<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Levix | Adatlap | 362720 | 2011. február 14. 13:09 | ![]() | |
Az még csak, csak, de teljesen fel kell őket újítani. Na ez a ... a palacsintában :). | |||||
Tibcsi | Adatlap | 362719 | 2011. február 14. 13:06 | ![]() | |
Aham, szóval itt van a légy a palacsintában... vagyis saját szárnyon biztosan nem jöhetnek. | |||||
Levix | Adatlap | 362718 | 2011. február 14. 13:04 | ![]() | |
Volt róla szó! A rossz hír az, hogy 9-10 óra üzemidőfelesleggel rendelkeznek. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 362717 | 2011. február 14. 12:52 | ![]() | |
Hááát... én még óvatosan örülnék. Az ilyen dolgok általában a "csak el kell hozni" lépésnél szoktak elakadni. Bár ne lenne igazam. | |||||
Taki | Adatlap | 362716 | 2011. február 14. 12:50 | ![]() | |
Nem tudom volt-e már, de a épp most olvastam, hogy áprilisban érkeznek a Finn Minyók. Térítésmentesen! "Csak" el kell hozni. El se hiszem ilyen üzlet köttetett... vagy korán örülök? Ilyenkor eszembe jutnak a Luftwaffe MiG-29 -esei... hmmm... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 362715 | 2011. február 14. 12:08 | ![]() | |
sempi | Adatlap | 362714 | 2011. február 13. 20:44 | ![]() | |
Kösz mindenkinek a gyors választ! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362713 | 2011. február 13. 20:43 | ![]() | |
A vontató meg tényleg szlovák vagy cseh, egy újságban láttam. Amúgy a nyolcasok és tizenhetesek egyébként kinézetre szép állapotban vannak. Köszönet érte a műszakiaknak. Néhányuk itt is megfordul :) Jó makettezést Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362712 | 2011. február 13. 20:40 | ![]() | |
Ismerem mindet :) | |||||
fridi | Adatlap | 362711 | 2011. február 13. 20:38 | ![]() | |
Amúgy meglepően zsír állapotban volt akkor ez a Mi-8-as kivül-belül. | |||||
fridi | Adatlap | 362710 | 2011. február 13. 20:34 | ![]() | |
Pöstyén- ben készült 2010-ben, a statikra vontatták át a kifutópályán a show előtt szombaton. | |||||
Lala | Adatlap | 362709 | 2011. február 13. 20:30 | ![]() | |
Bocs, Pöstyén! | |||||
Lala | Adatlap | 362708 | 2011. február 13. 20:29 | ![]() | |
Lala | Adatlap | 362707 | 2011. február 13. 20:28 | ![]() | |
Szia! Szerintem Szlovákia, talán Pöstény! Nekik van ilyen vontató autójuk,a típusát sajna nem tudom! üdv! | |||||
Fodi | Adatlap | 362706 | 2011. február 13. 20:26 | ![]() | |
sempi | Adatlap | 362705 | 2011. február 13. 20:24 | ![]() | |
1: ez a kép hol készülhetett? mert nem Szolnokon az biztos. 2: mi vontatja? | |||||
romeo | Adatlap | 362704 | 2011. február 13. 20:09 | ![]() | |
Üdv Piratvitorla! Igazad lesz, mert a fotó alapján 2010-ben még repült, tehát ez a "harmadik" üzemképes Mi-8-asunk. | |||||
miles | Adatlap | 362703 | 2011. február 13. 19:43 | ![]() | |
Valóban. Revell, nem Rewell, nem ávekben, hanem években, nem úzni, hanem űzni... Követek el hibát, bocs. :) | |||||
Levix | Adatlap | 362702 | 2011. február 13. 19:32 | ![]() | |
Nekem nem utalt át pénzt a lenyúlt rajzokért, ezért gondolom, hogy ingyen volt ;). | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362701 | 2011. február 13. 18:47 | ![]() | |
Szia Tök mindegy, hogy ingyen vagy pénzért. Azt hiszem sejtem ki lehet, bár nem ismerem, csak láttam egyszer-kétszer. Szép estét | |||||
Levix | Adatlap | 362700 | 2011. február 13. 18:37 | ![]() | |
Biztosan ingyen csinálta. :) Csak a pontosság kedvéért, Revell, nem Rewell. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362699 | 2011. február 13. 18:30 | ![]() | |
Sziasztok A pontatlanság egy dolog, én a lejmoláson vagyok kiakadva... | |||||
miles | Adatlap | 362698 | 2011. február 13. 16:21 | ![]() | |
Hát, UHU, üdv a való világban! Sajnos nem ez az egyetlen eset, és sajnos nem is olyan ritka. A 90-es ávekben hirtelen a semmiből előbukkant, elsősorban amerikai "szakértők" kezdték ezt nagyipari szinten úzni. Tucatnyi nyelvre forditottak le olyan könyveket, amik mindenképpen hiánypótlóak voltak, ugyanakkor nemegyszer előfordult, hogy még a Luftwaffe pilóták neveit sem irták jól, nem beszélve időpontokról, helyszinekről... A festési rajzok? Már régóta tudjuk, hogy nagyrészük fiktiv. Talán sokan emlékeznek a máig kapható Me 262UNachtjagerre, amit a Rewell adott ki? Piros 10-es, piros orral. Szégyen a deutshokra, hogy olyan gépről, amit ők maguk üzemeltettek, nem voltak képesek egyetlen képet jobban megnézni, mert akkor láthatták volna, hogy nem volt a gép orra semmilyen szinúre sem festve, eltekintve természetesen az alap kauflázsról, mint a gép többi részén... És lehetne sorolni napokon át. Sajnos szerintem mindenkinek van haosnló élménye, aki már kutatott kamó után... | |||||
Uhu | Adatlap | 362697 | 2011. február 13. 15:58 | ![]() | |
Sziasztok! Nem is tudtam, hogy kérdésemmel szelet vetek és vihart aratok. Én is megnéztem, amit ajánlottatok, a poszter készítő mester honlapját. Ezen csak azért vagyok kiakadva, mert mint írja: Nyugdíjas repülő alezredes,(volt katonai szállítóhelikoptervezető) ki összeköti az élet legszebb dolgait; Repülés-Grafika-Nők. Nem tudom, de én az évek során eléggé belemerültem a magyar légierő történetébe (szinte az összes az évek során megjelent könyvvel, lexikonnal, folyóirattal rendelkezem kb. 300 darab) és nem követek el olyan hibát, hogy két különböző típust összekeverek. Ha valamiben bizonytalan vagyok (akár egy gép története, vagy egy gép festése stb., akkor meg merem kérdezni másoktól, mert az ember nem polihisztor, nem lexikon, hogy mindenre azonnal tudja a választ. Többek között azért is fontos, mert a világháború után nem volt szabad erről a témáról írni, beszélni, és ezért nekünk makettezőknek kell a legalaposabbnak lennünk, hogy ugyanebbe a hibába ne essünk. Nekem is van több olyan makettem, ami már évek óta várat a festésével, mert várom, hátha felbukkan egy újabb forrás, fénykép, ami kideríti, hogy adott gép valódi festése milyen lehetett. Sajnos a művész úr nem ezt az utat követte, eredménye egy olyan alkotás, amelyet másoktól lopott, illetve amely pontatlan és hibáktól hemzsegő. Ezzel ez az úr csak azt érte el, hogy ezentúl semmi forrást nem szabad kézpénznek venni. Miért? Miért kell ezt csinálni? Részemről ezzel a témát szeretném befejezni, és csak remélem, hogy több ilyennek nem találkozom(unk). Üdv mindenkinek Uhu | |||||
Elnar | Adatlap | 362696 | 2011. február 13. 15:20 | ![]() | |
Nem, nem keverte össze. Uhu képének jobb alsó sarkában még van is egy apró szöveg hogy: Breda (It)Br 25 (1939-1942) -3- | |||||
mrbaracus | Adatlap | 362695 | 2011. február 13. 14:58 | ![]() | |
Szia! Egy link, én most töltöm le http://hotfile.com/dl/53346965/e0bfeff/Breda_Ba_65.pdf.html . | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362693 | 2011. február 13. 12:55 | ![]() | |
Sziasztok! Elég nagy pofátlanságnak tűnik a dolog. Ez valami hivatalos kiadás? Mert akko még inkább... Én biztos nem hagynám annyiban, mert még egyszer elkövetik. Kiváncsi lennék fordított esetben mi lenne... Mert valaki biztos kiadta; felelős szerkesztő stb. Csak az alját és a jobb oldalt nem tudom megnézni. Zoli | |||||
Tibor | Adatlap | 362690 | 2011. február 13. 11:18 | ![]() | |
Na leesett a tantusz? Szerintem a rajzok egy része a Te műved, de a többi is így, vagy úgy lopott, berhelt, stb. stb. Mindenkit óvok attól, hogy makettező szempontból komolyan vegye. Egyébként az eredeti egy repollero volt az egyik kecskeméti repülőnapon abban a hangárban kiállítva, ahol a Me-108 is volt. Aztán változatok tömkelege készült. | |||||
Levix | Adatlap | 362689 | 2011. február 13. 10:31 | ![]() | |
Most hogy jobban megnéztem, a 119-es Albatrosz a Modell és Makettből van! Gyanús a 23-as is, mit ad Isten pont ott is a 02-es jelent meg. A Mi-2-est meg pont ezzel a kamóval rajzoltam meg annak idején szintén a Modell és Makettbe. A rajzon több módosítás van de a színek vonala gyanúsan azonosan megy. A He112-es a Squadronból van, ellenőriztem! Sok gép a Punka Hungarian Air Foce könyvből van, DE érdekes módon a gépeken egy egy szám NEM stimmel, de minden más igen. Pl. CR-42-es szürke kamóval, a Nato-s rajzon V.2+10 a Punka könyvben V.2+11! A Ca.135-ös a Punka könyben B.5+42 a rajzon B.5+43. A Ju-86-os B.316 illetve B.310 stb. | |||||
miles | Adatlap | 362688 | 2011. február 13. 09:40 | ![]() | |
VAn valakinek fotója, rajza, bármi használható anyaga a korai (magyar használatban lévő, de nem kizárólagosan) német gépek belsejéről Főleg He 170, Ju 86, He 46? Esetleg a lövészek Gebauer géppuskájáról? Előre is kössz! | |||||
mrbaracus | Adatlap | 362687 | 2011. február 13. 09:39 | ![]() | |
Fodi | Adatlap | 362686 | 2011. február 13. 09:39 | ![]() | |
Olyan a tabló, mint a légierőnk: szedett-vedett. :D | |||||
mrbaracus | Adatlap | 362685 | 2011. február 13. 09:38 | ![]() | |
Hát a művész úr ezt benézte, a Breda-25 ugyanis kétfedelű, amúgy minden ok, még a piros-fehér-zöld is stimmel... csak az a szomorú, hogy nekünk itt a fórumon fontos az, hogy mit írunk le, mit mondunk egy témával kapcsolatban, míg mások meg... Imádom az önjelölt repüléstörténészeket. Ha nem világos neki valami, könyörgöm kérdezzen valamelyik fórumon, valaki(k) biztos, hogy kielégítő válasszal tud szolgálni. Egyébként tetszenek az ilyen érdekes témák. Lehet Móváron én is beszerzek egy 65-öst. | |||||
Levix | Adatlap | 362684 | 2011. február 13. 09:37 | ![]() | |
Sőt a Szu-22-es nem is grafika hanem fénykép. | |||||
Levix | Adatlap | 362683 | 2011. február 13. 09:07 | ![]() | |
Ja, a megoldás, az, hogy fogott meglévő rajzokat és kissé módosította őket. | |||||
Tibor | Adatlap | 362682 | 2011. február 13. 08:06 | ![]() | |
airartgrafika.blogspot.com/ Talán segíthetek a "rejtvény" megfejtésében. Keressétek ezt a lapot és ha jól figyeltek ott a megfejtés. Aztán megkérdezhetitek a szerzőt, hogy születtek ezek az oldalnézeti grafikák. Üdv és jó szórakozást. | |||||
balaton | Adatlap | 362681 | 2011. február 12. 21:31 | ![]() | |
Helló Uhu! Breda Br-25 volt, 3db. Van egy elméletem, hogy lett belőle Br-65, legfeljebb nem így volt: Ha a google-be ezt írod: "Breda Br-25", akkor kiad egy csomó Br-65-ös képet. Talán a művész nem vette észre, hogy ez 65-ös típus. Íme: www.google.hu/images Ez pedig a Breda Br-25: http://www.aerei-italiani.net/Foto%20aerei/Breda25.jpg | |||||
Uhu | Adatlap | 362680 | 2011. február 12. 20:50 | ![]() | |
Szia mrbaracus!Még jó hogy nem hagyott nyugodni ez a levélváltás! Ide nézz mit találtam! Úgy néz ki valaki plágiumba esett. Még arra sem vette a fáradságot, hogy a gép azonosítóit a 93-2 számot kijavítsa! Megelégedett azzal, hogy a felségjelet lecserélte. Az a valaki így adja el magát, egy NATO poszter készítése során, mintha az az ő szellemi terméke lenne, ez egyszerűen szégyen! Minket járat le ezzel, meg azokat, akik mindent kézpénznek vesznek, mert nincs a piacon elég jó megbízható forrás, hogy a magyar légierő gépeiről és történeteiről stb. megtudjunk biztosat! Remélem több ilyennel, nem találkozom az elkövetkezőkben. Üdv Uhu | |||||
Uhu | Adatlap | 362679 | 2011. február 12. 20:34 | ![]() | |
Szia mrbaracus!Köszönöm a segítségedet! Ezek szerint jól tudtam, hogy nem létezett ilyen a MKHL-ban. Egyébként Dél-Amerikában is használták a típust, Chile. Az olaszok, az utolsó használható repülőgépüket 1941 februárjában vesztették el egy brit támadás során Cyrenaicában. Az olasz pilóták a típust nem szerették, mert csak baj volt vele, repülés közben, a földön stb. Egyébként másik kettő cég az AZ Model és az RCR is kiadta makett változatát. Nekem az RCR-é van meg, de még nem tudom, hogy melyik festéssel fogom elkészíteni, mert bár elég sok képanyaggal rendelkezem róla, van egy-kettő érdekes festés. Egyébként saját véleményem, de annyira ronda repülőgép, hogy az már szép…üdv Uhu | |||||
mrbaracus | Adatlap | 362678 | 2011. február 12. 18:50 | ![]() | |
Szia! A Bonhardt-Sárhidai-Winkler féle MKH fegyvrzetében nem találtam adatot róla, sem a Punka-Sárhidai féle Magyar sasokban, egy angol könyvben említi Magyarországot mint érdeklődőt a típus iránt, de a rendszerbe álító országok között már nem szereplünk. A könyv szerint egyébként kb. 220 példány készült összesen, használták Olaszországban, Irakban-15 db, és Portugáliában 10 db. Néhány műszaki adat: hossz: 9,6 m, fesztáv: 11,9 m, magasság: 3,2 m, motor: 1 db 900 le-s Isotta-Fraschini K14 tip., max. sebesség: 415 km/h, hatótáv: 550km. Az alapváltozat együléses volt, de létezett a 65 bis változat is ez kétüléles volt. Az első repülése 1935-ben volt, a spanyol polgárháborúban is bevetették, majd a II. vh-ban Észak-Afrikában és a Balkánon tűnt fel. Véleményem szerint a gép a háború kitörésekor már elavult volt, a magyar felségjel esetleg "reklám" célból került rá. Ha jól emlékszem akkor az AZUR kiadta maktteben is. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362677 | 2011. február 12. 18:47 | ![]() | |
Sziasztok! Nem tudjátok hol lehet megtalálni a Tűznyilak című rövidfilmet? Köszi Zoli | |||||
Uhu | Adatlap | 362676 | 2011. február 12. 18:11 | ![]() | |
Sziasztok! Biztos tudtok segíteni kérdésemben. Találtam egy poszterképet, amely a Magyar Légierő ismert géptípusainak oldal festését tartalmazza.Az egyiken nagyon megakadt a szemem, mert a gép magyar vonatkozásáról semmi információval nem rendelkezem, illetve nem is hallottam róla. A repülőgép a Breda Ba.65-ös olasz csatagép. A stuka alatt látható.Bárki, aki információval, forrással, fotóval rendelkezik erről ossza meg velünk! Saját véleményem az, hogy ez egy fantáziarajz, de addig ezt nem merem propagálni, míg valaki nem cáfolja. Még az is felmerült bennem, hogy talán a gépet Olaszországban festették át magyar felségjelre, amíg azt a magyar katonai attasé, illetve annak beosztottai repülték összehasonlító repülések kedvéért? Aki tud róla, írja meg nekünk. Várva válaszotokat. Üdv Uhu | |||||
Weizi | Adatlap | 362675 | 2011. február 12. 09:54 | ![]() | |
Ahogy mondod!:) A MiG-29-es búcsúztatóján készült a felvétel.Bár a háttérben álló gép nem ekkor repült utoljára. A képen a két század parancsnokai láthatók. | |||||
Gabesz | Adatlap | 362674 | 2011. február 12. 09:02 | ![]() | |
Airmax | Adatlap | 362673 | 2011. február 12. 01:37 | ![]() | |
Szervusz Balaton Tökéletesen igazad van.Semmi.Mert miért is lenne? Aki 2 liter tejet, 5db kiflit ellop a boltból, még aznap cellába teszik... Nem azért lopta mert gazdagodni akart,pusztán csak éhes volt... Azokat(egyre többen vannak) akik mostmár eurószázmilliókat síbolnak el,kimentik. Írom mindezt annak okán hogy nem kellettek a német harckocsik.Persze hogy nem mert nem lehetett rajta milliárdokat zsebre tenni...Pedig a világ egyik legjobb gépei kategoriájában.Valóban többet értek volna 2 db Mi-8-as nál... Na most az osztrák cucc...tudni kell a labanc-ról hogy egy külön állatfajta... Mégis különb mint mi,sajnos.Ha létrejön az üzlet,tudni fogjuk hogy valakik jól jártak...Mert itt már effektíve mozog a pénz. Mi itt,ezen a nyilvános fórumon leírjuk a magunk kis gondolatait,a véleményünket.Ez sok esetben már már hezitáció. Az egészben az a több mint döbbenetes,hogy ezek a hezitációk több valóságtartalomról szólnak,mint azoknak a patkányoknak a semmit mondó "észérvei" akik döntéshozó poziciókban ülnek. Tudatosan használom a patkány szót mert semmi módón nem kivánom megkerülni,s ebben az esetben is finoman fogalmazok. Mert aki egy Nemzet vagyonát elherdálja,szuverén biztonságát kalandos lopásaival veszélyezteti, az nemes egyszerűséggel hazaárúló.Ezért pedig mindenhol a világon,bármely társadalmi berendezkedés mellett halál jár... hogy stilusosan köszönjek el tőled Üdv neked Magyarisztánbam. | |||||
balaton | Adatlap | 362672 | 2011. február 12. 00:42 | ![]() | |
Freddy! "Abba gondoljatok bele, mi lenne itt, ha mondjuk nem fogadtuk volna el a finn ajánlatot. Kb 2050-ig a honvédség elárulásának iskolapéldájaként emlegetnék az ingyen se kellő finn helijkoptereket." Semmi. Az ingyen felajánlott német Leopard 2-k (100db + kiszolgálójárművek. Talán nagyobb érték, mint 2-3db Mi-8 heli.) sem kellettek. Azok, amiket most a lengyelek használnak. Most meg pénzért akarnak venni az osztrákoktól tankokat. Gondolom, ők csak az elavult Leo 1-ből adnának el. Az amerikai C-130 szállítógépek, amiket "csak" nagyjavíttatni kellett volna? A román légierő használja őket, tehát nem ócskavasak. Üdv. Furcsaország-ban! ;-) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362671 | 2011. február 11. 19:51 | ![]() | |
Sziasztok Ha jól emlékszem az úriember - a nevét inkább jogi okok miatt nem írom- magyar származású ausztrál. Ha jól emlékszem F-4 Phantomot repült (az ausztráloknak az F-111 előtt kis ideig voltak bérelt F-4-eseik). Szlovákiában volt a pénzeseknek az a mókarepüléses biznisz amit átvittek Ukrajnába... Az, hogy egy pilóta milyen véleménnyel van egy gépről az nem minden. Mindig az egész rendszert kell nézni (műszaki vonal, logisztika, kiképzés stb). Attól hogy egy gép szépen repül és jó még nem biztos hogy a harcban is jó. Pláne sok függ a körülményektől... A helikről: arra van pénz amire akarják (akarjuk)... Zoli | |||||
zoli1989 | Adatlap | 362670 | 2011. február 11. 19:25 | ![]() | |
Inkább ausztrál ;-) Az IFPA később valóban Ukrajnába költözött. | |||||
Freddy | Adatlap | 362669 | 2011. február 11. 18:53 | ![]() | |
Úgy vettem észre, hogy a megszólítások itt nem mindig vannak szokásban, ha ezzel megsértettelek, elnézést kérek. A nagy bajokkal és az országot potenciálisan fenyegető dolgokkal kapcsolatban mindenkinek maximálisan igaza van. Tényleg nagy szar van, tényleg köcsögök, akik csinálták, és tényleg méltó büntetést érdemelnének. Amire én ezzel szemben fel szerettem volna hívni a figyelmet, az az, hogy ezek a problémák, ha valaki neki is kezd a megoldásuknak, nem fognak egyik napról a másikra megszűnni. Addig azonban élni kell valahogy, legalább azt a kicsit meg kell őrizni, és gyarapítani kell, ami van. Igy nézve nem volt rossz döntés olcsón beszerezni valami olyasmit, amire szükségünk van, mert még ha gond is van vele, akkor is ez a legjobb döntés, mert a másik két opció az egész mindenség felszámolása, illetve a stagnálás. Ez persze nem jelenti azt, hogy hátradőlhetünk, mert megoldottuk a gondot, és ideális természetesen az lenne, ha nagyobb számban normális, korszerű helikoptereket szereznénk be, de erre egyszerűen most nincsen lehetőség. | |||||
juge75 | Adatlap | 362668 | 2011. február 11. 18:40 | ![]() | |
A légvédelemre, haderőre fordítható összeg kevés, nálunk. De biztos vagyok benne, hogy akik ezzel a kevéssel gazdálkodnak, azok professzionális módon képesek a rájuk bízott technikával és emberekkel, tudásuk legjavával az ország szuverenitását biztosítani. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |