<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
balaton | Adatlap | 362126 | 2010. november 11. 17:03 | ||
lacipapa | Adatlap | 362125 | 2010. november 11. 17:00 | ||
Halló-halló törzsbusz,jelentkezz! Laci | |||||
balaton | Adatlap | 362124 | 2010. november 11. 16:54 | ||
Törzsbusz fedőnevű fórumtársunk készítette el 1/35-ben. Az esetleges sorozatgyártásról is őt kéne kérdezni. | |||||
farkas469 | Adatlap | 362123 | 2010. november 11. 16:51 | ||
A cs350es már elkészült 1/43-ben. Láttam elemeket az 1/35-ös Csepelnek is. Cs350-es fotók a képtár.hu upiupi mappáman. Üdv. | |||||
lacipapa | Adatlap | 362122 | 2010. november 11. 16:44 | ||
Jegyezzed az opcióka! :) | |||||
lacipapa | Adatlap | 362121 | 2010. november 11. 16:43 | ||
Mitöl vagy ilyen optimista,vagy tudsz valamit?Akkor ne titkold,légyszives! | |||||
farkas469 | Adatlap | 362120 | 2010. november 11. 16:41 | ||
1/35-ben készül Csepel mügyantából az alföldön... szerintem 1 év kell még. | |||||
Lorco | Adatlap | 362119 | 2010. november 11. 15:46 | ||
Egy 1:35-ös Csepelre én is feltenném a forintjaimat de tudom én, hogy ez csak álom-álom... | |||||
lacipapa | Adatlap | 362118 | 2010. november 11. 15:32 | ||
Ne-mána!a ferdeszeműek nem valószinű,hogy csinálnak csepelt,Nebulót,Góbét,hogy a többi ,iparunk egykori remekeit elkésziti.Ezekkel csak nekünk kellene kiállni.Tudom ,válság,meg ócó,de ha nem lépünk nem,haladunk.Azt is tudom,hogy könnyen osztom más pénzét,de ha lennének ezek a remekművek,amiket Ti is csináltok,akkor a mi forintjaink itt maradnának!Azt Ti is tudjátok,hogy aki előbb kipakol a piacon,az hamarabb lesz a pénzénél!Na,de ezek csak az én gondolataim,nem biztos ,hogy nekem van igazam. További jó munkát és türelmet kivánok, Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 362117 | 2010. november 11. 15:32 | ||
Szia Romeo! Ha ismeretlen lenne a típus számunkra, akkor egyet is értenék veled! De azért azt megkell hagyni, hogy ennek a gépcsaládnak már 2 típusát üzemeltettük szinte végkimerülésig, és nem csalódtunk benne! Gondolom, ez utóbbi fejlesztés sem lehet gyengébb az elődjeinél, azokra pedig nem volt panasz! Tudtommal! Én optimista vagyok a típussal szemben, és örülök, hogy ilyen kiképző gépekre (ha csak pár darabra is) még telik! Üdv: kamovos | |||||
balaton | Adatlap | 362116 | 2010. november 11. 14:09 | ||
Kedves Lacipapa! Köszönjük. Ám nem mindenki tenné fel utolsó gatyáját is egy makettre :))) Talán majd 5-10 év múlva, amikor az új gyártóüzemet már Kínában avatjuk fel. Lenyomjuk az árakat :D | |||||
lacipapa | Adatlap | 362115 | 2010. november 11. 12:53 | ||
Tisztelt Gábor (balaton)! Nagyon szép amiket csináltok,de sajna'1:48-as repülősöknek és 1:35-ös hjm-eveseknek ,nem készitetek semmit. Bazi jól nézne ki egy Botond,CsepelD344-es család,hogy a többiekről ne is beszéljek. Jó reklámmal biztos siker lenne.A gatyám rámenne is vennék belőlük és még vagyunk igy egy páran. Laci | |||||
balaton | Adatlap | 362114 | 2010. november 11. 07:42 | ||
Valami kell, ha már az amerikai F-22 kiesett a versenyből csekély képességei miatt :DDD Mint makettező persze örülnék, ha egy újabb típust készíthetnék el magyar színekben. :) | |||||
Sempi | Adatlap | 362113 | 2010. november 10. 22:13 | ||
Ez nem jelenti azt hogy rossz is a gép. Ha jól tudom a Gripen-t 3.-ként kezdük el használni? Mi már csak ilyenek vagyunk (lettünk). Jobb megoldás mint 1 Alcát bérelni, de tényleg volnának fontosabb helyei a pénznek. pl: mikor utoljára gyakorlatozott a Klapka lövészdandár, akkor halogató harcot gyakoroltak, azaz feltartóztattak a főerő megérkezéséig, csakhogy jelenleg az a pár harckocsi a főerő... | |||||
romeo | Adatlap | 362112 | 2010. november 10. 22:01 | ||
Hát nem is tudom, mi lennénk a világ 2. országa, amely ezt a típust használja... Ez nem valami sikertörténet. | |||||
sulyid | Adatlap | 362111 | 2010. november 10. 20:14 | ||
Reménykedjünk hogy minél hamarabb megköttetik az üzlet... | |||||
romeo | Adatlap | 362110 | 2010. november 10. 19:55 | ||
Monox | Adatlap | 362109 | 2010. november 9. 14:58 | ||
És javarészt azoknak is megvan a földi életpályájuk, legalábbis tervezet szinten. | |||||
romeo | Adatlap | 362108 | 2010. november 9. 14:54 | ||
Üdv! A HM akkor juthat némi pluszpénzhez, ha az idén szilveszterkor kivonandó MIG-29-es vadászgépeket értékesíteni tudja. A dolog szépséghibája, hogy az eredeti 28 gépből ma jó ha négy röpképes. forrás: www.napi.hu/default.asp | |||||
Freddy | Adatlap | 362106 | 2010. november 2. 18:16 | ||
Az EU egy birodalom (akar lenni), és egy birodalomnak szüksége van hadseregre. Mellesleg csak egy ezredről van szó, amit az Afganisztánban akciózó csapatok használnának, illetve hogy ne 27 partnerrel kelljen egyeztetni, ha valahol valami természeti katasztrófa van. (A nemzeti hadseregek elsorvasztását én se támogatnám persze, de itt szerintem nem erről van szó.) | |||||
romeo | Adatlap | 362105 | 2010. november 2. 16:14 | ||
Közös európai helikopterflotta a láthatáron htka.hu/2010/11/01/kozos-europai-helikopterflotta-a-lathataron/ A nemzeti hadseregek leplezett európai elsorvasztása... | |||||
fridi | Adatlap | 362104 | 2010. november 1. 18:12 | ||
Ez érdekes mert légtérfoglalás nem volt aznapra.Csak a Kecskeméti 24 órás légtér. | |||||
romeo | Adatlap | 362103 | 2010. október 30. 20:33 | ||
Hali, a "helikopter-beszerzéssel" kapcsolatban olvassátok el a következő hozzászólásokat: htka.hu/2010/10/30/gorog-tamogatasbol-ujulhatnak-meg-a-magyar-helikopterek/ | |||||
romeo | Adatlap | 362102 | 2010. október 30. 20:21 | ||
Hét, az éjjel nem sokat aludtam... | |||||
Solo | Adatlap | 362101 | 2010. október 30. 20:17 | ||
Gondolom egész nap ilyeneken agyalsz. :) 5 gépünket nagyjavítják/modernizálják. Ennyivel leszünk gazdagabbak. :) Ne legyen igazam. | |||||
romeo | Adatlap | 362100 | 2010. október 30. 19:53 | ||
Namost egy kis számtan: ha azt mondják, hogy 7 helikopterrel lesz gazdagabb a légierő, és ha ebből leszámítom a 2 db finn Mi-8-ast marad 5 db Mi-17 -vajon ezeket honnan fogjuk beszerezni? | |||||
romeo | Adatlap | 362099 | 2010. október 30. 19:35 | ||
Lala | Adatlap | 362098 | 2010. október 29. 22:33 | ||
Volt repülés tegnap! Repült az Alca +2 Gripo+ egy Mig is repült délután.. üdv! | |||||
Solo | Adatlap | 362097 | 2010. október 29. 20:46 | ||
Ha egyáltalán nem repültek akkor tippem sincs mi lehetett. Hétfőn utánanézek hátha valami külföldi gép járt erre. | |||||
fridi | Adatlap | 362096 | 2010. október 29. 20:41 | ||
Tegnap nem repültek a kecskemétiek, tehát nem lehetett az Alca. Valóban van egy Alca Kecskeméten (ugyan az mint tavaly a fekete/arany színű gyári gép) 200 repült óra van bérelve jelenleg.De ezen a héten szerdán ,csütörtökön, és pénteken nem volt repülés. | |||||
romeo | Adatlap | 362095 | 2010. október 29. 20:39 | ||
Ha valóban lenne 2 finn Mi-8, akkor így néznek ki. | |||||
Caprice | Adatlap | 362094 | 2010. október 29. 20:28 | ||
Nagyon öregek azok a gépek. Szerintem nem túl sok. | |||||
fridi | Adatlap | 362093 | 2010. október 29. 20:28 | ||
Úgy 6-8 millió dollár a Mi-8 asok használt ára. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 362092 | 2010. október 29. 20:24 | ||
A két finn Mi-8-ban mennyi üzemidő tartalék lehet még? Korábbi cikkben 2 évet olvastam. Ezután kuka, vagy üzemidőhosszabbítás még lehetséges ? Mert ha előbbi, akkor nem lenne túl nagy segítség az a 2 heli sem... | |||||
PETI | Adatlap | 362091 | 2010. október 29. 20:13 | ||
Mennyibe kerül most használtan beszerezni Mi-8/17 gépeket? | |||||
Solo | Adatlap | 362090 | 2010. október 29. 20:06 | ||
Régen úgy volt, de manapság nem telik tartalékra. :) :( | |||||
romeo | Adatlap | 362089 | 2010. október 29. 19:59 | ||
(1-1 gép adja nem 2-2) Elnézést, úgy tudtam, hogy párhuzamosan + 1-1 van tartalékban. | |||||
romeo | Adatlap | 362088 | 2010. október 29. 19:58 | ||
(1-1 gép adja nem 2-2) Elnézést, úgy tudtam, hogy párhuzamosan + 1-1 van tartalékban. | |||||
Solo | Adatlap | 362087 | 2010. október 29. 19:36 | ||
Nem lesz ebből + Mi-17. A 701-705-ig mindet modernizálják/nagyjavítják. A 706, 707 kitudja meddig lesz jó. Nem tudom ki és menyiért nagyjavítana egy házilag átalakított gépet. Ha szerencsénk van meglesz a két finn Mi-8, amik szépen ellesznek kutató-mentő szolgálatban (1-1 gép adja nem 2-2). Vagyis hosszú távon lesz 5db Mi-17 abból 3! Afganisztánban. Itthon ha szerencsénk van és valahogy sikerül nagyajavítani a 706,707-et marad össz vissz 6db helikopter amiből min. 2 állandóan szolgálatban van. Ahogy nézem nem sok a fejlődés... Itt csak az segít ha valamiből veszünk legalább egy tucatot. | |||||
romeo | Adatlap | 362086 | 2010. október 29. 19:33 | ||
Mivel fog majd "közlekedni" a Bercsényi meg a 25/88-as? | |||||
romeo | Adatlap | 362085 | 2010. október 29. 19:30 | ||
Szia Daala! Az árvizes mutatványt gyakoroltátok már Mi-24-el is : ) | |||||
romeo | Adatlap | 362084 | 2010. október 29. 19:27 | ||
Ja és a 4 darabból ami nalunk maradna 2 Szolnokon 2 pedig Pápán adna kutató-mentőt, mert addigra már kivonják a 6200 és 6215-ös MI-8T gépeket is... | |||||
juge75 | Adatlap | 362083 | 2010. október 29. 19:26 | ||
Vagy ők jobban állnak most anyagilag, mint mi? | |||||
juge75 | Adatlap | 362082 | 2010. október 29. 19:26 | ||
Na ez a kész átverés show a valóságban. | |||||
romeo | Adatlap | 362081 | 2010. október 29. 19:24 | ||
Gyerekek! Hogy a fenébe akakrunk pénzt Görögországtól, hisz ott teljesen bedőlt a gazdaság... | |||||
Caprice | Adatlap | 362080 | 2010. október 29. 19:23 | ||
Nálunk sosem repülnek:) | |||||
juge75 | Adatlap | 362079 | 2010. október 29. 19:19 | ||
Akkor a felelősök repülnek helyettük! :-) | |||||
Daala | Adatlap | 362078 | 2010. október 29. 19:05 | ||
Vagy hajtómű... | |||||
Daala | Adatlap | 362077 | 2010. október 29. 19:04 | ||
És mi van ha 25 órást vagy 100 órást kell csinálni rajtuk, nem hiszem, hogy annyi tartalék (lapát, reduktor, flcs agy) stb. lesz a helyszínen... | |||||
Daala | Adatlap | 362076 | 2010. október 29. 19:01 | ||
Mi marad, ha árvíz lesz? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Senkit sem akarok megbántani, csupán tényként közlöm, hogy "tuti vevő" mindig gyorsan akad, de ugyanolyan gyorsan el is tűnik.
Én biztosan nem mernék 1/35-ben belevágni, mert külföldön eladni csak minimális db-ot lehet, idehaza is csak 2-3 lelkes Csepel-rajongót érdekel.