<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
migfun | Adatlap | 362978 | 2011. március 26. 06:59 | ||
eles | Adatlap | 362976 | 2011. március 25. 09:12 | ||
migfun A hajánál fogva ne rángassunk elő paralellnek hitt érveket! A doni frontszakasz egy teljesen más hatalmi konstellációban, más körülmények között jött létre. Most nem állnak fenn olyan kényszerítő körülmények, mint akkor (ha csak az nem, hogy néhány firkász határozottan belpolitikai szádéktól vezérelve, próbál vélt sérelmeket leverni valakiken). Másrészről: a ideológiai, területi terjeszkedés igenis valós veszély volt akkoriban (lásd Lengyelország felosztása, vagy a Kárpátok előterének területi manipilálása, és hogy ezt ki is tudták vitelezni Kassa bombázása -mert, hogy azt sem az UFÓ-k csinálták valószinüleg). A probléma máshol van elásva! Csupán a Libia fölött katonailag jelenlévő országok neveit kellene megnézni! Miért nincsennek ott a lengyelek, a csehek, a bulgárok stb, stb. Pedig a Lengyel Légierő futtatja a csodálatoeftizenhatosokat ( és tegyük hozzá megérdemelten a régió legütöképesebb légiereje). Ja persze, mert nincsen ott érdekük, meg mert talán nincsenek rá felkészülve, meg talán kisebb gondjuk is nagyobb ennél. És persze nálunk kitört a hatalmas sajtószabadságtalanság. Kiváncsi vagyok Prágában jelentek-e meg az idézetthez hasonló cikkek! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 362975 | 2011. március 25. 08:31 | ||
migfun Szerintem a Donnál sem kellett volna "védeni a Hazát", és most se kéne ezt tennünk Líbiában (intézzék el ezt azok, akik pár hónapja még csókos pajtások voltak Kadhafival - ők biztos tudják, hogy miért nézték el neki korábbi aljas tetteit, mi előnyük származott belőle!) Ilyen alapon - márminthogy egyszer már megtettünk valami hülyeséget - hadat üzenhetnénk az USA-nak is, mivel okos politikusaink már elkövették ezt egyszer(nem tudom, hogy képzelték, mikorra tervezték a Magyar Királyi Honvédség partraszállását mondjuk Floridában). Üdv R. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 362974 | 2011. március 25. 08:27 | ||
Mindig lesz "sehonnai, bitang ember" aki még itt se meri felvállalni a véleményét. Sajnos! :-(( | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 362973 | 2011. március 24. 23:48 | ||
amikor ö nézte, akkor az utolso hozzaszolas a 4048-as volt, az összes 4048 közül. Most az enyém is pl 4052/4052 lesz addig, amíg valaki más nem ír a topicba. De legyetek szivesesek befejezni ezt a romeo-k harcát. Van értelme más nevébe írkálni? Ennyire unatkozik egyikőtök...? | |||||
doky3 | Adatlap | 362972 | 2011. március 24. 21:19 | ||
A" békeharcról" ez jut eszembe: "Si vis pacem, para bellum" | |||||
romeo | Adatlap | 362971 | 2011. március 24. 18:20 | ||
olyan hozzászólás nem is létezik te nagyokos :)) | |||||
romeo | Adatlap | 362970 | 2011. március 24. 18:14 | ||
Ismételten közlöm hogy a4048/4048 hozzászólás nem tőlem származik! | |||||
romeo | Adatlap | 362969 | 2011. március 24. 15:53 | ||
Azoknak, akik mennyiségi adatokat gyűjtenek a magyar légierő eszközeiről: Siklósi Péter, a Honvédelmi Minisztérium helyettes államtitkára elmondta: a 41 harckocsi elleni és 248, ember elleni bevetésre szánt régi szovjet bombát március és június között semmisítik meg. Emlékeztetett arra, hogy Magyarország 2008-ban írta alá a kazettás bombák gyártásának, tárolásának és átadásának tilalmáról szóló egyezményt, amely tavaly lépett életbe. A megállapodáshoz összesen 108 ország csatlakozott. forrás: inforadio.hu | |||||
migfun | Adatlap | 362968 | 2011. március 24. 13:56 | ||
ez "egy hon védő haderő"! Mi a francnak kellene Észak-Afrikában megvédeni a kis honunkat. " amiért a Donnál is kellett | |||||
miles | Adatlap | 362967 | 2011. március 24. 13:12 | ||
Szóval, olyan, mint a "békeharc"? Úgy megvédték volna a békét, hogy kő kövön nem marad. :) | |||||
eles | Adatlap | 362966 | 2011. március 23. 16:28 | ||
kesergő Jól írtad ez "egy hon védő haderő"! Mi a francnak kellene Észak-Afrikában megvédeni a kis honunkat. "Miért nem láthatjuk a Magyar Légierőt a szabad világ oldalán harcolni? Miért nem veszünk részt Európa ébredésében?" . Ezt meg itten az inkriminált cikkből idéztem, és a hátam borsózik. "SZABAD VILÁG OLGDALÁN HARCOLNI... EURÓPA ÉBREDÉSE "! Elég vén vagyok, hogy olvasgathattam a 60-70 évek magyar sajtóját. Csak bizonyos jelzős szerkezeteket kell kicserélni és máris helyben vagyunk. Deja vu ? Meg egyébbként is ki fizeti ki adott esetben az Európa ébredése terén a szabad világ oldalán folytatott harcunkat? Amit itt írtok nekem a más farka, meg a csalánveréses közmondás jut eszembe. A klaviatúra mellől küdenétek hadba a katonáinkat? Miért nem ragad fegyvert az inkriminált cikk szerzője, meg aki ezt helyeselné európaébredéséért,északafrikában? Vagy csupán a magyar véderő siralmas állapota fölötti aggodalmunkat öntjük ilyen kesergő mondatokba. No az helyes! De ezt a dilemmát 40-50 davis monthani "tárolt" Falcon nem tudná megoldani, még ha adták volna sem. üdv. eles | |||||
kesergõ | Adatlap | 362965 | 2011. március 23. 09:51 | ||
"mert nem azon kell mérni, a honvédséget, hogy tudja-e támadni a Nato-val Líbiát vagy nem, hanem, hogy az itthon bekövetkező katasztrófa helyzetekben milyen segítséget tud nyújtani, lásd például vörösiszap ömlés, vagy árvízek." Szervusz Ha fentebb idézett gondolataidat nem irod le,mindenben egyetértek veled.Ezzel mindent leromboltál azt gondolom nem csak bennem.Elnézést a személyeskedésemért. Egy hon védő haderő ha ezen ismérvek alapján mérettetik meg akkor ott úgy kell eljárni mint egy állam megszünésénél.Lásd DDR ott van a youtube megosztón.Utolsó diszszemle, állami zászló fekete bársonytokba, mindenkit szélnek ereszteni és vége. Bízom benne hogy véletlen elirásodról van csak szó. Ami a légierőt illeti,Levix szóhasználata ami a politikusokat illeti teljesen ül.Sőt roppant visszafogott.Anno egy értelmes,a dolgokra jól rálátó embert kellett volna megbízni s ma nem itt tartanánk.Akkor már látszott hogy itt a vadkapitalizmus fog újra létrejönni s nem egy jóléti állam,ennek ismérvében kellett volna eljárni. Nézd me a google föld segítségével a Davis Monthan légibázist,ott volt a megoldás.Ezt az embert a segitőivel kiküldeni az USA ba,előtte politikai csatornákon lezsírozni az utját s ha emberünk ügyes ma 40-50 F-16 különféle variáns, több C-130-as valamint x tipusú helikopter alkotná a légierő gerincét.S ami a lényeg,mindezt jelképes összegért vagy ingyen. Mondom ezt én, aki nemkülönösebben szimpatizálok amerikával,a vadkapitalizmussak pedig abszolute nem. Viszont nekem is el kell viselnem,mert itt élek.Ezt kellett volna tenni mint ahogy a görögök, s nemkülönben azért mert ezek a drága "politikus" embereink mindentől menekültek,hagyták ebek harmincadára vagy ellopták azt ami Kádár örökségeként ránk maradt.Repülőgépet,rakétákat,teherautók,páncélosok százait ezreit,ingóságokat és szinte mindent.Mostanra,mára, csak egy maradt.Magyarország. | |||||
Levix | Adatlap | 362964 | 2011. március 23. 09:16 | ||
Az index nem buzdított háborúra, csak megállapította, hogy a korábbi politikai elit azért vette meg k... drágáért a tankoló berendezést, hogy úgymond részt vehessünk NATO hadműveletekben. De gondolom ezt igazából ők sem gondolták komolyan, (mármint a politikusok) csak mivel a nagy bizniszt az előttük levő banda nyúlta le, ezért kicsit kompenzálni akartak. Igazi zsebbe menő hadművelet volt, akarom mondani húsba vágó :). Itt nem arról van szó, hogy megyünk-e Líbiába, vagy sem, hanem arról, hogy ennyi pénzért van-e védelmi képességünk. Amint, helyesen, megállapították NINCS. A Gripen felesleges volt és drága, ha innen nézzük. Csak a NATO-nak nyaltunk be, de ez milliárdokba került. Gyáva politikusaink vannak, de a pénzt az szeretik, ez a lényeg. A nagy Gripen vásárlók vannak most hatalmon, de nekik sem fontos a haza védelme, csak szavakban. A kevés repült óra tény, a fegyverzet hiánya tény, a légutántöltési képesség hiánya a pilótáknál tény, a fegyverzet alkalmazásának hiánya tény, a harci tapasztalatok hiánya tény. A lengyel meg kisbetű mert melléknév, ez is tény. | |||||
Levix | Adatlap | 362963 | 2011. március 23. 09:15 | ||
Az index nem buzdított háborúra, csak megállapította, hogy a korábbi politikai elit azért vette meg k... drágáért a tankoló berendezést, hogy úgymond részt vehessünk NATO hadműveletekben. De gondolom ezt igazából ők sem gondolták komolyan, (mármint a politikusok) csak mivel a nagy bizniszt az előttük levő banda nyúlta le, ezért kicsit kompenzálni akartak. Igazi zsebbe menő hadművelet volt, akarom mondani húsba vágó :). Itt nem arról van szó, hogy megyünk-e Líbiába, vagy sem, hanem arról, hogy ennyi pénzért van-e védelmi képességünk. Amint, helyesen, megállapították NINCS. A Gripen felesleges volt és drága, ha innen nézzük. Csak a NATO-nak nyaltunk be, de ez milliárdokba került. Gyáva politikusaink vannak, de a pénzt az szeretik, ez a lényeg. A nagy Gripen vásárlók vannak most hatalmon, de nekik sem fontos a haza védelme, csak szavakban. A kevés repült óra tény, a fegyverzet hiánya tény, a légutántöltési képesség hiánya a pilótáknál tény, a fegyverzet alkalmazásának hiánya tény, a harci tapasztalatok hiánya tény. A lengyel meg kisbetű mert melléknév, ez is tény. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 362962 | 2011. március 23. 08:56 | ||
Sziasztok! Azért, mint minden más média forrással az indexel is vigyázzunk egy kicsit. Szubjektív féligazságokat, közhelyeket ír le. Kétségtelen, hogy a Gripen üzlet, ott lett elrontva, hogy létrejött, mert egy semleges ország légvédelmének megfelel ez a vadászgép, de a közös NATO hadműveletekhez már nem. Még az olyan lelkes amatőr, mint én is, kívülről fújja már, hogy a NATO gerincét képező F 16-ost (esetleg vágyálom F 18-ast) kelet volna venni, ami csak a még nálam is laikusabbak szemében elavult konstrukció, mert képtelenek felfogni, (vagy felfogják, de más vadászgép lobbik fizetett imposztorai, sajnos ez a valószínűbb)hogy a jelenlegi aerodinamikai ismeretek, és hajtóművek mellett az F 16-osból már nem lehet, nem is kell többet kihozni. Azt elfelejtik azonban, hogy külsőre lehet (bár ez is csak a laikusok szemében van így), hogy egy napjainkban gyártott F 16-os alig különbözik 1979-ben gyártott társaitól, de közben kitudja hányszor újult meg a gép elektronikája belülről, hogy a világ élvonalában maradjon. Kár azonban ezen polemizálni nem F 16-ost vettünk, nem jól döntöttünk, a Lengyelek talán igen. Az is igaz azonban, hogy újságíróként tollal a kezünkbe (lásd index), vagy ma már klaviatúrával kezünk alatt könnyű korholni a politikai és katonai vezetést, "hogy na most mutassuk meg, mi van", mert számomra nagyjából ez jön le a cikk mondanivalójából. Attól mert, egy ország új fegyvereket rendszersített, még nem feltétlenül azzal kell bizonyítani a létjogosultságát, az adófizetők előtt hogy háborúba küldjük őket. Nem tudom mit gondolt a cikkíró, ha lenne most mondjuk negyvennyolc darab F 16-osunk akkor azzal rögtön megtáltosodna a magyar virtus és nekünk kellene a líbiai koalíció élén lovagolnunk (repülnünk)! Miért nem korholja mondjuk a friss Nato tagokat, például Szlovéniát, ott is van Pilatus Pc 9-es... korszerű gép, és még földi célok támadására is kaptak kiképzést a pilóták, de az Észt vagy Litván légierő is bekapcsolódhatna mondjuk An 2-sekkel. Elnézést a kis cinizmusért. Félreértés ne essék nem vagyok vak, és a Gripen lobbi tagja sem (kerékpárral járok nem Saab 9000-esel, mint néhány volt honatyánk:)látom milyen katasztrófális a magyar honvédség helyzete, de erről, nem a Gripenek, vagy pilótáik tehetnek, és nem attól siralmas a helyzet, mert nem tudjuk bombázni Líbiát, miért a Szu 22-esekkel, vagy a Mig 23-asokkal tudtuk volna... elméletben igen, mert ott is volt valami féle földicsapásmérés kapacitás, és képzés. A hangsúly azonban nem azon van, hogy ki tudnánk megtámadni, vagy nem kétségtelen hogy a vadászgépek színvonala és mennyisége elsődleges egy ország honvédelmében, de legalább annyira a logisztika, mi van például a szállítógépeinkkel, a helikoptereinkkel, ott milyen siralmas a helyzet, és ezt sajnos, minden polgár a saját bőrén megtapasztalhatja, mert nem azon kell mérni, a honvédséget, hogy tudja-e támadni a Nato-val Líbiát vagy nem, hanem, hogy az itthon bekövetkező katasztrófa helyzetekben milyen segítséget tud nyújtani, lásd például vörösiszap ömlés, vagy árvízek. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362961 | 2011. március 23. 07:43 | ||
Szia Nem is a darabonkénti ár a húzós hanem a járulékos költségek. Például hány fő lett kiképezve a típusra (hajózó+műszaki) és hány dolgozik vele? például... Zoli | |||||
Daala | Adatlap | 362960 | 2011. március 22. 23:01 | ||
Igen, a H-29L rakéta volt rendszeresítve a Szhojhoz, de az AKU-58 indítóberendezés nem. | |||||
balaton | Adatlap | 362959 | 2011. március 22. 22:26 | ||
Valahol olvastam, hogy anno. a Szu-22-höz is vettek egy akkor korszerű levegő-föld rakétatípust, de sajnos soha nem volt a gépre függesztve egyetlen példánya sem, mert a hozzávaló indítósíneket már nem vették meg. Engem érdekelne, hogy a légiutántöltő csonkkal utólag tuningolt Gripeneknek végül mennyi lett a darabonkénti ára? Lehet annyi, mint az F-35 várható ára? Vagy csak közelíti azt? Bizony, elég vékony lehetett az a Boeing-os boríték annak idején :DDD | |||||
MB87 | Adatlap | 362958 | 2011. március 22. 20:35 | ||
Helló! Azt eddig is tudtam hogy siralmas a helyzet, de ez katasztrófa ha igaz. Ezt is megcsináltuk, ügyes nép a magyar. | |||||
Tamás | Adatlap | 362957 | 2011. március 22. 19:30 | ||
Helo Ez eddig sem volt titok. Ezek a kütyük olyan drágák mint a Raptor de mégis annak örülhetnénk ha valódi képességei meg közelítenék az F-16ét, ami benne van . De szerencse a szerencsétlenségben hogy legalább nem küldik a pilótákat háborúsdizni. Nagyobb probléma lenne ha meg lenne a tényleges kapacitás és a pilótákat olyan feladatra küldenék amire még nem állnak készen a kevés repülés és hiányos képzés miatt. Hát ez a magyar légierő új fejezete. 1996-hoz képest hol tartunk? Akkor még légierő volt most csak cirkusz 2 3 évente. És erről nem a pilóták tehetnek Ők meg teszik azt amire lehetőségük van . | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362956 | 2011. március 22. 19:28 | ||
Sziasztok! Nem akarok megbántani senkit, de annyi pénzt költöttünk a semmire amiből az összes többi típust lecserélhettük/modernizálhattuk+felújíthattuk volna... Zoli | |||||
Elnar | Adatlap | 362955 | 2011. március 22. 19:16 | ||
Hát végre kimondta valaki. Én csak azt tudom, hogy anno még a TopGunban külön cikk volt arról, hogy mikor ezeket a dolgokat megvettük, akkor a légierő vezérkarának fele csendben távozott... | |||||
romeo | Adatlap | 362954 | 2011. március 22. 19:04 | ||
Ez el kell olvasni! Miért nem láthatjuk a Magyar Légierőt a szabad világ oldalán harcolni? index.hu/kulfold/2011/03/22/a_nemzet_csokott_szarnyai/ | |||||
miles | Adatlap | 362953 | 2011. március 22. 11:28 | ||
Van valakinek képe a Gebauer géppuska beálitásáról, elsősorban a Heinkellben érdekelne, de a Ju 86-majdnem ugyanaz. Ha valakinek, valami csoda folytán esetleg fotója, rajza van a tartalék tárak elhelyezéséről eseleg... | |||||
Elnar | Adatlap | 362952 | 2011. március 21. 20:09 | ||
Hát mivel úgy tudom, az Erla kabin nem volt elhúzható, így régi. Viszont a W-0+21 az G-14 volt (az avia-info szerint). Közeli fotó nincs róla, csak egy másikról, ami ugyanott ugyanakkor volt. Azon ott a pumafej. A képek netről vannak. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 362951 | 2011. március 21. 19:59 | ||
Hát, annak tűnik nekem is :) Csak a kabintetője milyen.. ? | |||||
Elnar | Adatlap | 362950 | 2011. március 21. 19:39 | ||
zoli1989 | Adatlap | 362949 | 2011. március 21. 19:12 | ||
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, mivel a témában elég zöldfülű vagyok.. Magyar BF-109G-14-re (vagy késői G6-ra) került-e fel valaha Puma századjelvény ? Ha igen, akkor esetleg egy rajz, vagy kép van valakinek ? | |||||
MB87 | Adatlap | 362945 | 2011. március 16. 20:41 | ||
Szia! Ezt a linket ismered? Itt elég sok érdekes képet találhatsz róluk. home.mit.bme.hu/~tade/pages/acpicts.htm Érdekes felségjel kavalkád van ez elsőképpen lévő gépeken. Üdv: MB | |||||
makettes | Adatlap | 362943 | 2011. március 16. 20:07 | ||
Sziasztok! Elképzelhető ,hogy 1940-1944 között fehér számozást alkalmaztak? Konkrétan Ar-96-ra gondolok,mert a dobozában ilyen van. üdv. makettes | |||||
MB87 | Adatlap | 362942 | 2011. március 16. 19:32 | ||
Weizi! Először is nagyon köszönöm, hogy megpróbáltad elküldeni a képeket! Megint szerver hibás a freemail, amint kijavítják majd eltudod küldeni. De ez azt jelenti, hogy melós mailjeim sem érték céljukat, tehát reggel újra kel majd küldenem az összes délutánit. Egyébként meg ne tud meg, hogy milyen irigy vagyok mert te élőben láttál egyet :) ! Köszönettel: MB | |||||
Weizi | Adatlap | 362941 | 2011. március 16. 19:06 | ||
MB87,és békési! Mindkettőtőknek mekpróbáltam elküldeni a képeket,de mindig visszadobta a leveleket a rendszer!Három E-mail címről is próbáltam elküldeni őket pedig. Jövő héten megpróbálom a makettinfónak emészthető méretűre alakítani a képeket,és feltöltöm ide őket! Egyébként kb.: 30 képet csináltam róla. | |||||
MB87 | Adatlap | 362940 | 2011. március 16. 10:43 | ||
Szia Weizi! Nagyon köszönöm a segítségedet! e-mail: m.andris87@freemail.hu Docy71: átküldtem a szkennelt anyagot. miles: neked is kell? Feltöltöttem ide, ha valakinek kellene még: addat.hu/95ae5bd7/freedownload A fekete háromszögek az A4-es ív sarkait jelölik, és felrajzoltam még egy 100 mm-es vonalat is a méret helyesség miatt. Üdv: MB | |||||
békési | Adatlap | 362939 | 2011. március 16. 10:37 | ||
Szia! Légy szives az alábbi címre is elküldeni: endrodi46@freemail.hu Köszönöm. békési | |||||
Weizi | Adatlap | 362938 | 2011. március 16. 09:22 | ||
Szia MB87! Megvannak a képek a Ju-86K-ról,ahogyan ígértem!Sajna nem a legjobban sikerült képeim közé fognak tartozni,de olyan gyengén volt megvilágítva a múzeum belvilága,hogy ezt már képtelen volt feldolgozni a gépem. A nagyobb gond viszont az,hogy a képek mérete nem teszi lehetővé,hogy ide feltöltsem őket,így ha tudnál adni egy e-mail címemt,akkor elküldöm őket neked!Vagy akinek még kellenek? Remélem lesz közöttük használható!Viszont májusban tervezem megint hogy elmegyek oda,csak addigra kölcsönkérek valami profi felszerelést a képek érdekében! Üdv Weizi | |||||
békési | Adatlap | 362937 | 2011. március 11. 19:19 | ||
Docy71 | Adatlap | 362936 | 2011. március 11. 17:45 | ||
Szia! Engem érdekel a scannel-t anyag. zsgere@gmail.com Előre is kösz | |||||
Podva | Adatlap | 362935 | 2011. március 11. 17:13 | ||
Hali A korábban általam belinkelt Magyar Repülés oldalon írd be az összetett keresésnél, a Ju-86 G-1-et és megtalálod az általam ismert egyetlen magyar G1 fotót. Üdv Podva | |||||
MB87 | Adatlap | 362934 | 2011. március 11. 12:00 | ||
Köszönöm szépen! | |||||
MB87 | Adatlap | 362933 | 2011. március 11. 11:56 | ||
És nagyából 5.000,-en belül vannak az árak, ez töredéke annak amiért én szereztem meg a Trestors kiadását. De nem bántam meg azt elhihetitek. | |||||
Elnar | Adatlap | 362932 | 2011. március 11. 11:55 | ||
Ezek újságok. Magyar Szárnyak. Háború előtt/alatti szakfolyóirat. www.vatera.hu/listings/index.php //a link nem minősül reklámnak, mivel azt sem tudom, ki árulja// Néhány száma scasnnelve fent van a Pumaszálláson is.www.pumaszallas.hu/multimedia-olvasosarok/olvasosarok-magyarszarnyak.html | |||||
MB87 | Adatlap | 362931 | 2011. március 11. 11:40 | ||
Szia Elnar! Ezek a könyvek egy aukciós oldalon vannak? Ha igen és nem te tartasz rá igényt megadnád a linkjét. Mivel táp-pénzen vagyok ezért volt időm keresgélni, aki szeretne saját magának is Ju-86-ost annak itt van pár link: www.modelsforsale.com/catalog/product_info.php cgi.ebay.co.uk/ITALERI-1-72-JUNKERS-JU-86-E1-E2-MODEL-KIT-/390283065255 cgi.ebay.com/ITALAEREI-REVELL-1-72-JUNKERS-Ju86E1-E2-/380323206007 cgi.ebay.de/Junkers-Ju-86-E1-E2-Italeri-SELTEN-RAR-/180603231404 modelmatters.com.au/index.php Lényegében az Italeri E1/E2-nek az új kiadásai. Sőt lehet, hogy én as meg pályázom az egyiket. | |||||
Elnar | Adatlap | 362930 | 2011. március 11. 11:24 | ||
A borítólemezt a roncson azóta azonosították: Re 200 jobb szárny felső burkolata. A durva, hogy nem csak a kétféle magyar, de még az olasz kör felségjel nyoma is rajta van. Ju 86: Ezt tegnap printscreeneltem egy aukciós oldalról. Hátsó lövészállás szépen. Az alsó lövészállás pedig egy svéd K-4 gépé (szinte pont ugyanaz mint a magyar K-2) A másik MSz ugyanonnan való, mint az első, az egy Fw-58 hátsó lőállása, a Gebauer géppuska miatt. | |||||
MB87 | Adatlap | 362929 | 2011. március 11. 10:38 | ||
Elnézést, de ez lemaradt: www.repulomuzeum.hu/VirtualHangar/Ju86k/ju86k/ju86.html | |||||
MB87 | Adatlap | 362928 | 2011. március 11. 10:37 | ||
Sziasztok! Találtam pár képet az elsőt valami roncsvadász oldalon leltem, érdekes megfigyelni a felségjelzések átfestéseit. A második a G-1-es verzió lenne, ez is volt a MKL-nél? Mert ahogy nézem ennek teljesen más az orra. A harmadik képet a szolnoki virtuális hangárban leltem. Itt a link mert még sok érdekesség van fent jó pár fénykép. | |||||
miles | Adatlap | 362927 | 2011. március 11. 08:58 | ||
Akkor üdv a svédeknek! :) Jó sok fotó legyen, és kukucskálj be minden ablakon! :))) | |||||
miles | Adatlap | 362926 | 2011. március 11. 08:45 | ||
Ez semmi! Láttam még ezt az oldalt régebben, sokkal több képpel. Hihetetlen, hogy vette a fáradságot, és hajszál pontosan lemásolta a Revell fiktiv kamuflázsát, felturbózta az MG-t, pedig a Gebauer teljesen máshogy nézett ki. :))) Atonkivül, gondom van a kabin belsővel is. Nem az övével, hanem azzal a három referencia képpel, ami fellelhető róla. Először is, mind más. Még a múszerfal is. Másodstor, van olyan fotó, amit valószinűleg ennél a kitnél is felhasznált az épitő, de ami teljesen eltakarja belülről az ablakokat, ennek ellenére van más fotó, amin a Gólya század gépe vasn, és zeljesen át lehet látni az egyik ablakon be a túl oldalon ki, tehát nincs mögötte semmi... Rettenetesen kevés a referencia anyag, pedig három ország is szolgálatban tartotta | |||||
Elnar | Adatlap | 362925 | 2011. március 10. 22:36 | ||
" Notes: - This kit is a crap!" :D Az már tényleg csak költői kérdés, hogy mi vesz rá egy brazilmérnököt, hogy egy sehol sem kapható magyar verziót készítsen el? :) | |||||
MB87 | Adatlap | 362924 | 2011. március 10. 22:01 | ||
Viccet félre téve eladni nem adnám el az biztos, de egy "biztonsági másolat" készítéséről beszélhetnénk, HA tényleg nem gyártja senki. Nagyon szívesen át küldöm bárkinek a szkennelést. Jövő hét szerdán meg is tudom csinálni, most táp-pénzen vagyok. Weizi az nagyon szuper lenne! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Ott a pont Rumcájsznál :)
A doni frontszakasznál való megjelenésünk "kényszerítő" körülményeiről hosszan lehetne vitatkozni, egy versenyfutás részesei voltunk, ahol önként álltunk rajthoz, és esély sem volt a győzelemre.
De mondjuk a balti államok feletti légtérbiztosításból sem vesszük ki a részünket, a lengyelek és a csehek viszont igen (utóbbiak ugyanannyi gépből gazdálkodva). A NATO-tagság kötelezettségekkel is jár...
Rumcájsz!
Valahol volt már egy ilyen "vízió" :) , ahogy "Amerika partjainál kiköt a magyarok zászlóshajója, a Csobánc motoros", de nem ugrik be, mikor és ki adta elő :))