<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 361839 | 2010. június 22. 16:41 | |||
romeo | Adatlap | 361838 | 2010. június 22. 16:41 | |||
Zsury | Adatlap | 361837 | 2010. június 20. 23:42 | |||
Akárki akármit mond...kicsi is, savanyú is, sárga is, de akkor is a miénk...szóval szép ez az Ancsa! :DDD | ||||||
romeo | Adatlap | 361836 | 2010. június 20. 22:25 | |||
romeo | Adatlap | 361835 | 2010. június 15. 12:29 | |||
balaton | Adatlap | 361834 | 2010. június 13. 16:28 | |||
Annyit tudok róla, hogy ha nem magyar festést kap, nagyon dühös leszek :) | ||||||
csobi21 | Adatlap | 361833 | 2010. június 13. 12:35 | |||
www.youtube.com/watch Erről tud valaki valamit? | ||||||
Freddy | Adatlap | 361832 | 2010. június 13. 12:05 | |||
PETI | Adatlap | 361831 | 2010. június 13. 07:39 | |||
Ja hát aki 1:1-ben nyomja... :) | ||||||
Daala | Adatlap | 361830 | 2010. június 13. 06:28 | |||
Miért írta ki még egyszer a hozzászólást a rendszer? | ||||||
Daala | Adatlap | 361829 | 2010. június 13. 06:27 | |||
Freddy! Igen, a tartókon póttartály van függesztve. Én tettem fel. | ||||||
Daala | Adatlap | 361828 | 2010. június 13. 06:26 | |||
Ja, nem egyedül, természetesen... | ||||||
Daala | Adatlap | 361827 | 2010. június 13. 06:26 | |||
Freddy! Igen, a tartókon póttartály van függesztve. Én tettem fel. | ||||||
zoli1989 | Adatlap | 361826 | 2010. június 12. 23:49 | |||
Ez volt kinnt Pöstyénben 05 29-30-án. | ||||||
juge75 | Adatlap | 361825 | 2010. június 12. 23:25 | |||
Dexi | Adatlap | 361824 | 2010. június 7. 22:19 | |||
Sziasztok, keresek: - magyar Bu-131-re 1/72es matricákat - Repülőgépgyár Levente II 1/72-ben a HR Modeltol Gyuri | ||||||
PETI | Adatlap | 361823 | 2010. június 7. 21:50 | |||
romeo | Adatlap | 361822 | 2010. június 7. 11:08 | |||
romeo | Adatlap | 361821 | 2010. június 7. 11:05 | |||
"Ez egy különleges repülőgép, amely részt vesz a Red Bull Air Race futamain. Ha a konstrukció beválik, kedvező gazdasági következményei lehetnek" jelezte az igazgató, aki szerint a limitált példányú, csak a versenyre alkalmas gép referenciát és alapot adhat a magyar repülőiparnak. Megemlítette, hogy a korszerű, könnyű Hollókat és hasonló felépítésű más kisgépeket nemcsak a polgári repülés, hanem a honvédség is hasznosítani tudná. Utóbbinál a vadászpilóták képzési szempontjai érvényesülnének. "Jelenleg a katonai pilótákat Kanadában képzik ki, a folyamat négy fázisa közül az elsőt azonban itthon végzik" tette hozzá. Rámutatott, hogy az ehhez rendelkezésre álló, jelenleg rendszerben lévő iskolagépek üzemideje azonban véges, a pilótaképzés folytatásához pedig kézenfekvő lenne ilyen repülők beszerzése. Lehet, hogy CORVUS fogja váltani a Jak-52-t? webcache.googleusercontent.com/search" target="_blank" rel="nofollow">Válasz erre |
||||||
Freddy | Adatlap | 361819 | 2010. június 6. 23:47 | |||
Pilonokon mi van? Póttartály? | ||||||
romeo | Adatlap | 361818 | 2010. június 6. 15:45 | |||
zaran | Adatlap | 361817 | 2010. május 17. 16:37 | |||
Nagyon szívesen :) | ||||||
PETI | Adatlap | 361816 | 2010. május 17. 16:35 | |||
Eltaláltad. Köszi! | ||||||
zaran | Adatlap | 361815 | 2010. május 17. 16:29 | |||
Szervusztok Gondolom ez a cikk érdekelhet titeket. Egy ritkaságot újítanak fel a Magyar Légierő számára. www.honvedelem.hu/cikk/0/19969/mig15_vadaszrepulogep_felujitasa.html | ||||||
elmo | Adatlap | 361814 | 2010. május 17. 13:20 | |||
Koszonom a gyors valaszt! | ||||||
notarius | Adatlap | 361813 | 2010. május 17. 12:15 | |||
Olasz motorokkal repültek. Piaggio P.IX. Ajánlom figyelmedbe a HK 2002. IV. számát. Akkor még ilyesmi is belefért az időmbe. :) | ||||||
rod666 | Adatlap | 361812 | 2010. május 17. 07:55 | |||
Én úgy tudom, hogy magyar motorokkal. | ||||||
elmo | Adatlap | 361811 | 2010. május 17. 00:33 | |||
Sziasztok, nen tudja valaki veletlenul, hogy a magyar Ca-135bis-ek olasz motorokkal repultek vagy WM-k14-ekkel? SOS! Elore is koszonom. elmo | ||||||
Sanjurjo | Adatlap | 361810 | 2010. május 13. 13:37 | |||
Sanjurjo | Adatlap | 361809 | 2010. május 13. 13:35 | |||
Sziasztok! Hú ez nem is rossz ötlet, megnézem ezt a könyvet, mondjuk, egyébként megfigyeltem. hogy a második világháborús, pláne előttelétező festések, örök vita témát adnak, iszonyú nehéz, az akkori fekete fehér képek alapján, színeket visszaelemezni, bár többé kevésbé sikeres próbálkozásokat már láttam erre, de egyszer a fotó, vagy digitális technika csak meghozza ezt is. Ha most lesz időm, mindjárt felteszek képet egy konkrét gépről, arra lennék kíváncsi, ez valóságban valóban így nézhetett-e ki? | ||||||
MoMi | Adatlap | 361808 | 2010. május 13. 13:06 | |||
Szia Sanjurjo! Azért vigyázz azzal a Winkler és Punka adatokkal. Az idő egy kicsit már túllépett rajtuk! Bece Csaba könyvét ajánlom figyelmedbe. A kör Ász vadász szd. története. PUEDLO kiadó. momi | ||||||
Sanjurjo | Adatlap | 361807 | 2010. május 13. 12:24 | |||
sziasztok! Szia UHU! Köszönöm az infot, ha megtudnád tenni, hogy majd elküldöd a képet, a Fiat Cr 32-ről megköszönöm. Egyébként Winkler, vagy a Punka adatokban bízok náluk átfogóban talán nem is sokan foglalkoztak a magyar repülés történetével, a Magyar Királyi Honvédség c. zrinyi kiadó könyvében, is azt hiszem dolgozott Winkler, és ott is egy fekete fehér fotón nekem úgy tűnik, mintha lett volna zöld zöld foltos Cr 32-es, színkódokat, pedig tényleg megpróbálom, majd belőni valahogy. Köszi előre is a segítséget! Sziasztok! | ||||||
Freddy | Adatlap | 361806 | 2010. május 13. 11:43 | |||
Tökölön is vannak. Bár az már nem katonai reptér. | ||||||
Daala | Adatlap | 361805 | 2010. május 13. 10:12 | |||
Bocs, Szentkirályszabadján | ||||||
Daala | Adatlap | 361804 | 2010. május 13. 10:11 | |||
Szentkiályszabadján is legeltettek juhokat... | ||||||
EDE | Adatlap | 361803 | 2010. május 13. 10:11 | |||
És a száraz birkaszar hogy repül a rotorszélben? | ||||||
MoMi | Adatlap | 361800 | 2010. május 13. 08:11 | |||
Sziasztok! Most nevetni fogtok,de a Börgöndi helikopter reptéren volt juhnyájunk amik a repülési napok közötti időben szépen tették a dolgukat a füves reptérrészeken. Hát ez bizony 1980 évek eleje-közepe volt. Tehát nem bolondság amit mondtatok. Emlékszem néha unalmas,repülésmentes napon adott toronyügyeletes szolgálat alatt még el is diskurálgattunk a juhásszal. momi | ||||||
lucky | Adatlap | 361799 | 2010. május 12. 20:03 | |||
Igaz! :D Csak nehogy innét tájékozódjanak az illetékesek..:( | ||||||
búza | Adatlap | 361798 | 2010. május 12. 19:04 | |||
Miért kellene? Nem kell költeni műtrágyára sem, a fűben meg elfér a természetes anyag. Csak a repnapon kell egy kicsit jobban a lábad elé nézni!:-) | ||||||
lucky | Adatlap | 361797 | 2010. május 12. 19:00 | |||
:DD ezt lemaradt. | ||||||
lucky | Adatlap | 361796 | 2010. május 12. 18:59 | |||
Ráadásul nem kellene fűnyíró+ ember a kezeléséhez... viszont egy ganészedő kellene... | ||||||
balaton | Adatlap | 361795 | 2010. május 12. 18:57 | |||
Néhány ló, vagy ökör is elhúzhatná és a füvet sem kéne nyírni, mert azok lelegelnék :D | ||||||
vlevi | Adatlap | 361794 | 2010. május 12. 16:41 | |||
Bezzeg, ha nekünk is volvo vontatónk lenne, akkor meg azon menne a nyafogás, hogy miért kellet még 20-30-40-100 millióért vontató trakotort is beszerezni, amikor arra bármilyen jármű megfelel. | ||||||
balaton | Adatlap | 361793 | 2010. május 12. 14:24 | |||
Mit nekünk Volvo! A piros MTZ a menő :DDD | ||||||
MoMi | Adatlap | 361792 | 2010. május 12. 13:32 | |||
Szia Romeo! Szemfüles vagy, de nem kell mindenkinek mindent tudni. Néha kell a meglepetés is. Mármint mi lepjük meg az ellenséget és ne ő minket. Van és most már lesz is hadrendben. Különben a fényképen gyakorlók vannak. momi | ||||||
Uhu | Adatlap | 361791 | 2010. május 8. 12:47 | |||
Szia Sanjurjo! Olvastam a kérésedet, nem sok infot találtam róla, de igen jól tudod, a FIAT Cr-32-esek egy részénél tényleg ilyen volt a festés 1939-ben! Színkódot nem tudok mondani, de a gépek alul ezüst, felül sötétzöld és világosabb zöld kis foltokkal voltak lefestve. Szerintem innen „idő távlatából” betudod lőni, hogy milyen színű lehetett, ehhez nem kell színkód és festési térkép. Nem ismerem az általad említett honlapon található képet, de biztos, hogy az sem téved! Hasonló festésű volt a Teve század egyik gépe is V.148-as lajstrommal. A V.148 árnyékolva volt a gépre festve. A század jelvénye pedig a pilóta fülke alatt volt felfestve, de ha erre csinálod, akkor vigyázz, mert sok forrás rosszul közli, mert körben ábrázolja a századjelvényt, pedig az nyolc egyenlő oldalú „kör” alakban volt felfestve a gépekre! Bár, ha 1/72-ben készíted, akkor ez nem is fog látszani.(forrás Winkler Laci bácsitól kapott oldal nézeti rajz, sajnos nincsen scannerem, így nem tudom ellőni neked a rajzot.) Ehhez várnod kell jövő hétig.Remélem tudtam segíteni. ÜdvUhu | ||||||
romeo | Adatlap | 361790 | 2010. május 8. 08:46 | |||
romeo | Adatlap | 361789 | 2010. május 8. 08:25 | |||
sulyid | Adatlap | 361788 | 2010. május 7. 18:22 | |||
Ja és írtam a mi készül topic offos részébe! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
harcihelikopter.hu/