361729 | 2010. március 5. 09:26 | ![]() | |
Sziasztok! 72-es mindkettő madárka. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361728 | 2010. március 5. 09:21 | ![]() | |
Szia Sanjurjo Azért ha a kettő közül, vásárlás szempontjából, én választhatnék, én az F-18-ra szavaznék! Ha meg csak úgy adnák fizetés nélkül, akkor nembánom, csak legyen belőle legalább 100 db még ha vegyesen is adnák! :) Üdv: kamovos | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 361727 | 2010. március 5. 08:32 | ![]() | |
Sziasztok! Hát akárki, akármit mond jobban is jártunk volna az F 16-ossal, vagy F 18-assal a valóságban is, mint a Gripennel. Bár az is igaz egyik jó barátom szokot vigasztalni ezzel, ha felmerül közöttünk is a Gripen vita, hogy szakmailag lehet, hogy nem volt jó döntés de unikum minden repülőnapon, hisz nem sok saab vadászra került fel eddig még a svéden kívül más felségjel, mig egy F 16-os, vagy F 18-as tizenkettő egy tucat légierő színeiben láthatuk már. Egyébként ez a vágy álom kategória nekem is tetszik, én szívesen megnéznék, egy Eurofigther, vagy F 35-ös makettet is magyar színekben, valószínű valóságban úgy se fogunk egyet se ékjellel látni:(. Sziasztok! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 361726 | 2010. március 5. 05:22 | ![]() | |
Ha jól emléxem, egy időben a "what if" makettezés, illetve ötletelés egész komoly divat volt. A Toff ajánlatai közt a mai napig láthatók, ehhez készült matricák. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 361725 | 2010. március 4. 23:43 | ![]() | |
Szia! Szépek! Tetszenek a magyar ékkel. Csak azok a vastag fekete panelekvonalak... Amúgy mekkorák? 48? | |||||
Hawk | Adatlap | 361724 | 2010. március 4. 23:11 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 361723 | 2010. március 3. 20:04 | ![]() | |
Egy új kategória ütötte fel a fejét! :D "Magyar Honvédség nem rendszeresített technikai eszközei"! Vagy! "Nekünk is lehetne ilyen” Magyar Honvédségnél nem rendszeresített, de általunk a szívesen rendszeresítet technikai eszközök! Üdv: kamovos | |||||
Tibcsi | Adatlap | 361722 | 2010. március 3. 18:25 | ![]() | |
Nagyon jók! Én egy F-14-est akartam magyarra megépíteni. De eddig még nem volt szívem hozzá. :)) | |||||
makettes | Adatlap | 361721 | 2010. március 3. 18:18 | ![]() | |
Rambo | Adatlap | 361720 | 2010. február 28. 21:25 | ![]() | |
Rajzom van bőven, engem archív fotók érdekelnének. De azért köszönöm! :) | |||||
mig23papa | Adatlap | 361719 | 2010. február 28. 20:51 | ![]() | |
GRIFX heló Kit keresel konkrétan, és milyen kérdéssel, szinte mindenkinek megvan nálam az elérhetősége. | |||||
GRIFX | Adatlap | 361718 | 2010. február 28. 16:12 | ![]() | |
elérhetőség: babos93@citromail.hu | |||||
GRIFX | Adatlap | 361717 | 2010. február 28. 16:11 | ![]() | |
Sziasztok Valaki nem tud elérhetőséget a Sámán repülőszázaddal kapcsolatos személyről? Fontos lenne… Köszönöm | |||||
maverick | Adatlap | 361716 | 2010. február 28. 13:32 | ![]() | |
Szia Rambo! Találtam párat remélem hasznosak! Üdv Mave | |||||
Rambo | Adatlap | 361715 | 2010. február 28. 13:04 | ![]() | |
Üdv! Keresek magyar Fw 190 F8-ról képet. Előre is köszönöm! | |||||
Kamovos | Adatlap | 361714 | 2010. február 25. 17:49 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 361713 | 2010. február 25. 17:18 | ![]() | |
repulo.indavideo.hu/video/Taszar/
repulo.indavideo.hu/video/Egy_film_Baratokrol_es_Batrakrol_1resz/ repulo.indavideo.hu/video/Egy_film_Baratokrol_es_Batrakrol_2resz/ repulo.indavideo.hu/video/Egy_film_Baratokrol_es_Batrakrol_3resz/ repulo.indavideo.hu/video/Bucsurepules-Papa_20000824_1resz/ repulo.indavideo.hu/video/Bucsurepules_Papa_20000824__2resz/ repulo.indavideo.hu/video/Bucsurepules_Papa_20000824__3resz/ | |||||
Kamovos | Adatlap | 361712 | 2010. február 25. 17:11 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 361711 | 2010. február 25. 17:11 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 361709 | 2010. február 21. 07:57 | ![]() | |
Engedjetek meg egy apró pontosítást. Tudomásom szerint -a két P kivételével- mindegyik magyar Mi-24-es az eredeti szovjet (szürke-szürke-világoskék) kamuflázzsal érkezett hozzánk, és a nagyjavítások során kaptak új festést. A 005, 006, 007, 008-as gépek első nagyjavítása azonban nem a PG-ben, hanem még a Szovjetunióban történt, ezért ezen a négy gépen a szürke festésből is kétfajta szerepelt. A második nagyjavításuk természetesen már Tökölön történt. A PG-ből kikerült gépek a jól ismert "magyartarka" színeket (homokbarna-zöld-világoskék) kapták. A 113-as sajnos nem jutott el a nagyjavításig... Hogy melyik gép mikor kapta meg az ék felségjelet, az szerintem kicsit bonyolultabb történet, nem szólva arról, hogy elvileg az átmeneti (körbe foglalt) ék is felkerült néhány 24-esre a legendárium szerint. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361707 | 2010. február 20. 23:14 | ![]() | |
Szia Horvathp! Igen látom, csak nekem már optikai tuning kell az apróbb képekhez! :) Meg már tele porozták a szemem az álommanók is! Lehet, fellövöm a pizsit is! Üdv: kamovos Joccak | |||||
Kamovos | Adatlap | 361704 | 2010. február 20. 22:59 | ![]() | |
Szia Horvathp! Az 500-as és a 700 szériánál ne feled elkészíteni az orr szenzorokat is! Sajnos ezeket az Italeri nem adja! :( Üdv: kamovos | |||||
horvathp | Adatlap | 361702 | 2010. február 20. 22:53 | ![]() | |
Igen sajnos ismerem ezt a hibáját, ráadásul a rotorlapátok tövénél sincs törés. Amúgy a magyar gépek fotóival nem lesz gondom, mert mindegyikről van. Eléggé bele vagyok habarodva ezekbe a gépekbe. :) Már van egy Heller 24D-m összerakva ez az 576-os, ez volt az első makettem. Amit most csinálok az meg valószínű a 716-os lesz. Meg megvan a Revell/Monogram 1/48 | |||||
Solo | Adatlap | 361700 | 2010. február 20. 22:43 | ![]() | |
Drága Kamovos barátom. Az oroszok 3 fővel repülték, ez tuti. Egyfelől Mi-8 berögződés, másfelől a nem túl képzett gépparancsnokok felügyelete végett. Harmadrészről a fedélzeten tartózkodó kvázi civil (lövész) emberkék fékentartása végett. Itthon nem nagyon volt szükség rá. Ha te nem láttál valamit, az nem azt jelenti, hogy nem is létezett. :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 361699 | 2010. február 20. 22:31 | ![]() | |
Szia Horvathp! Sajnos ilyen infók vannak! Én egy makett kiállításon azt hallottam, egy általam ismeretlen embertől, hogy ő Börgöndön, fedélzeti rádiós volt a Mi-2 helikopteren! Hát mit mondjak erre, ez így elég érdekes, így hát csak mosolyogtam magamban rajta! Bár milyen segítségre szükséged lenne, kérdez nyugodtan! Biztos lesz aki segít! Amiben tudok én is segítek! Üdv: kamovos | |||||
horvathp | Adatlap | 361698 | 2010. február 20. 22:20 | ![]() | |
Köszönöm a segítséget. Csak hallottam, hogy néha még egy fő is repült a gépen. Ő a pilóta mögött kuporgott, a műszereknél. :) De hát akkor ez téves infó. | |||||
Kamovos | Adatlap | 361697 | 2010. február 20. 22:11 | ![]() | |
Szia Horvathp! A hír sajnos igaz! :( Ezek a hibák fenn állnak! Ha kíváncsi vagy az enyémekre, nézzél be a honlapomra, ott találsz Mi-24-ből párat! www.kamovos.gportal.hu Kár, hogy már megvan az Italeri! Én ha most vennék Hobby Boss-t vennék! Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 361696 | 2010. február 20. 22:02 | ![]() | |
Szia Horvathp! Ha tényleg hiteleset kívánsz építeni, akkor mindenképpen vedd figyelembe az oldalszámot! Valamint a dátumot! Mert nem mindegy melyik gépet hogy fested, és az adott festéshez milyen felségjellel választasz! A 0-sá, szériánál, szürke-szürke, alul kék, csillagos volt a 80-as években (005)! Talán a 100-as szériánál is így volt, erről már csak sárga, homok alul kék festésű képem van ék alakú hadi jellel (1991. Sármellék 116)! Az 500-as szériáról már csak sárga, zöld, alul kék ék alakú hadijellel van képem (1992. Taszár 578)! :( A 700-as széria, világos homok, világos barna, alul kék csillagos a (1991. Taszár 717)! Üdv: kamovos | |||||
ambasa | Adatlap | 361695 | 2010. február 20. 21:36 | ![]() | |
Bocs, az első kép az Italeri (később Revell) makett. TG | |||||
ambasa | Adatlap | 361694 | 2010. február 20. 21:35 | ![]() | |
Üdv! közben eszembe jutott valami (ha tévedek elnézést), de úgy tudom, hogy az Italeri a Mi-24 makettjánál téves forgásirányban készítette el a rotoragyat és a forgószárnylapátokat. Az óramutató forgásának ellenkezően készítette el a helyes óramutató forgásának megfelelő helyett (felülről nézve). Itt is utalnak a problémára: makettinfo.hu/index.php Ha ismered a problémát, akkor elnézést! TG | |||||
ambasa | Adatlap | 361693 | 2010. február 20. 21:23 | ![]() | |
ambasa | Adatlap | 361692 | 2010. február 20. 21:20 | ![]() | |
Üdv! szerintem, ha magyar gépet akarsz, akkor ezt a harmadik embert (ahogy Kamovos is írja) ne erőltesd! Volt a kezem alatt az összes magyar Mi-24 a két P-s a '113-as" és a négy "0-ás" és a gép kivételével. Ezek közül egyben láttam olyan ülést az általam ismert 35 gépből. TG | |||||
Kamovos | Adatlap | 361691 | 2010. február 20. 21:18 | ![]() | |
Szia Ambasa! Bocsi, az előző hszedet nem láttam mikor az enyémet bemásoltam! De ezek szerint egyre gondoltunk! Üdv: kamovos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |