/ Fórumok /

Modern Magyar Légierő

A topik témája az 1990 utáni Magyar Légierő, annak eszközei, történelme. Sztorik, élmények és fényképek jöhetnek!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.
Airmax 362667 2011. február 11. 18:38
Válasz erre
Szia Juge

tökéletesen egyetértek veled.
juge75 362666 2011. február 11. 18:37
Válasz erre
Ezeken túl olyan elrettentő erőt kell képviselnie, amellyel számolva az agresszió lehetőségét, annak esélyét minimalizálja, meg hiúsítsa, így az ország biztonságát biztosítja.
Airmax 362665 2011. február 11. 18:37
Válasz erre
Szia Zoli

Emlékeim szerint az, de lehet hogy Ukrán? Nem emlékszem pontosan.
A lényeg a mondanivalójában volt.

Üdv.
Airmax 362664 2011. február 11. 18:35
Válasz erre
Szervusz Freddy

Alapvetően maga a társalgási etikett ami elindít egy kontaktust.
Neked eszedbe nem jutott volna megszólítást alkalmazni csak úgy bele a lecsóba..
Mindenkitől elnézést kérek amennyiben helyesírási hibákat vétek, de gyorsan pötyögök s előfordul érdekes betűvetés.
De a lényeg, egy adott szövegkörnyezetben a konkrét magyarázatot sok esetben helyettesíti a ráutaló magatartás s nem nevesítés.
Ezt azért alkalmazom mert elkivánom kerülni a politikai színpaletta belekeverését.
A benzines utalás arra vonatkozik, hogy mindig azok próbálnak tért nyerni akiknek halvány segédfingjuk nincs a valós problémákról.
Írd le nekem ide milyen szépet és jót képzelek én el amelyet itt a köz előtt konkrétan megosztottam?

Szivesen beszélgetek veled is mint bárkivel.Igen visszafogottan próbálok utalni véleményem magvára,akár rébuszokban is.nemszeretném ugyanis ha eltiltanának az itteni írás lehetőségétől.

Valamire azonban figyelek, nemkivánok úgy véleményt nyílvánítani,hogy betársuljak egy fejbológató közegbe amely belenyugszik abba ami van mégha hányingere is van attól ami körülőtte folyik.

Mert Illyés szavait idézve:

-növeli ki elfedi a bajt...-
Ebben az országban jelenleg ez a metodika a domináns.

Üdv neked
juge75 362663 2011. február 11. 18:34
Válasz erre
Valóban, a háború következményeiként létrejött, össze eszkábált országok szépen sorban (sajnos nem konfliktus mentesen) össze omlanak, felbomlanak.
És még mindig van ellentét sok nép között.
Ez realisztikus, potenciális veszély forrás.
Ugyanez a feszültség érezhető az országokon belül is.
Erre is fel kell készülni.
" A légvédelem feladata - meg kell akadályoznia az ellenséges légierőt abban, hogy az ország vagy a hadszíntér légterében harci feladatait végrehajtsa. "
" A légvédelemnek - feladatai megbízható elvégzéséhez - harckészültségét állandóan magas fokon kell tartania, erőit és eszközeit kellő időben úgy kell meg szerveznie és csoportosítania, hogy a meglepetésszerű légitámadást - bármely napszakban és időjárási viszonyok között, minden magasságban - el tudja hárítani. "
zoli1989 362662 2011. február 11. 18:28
Válasz erre
Freddy 362661 2011. február 11. 18:17
Válasz erre
Hát magyarázd meg akkor, komolyan nem értem, miért ne lehetne barikádon zászlót lengetni napi két literes benzinfogyasztás mellett. Meg úgy általában honnan lenne pénz, meg ilyenek arra a sok szépre s jóra, amit te szeretnél, amikor a másik oldalon egy Mi8-as nagyjavítását is soknak tartod. Nem félremagyarázni akarok semmit, komolyan kíváncsi vagyok.

Ami a magyar nyelvet illeti, én egyet ismerek, mondjuk abban a ,,magyarul" rövid u-val van írva, a ,,jövő" meg hosszú ő-vel, de talán ennyi különbség nem akadályozza meg a kettőnk közötti kommunikációt.
Airmax 362660 2011. február 11. 17:58
Válasz erre
Szervusz Freddy

Én úgy gondolom MAGYARÚL írtam közérthetően.Normálisan mint egy véleményt.Ezekszerint ajjor több Magyar nyelv is létezik, azt amiben te értelmezted az a másik.
Megkérnélek téged,ha nemértesz valamit kérdezz,hátha válaszolok.Nemszeretem ha a mondanivalómat félremagyarázzák .Tehát tartózkodj ettől a jövöben kérlek.

Üdv
Airmax 362659 2011. február 11. 17:54
Válasz erre
Szia Peti

Nem szégyen álmodozni,ha nem lennének álmaink,vágyaink akkor nemlenne elérendő cél.Mit érne az élet?
Valamikor a 90'-es években a Top Gun magazinban interjuvolták meg a tóth légierő pilótáját bizonyos Orsos urat.Feltették neki a kérdést: Ön szerint milyen repülőgépet kellene választania Magyarországnak?

Olyat amely korszerű,nagyteljesítményű,megbízható,hatékony.Egyszóval a Szu-27-est.

Ez konkrétan elhangzott, s Orsós Úr nembeszélt a világba tekintettel arra hogy repült vele mint ahohy a Mig-29-es gépekkel is.
Freddy 362658 2011. február 11. 17:52
Válasz erre
Ezt ami leírtál remélem te sem gondolod komolyan?

De, komolyan gondoltam. Persze fröcsöghetnék is, hogy mindenpolitikushülye-mindenszakértőköcsög-mindenszar-mindenváltozzonmeg-legyenújraRákosirendszer 30% katonaságra költött GDP-vel.

A napi 2 liter benzin a barikáddal nem tudom, hogy jön össze.

Nem tudom hogy kik azok akik F-22-es ill apache álmokat kergetnek,(egyáltalában vannak e ilyenek)de én spec nemtartozom közéjük, jópár ezred magammal egyetemben.
Mert annál, hogy minden korrupt politikust megölünk, minden szakértőt kirúgunk, aki nem tetszik, és lesz pénz, (mert a makettinfó fórumozói nem hiszik el, hogy nincs, és szerintük a válság csak duma), kevésbé érzed valószínűnek a magyar F-22-est? :)

Abba gondoljatok bele, mi lenne itt, ha mondjuk nem fogadtuk volna el a finn ajánlatot. Kb 2050-ig a honvédség elárulásának iskolapéldájaként emlegetnék az ingyen se kellő finn helijkoptereket.
Vargapeter 362657 2011. február 11. 17:48
Válasz erre
Szia Airmax,

De jó lenne magyar felségjelű Sukhoi-okat latni egyszer... nah mindegy... ha így maradnak a dolgok, akkor max photoshop-pal! 
Lerágott csont, tudom, de a Grippen konstrukció helyett is sokkal szívesebben látnék F-16-osokat repkedni felettünk! Persze álmodozni lehet, akár még PAK FA-ról is! :D

Üdv,
Peter
Airmax 362656 2011. február 11. 17:41
Válasz erre
Bizony van rá pénz,de valahogy mégsem akar lenni...

Az az igazság,hogy idiótáink egy hamis,hazúg elméletben élnek.Nevezetesen hogy Európában "Béke" van, potenciálisan lehetséges ellenségeink szintén Nato tagok.Akkor mi baj lehet?

Én nemtudom, hogy a fegyverszünetet(amelyet csalárd,hazúg módón Párizsi békeszerződésnek hívnak) mióta legalizálják Békének? Mert minden hireszteléssel ellentétben a II.Világháború mind a mai napig nem ért véget...
Egyetlen hatalmas dolog tartja egyenlőre vasmarokkal össze Európát, a monopoltőke.
Airmax 362655 2011. február 11. 17:28
Válasz erre
Szevasz Kalóz

Többet érne mint az az 1 db Grippen...

Viszont az eddig ellopott javakból, pénzekből meglehetne vásárolni a Davis Monthan légibázison levő lekonzervált összes F-15,F-16 repülőgépet.Mégpedig a Szállítást végrehajtó C-5b Galaxy szállítókkal együtt...

Végtére is ha belegondolunk, az orosz fél sem zárkózna el ezen összegért, s minden magyar falú mellé a legellőre odavinne egy egy Szu-30Mk-t. :)))
fridi 362654 2011. február 11. 17:27
Válasz erre
"Olcsón kell venni" Azt nem hiszem el hogy nem tudnánk modernizálni a 7 db Mi-17-es helit, és venni hozzájuk még 5 db ujjat. És ugyancsak nagy javítani modernizálni 12 db Mi-24-est. Nem kellene ezt egy év alatt, hanem mondjuk 3 éves kifutással. Az kamu hogy nem lenne rá pénz.
Airmax 362653 2011. február 11. 17:21
Válasz erre
Szevasz Fridi

Látod pontosan ez a baj...
De szó szerint!

Üdv
fridi 362652 2011. február 11. 17:17
Válasz erre
"Egy teljes rendszert kellene hozzá alkalmazni és minimum 30 gépet." Ugyan minek? Ezt a 14 sem tudjuk üzemeltetni, 3-4 gép repül egy repülési napon.Már amikor van repülés, mert ezen a héten nem volt az biztos, és nem a rossz idő miatt hanem azért mert egyszerűen nincs kerozin. Ez már nem légierő, ez már csak bohóckodás.
piratvitorla 362651 2011. február 11. 17:16
Válasz erre
Sziasztok!
Azért az említett fejlesztésekkel nagyot lendülne a helikopteres üzem...
Minőségileg is!
Amúgy egyetlen Gripen árából 15 vadiúj Mi-171-est lehet kapni...
üdv
piratvitorla 362650 2011. február 11. 17:12
Válasz erre
Airmax 362649 2011. február 11. 16:20
Válasz erre
Szevasz Freddy

Ezt  ami leírtál remélem te sem gondolod komolyan?
Mire gondolok?
-Ez a logikusnak tűnő gondolatsor amit a nagyjavításról írsz.Ez kb olyan mint aki napi 2 liter benzint tankol, de a barikádok élén tépi a száját zászlóval a kezében...
Blőd.

Nem tudom hogy kik azok akik F-22-es ill apache álmokat kergetnek,(egyáltalában vannak e ilyenek)de én spec nemtartozom közéjük, jópár ezred magammal egyetemben.
Akikhez viszont tartozom azoknak vannak reális elképzelései,mégpedig itt a terra firmán álva.

A fentiekhez gyorsan csatolom a legfontosabbat: "nincs pénz" Hol?

El kellene már felejteni ezeket a butaságokat s főleg a "válság van" szindrómát...

Pénz bizony van,bárki bármit álít,vetít.Tekintettel azonban a következő két dologra valójában soha nem lesz.
1. Szakbarbár idióták székelnek kulcsfontosságú poziciókban 1 sereg "szakértővel" a seggükben akiknek egy érdek vezérelte mechanizmus az alapelvük: felfele engerdelmeskedni,lefele könyörtelennek lenni.
2. Amíg a korrupció, valamint a financiális lobby érdekek irányítják a pénz útját jót nem kell várni.Semmilyen körülmények között.

S végezetül,hogyé adják? Ingyé? Nembaj ha szar jöhet! Te pista, hívd fel az emberünket készülhetnek. Jön egy újabb buli.Beszéljenek az oroszokkal de csak a mi embereink vehetnek részt a bussines -ben.Na takarodj intézd.Olgikának kössétek a lelkére, etesse a hülye médiát de alaposan.A többi megy magától...

Üdv nektek
Airmax 362648 2011. február 11. 15:14
Válasz erre
Szia Romeo!

Pontosan ahogy írod.Döbbenetes!Most csak éld bele magad a szituációba...

Elmerengve lépdelsz mindennapjaidban, mig nem egyszerre csak helikopter zajt hallasz...
Kiváncsian próbálod bemérni honnan jöhet mert szeretnéd látni őket.(őket,mert a zaj alapján többen vannak)
S lám egyszercsak előbukkan a fák lombozata mögül 1 azaz egy db Uh-1...(ugyanis akkora rotorzaja van mint 3 Mi-8 nak együtt.Volt alkalmam megfigyelni a gemánoknál ill a taljánoknál.)

S lelki szemeid előtt felrémlik egy Vietnami attitüd.Benne pálmafákkal,kígyókkal,dzsungellel...
De hirtelen a nyakadba ugrik A Kaliforniai kormányzó, s élesben lövi a predatort...

Majd hirtelen felébredsz, s elégedetten nyugtázod: Jóóóregggelt Vietnammm!

Üdv nektek
Freddy 362647 2011. február 11. 15:12
Válasz erre
Az első oldal utolsó bekezdése, ez átnyúlik a következő lapra. Itt tisztán és talán őszintén láthatóvá válik, hogy mi az a sok üzemóra, amit a két helikopterrel kapunk.
Semmi másról nincs szó, mint két ócskavasról, ami után valamelyik közvetítő cég felveheti a zsetont, oszt' jónapot!


Azért az, hogy a finneknek nem éri meg korszerűbb helikopterek mellett tartani két javításra érett Mi-8-ast, nem ugyanaz ,,megéri" szempontból, mint Magyarországon létező, sőt esetenként túlméretezett (a kivontak helye, ugye) infrastruktúra mellett egy létező, de feladathoz képest alacsony létszámú flottát kibővíteni. Pláne, hogy a többi helikopterünk is nagyjavításra szorul, nagyban biztos olcsóbb az is.
Meg alapvetően legalább kerül valami, nyilván mindenkinek piros-fehér-zöld ékes F-22-ről és Apache-ról vannak nedves álmai, de mivel nincs pénz, ezért olcsón kell venni- és az ingyennél nincs olcsóbb:)
romeo 362646 2011. február 11. 15:00
Válasz erre
Üdv Arimax!
és akkor még tegyük hozzá az UH-1 akciófilmhőst...
Monox 362645 2011. február 11. 14:58
Válasz erre
Save2510
Save2510
Save2511
Save2511

Az Aranysas idevágó cikke.

Az első oldal utolsó bekezdése, ez átnyúlik a következő lapra. Itt tisztán és talán őszintén láthatóvá válik, hogy mi az a sok üzemóra, amit a két helikopterrel kapunk.
Semmi másról nincs szó, mint két ócskavasról, ami után valamelyik közvetítő cég felveheti a zsetont, oszt' jónapot!
Airmax 362644 2011. február 11. 14:52
Válasz erre
Nekem pedig úgy tűnik, egész szépen fejlődünk.Ha így menetelünk tovább,express sebességgel érjük el az Angolai légierő szinvonalát.
Egész egyszerűen vérlázító ami ebben az országban oly régóta folyik...
Ilyen hogy Magyar Honvédség, ilyen hogy Magyar Légierő? Ez vicc?

Ennyire gyenge, ennyire szétesett,ennyire ellehetetlenült nem mostanában volt a Magyar fegyveres erő...

Az ember,ha ebben az országban él mindenre büszke lehet,csak arra nem hogy Magyar!

Vietnam al voltunk egy hajóban amikor Jak-52-es darálókkal ill a szerencsétlen Albatrosokkal Pumáskodtak a pilóták,de csak eddig, mert bár oly szegények mint a templom egere mégis ott vannak a nagyteljesítményű Szuhojok számukra.
Majd jött egytucat Grippen? Kiváló,minek? Talán arra gondoltak egyesek,hogy ez olyan mint egy repszimulátor? Joy jobbra balra oszt fire? Na ne...
Egy teljes rendszert kellene hozzá alkalmazni és minimum 30 gépet.
Most pedig jön a Cseh vitézektől az alca? Bombasztikus! Senkinek a világon nemtudják eladni,saját légierejük is menekül tőle s erre ím jön a megváltó, az idióta Magyarország!

A jövöben remélem készítenek tanulmányt arra nézve, hogyha világméretű koldus akciót inditanának alégierő fejlesztése ügyében, várható e hogy Bangladesh felajánl számunkra legalább 2 db shenyang JJ-6 ot.
romeo 362643 2011. február 11. 14:50
Válasz erre
HS-11
HS-11
HS-13
HS-13

Meghagyják rajtuk a radart?
A fotón a HS-11 és HS-13 -ezek kerülnek a honvédséghez.
romeo 362642 2011. február 11. 14:37
Válasz erre
"Nincs 3. Mi-8-as, úgy tűnik ennyi a realitása a cikknek."
A szomorú az, hogy ez a HM-től származik, a cikk szerint
gazdasagiradio.hu/cikk/60029/
Monox 362641 2011. február 11. 14:33
Válasz erre
Nem olyan régen olvastam egy cikket az Aranysasban. A cikk a Finn helikopter típusváltásról szólt, és konkrétan meg van említve benne a HS-11 és HS-13 oldalszámú gép, amiket ott és akkor állítottak le. És azt is leírták, hogy az egyikben 7 a másikban 9 óra üzemidő van még. Lehetséges, hogy magyar viszonylatban soknak számít, de csak ezért felesleges idehozni őket.
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy ez is egy olyan ingyen ajándék, mint anno a 20 db Mi-24-es a Luftwaffétól...

Nincs 3. Mi-8-as, úgy tűnik ennyi a realitása a cikknek.
romeo 362640 2011. február 11. 14:00
Válasz erre
Mint hozzátették: jelenleg a honvédségnek 3 Mi-8 típusú és 7 Mi-17 típusú közepes szállítóhelikoptere van. A 10 helikopterben viszonylag kevés a tartalék üzemidő, többségük hamarosan nagyjavításra szorul.

Meliyk a 3. Mi-8?
romeo 362639 2011. február 11. 13:58
Válasz erre
A felajánlott helikoptereket és alkatrészeket ingyen kapja a honvédség, de a hazaszállításukról neki kell gondoskodnia, ennek költsége elenyésző a gépek értékéhez viszonyítva - fűzték hozzá.
romeo 362638 2011. február 11. 13:55
Válasz erre
Akkor talán a 6200 és a 6215 is megmenekül.
romeo 362637 2011. február 11. 13:53
Válasz erre
HM: várhatóan áprilisban érkeznek meg a finn helikopterek Magyarországra

Várhatóan áprilisra fejeződik be a Finnország által felajánlott két Mi-8 típusú helikopter és a tartalék alkatrészek átadás-átvétele - közölte a Honvédelmi Minisztérium pénteken az MTI-vel. A közlemény szerint a felajánlott 2 helikopter jelenlegi állapotában még hosszú ideig használható, így a hazaszállítás és műszaki karbantartás elvégzése után sikeresen alkalmazhatóak lesznek a hazai feladatok végrehajtására. A nagy mennyiségű tartalék alkatrész pedig lehetővé teszi nemcsak a két Mi-8 helikopter, hanem a jelenleg hadrendben lévő, azonos típusú helikopterek kiszolgálását is.
hir3.hu/index.php
gluer 362636 2011. február 10. 23:39
Válasz erre
Az nem hasernyő hanem csak egy széles heveder
A bal oldalon hátranyúlik az ernyőhöz és abban van a nyitó fogantyú
Ezen a képen hiányzik, a zseb szerű részből lógna ki egy nagyobb fém fogantyú

www.hermann-historica.de/auktion/images60_max/05660.jpg
Elnar 362635 2011. február 10. 22:49
Válasz erre
Már megint az "egyszervolt" Légierőről.
Most leltem a cockpitinstrumente.de oldal egyik albugyrában egy CR 32 kézikönyvet originale olaszul! Milliméter pontos műszaki rajzokkal. Ebből akár 1:1-ben is lehetne építeni.
www.cockpitinstrumente.de/archiv/Dokumente/ABC/i/Italien/Manuale%20Aeroplano%20C%20R%2032.pdf
silent8 362634 2011. február 9. 16:33
Válasz erre
Még nincs de hamarosan lesz! Készülnek a kiszolgálásra!
balaton 362633 2011. február 8. 10:13
Válasz erre
romeo 362632 2011. február 8. 08:52
Válasz erre
romeo 362631 2011. február 8. 08:26
Válasz erre
romeo 362630 2011. február 8. 08:15
Válasz erre
A Honvéd Vezérkar főnökének 399/2010. (HK 1/2011.) HVKF p a r a n c s a

a Magyar Honvédség készletében lévő kazettás repülőbombák megsemmisítéséről
romeo 362629 2011. február 8. 08:13
Válasz erre
A Honvéd Vezérkar fõnökének 399/2010. (HK 1/2011.) HVKF p a r a n c s a

a Magyar Honvédség készletében lévõ kazettás repülõbombák megsemmisítésérõl

forrás: www.hm.gov.hu/container/files/attachments/14724/HK_2011_1szam.pdf
piratvitorla 362628 2011. február 7. 11:47
Válasz erre
Sziasztok!
A jobboldali német százados, valószínűleg az oktatójuk. Szerintem...
Zoli
Tibcsi 362627 2011. február 7. 11:01
Válasz erre
eje
eje

Én úgy tudom, hogy ahol a hevederek összefutnak, ott az a kerek fém valami az egy "gyorskioldó". Vészhelyzetben csak rá kell csapni és egyszerre kioldja az összes hevedert.

Az alatta lévó széles heveder valószínűleg a hasernyő rögzítésére szolgál, de a pilóták általában nem használtak olyant, mert útban lett volna nekik. Viszont a heveder adott volt, az a háternyőhöz tartozott.
denkmeyer 362626 2011. február 7. 10:36
Válasz erre
Ezek a fiúk horvát pilóták!
luger 362625 2011. február 4. 15:24
Válasz erre
igen én is gondoltam ehez hasonlóra csak én arra gondoltam hogy a hasát védi a fémcsat tól.
akár ez is lehet
csobi21 362624 2011. február 4. 14:58
Válasz erre
Nem lehet hogy a bordát védi a nyitáskor a nyagy rántás miatt? De akkor miért nincs mindkét oldalon?
luger 362623 2011. február 4. 14:48
Válasz erre
ts
ts

haladást értem el:)
bár még mindig nem tudom 100% osan hogy miaz a hasán de találtam képet ahol pilóták olyan valamit viselnek
de sajnos németek:(
luger 362622 2011. február 3. 21:53
Válasz erre
igen ez igaz de lehet hogy az oldalán van jön ki az ernyő (ez csak pót ernyő a hátán van rendes is)
piratvitorla 362621 2011. február 3. 21:06
Válasz erre
Sziasztok!
Térképtáskára gondoltam én is, de egyrészt kicsit más, másrészt nem hiszem, hogy az ejtőernyő hevedere alatt lenne...
Zoli
luger 362620 2011. február 3. 20:42
Válasz erre
Leslie_Irvin
Leslie_Irvin

most talánn:)
luger 362619 2011. február 3. 20:41
Válasz erre
a képet valamiért nem tette fel:(
luger 362618 2011. február 3. 20:41
Válasz erre
A nyak "gyárilag ilyen"
Én is gondoltam erre de egy ismerősöm hadtörténész és ő szt mondta ,hogy szerinte egy úgynevezett Hess has ernyő
ezen a képen valóban van valami hasonló dolog;)
(ezeket az infókat kb fél órája kaptam)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157.