<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
TornadoIDSECR | Adatlap | 362734 | 2011. február 14. 22:33 | ![]() | |
Bocs hogy beleszólok . Ha jól emlékszem a MI-24 Hindeket meg az L-39 ZO Albatrosokat felajánlásként ingyen míg a gépjárműveket pénzért . Előzmény: (362733) Taki 2011. február 14. 22:09 | |||||
Taki | Adatlap | 362733 | 2011. február 14. 22:09 | ![]() | |
Szia Airmax! Szerintem ugyan arról beszélünk. Nem az üzlet volumenére értettem csak költői eszközökkel érzékeltettem, hogy lemaradtunk már jópár hasonló üzletről. Pl az általd is említett Leopard 2 -esekről vagy a MiG -ekről. Ténlyeg annó a Mi-24 Hind -eket meg az Albatrosokat hogy kaptuk meg (meg a levetett M.A.N. -eket meg Merciket)? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362732 | 2011. február 14. 21:51 | ![]() | |
Szia Az AS-t nem kell komolyan venni... Egyik szakírójuk például folyamatosan tényként ír általa feltételezett dolgokat. Zoli | |||||
Nyugger | Adatlap | 362731 | 2011. február 14. 20:26 | ![]() | |
Szia Monox, A Li-2-s site-on ez a kép egy vidéki reptéren 1957 szöveggel szerepel. Nos, semmi különleges helyszín sincs a dologban, ez a felvétel Budaörsön készült. üdv. Nyugger | |||||
Levix | Adatlap | 362730 | 2011. február 14. 19:29 | ![]() | |
Ja, igazad van. Az Aranysasban volt a 9 óra de az egy félreértés. Valóban több száz órájuk van még vagy két év. Azért a két év nem sok. www.flightglobal.com/articles/2010/05/14/341982/pictures-finnish-army-to-retire-last-mi-8-transports.html | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362729 | 2011. február 14. 18:57 | ![]() | |
Szia Az óraszám hülyeség. Szorozd meg százzal. Kb.Gépenként Hazarepülni több idő lenne... üdv | |||||
p-51 | Adatlap | 362728 | 2011. február 14. 18:51 | ![]() | |
Airmax | Adatlap | 362727 | 2011. február 14. 16:50 | ![]() | |
Szia Mustang Köszönöm a figyelemfelhívó kiegészítést.Ezer bocsánat de egy agyvérzés után kezdek felépülni s sok esetben jobban értem a kiszuahélit mint anyanyelvemet. Mégegyszer köszönöm a magyarázat értelmezését, s ha nem lenne terhedre a jövőben hozzád fordulok értelmezési problémáim helyre tétele ügyében. Üdv neked | |||||
p-51 | Adatlap | 362726 | 2011. február 14. 16:42 | ![]() | |
Szia Airmax. Néma értő olvasás, ugye. Valahol Magyarországon... Napjainkban meg, azt hiszem, Kecskemét környékén. Ezzel a mondatával Monox arra utalt, hogy a képen látható gép most hol lelhető fel, nem arra, hogy a kép hol készült. Egyébként is mindannyian tisztában vagyunk Kecskemét földrajzi környezetével. Üdv Neked. | |||||
Airmax | Adatlap | 362725 | 2011. február 14. 15:59 | ![]() | |
Szia Monox Nézd meg jobban a gép környezetét.Ez valahogy geologiailag nem hasonlít az Alföld földrajzi tagoltságára.Nem Dunaújváros? Üdv neked | |||||
Airmax | Adatlap | 362724 | 2011. február 14. 15:57 | ![]() | |
Szia Taki! A kérdésem csak kérdés.Ez alatt a bővebb véleményedre lennék kiváncsi tehát nem kötekedés. Mi ebben az akkora üzlet amelyet el sem hiszel? Leírom szerintem mi lett volna a nagy üzlet. Elfogadni a Német Leopard 2 harckocsikat. Valamint anno egy kormányküldöttséggel kivinni egy olyan emberkét aki tudja hogy mi is az az Alpha jet... S közölni a megfelelő csatornákon hogy nekünk szükségünk lenne min 24 db gépre amelyek a legkevesebb repült óraszámmal rendelkeznek.Ingyen! Ha már folyton folyvást azt hangoztatják mennyit köszönhetnek nekünk.Nem ellenkeztek volna! Üdv: András | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 362723 | 2011. február 14. 15:19 | ![]() | |
Netán Soltvadkert? | |||||
Monox | Adatlap | 362722 | 2011. február 14. 14:33 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 362721 | 2011. február 14. 13:11 | ![]() | |
Hát ezt mondom én is. :)) | |||||
Levix | Adatlap | 362720 | 2011. február 14. 13:09 | ![]() | |
Az még csak, csak, de teljesen fel kell őket újítani. Na ez a ... a palacsintában :). | |||||
Tibcsi | Adatlap | 362719 | 2011. február 14. 13:06 | ![]() | |
Aham, szóval itt van a légy a palacsintában... vagyis saját szárnyon biztosan nem jöhetnek. | |||||
Levix | Adatlap | 362718 | 2011. február 14. 13:04 | ![]() | |
Volt róla szó! A rossz hír az, hogy 9-10 óra üzemidőfelesleggel rendelkeznek. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 362717 | 2011. február 14. 12:52 | ![]() | |
Hááát... én még óvatosan örülnék. Az ilyen dolgok általában a "csak el kell hozni" lépésnél szoktak elakadni. Bár ne lenne igazam. | |||||
Taki | Adatlap | 362716 | 2011. február 14. 12:50 | ![]() | |
Nem tudom volt-e már, de a épp most olvastam, hogy áprilisban érkeznek a Finn Minyók. Térítésmentesen! "Csak" el kell hozni. El se hiszem ilyen üzlet köttetett... vagy korán örülök? Ilyenkor eszembe jutnak a Luftwaffe MiG-29 -esei... hmmm... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 362715 | 2011. február 14. 12:08 | ![]() | |
sempi | Adatlap | 362714 | 2011. február 13. 20:44 | ![]() | |
Kösz mindenkinek a gyors választ! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362713 | 2011. február 13. 20:43 | ![]() | |
A vontató meg tényleg szlovák vagy cseh, egy újságban láttam. Amúgy a nyolcasok és tizenhetesek egyébként kinézetre szép állapotban vannak. Köszönet érte a műszakiaknak. Néhányuk itt is megfordul :) Jó makettezést Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362712 | 2011. február 13. 20:40 | ![]() | |
Ismerem mindet :) | |||||
fridi | Adatlap | 362711 | 2011. február 13. 20:38 | ![]() | |
Amúgy meglepően zsír állapotban volt akkor ez a Mi-8-as kivül-belül. | |||||
fridi | Adatlap | 362710 | 2011. február 13. 20:34 | ![]() | |
Pöstyén- ben készült 2010-ben, a statikra vontatták át a kifutópályán a show előtt szombaton. | |||||
Lala | Adatlap | 362709 | 2011. február 13. 20:30 | ![]() | |
Bocs, Pöstyén! | |||||
Lala | Adatlap | 362708 | 2011. február 13. 20:29 | ![]() | |
Lala | Adatlap | 362707 | 2011. február 13. 20:28 | ![]() | |
Szia! Szerintem Szlovákia, talán Pöstény! Nekik van ilyen vontató autójuk,a típusát sajna nem tudom! üdv! | |||||
Fodi | Adatlap | 362706 | 2011. február 13. 20:26 | ![]() | |
sempi | Adatlap | 362705 | 2011. február 13. 20:24 | ![]() | |
1: ez a kép hol készülhetett? mert nem Szolnokon az biztos. 2: mi vontatja? | |||||
romeo | Adatlap | 362704 | 2011. február 13. 20:09 | ![]() | |
Üdv Piratvitorla! Igazad lesz, mert a fotó alapján 2010-ben még repült, tehát ez a "harmadik" üzemképes Mi-8-asunk. | |||||
miles | Adatlap | 362703 | 2011. február 13. 19:43 | ![]() | |
Valóban. Revell, nem Rewell, nem ávekben, hanem években, nem úzni, hanem űzni... Követek el hibát, bocs. :) | |||||
Levix | Adatlap | 362702 | 2011. február 13. 19:32 | ![]() | |
Nekem nem utalt át pénzt a lenyúlt rajzokért, ezért gondolom, hogy ingyen volt ;). | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362701 | 2011. február 13. 18:47 | ![]() | |
Szia Tök mindegy, hogy ingyen vagy pénzért. Azt hiszem sejtem ki lehet, bár nem ismerem, csak láttam egyszer-kétszer. Szép estét | |||||
Levix | Adatlap | 362700 | 2011. február 13. 18:37 | ![]() | |
Biztosan ingyen csinálta. :) Csak a pontosság kedvéért, Revell, nem Rewell. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362699 | 2011. február 13. 18:30 | ![]() | |
Sziasztok A pontatlanság egy dolog, én a lejmoláson vagyok kiakadva... | |||||
miles | Adatlap | 362698 | 2011. február 13. 16:21 | ![]() | |
Hát, UHU, üdv a való világban! Sajnos nem ez az egyetlen eset, és sajnos nem is olyan ritka. A 90-es ávekben hirtelen a semmiből előbukkant, elsősorban amerikai "szakértők" kezdték ezt nagyipari szinten úzni. Tucatnyi nyelvre forditottak le olyan könyveket, amik mindenképpen hiánypótlóak voltak, ugyanakkor nemegyszer előfordult, hogy még a Luftwaffe pilóták neveit sem irták jól, nem beszélve időpontokról, helyszinekről... A festési rajzok? Már régóta tudjuk, hogy nagyrészük fiktiv. Talán sokan emlékeznek a máig kapható Me 262UNachtjagerre, amit a Rewell adott ki? Piros 10-es, piros orral. Szégyen a deutshokra, hogy olyan gépről, amit ők maguk üzemeltettek, nem voltak képesek egyetlen képet jobban megnézni, mert akkor láthatták volna, hogy nem volt a gép orra semmilyen szinúre sem festve, eltekintve természetesen az alap kauflázsról, mint a gép többi részén... És lehetne sorolni napokon át. Sajnos szerintem mindenkinek van haosnló élménye, aki már kutatott kamó után... | |||||
Uhu | Adatlap | 362697 | 2011. február 13. 15:58 | ![]() | |
Sziasztok! Nem is tudtam, hogy kérdésemmel szelet vetek és vihart aratok. Én is megnéztem, amit ajánlottatok, a poszter készítő mester honlapját. Ezen csak azért vagyok kiakadva, mert mint írja: Nyugdíjas repülő alezredes,(volt katonai szállítóhelikoptervezető) ki összeköti az élet legszebb dolgait; Repülés-Grafika-Nők. Nem tudom, de én az évek során eléggé belemerültem a magyar légierő történetébe (szinte az összes az évek során megjelent könyvvel, lexikonnal, folyóirattal rendelkezem kb. 300 darab) és nem követek el olyan hibát, hogy két különböző típust összekeverek. Ha valamiben bizonytalan vagyok (akár egy gép története, vagy egy gép festése stb., akkor meg merem kérdezni másoktól, mert az ember nem polihisztor, nem lexikon, hogy mindenre azonnal tudja a választ. Többek között azért is fontos, mert a világháború után nem volt szabad erről a témáról írni, beszélni, és ezért nekünk makettezőknek kell a legalaposabbnak lennünk, hogy ugyanebbe a hibába ne essünk. Nekem is van több olyan makettem, ami már évek óta várat a festésével, mert várom, hátha felbukkan egy újabb forrás, fénykép, ami kideríti, hogy adott gép valódi festése milyen lehetett. Sajnos a művész úr nem ezt az utat követte, eredménye egy olyan alkotás, amelyet másoktól lopott, illetve amely pontatlan és hibáktól hemzsegő. Ezzel ez az úr csak azt érte el, hogy ezentúl semmi forrást nem szabad kézpénznek venni. Miért? Miért kell ezt csinálni? Részemről ezzel a témát szeretném befejezni, és csak remélem, hogy több ilyennek nem találkozom(unk). Üdv mindenkinek Uhu | |||||
Elnar | Adatlap | 362696 | 2011. február 13. 15:20 | ![]() | |
Nem, nem keverte össze. Uhu képének jobb alsó sarkában még van is egy apró szöveg hogy: Breda (It)Br 25 (1939-1942) -3- | |||||
mrbaracus | Adatlap | 362695 | 2011. február 13. 14:58 | ![]() | |
Szia! Egy link, én most töltöm le http://hotfile.com/dl/53346965/e0bfeff/Breda_Ba_65.pdf.html . | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362693 | 2011. február 13. 12:55 | ![]() | |
Sziasztok! Elég nagy pofátlanságnak tűnik a dolog. Ez valami hivatalos kiadás? Mert akko még inkább... Én biztos nem hagynám annyiban, mert még egyszer elkövetik. Kiváncsi lennék fordított esetben mi lenne... Mert valaki biztos kiadta; felelős szerkesztő stb. Csak az alját és a jobb oldalt nem tudom megnézni. Zoli | |||||
Tibor | Adatlap | 362690 | 2011. február 13. 11:18 | ![]() | |
Na leesett a tantusz? Szerintem a rajzok egy része a Te műved, de a többi is így, vagy úgy lopott, berhelt, stb. stb. Mindenkit óvok attól, hogy makettező szempontból komolyan vegye. Egyébként az eredeti egy repollero volt az egyik kecskeméti repülőnapon abban a hangárban kiállítva, ahol a Me-108 is volt. Aztán változatok tömkelege készült. | |||||
Levix | Adatlap | 362689 | 2011. február 13. 10:31 | ![]() | |
Most hogy jobban megnéztem, a 119-es Albatrosz a Modell és Makettből van! Gyanús a 23-as is, mit ad Isten pont ott is a 02-es jelent meg. A Mi-2-est meg pont ezzel a kamóval rajzoltam meg annak idején szintén a Modell és Makettbe. A rajzon több módosítás van de a színek vonala gyanúsan azonosan megy. A He112-es a Squadronból van, ellenőriztem! Sok gép a Punka Hungarian Air Foce könyvből van, DE érdekes módon a gépeken egy egy szám NEM stimmel, de minden más igen. Pl. CR-42-es szürke kamóval, a Nato-s rajzon V.2+10 a Punka könyvben V.2+11! A Ca.135-ös a Punka könyben B.5+42 a rajzon B.5+43. A Ju-86-os B.316 illetve B.310 stb. | |||||
miles | Adatlap | 362688 | 2011. február 13. 09:40 | ![]() | |
VAn valakinek fotója, rajza, bármi használható anyaga a korai (magyar használatban lévő, de nem kizárólagosan) német gépek belsejéről Főleg He 170, Ju 86, He 46? Esetleg a lövészek Gebauer géppuskájáról? Előre is kössz! | |||||
mrbaracus | Adatlap | 362687 | 2011. február 13. 09:39 | ![]() | |
Fodi | Adatlap | 362686 | 2011. február 13. 09:39 | ![]() | |
Olyan a tabló, mint a légierőnk: szedett-vedett. :D | |||||
mrbaracus | Adatlap | 362685 | 2011. február 13. 09:38 | ![]() | |
Hát a művész úr ezt benézte, a Breda-25 ugyanis kétfedelű, amúgy minden ok, még a piros-fehér-zöld is stimmel... csak az a szomorú, hogy nekünk itt a fórumon fontos az, hogy mit írunk le, mit mondunk egy témával kapcsolatban, míg mások meg... Imádom az önjelölt repüléstörténészeket. Ha nem világos neki valami, könyörgöm kérdezzen valamelyik fórumon, valaki(k) biztos, hogy kielégítő válasszal tud szolgálni. Egyébként tetszenek az ilyen érdekes témák. Lehet Móváron én is beszerzek egy 65-öst. | |||||
Levix | Adatlap | 362684 | 2011. február 13. 09:37 | ![]() | |
Sőt a Szu-22-es nem is grafika hanem fénykép. | |||||
Levix | Adatlap | 362683 | 2011. február 13. 09:07 | ![]() | |
Ja, a megoldás, az, hogy fogott meglévő rajzokat és kissé módosította őket. | |||||
Tibor | Adatlap | 362682 | 2011. február 13. 08:06 | ![]() | |
airartgrafika.blogspot.com/ Talán segíthetek a "rejtvény" megfejtésében. Keressétek ezt a lapot és ha jól figyeltek ott a megfejtés. Aztán megkérdezhetitek a szerzőt, hogy születtek ezek az oldalnézeti grafikák. Üdv és jó szórakozást. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |