<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Kamovos | Adatlap | 362842 | 2011. február 25. 13:44 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 362840 | 2011. február 25. 13:36 | ![]() | |
Szia Sanjurjo Az Rsz-es, és PG-s történeteket meghagynám azon barátaimnak, akik ott dolgoztak! Arra viszont én is emlékszem, hogy ácsingózott Budaörsön egy Mi-8, amin PG-sek dolgoztak és az Oroszok nem fizették ki az árát, így nem adták nekik vissza! Talán kórház vagy műtős helikopter volt, sajnos én sem emlékszem, és csak jövő héten lesz Repülés baráti kör, ott, megtudják mondani biztosan a történetét! Üdv: kamovos | |||||
Weizi | Adatlap | 362837 | 2011. február 25. 13:06 | ![]() | |
Sőt!Ahogyan látom,még mindig ugyan abban a pozícióban van,mint akkor.:-) | |||||
Weizi | Adatlap | 362836 | 2011. február 25. 13:03 | ![]() | |
Én a Kossuthban tanultam,(persze ennek 15 éve már)és akkoriban még igen csak narancssárga és kék volt a festése a Mi-8-nak,ahogyan írtad is. | |||||
Kamovos | Adatlap | 362835 | 2011. február 25. 13:02 | ![]() | |
Szia Rómeó Hát alapdolgokat kellene tisztázni a börhöndi helikopteres alakulattal kapcsolatban! Mi a Csapat Repülő Parancsnokság állományába tartoztunk /CsRP/ ! Az ezred hadi megnevezése 90. Vezetésbiztosító, és futár helikopter ezre! Iszonyatosan sok feladata volt az ezrednek, elég nehéz ezt így fejből pik papkra leírni! A saját kiképzési feladatainkon kívül, dolgoztunk a: Vegyi védelmi alakulatokkal, Tüzér alakulatokkal, Páncélos alkulatokkal, Vadászrepülőkkel, Deszantosokkal, Határőrséggel, Rádió elektronikai hadviselés, Földi alakulatokat szolgáltunk ki gyakorlatokon, Paksi légtérben dolgoztunk, Erősáramú vezetékek megfigyelésén dolgoztunk, Augusztus 20. vizi, és légi parádé, Dunakeszi, Pályára irányító táborok, az ország több pontján. 5 évenkénti miniszteri szemléken történő részvétel, annak biztosítása. Háború esetén az alakulat széttelepül az ország több pontjára, rajonként illetve egyesével! De előtte a CsRP, és a fehérvári Hadsereg Parancsnokság Parancsnoki állományának, objektumokba történő szállítását, azok hadműveleti területekre történő szállítását nekünk kellet ellátni Futárfeladatok végrehajtása parancsnokságok között. Békeidőben anyareptérről üzemeltettünk! Soha egyetlen alkalommal nem helyeztek át tőlünk sem a technikai eszközökből, sem a személyi állományból senkit, más alakulatokhoz! Ennek a technikai eszközökre vonatkozó kiszolgálási utasítások, és szabályzatok voltak a gátjai! Miden nem kiképzési feladatot /HDM/ Had műveleti feladat keretében hajtottunk végre! A nagyobb feladatokat általában 2000 pcs szerint. HDM feladatok végrehajtása esetén vezényléssel mentünk ész az adott feladat végre hajtásáért, vagy az adott alakulat parancsnokának alárendeltségébe tartoztunk a feladat végre hajtásáig! Az oda és vissza úton saját parancsnokunk hatáskörébe tartoztunk. Hát, egyenlőre ennyi sikerült meszes agyam rejtekeiből elő kaparászni! Ha valami ki maradt, és konkrétan tudod, hogy a mi feladatunk volt akkor azt is bevallom! Bár nekem úgy tanították odabent, hogy konok tagadás 3 hónap! Beismerő vallomás több év, vagy életfogytiglan! Súlyosabb esetben, kötéláltali golyó vízbe fojtással! Üdv: kamovos | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 362834 | 2011. február 25. 12:33 | ![]() | |
Sziasztok! Hát most lehet,hogy nagy hülyeséget írok, de ez a tanműhelynél látható Mi 8-as nem biztos, hogy magyar honvédségből származik. Megmernék rá esküdni, hogy én láttam már fotót, interneten róla, ahol ugyanebben a környezetben, tehát a Kossuth Lajos Szki. tanműhelyének az udvarán látható, még narancssárga, kék chatline-os (ablaksáv) szerintem Aeroflot festéssel. Vagy valamely jogutódnak már a színeivel. Még kis kamasz voltam amikor a kilencvenes évek elején édesapám, aki anno maga is Mi 8-asokat szerlt a PG-be (Pestvidéki Gépgyár Tököl) elvitt a budaörsi repülőtérre, és legnagyobb meglepetésünkre ott állt, (szomorkodott) egy ütött, kopott ilyen Aeroflotos festésű Minyó, CCCP, vagy talán már RA lajstrommal, de erre nem mernék megesküdni. Nagy élmény volt életemben akkor látam elöszőr közelről Mi 8-ast, hát még apukámnak, szinte könnyesek voltak a szemei a nosztalgiától (még a nyolcvanas évek elején otthagyta a PG-t. Nem állítom, de mintha valaki mesélte is volna a történetet, hogy ez a minyó került pár év múlva Csepelre ezt újították fel, és festették át talán a hallgatók. Szóval lehet, hogy tévedek, de a nyakamat rá, hogy ez nem honvédségi minyó, és, hogy mi a bizonyíték, például, hol van a lajstromszám, vagy a fegyvertartó gerendák! | |||||
romeo | Adatlap | 362833 | 2011. február 25. 12:11 | ![]() | |
VO101_Papi | Adatlap | 362832 | 2011. február 25. 12:08 | ![]() | |
Szia romeo! A Kossuth Szak. Isk. tanműhelyének udvarán látható, kb 3-4 éve lett rendbehozva, belül is szépen rendben van. Akkoriban jártam benne amikor elkészült. Papi | |||||
romeo | Adatlap | 362831 | 2011. február 25. 12:06 | ![]() | |
Üdv Kamovos! "/86-tól jártunk határőrizetbe Mi-2 helikopterekkel./" -vagyis ez azt jelenti, hogy egy időszakban a honvédségi helikopterek átkerültek a határőrséghez? Köszi! | |||||
Kamovos | Adatlap | 362829 | 2011. február 25. 11:57 | ![]() | |
Szia Rómeó! Elnézésedet kérem, és egyben mindenkiét is, akinek nem válaszoltam eddig! Most a Fehérváron nyílt makett kiállítással vagyok elfoglalva és, eddig nem nagyon volt időm, netezni! Ma szabad vagyok /de a makett gyár azért dolgozik / így gondoltam kicsit szétnézek itt is! Köszönöm szépen a képeket! Nagyon szív melengetők számomra, még ha csirke combok, és nem kamovok akkor is! A képen számos ismerős arcot látok /végül is kollégáim voltak :D/ Mikoriak a képek? Nagy valószínűséggel kiképzési repülésen készülhetett a képsorozat! Az első képen látható mechanikus volt kamovos, / volt időszak mikro a Kamovokat a Mi-2-vel együtt reptettük / és a Lujó /2.szd/ századában üzemeltette utoljára. Itt most vagy ismételt feladatra történő előkészítés volt, vagy csak hajózó váltás volt. A reptérnek ezen részét csak repülés kor szoktuk használni. HDM feladatoknál a gépeket az állóhelyükről szokták elvinni a sasok! Második képen látható apakocsi ajtaján, pajzs alakban HÖR felirat, ez azt jelenti, hogy a képek 86 után készültek! /86-tól jártunk határőrizetbe Mi-2 helikopterekkel./ Valamint jól láthatók a torony épület elé kiállított repülést kiszolgáló technikai eszközök is! A harmadik képen is jól látni a technikai eszközöket, és 2 töltő autó áll a szélen, ez is arra utal, hogy kik rep lehet, mert hétköznap, nem szoktak kint állni, hacsak nem adunk tartalékot! Valamint még az is meg állapítom, hogy nagy valószínűséggel éjszaki repülésre készültek, mert a reflektoros kocsi is bent áll a sorban, ami nappali repülésekre nem szokott kiállni! Negyedik képen rep előttiben a mérnök éppen a replapot írja alá ezért is gondolom, hogy repülési napon készültek a képek. Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 362828 | 2011. február 25. 11:17 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 362827 | 2011. február 25. 11:16 | ![]() | |
Üdv Kamovos ! Láttad a 3877-es hozzászólásomat? Mit szólsz a fotókhoz? | |||||
Airmax | Adatlap | 362825 | 2011. február 25. 10:42 | ![]() | |
Szervusz Mérföld Ha nem titok mi a teendő? A történelem furcsa fintora a most létező tót korridorállam... (közelebb járok a valósághoz ha azt írom az emberi aljasság dicstelen példája...) Bizony ott és akkor valakik igencsak a résközelben voltak a mi idiótáinkhoz képest s nagyon megtudták lovagolni a fő hullámot tekintettel arra hogy szlovák államiság csak egyszer létezett...a fasiszta szlovákia... Maradjunk azonban a kérdésnél,mia teendő? Üdv neked | |||||
miles | Adatlap | 362824 | 2011. február 25. 07:33 | ![]() | |
Tényleg lehet felháborodni. Mi anno, a szlovák hadseregben (nyitrai helyőrség, poprádi helyőrség) Negyed évente gyakoroltuk, mi a teendőnk, ha Magyarország megtámad... | |||||
Airmax | Adatlap | 362823 | 2011. február 24. 23:54 | ![]() | |
Felvagyok háborodva,hallatlan :D :D :D Nem, azért ez nem egyszerű matek,mégha annak látszik akkor sem. Több oka is van miért nem az. Ámbátor akkor térjünk vissza a "miért nem az?" magyarázatára ha itt lesz a többi 14 gép... | |||||
p-51 | Adatlap | 362822 | 2011. február 24. 23:15 | ![]() | |
És ha vennénk még 14-et, meg légtérellenőrzőt, akkor a többiek nem vennének semmit, ugye? Ölbe tett kézzel ülnének? Szerintem ők is vennének egy adag repcsit, és ugyanott tartanánk, ahol előtte. Tiszta, egyszerű matek. Ezért tartom tök feleslegesnek még 14-et venni. Na most aztán lehet felháborodni. | |||||
Airmax | Adatlap | 362821 | 2011. február 24. 20:08 | ![]() | |
Mindenkitől elnézést kérek a magyar nyelvtan alábbi írásomban fellelhető megcsorbításáért. | |||||
Airmax | Adatlap | 362820 | 2011. február 24. 20:06 | ![]() | |
Balaton :D :D Ez Magyarisztán... Még 14 db-ot kellene üzletelniük, s talán akkor elfogadható hadrafoghatósági arány,megfelelő védelmi és főként csapásmérő faktor álna rendelkezésre. + Kiegészítve a Saab légtérfigyelő turbóprop gépével amely teljes autonomizációt jelenthetne. El kellene már feledni azt a gyermekded teóriát amely mind a mai napig tartja magát. Tudomásul kell venniazt a tény amely nem más mint az:ELLENSÉGES NÉPEK TENGERE VESZ BENNÜNKET KÖRÜLlehet ezen ferdíteni filozófálni, a fiatalságot kényelmes,hazúg perspektívákkal etetni ezattól még tény marad... Az összes létező,ehhez a géphez rendszeresíthető fegyvert be kellene szerezni. Ha már ez lett becsalva a légtierő alapgépének... | |||||
sempi | Adatlap | 362819 | 2011. február 24. 17:19 | ![]() | |
Az a kamuflázs háló egy ghillie ruha, és élőben láthattam, hogy az tényleg működik, bár hozzátették, hogy jó is ha működik, mert ahoz képest hogy egy ruha, annyiba kerül darabja mint egy SAAB autó:) | |||||
balaton | Adatlap | 362818 | 2011. február 24. 14:47 | ![]() | |
"Sőt, a tárca azt közölte: a NATO-tagországok épp csökkentik a harcászati repülőgépek mennyiségét. " Miért gondolom, hogy nem azok az országok csökkentik, amiknek 14db az összes harcigépük? :DDD | |||||
romeo | Adatlap | 362817 | 2011. február 24. 08:57 | ![]() | |
A svéd haditechnikai konszern Magyarországgal is tervez, a tavaly december végén végleg kivont MiG-29-esek helyére a jelenlegi 14 gépből álló Gripen-flottát újabb 2-4 repülőgéppel egészítenék ki - tudta meg lapunk egy a Saab által szervezett svédországi sajtóúton. A cég aktív kapcsolatot ápol a magyar illetékesekkel, korábban "álcázástechnikai megoldásokat" értékesítettek a magyaroknak, a "kamuflázs" hálókat az afganisztáni kontingens információink szerint ma is használja. De védelmi és fegyverrendszereket, légvédelmi egységeket, radarokat és kommunikációs rendszereket is szeretnének eladni Magyarországnak. Megkerestük a Honvédelmi Minisztériumot, ahol azt mondták: újabb repülőgépek beszerzése nem szerepel a tervekben, ilyen tárgyalást jelenleg nem folytatnak. Sőt, a tárca azt közölte: a NATO-tagországok épp csökkentik a harcászati repülőgépek mennyiségét. forrás: nol.hu/lap/mo/20110224-ujabb_gripeneket_kinalnak | |||||
csobi21 | Adatlap | 362816 | 2011. február 23. 07:36 | ![]() | |
Örök hála Urak! | |||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 362815 | 2011. február 22. 20:43 | ![]() | |
E-mail cím kositzkyattila@chello.hu | |||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 362814 | 2011. február 22. 20:42 | ![]() | |
Az a honlap aminek Murmuc kolléga adta meg az elérhetőségét teljesen jó, telefonszám is van. | |||||
Murmuc | Adatlap | 362813 | 2011. február 22. 20:14 | ![]() | |
Itt találsz telefonszámot a hozzászólások között: www.kerozingozos.hu/2009/01/26/kositzky-attila-deltaszarnytol-a-fekete-holgyig-2/ | |||||
Murmuc | Adatlap | 362812 | 2011. február 22. 20:10 | ![]() | |
Üdv Csobi21! Ha meg tudod szerezni Kositzky úr email címét akkor írj arra. Nekem megküldte utánvételben a "Deltaszárnytól a fekete hölgyig" című könyvét. | |||||
csobi21 | Adatlap | 362811 | 2011. február 22. 20:07 | ![]() | |
fridi | Adatlap | 362810 | 2011. február 22. 19:21 | ![]() | |
Volt. Ma 13,30 kor 12 gripen szált fel ,majd a feladat végrehajtása után 3X 4-es rajokban tértek vissza a bázisra. 2 adta a keszit (36,39,) tehát ma 100% volt a hadrafoghatóság,ami nem mindennapi, sőt szerintem egyedi alkalom. | |||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 362809 | 2011. február 22. 19:01 | ![]() | |
Szervusz pl. repülőnapon vagy olyan a motoros repülés évfordulójáról készülő kiállításon ahol jelen van általában. Ha gondolod megérdeklődöm hol lesz legközelebb. | |||||
csobi21 | Adatlap | 362808 | 2011. február 22. 18:32 | ![]() | |
Ja és jut eszembe valaki segítene, hogy Kositzky tábornok Úr könyveit hol tudnám megvásárolni? | |||||
csobi21 | Adatlap | 362807 | 2011. február 22. 18:31 | ![]() | |
Tegnap is meg ma is volt, legalábbis Balmazújváros térségébe tuti, a tegnapi kondenzekről van is fotóm, ha jó lesz a gépem fel is rakom, mondjuk "csak" egy géppár. | |||||
The_Ori | Adatlap | 362806 | 2011. február 22. 18:13 | ![]() | |
Volt ma valami nagyobb létszámú repülés gripenekkel? | |||||
zkalos | Adatlap | 362805 | 2011. február 22. 17:31 | ![]() | |
Köszi szépen, ezeken már látszik, hogy milyen lehetett a színe amikor megkaptuk őket. A nap mér bebarnította a világos olívzöldet, a javítás pedig jobban hasonlít az eredeti cseh gyári zöldes árnyalatra. A farkon lévő folt pedig szerintem a szabvány magyar zöld lehetett. Azt hiszem a német lajstromot az orrán és a farok tetején lévő kis német zászlót még a németek festették le, nekik volt eredeti árnyalatú festékünk ami idővel beszürkült és le is kopott. Itthon csak a német felségjeleket festették át a fent említett sötétzöld színnel. Szerintem persze. A több tucat fotó nekem ezt sugallja. | |||||
Figaro | Adatlap | 362804 | 2011. február 21. 22:36 | ![]() | |
zkalos | Adatlap | 362803 | 2011. február 21. 21:34 | ![]() | |
Köszönöm a fáradozásotokat. Ha még talál valaki infót azt szívesen veszem még. | |||||
migi | Adatlap | 362802 | 2011. február 21. 19:44 | ![]() | |
migi | Adatlap | 362801 | 2011. február 21. 19:36 | ![]() | |
Szia Ezen a képen tisztán látszik hogy az eredeti széntől nem sokkal eltérő árnyalatú festékkel lett lefújva a szürke német javitás ,még néhol kilátszik a szürke is , | |||||
vlevi | Adatlap | 362800 | 2011. február 21. 19:01 | ![]() | |
Ja, azt elfelejtettem írni, hogy a www.hunavia.hu/ -ról szedtem a képeket. | |||||
vlevi | Adatlap | 362799 | 2011. február 21. 19:01 | ![]() | |
Ha frisset akarsz, akkor az Agama adott ki ilyen színeket, enamel (azaz olajos) festékben. Annakidején én Móváron beszereztem belőle. Ilyen lett : Szerintem nagyon jó festék, ami a színén kívül tetszik benne, hogy fényes. Megspórolod a matricázás előtti lakkozást. | |||||
romeo | Adatlap | 362798 | 2011. február 21. 12:15 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 362797 | 2011. február 20. 23:30 | ![]() | |
Akár csak a MiG-29-nél,persze a szögértékek mások! A főfutók mellett itt azomban az orrkerekek is fékezhetők!Ez utóbbi kikapcsolható,valamint vészfékezésnél autómatikusan kikapcsolódott. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362796 | 2011. február 20. 21:32 | ![]() | |
Sziasztok: Még 1-2 gondolat gurulás és fékezés ügyében: A vadásznál azért kell differenciált fék, mert az oldalkormány kis sebességnél hatástalan. An-26-nál az orrfutó van vezérelve (kormányozva), mégpedig hidraulikusan(!). Két üzemmódja van: guruló (max elfordulás 45 fok), felszálló (max 10 vagy 15 fok már nem emlékszem pontosan). Elég nagy galibát lehet okozni, ha pl. a pályán guruló üzemmódban van. Ilyenkor a nagy sebesség miatt hamar pályán kívül találhatja magát az ember. Szép estét | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362795 | 2011. február 20. 21:25 | ![]() | |
Szia Én gondolkodtam nem csak helikopteres cikkeken, de sajnos se időm se lehetőségem (laptop stb.). Talán egyszer nyugdíjas koromban. Zoli | |||||
Weizi | Adatlap | 362794 | 2011. február 20. 20:22 | ![]() | |
Istenem azok a jó kis Vsz-1-esek!De régen volt,tán igaz sem volt! Arra viszont emlékszem,hogy nem voltak túl konfortosak!:-) | |||||
Neo954 | Adatlap | 362793 | 2011. február 20. 20:21 | ![]() | |
Szia! Én ezeket találtam. Üdv.:Neo | |||||
zkalos | Adatlap | 362792 | 2011. február 20. 20:17 | ![]() | |
Köszi az ülésképeket, nagyon tuti. Erre gondoltam, hogy valaki talán lefotózta egy repnap alkalmával. | |||||
zkalos | Adatlap | 362791 | 2011. február 20. 20:15 | ![]() | |
Szia migi ! A problémám a festéssel az, hogy az eredeti megközelítő szín kódja vagy élethű fotója kellene, amivel frissen lefújták, mert nem szeretnék ennyire kopott, lestrapált, napszívott gépet, inkább olyat, ami éppen átfestésre került, mikor megkaptuk. Már ki is kevertem a német árnyalatokat hozzá. Amellett a fotókon nagyon el vannak csúszva a színek szerintem, és így nehéz megállapítani a valódi árnyalatokat. Esetleg van valakinek korabeli fotója, vagy infója a színárnyalatról, nekem jó lenne Federal Standard kódban is, mert van színskálám a kikeveréshez. Az alábbi képeken középszürkének látszik, de akkoriban biztosan nem ilyen árnyalat volt, esetleg nem is szürke, hanem mondjuk drapp vagy zöld ? A fotókan látható eredeti világos zöldes foltozás (fs24552) most homok-nak látszik például, mert kifakította a nap. Ugyanígy a sötét olívzöld (fs34088)foltozás a fotókon világos olívbarna most már. Köszi a segítséget ! | |||||
migi | Adatlap | 362790 | 2011. február 20. 20:00 | ![]() | |
migi | Adatlap | 362789 | 2011. február 20. 19:55 | ![]() | |
zkalos | Adatlap | 362788 | 2011. február 20. 19:13 | ![]() | |
Köszi migi, de nem találtam ezeken a lapokon ülés képet, ami használható lenne a párnázat lefestéséhez. A törzs elejét és a szárnyon lévő felségjelet milyen színnel festették át. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
No közben rá eszméltem, hogy Volt Budaörsön egy repülőnap amikor lefényképeztem pár dolgot róla!
A felirat valóban CCCP, de volt száma is ami pedig 25625 volt
Üdv: kamovos