<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Keri | Adatlap | 362138 | 2010. november 11. 21:54 | ![]() | |
Sempi | Adatlap | 362137 | 2010. november 11. 21:47 | ![]() | |
a Wikipédián már azt mutatják, hogy a csehek melett mi is használunk kettőt, és további 14-et megrendeltünk :) en.wikipedia.org/wiki/Aero_L-159_Alca | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 362136 | 2010. november 11. 21:20 | ![]() | |
Szia! Mi a különbség a 159B és a 159T1 között? mindkettő kétüléses kiképző változat nem? | |||||
búza | Adatlap | 362135 | 2010. november 11. 21:01 | ![]() | |
Szia Nyugger! És akkor még nem beszéltünk a frissen nagyjavított Szuhojokról. Szerintem a politikusoknak fogalmuk sincs a valós helyzetről, csak dumálnak össze-vissza. Hofi jut eszembe a "Hányat fial a disznó?" című történettel. Csak az a baj, hogy az az ötvenes évek elejéről szólt, de még ma is aktuális, párttól, kormánytól függetlenül. Üdv: Búza | |||||
Nyugger | Adatlap | 362134 | 2010. november 11. 20:33 | ![]() | |
'MiG-ek jó állapotban vannak, van értékük, pénzt lehet csinálni belőlük' Jut eszembe, hogy alig 10 éve kivont MiG-21bis ill. MiG-21UM gépek közül mennyit teccetek eladni jó pénzért ? Akkor elvileg 15 üzemképes gépet állítottak le, 4 21UM-ben 450-700 repóra tartalék volt, mi is lett sorsuk ? A jelenleg aktív MiG-29B/UB gépek csak folyamatos üzemidő hosszabbításon 'estek át' ipari szintű javítás nélkül hamarosan nem lehet/ne/ már tovább üzemeltetni. | |||||
balaton | Adatlap | 362133 | 2010. november 11. 19:37 | ![]() | |
...hogy? Hogy jutalmazz néhány tiszteletpéldánnyal? :DDD Vagy nem így értetted? :D | |||||
doky3 | Adatlap | 362132 | 2010. november 11. 19:20 | ![]() | |
www.origo.hu/itthon/20101111-eladna-a-kormany-a-mig-29es-vadaszgepeket.html Ki venné meg őket? A MiG is alig tudja eladni a saját gépeit, nemhogy lejárt üzemidejűekkel bajlódjon, vagy ez csak a már "felújított", de mégis kivonásra kerülő gépekről szól? Cserébe kapnánk esetleg haditechnikai eszközöket? Akkor most szabadulni akarunk a függéstől, vagy nem? A Jurassic Parkban levőkkel mi lesz? Nem tudják mikor vonják ki a gépeket? Hónapok óta 2010.dec.31. a kivonás dátuma, több helyen is elhangzott. A kivont-tartalékolt "értékesített" eszközöket ne is említsük...ÁÁÁ Beszélnek össze-vissza mint a sebesült katona. | |||||
Daala | Adatlap | 362131 | 2010. november 11. 19:19 | ![]() | |
Akkor már megint nem veszünk ÚJ szállítóhelikoptereket? Miért megint a vadászos kollégák járnak jól? | |||||
p-51 | Adatlap | 362130 | 2010. november 11. 18:36 | ![]() | |
Csatlakozok Kamovos véleményéhez, és annyit hozzátennék még, hogy az Albánál szebb gép a kategóriában nem létezik. Ha már nem lehet a legjobb, legalább legyen a legszebb. Üdv | |||||
juge75 | Adatlap | 362129 | 2010. november 11. 17:57 | ![]() | |
Építés alatt. Többet nem mondhatok, mert meg kellene hogy... :-) | |||||
balaton | Adatlap | 362128 | 2010. november 11. 17:07 | ![]() | |
Maz-os topikban a 32. oldal visszafelé. Még csak terv volt a 35-ös Csepel, de az 1/43-mas képek jó kedvcsinálók. | |||||
balaton | Adatlap | 362127 | 2010. november 11. 17:04 | ![]() | |
Valamelyik topikban tett is fel képeket róla kb. 1 évvel ezelőtt. Talán a Maz, Kraz, Kamaz-ban... | |||||
balaton | Adatlap | 362126 | 2010. november 11. 17:03 | ![]() | |
A helyzet nem ilyen egyszerű. Egy példa: Akciós ár ide vagy oda, Magyarországon eddig 2-3db Uaz-452 talált gazdára. De minden típusra jellemző amúgy, hogy az összes eladás elenyésző százaléka valósul meg idehaza. Tudom, nem olcsó, már azt is szememre vetették, hogy a bezzeg a Revell csak kétezer forint. Akkor tessék megvenni a Revelltől. Ja, hogy ezt nem gyártja? Bocs :))) Azért az Uaz példája is mutatja, hogy próbálunk a lehetőségekhez mérten árban kedvezni a magyar makettezőknek. Senkit sem akarok megbántani, csupán tényként közlöm, hogy "tuti vevő" mindig gyorsan akad, de ugyanolyan gyorsan el is tűnik. Én biztosan nem mernék 1/35-ben belevágni, mert külföldön eladni csak minimális db-ot lehet, idehaza is csak 2-3 lelkes Csepel-rajongót érdekel. | |||||
lacipapa | Adatlap | 362125 | 2010. november 11. 17:00 | ![]() | |
Halló-halló törzsbusz,jelentkezz! Laci | |||||
balaton | Adatlap | 362124 | 2010. november 11. 16:54 | ![]() | |
Törzsbusz fedőnevű fórumtársunk készítette el 1/35-ben. Az esetleges sorozatgyártásról is őt kéne kérdezni. | |||||
farkas469 | Adatlap | 362123 | 2010. november 11. 16:51 | ![]() | |
A cs350es már elkészült 1/43-ben. Láttam elemeket az 1/35-ös Csepelnek is. Cs350-es fotók a képtár.hu upiupi mappáman. Üdv. | |||||
lacipapa | Adatlap | 362122 | 2010. november 11. 16:44 | ![]() | |
Jegyezzed az opcióka! :) | |||||
lacipapa | Adatlap | 362121 | 2010. november 11. 16:43 | ![]() | |
Mitöl vagy ilyen optimista,vagy tudsz valamit?Akkor ne titkold,légyszives! | |||||
farkas469 | Adatlap | 362120 | 2010. november 11. 16:41 | ![]() | |
1/35-ben készül Csepel mügyantából az alföldön... szerintem 1 év kell még. | |||||
Lorco | Adatlap | 362119 | 2010. november 11. 15:46 | ![]() | |
Egy 1:35-ös Csepelre én is feltenném a forintjaimat de tudom én, hogy ez csak álom-álom... | |||||
lacipapa | Adatlap | 362118 | 2010. november 11. 15:32 | ![]() | |
Ne-mána!a ferdeszeműek nem valószinű,hogy csinálnak csepelt,Nebulót,Góbét,hogy a többi ,iparunk egykori remekeit elkésziti.Ezekkel csak nekünk kellene kiállni.Tudom ,válság,meg ócó,de ha nem lépünk nem,haladunk.Azt is tudom,hogy könnyen osztom más pénzét,de ha lennének ezek a remekművek,amiket Ti is csináltok,akkor a mi forintjaink itt maradnának!Azt Ti is tudjátok,hogy aki előbb kipakol a piacon,az hamarabb lesz a pénzénél!Na,de ezek csak az én gondolataim,nem biztos ,hogy nekem van igazam. További jó munkát és türelmet kivánok, Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 362117 | 2010. november 11. 15:32 | ![]() | |
Szia Romeo! Ha ismeretlen lenne a típus számunkra, akkor egyet is értenék veled! De azért azt megkell hagyni, hogy ennek a gépcsaládnak már 2 típusát üzemeltettük szinte végkimerülésig, és nem csalódtunk benne! Gondolom, ez utóbbi fejlesztés sem lehet gyengébb az elődjeinél, azokra pedig nem volt panasz! Tudtommal! Én optimista vagyok a típussal szemben, és örülök, hogy ilyen kiképző gépekre (ha csak pár darabra is) még telik! Üdv: kamovos | |||||
balaton | Adatlap | 362116 | 2010. november 11. 14:09 | ![]() | |
Kedves Lacipapa! Köszönjük. Ám nem mindenki tenné fel utolsó gatyáját is egy makettre :))) Talán majd 5-10 év múlva, amikor az új gyártóüzemet már Kínában avatjuk fel. Lenyomjuk az árakat :D | |||||
lacipapa | Adatlap | 362115 | 2010. november 11. 12:53 | ![]() | |
Tisztelt Gábor (balaton)! Nagyon szép amiket csináltok,de sajna'1:48-as repülősöknek és 1:35-ös hjm-eveseknek ,nem készitetek semmit. Bazi jól nézne ki egy Botond,CsepelD344-es család,hogy a többiekről ne is beszéljek. Jó reklámmal biztos siker lenne.A gatyám rámenne is vennék belőlük és még vagyunk igy egy páran. Laci | |||||
balaton | Adatlap | 362114 | 2010. november 11. 07:42 | ![]() | |
Valami kell, ha már az amerikai F-22 kiesett a versenyből csekély képességei miatt :DDD Mint makettező persze örülnék, ha egy újabb típust készíthetnék el magyar színekben. :) | |||||
Sempi | Adatlap | 362113 | 2010. november 10. 22:13 | ![]() | |
Ez nem jelenti azt hogy rossz is a gép. Ha jól tudom a Gripen-t 3.-ként kezdük el használni? Mi már csak ilyenek vagyunk (lettünk). Jobb megoldás mint 1 Alcát bérelni, de tényleg volnának fontosabb helyei a pénznek. pl: mikor utoljára gyakorlatozott a Klapka lövészdandár, akkor halogató harcot gyakoroltak, azaz feltartóztattak a főerő megérkezéséig, csakhogy jelenleg az a pár harckocsi a főerő... | |||||
romeo | Adatlap | 362112 | 2010. november 10. 22:01 | ![]() | |
Hát nem is tudom, mi lennénk a világ 2. országa, amely ezt a típust használja... Ez nem valami sikertörténet. | |||||
sulyid | Adatlap | 362111 | 2010. november 10. 20:14 | ![]() | |
Reménykedjünk hogy minél hamarabb megköttetik az üzlet... | |||||
romeo | Adatlap | 362110 | 2010. november 10. 19:55 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 362109 | 2010. november 9. 14:58 | ![]() | |
És javarészt azoknak is megvan a földi életpályájuk, legalábbis tervezet szinten. | |||||
romeo | Adatlap | 362108 | 2010. november 9. 14:54 | ![]() | |
Üdv! A HM akkor juthat némi pluszpénzhez, ha az idén szilveszterkor kivonandó MIG-29-es vadászgépeket értékesíteni tudja. A dolog szépséghibája, hogy az eredeti 28 gépből ma jó ha négy röpképes. forrás: www.napi.hu/default.asp | |||||
Freddy | Adatlap | 362106 | 2010. november 2. 18:16 | ![]() | |
Az EU egy birodalom (akar lenni), és egy birodalomnak szüksége van hadseregre. Mellesleg csak egy ezredről van szó, amit az Afganisztánban akciózó csapatok használnának, illetve hogy ne 27 partnerrel kelljen egyeztetni, ha valahol valami természeti katasztrófa van. (A nemzeti hadseregek elsorvasztását én se támogatnám persze, de itt szerintem nem erről van szó.) | |||||
romeo | Adatlap | 362105 | 2010. november 2. 16:14 | ![]() | |
Közös európai helikopterflotta a láthatáron htka.hu/2010/11/01/kozos-europai-helikopterflotta-a-lathataron/ A nemzeti hadseregek leplezett európai elsorvasztása... | |||||
fridi | Adatlap | 362104 | 2010. november 1. 18:12 | ![]() | |
Ez érdekes mert légtérfoglalás nem volt aznapra.Csak a Kecskeméti 24 órás légtér. | |||||
romeo | Adatlap | 362103 | 2010. október 30. 20:33 | ![]() | |
Hali, a "helikopter-beszerzéssel" kapcsolatban olvassátok el a következő hozzászólásokat: htka.hu/2010/10/30/gorog-tamogatasbol-ujulhatnak-meg-a-magyar-helikopterek/ | |||||
romeo | Adatlap | 362102 | 2010. október 30. 20:21 | ![]() | |
Hét, az éjjel nem sokat aludtam... | |||||
Solo | Adatlap | 362101 | 2010. október 30. 20:17 | ![]() | |
Gondolom egész nap ilyeneken agyalsz. :) 5 gépünket nagyjavítják/modernizálják. Ennyivel leszünk gazdagabbak. :) Ne legyen igazam. | |||||
romeo | Adatlap | 362100 | 2010. október 30. 19:53 | ![]() | |
Namost egy kis számtan: ha azt mondják, hogy 7 helikopterrel lesz gazdagabb a légierő, és ha ebből leszámítom a 2 db finn Mi-8-ast marad 5 db Mi-17 -vajon ezeket honnan fogjuk beszerezni? | |||||
romeo | Adatlap | 362099 | 2010. október 30. 19:35 | ![]() | |
Lala | Adatlap | 362098 | 2010. október 29. 22:33 | ![]() | |
Volt repülés tegnap! Repült az Alca +2 Gripo+ egy Mig is repült délután.. üdv! | |||||
Solo | Adatlap | 362097 | 2010. október 29. 20:46 | ![]() | |
Ha egyáltalán nem repültek akkor tippem sincs mi lehetett. Hétfőn utánanézek hátha valami külföldi gép járt erre. | |||||
fridi | Adatlap | 362096 | 2010. október 29. 20:41 | ![]() | |
Tegnap nem repültek a kecskemétiek, tehát nem lehetett az Alca. Valóban van egy Alca Kecskeméten (ugyan az mint tavaly a fekete/arany színű gyári gép) 200 repült óra van bérelve jelenleg.De ezen a héten szerdán ,csütörtökön, és pénteken nem volt repülés. | |||||
romeo | Adatlap | 362095 | 2010. október 29. 20:39 | ![]() | |
Ha valóban lenne 2 finn Mi-8, akkor így néznek ki. | |||||
Caprice | Adatlap | 362094 | 2010. október 29. 20:28 | ![]() | |
Nagyon öregek azok a gépek. Szerintem nem túl sok. | |||||
fridi | Adatlap | 362093 | 2010. október 29. 20:28 | ![]() | |
Úgy 6-8 millió dollár a Mi-8 asok használt ára. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 362092 | 2010. október 29. 20:24 | ![]() | |
A két finn Mi-8-ban mennyi üzemidő tartalék lehet még? Korábbi cikkben 2 évet olvastam. Ezután kuka, vagy üzemidőhosszabbítás még lehetséges ? Mert ha előbbi, akkor nem lenne túl nagy segítség az a 2 heli sem... | |||||
PETI | Adatlap | 362091 | 2010. október 29. 20:13 | ![]() | |
Mennyibe kerül most használtan beszerezni Mi-8/17 gépeket? | |||||
Solo | Adatlap | 362090 | 2010. október 29. 20:06 | ![]() | |
Régen úgy volt, de manapság nem telik tartalékra. :) :( | |||||
romeo | Adatlap | 362089 | 2010. október 29. 19:59 | ![]() | |
(1-1 gép adja nem 2-2) Elnézést, úgy tudtam, hogy párhuzamosan + 1-1 van tartalékban. | |||||
romeo | Adatlap | 362088 | 2010. október 29. 19:58 | ![]() | |
(1-1 gép adja nem 2-2) Elnézést, úgy tudtam, hogy párhuzamosan + 1-1 van tartalékban. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
L–159T1: Harci feladatokra alkalmas kétüléses kiképző-gyakorló változat teljes elektronikával felszerelve.