<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 363029 | 2011. április 6. 16:55 | ||
romeo | Adatlap | 363028 | 2011. április 6. 16:50 | ||
romeo | Adatlap | 363027 | 2011. április 6. 10:20 | ||
romeo | Adatlap | 363026 | 2011. április 6. 09:14 | ||
sasvarju | Adatlap | 363025 | 2011. április 6. 08:55 | ||
Helló! A fejreállt gép a 03-as. Nem valószínű hogy a Debrődy repülte. Amelyikből éppen kiszáll az a V+12. Ezen van a szélvédő alatt a törzsön a fordított 3-as ami lehet hogy egy görög betű valójában. Festés: A V+03 piros légcsavarkúp, teljes felületen sárga motorburok aminek a hűtő feletti részét RLM-71 zölddel átfújtak. Néhol kiüt a sárga. Valamint a törzsön a német parancsnoki jelzések át lettek festve. A V+12, V+08-ről eredeti színes fotók találhatók az Im Focus első számában, valamint a REVI egyik számában. | |||||
búza | Adatlap | 363024 | 2011. április 5. 21:38 | ||
Az F-111-et igen, a többit most fogom, csak időm legyen rá! De erről az LHTB-s időhiányról te is tudsz mesélni! | |||||
Levix | Adatlap | 363023 | 2011. április 5. 21:08 | ||
molnibalage | Adatlap | 363022 | 2011. április 5. 20:42 | ||
A régibbi írásokat is olvastad? :) | |||||
búza | Adatlap | 363021 | 2011. április 5. 20:18 | ||
Szia! Szerintem Édesapáddal holnap beszélgetni fogunk "az alma meg a fája" témáról! Gratulálok! Üdv: Búza | |||||
molnibalage | Adatlap | 363020 | 2011. április 5. 19:12 | ||
iikk | Adatlap | 363019 | 2011. április 4. 20:16 | ||
Köszi szépen. De lehet, hogy nekem rossz a szemem, de nem látom, hogy sárga lenne az említett rész. | |||||
Elnar | Adatlap | 363018 | 2011. április 4. 19:30 | ||
link | Adatlap | 363017 | 2011. április 4. 19:26 | ||
Kicsit feljavítva. | |||||
Elnar | Adatlap | 363016 | 2011. április 4. 19:13 | ||
www.messerschmitt-bf109.de/ itt menj a "Bf 109 F" menüre, alul az "s/w Fotos"ra, majd ott a nyilakkal a 9. oldalig. A felső sorban 3 magyar gép van, amiből a második és a harmadik Debrődyé. (képet linkelni nem enged az oldal) | |||||
iikk | Adatlap | 363015 | 2011. április 4. 19:00 | ||
iikk | Adatlap | 363014 | 2011. április 4. 18:57 | ||
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Debrődy György gépét szeretném megépíteni, csak a festéssel támadt egy kis problémám. A neten ezt a két képet találtam a repülőgépéről, és nem tudom, hogy most végül is a motor alatti rész az sárga vagy nem. Nem tudna valaki nekem ebben segíteni? Előre is köszönöm! | |||||
MB87 | Adatlap | 363013 | 2011. április 4. 17:03 | ||
Szia Freddy! Írj nekem egy mailt és tudok telefonszámot adni, és saját tapasztalatom szerint lehet alkudni a sráccal. Amúgy korrekt volt nálam, sőt nagyon is. Én ettől olcsóbban szereztem mint ami ott van fent. m.andris87@freemail.hu Üdv.: MB | |||||
Levi | Adatlap | 363012 | 2011. április 4. 16:38 | ||
Azért nem látták. | |||||
romeo | Adatlap | 363011 | 2011. április 4. 16:34 | ||
Üdv! "Több kérdőjel is van. A 13-as lajstromszámú Gripent például hosszú hónapok óta senki nem látta repülni, nem tudni, mi van vele." Ezt Volner János, a Jobbik rendészeti és honvédelmi kabinetvezetője mondta lapunknak. forrás: nol.hu/belfold/20110404-a_13-as_titka Van 13-as lajstromszámú Gripenünk? | |||||
annálasrácnál | Adatlap | 363010 | 2011. április 4. 15:06 | ||
Freddy | Adatlap | 363009 | 2011. április 4. 12:04 | ||
Engem érdekel, ha még megvan! | |||||
MB87 | Adatlap | 363007 | 2011. április 3. 21:35 | ||
Sziasztok! Múltkor többen is jeleztétek hogy érdekelne benneteket a Trestors Junkers Ju-86-os magyar kiadása 1:72-ben. Most tudok egy eladót, sértetlen fóliával. Annál a srácnál akinél én is vettem. Ha valakit érdekel, szívesen segítek benne. Üdv.: MB87 Ui.: Ha off lenne akkor elnézést kérek érte. Amúgy nem az enyémről van szó :) | |||||
Elnar | Adatlap | 363006 | 2011. április 1. 18:12 | ||
Azóta megnézve a Múzeum honlapja: Nem Me 108, csak olyan mintha, ellenben G.356 és BKV kék :) | |||||
Elnar | Adatlap | 363005 | 2011. április 1. 16:14 | ||
Fehér keresztet akarok látni Szolnokon, minnél többet. Akár a Bf 108-at is lehesthetnék BKV-kékre, mint volt. Széép sárga csíkkal az oldalán. | |||||
Weizi | Adatlap | 363004 | 2011. április 1. 16:07 | ||
Talán érdekel valakit: www.mult-kor.hu/20110331_ritka_gepmadarak_szolnokon | |||||
balaton | Adatlap | 363003 | 2011. április 1. 12:11 | ||
Én az Airfix SM-79-ből alakítottam át még nagyon régen. A törzsbe beletoldottam, a törzs felső részét teljes hosszában cseréltem, a motorburkolatok sem olyanok, a kabintető sem... 60 dollár szerintem nagyon sok egy vákuumformázott makettért. Annyira nem lehet hosszadalmas a gyártása 1-1 darabnak és az alapanyag sem lehet túl drága. | |||||
Elnar | Adatlap | 363002 | 2011. április 1. 09:59 | ||
Én is szemezek a típussal egy ideje. A Broplan gyártja 72-ben, potom 60 dollárért, vákuumformázva. Szerintem még teljesen saját építésnek is egyszerűbb volna. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363001 | 2011. április 1. 09:32 | ||
Ja most jutott eszembe: azt hiszem az ex-jugó 79-est elcseréltük. Talán két CR-42-est kaptunk érte. Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363000 | 2011. április 1. 09:31 | ||
Sziasztok Köszi mindenkinek. Akkor egyelőre storno. A 79-esből olasz lesz, egy példányos nem hadrendebe állított magyar példányt nem akarok csinálni. Zoli | |||||
Elnar | Adatlap | 362999 | 2011. március 31. 23:21 | ||
Inkább SM 82-ből próbáld meg. A törzsük elég hasonló. Méretre is majdnem ugyanakkorák. Vezérsíkokat még így is neked kell alkotnod valamiből. Ezen felül, ha MKHL és nem MALERT gépet szeretnél, még szükséged van egy Ju 86 alsó és felső lövészállására. (A harmadik állást nem tudom honnan lehetett átrakva) | |||||
Elnar | Adatlap | 362998 | 2011. március 31. 22:35 | ||
Üdv! Átalakítani nem próbáltam, csak szakirodalmat kerestem a 75-ösről. És mivel erről alig van, analógiát is. Meg lehet próbálni, de szerintem iszonyatos munka. | |||||
Freddy | Adatlap | 362997 | 2011. március 31. 21:59 | ||
Szerintem nem, a 75-ös sokkal nagyobb is. Persze, ha úgy nézzük, F-16-osból is átalakítható:) De ha van csak egy 79-esed van, attól még nem kell lemondanod a magyar felségjelről: úgy tudom, Jugoszlávia lerohanása után egy példány a magyar légierőhöz került, ahol használták is (ha nem is hosszú ideig). | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362996 | 2011. március 31. 21:50 | ||
Sziasztok Most nincs időm komolyabban megnézni, de hátha valaki már foglalkozott a témával: SM-79-ből alakítható-e át SM-75? Köszi Zoli | |||||
miles | Adatlap | 362995 | 2011. március 29. 10:18 | ||
Van valakinek képe a Gebauer géppuska beálitásáról, elsősorban a Heinkellben érdekelne, de a Ju 86-majdnem ugyanaz. Ha valakinek, valami csoda folytán esetleg fotója, rajza van a tartalék tárak elhelyezéséről eseleg... csak, hogy magamat ismételjem | |||||
romeo | Adatlap | 362994 | 2011. március 28. 08:44 | ||
piratvitorla | Adatlap | 362993 | 2011. március 27. 22:31 | ||
Szia A teljesen körbemenő csík valóban a faroktartó és a törzs találkozási vonala. Legalábbis kábé ott van. Mostanság is létezik a ragasztás, csak nem feltűnő színű. üdv | |||||
romeo | Adatlap | 362992 | 2011. március 27. 21:31 | ||
Búza és Nyugger - Köszi! | |||||
Nyugger | Adatlap | 362991 | 2011. március 27. 21:18 | ||
Szia Romeo, A délszláv háború idején voltak periodikusan váltott jelekkel ellátva a Mi-8/17/24-s helikoptereink, a hovatartozás végett. Üdv. Nyugger | |||||
búza | Adatlap | 362990 | 2011. március 27. 21:07 | ||
Szia Romeo! Szerintem ott lehet leszerelni a törzsről a "farkát" és az illesztési sík szigetelése miatt le van ragasztva öntapadós alumínium fóliával, amit a polgári repülésben "high speed tape"-nek hívnak, és nem festették le utána. Üdv: Búza | |||||
romeo | Adatlap | 362989 | 2011. március 27. 20:32 | ||
migfun | Adatlap | 362988 | 2011. március 26. 20:34 | ||
Szia eles! Ha nem is a légierővel, de az általad hiányoltak is kezdik kivenni részüket: htka.hu/2011/03/26/ukrajna-romania-es-bulgaria-hadihajokat-kuld-libia-partjaihoz/ Ezzel nem azt akarom mondani, hogy szerintem ott a Magyar Légierő helye is, csak elgondolkodtató... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362987 | 2011. március 26. 16:19 | ||
Szia Nem csak a csehek húztak el: gyakorlatilag minden környező állam (Ukrajna és Szerbia kivételével, de ezek speciális esetek) 5-10-15-20 évvel. üdv | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 362986 | 2011. március 26. 08:58 | ||
Szervusz Levi Köszi a linkeket.Őszintén szólva én kedvelem a cseheket.Bejártam bohemiát ahogy mondani szokás keresztbe kacsba s azt kell mondjam iramban húztak el tőlünk.Sajnos.(nekik nem...) | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 362985 | 2011. március 26. 08:54 | ||
Nem véletlenül kérdeztem rá.A véleményemet nem írom le mert törlik(pedig csak a nyers valóság közelítése) a lényeg az,hogy megszivattak,aranyoskáink pedig el árultak minket. A MINKET szó alatt e hon egyszerű állampolgárait értem,akiknek védelmére,oltalmára ezek az eszközök beszerzésre kerültek. Kérdezem: nem lehetne egy újabb tenderen szétnézni a világban repülőgépek s egyébb más fegyverek beszerzésének okán? Azt a hülyeséget hogy válság van pedig felejtsük végre el mert válság nincs de ellopott milliárdok vannak. Csak kérdezem. | |||||
levix | Adatlap | 362984 | 2011. március 26. 08:44 | ||
levix | Adatlap | 362983 | 2011. március 26. 08:44 | ||
piratvitorla | Adatlap | 362982 | 2011. március 26. 08:18 | ||
Szia Elég megnézni: - költségeket (olcsóbban vették) - mikor rendelték és mikor szállították a gépeket (később rendelték/hamarabb kapták) - gyári új gépek (nem használt szárnyak+bizonyos berendezések) - baltikumi készültség stb. Az említett műszakival egyébként saját magam beszéltem odakinn. (érdekesség: tök magyar a srác). Köze nincs a Gripenhez, tehát nem elfogult (L-39, L-159, Szu-25). Ő maga mondta: ez egyszer normálisan tudják csinálni a dolgokat. Erre válaszoltam: szeretnénk mi olyan helikopter/szállítógépflottát. Ja a csehek nem vettek meg minden sz@rt hozzá, mégis működik a rendszer. Gyakorlatilag mi fizetjük ki a thaiföldi, cseh, dél-afrikai stb. fejlesztések egy részét. A későbbi rendelés általában olcsóbb, már csak az eoszló költségek miatt is... A hivatalos statisztikával/maszlaggal meg nem kell foglalkozni... üdv | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 362981 | 2011. március 26. 07:32 | ||
Szervusz migfun Ezzel a partraszállásos játékkal az volt a probléma hogy a vitéz nikolaus horthy de nagybánya fehér lova nembírta volna ki az utat.Egyrészt,másrészt eset tanulmányok készültek arról a várható fogadtatásról amelyet az ámerikába kitántorgott 2 millió ember maradéka,származéka,útódja foganatositott volna a fehér ló fiával szemben... mert ne felejtsük ezek az emberek nem turistáskodni kényszerültek az új világba,elhagyva hazájukat...na de mivel egy tengernagyról van szó a navigáció az tökéletesen működött volna. :D :D | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 362980 | 2011. március 26. 07:25 | ||
Szervusz Pirat hol lehet ennek a "sikeresség" nek utána nézni? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 362979 | 2011. március 26. 07:10 | ||
Szia Azért a csehek Gripen programját ne is e,lítsük egy lapon a mienkénél! Az még alulnézetből is sikeres (cseh műszakiak szerint is). üdv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Üdv!
A szolnoki Mi-1M-en látható hadijel nagysága eredeti? -mert egy másik Mi-1M fotón a csillag kisebb.
Köszi!