<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
DrJoci | Adatlap | 363053 | 2011. április 10. 04:57 | ![]() | |
Polkovnyik | Adatlap | 363052 | 2011. április 10. 03:57 | ![]() | |
Szevasz Kámov Hát nem tudom.Nekem is vannak rossz napjaim,de neked is ezek szerint... Valahogy olyan érzés keritett hatalmába soraid olvastán mintha más írna a nick neved mögött... Nem reagálok addig a soraidra amig nem olvasod el mégegyszer mit is pötyögtél. Mert ha egy szimplán ismerethiányban szenvedő tapasztalatlan tacskó írja a lentieket nem csodálkozom. Azonban tőled ez valami új... Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 363051 | 2011. április 9. 23:24 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 363050 | 2011. április 9. 23:18 | ![]() | |
Sziasztok! Pár kérdés felmerült bennem! A honvédség számára megvásárlandó szállító repülőgépnek, nem a sereg elvárásainak kellenének, hogy meg feleljenek? Nem a sereg holmiját kéne cuccolnia, mert abban nincsen lé? Mert ezen az elven haladva tovább, akkor a vadász pilótáink is inkább repülhetnének civil gépekkel, mert a csomagszállítás jó pénzt hoz? Valahogy nem értem a vonalvezetésedet! Viszont a karcos szemüvegemen keresztül nem látom tisztán, hogy abba az A380-ba hogyan lehet be állni mondjuk egy ...Uazzal? Vagy csak kézi poggyászokat lehet felvinnirá? Azon a hátsó ajtón keresztül mennyi idő alatt lehet ki deszantlni akár élő erőket akár csomagokat? Mert ugye jelenleg is van olyan feladat mikor leszállás nélkül kismagasságban (4-5m vagy kevesebb) kell kitolni a csomagokat! A-380 katonai feladatokra? Hát ez elég érdekes lehetne! Független attól, hogy szép nagy gépnek látszik! Az A-319 alkalmas katonai a feladatra? Vagy ezeket a feladatokat eztán nem kell majd végre hajtani? Üdv: kamovos Ja! Még azt szeretném kérdezni Polkovnyik-tól, hogy azokat a részeg tábornokokat talán te támogattad, hogy ilyen általánosításokkal példálózol? Vagy honnan jöttek elő ezek a részeg dolgok? Mert ha nem voltál ott, akkor ez csak szimplán rosszindulatú vádaskodás! Amúgy pedig egyébként sincsen semmi köze a katonai szállításokra való alkalmassághoz! | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 363049 | 2011. április 9. 22:23 | ![]() | |
Szia Pedig elég egyértelműen utalok rá a szövegkörnyezetben. Az olasz valamint a spanyol hulladékra. Nem vélem hogy az airbus ra nagyon jelzőket kellene aggatni.Óriási technológiai háttér ,tömérdek tapasztalat minden téren.Ugye jól írom hogy az A380-as nak is mint minden többi társának azonnal élesben kell teljesítenie hiszen nem véletlenül vernek el milliárdokat az engedélyezés előtti teszteken... Az is imerős lehet,mármint mondásként,hogy közös lónak túrós a háta... Te hogyan álnál a kérdéshez ha a barátnődet használná a haveri köröd? Egy hum,bug az egész.Akárcsak a kényszerrel összetartott europa,mert van egy magyar hadnagyunk aki többedpilóta egy C-17-es en? huhhh... A többi amit leírtál helyes.Lenne!Mármint akkor ha erről beszélnénk. Nem elsősorban katonai szállításokra gondoltam.Abban nincs pénz.Mégpedig azért mert körön belül vagy, s előbb utóbb elvárnák.A speciális polgári szállítások, na abban van a lé,de nagyon. Az A319-es semmire nem jó amiről beszélünk.Nem is erre tervezték nem is ez a feladata.Max arra jó hogy pár részeg tábornok elmenjen vele az eszét játszani cyprusra auditálni, mert nekünk ilyen is van(lenne). Üdv. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363048 | 2011. április 9. 21:36 | ![]() | |
Szia Nem tudom mikor melyikre típusra gondolsz. Az Airbus túl nagy sima mezei magyar nemzeti szállításokra. Arra egyrészt jó lenne egy két hajtóműves gép kisebb távra (pl. Európa). Afganisztánba és a hasonló helyekre bőven rendben lenne a C-130 nemzeti szállításokra. Ha viszont nagyobb dolgokat kell szállítani (harcjármű, helikopter stb.) illetve többnemzeti cuccokat szerintem teljesen jó a több nemzet által üzemeltetett C-17. Ráadásul az A-400 igen kiforratlan szerkezet, különösen a C-17-hez képest. (üzemeltetők száma, repült órák/felszállások száma, éles hadműveleti területi szállítások száma stb.) A másik Airbus valamelyik utasgép. Ilyen van pl. a cseheknek : 2 db új A-319 (azt hiszem). Az is használható sok mindenre. De sok mindenre nem: ejtőernyős dobás, kiépítetlen reptérről üzemeltetés, teherdeszant, nagyméretű teher szállítása stb.) üdv Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363047 | 2011. április 9. 20:32 | ![]() | |
Üdv Polkovnyik! Az Airbus nem is rossz ötlet, pl. a cseh légierő nemrég vásárolt 2 darabot. | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 363046 | 2011. április 9. 19:22 | ![]() | |
Szevasztok Mert miért is nem lenne rá szükségünk? Mert a fentebb bevizuált két ipari hulladékra igen? Miért? Hogy pár szerencsétlent kiszállítsanak Afganisztánba két zsák krumplival? Az egyetlen agyhalott döntéshozatalban résztvevő sunnyogó, tapsoló generalnak eszébe sem jut micsoda lehetőség lenne az Airbus a magyar légierőnek? Mert ha már a többit el ba..ták itt lehetne lépni,nem is akármit. Négy darab géppel olyan pénzt lehetne keresni bérfuvarozásban hogy egyszerűen fogalmatok sincs róla. A franciákkal lehet beszélni, első szóra gyártanák nekünk a gépeket. A négy gép olyan pénztermelő eszköz lenne amiről sajnos még csak álmodni sem mernek. S mi lenne még ami nem elhanyagolható? A piloták olyan szállítási rutinra tennének szert amit különben az életben soha. Legalább ebben lennénk szín vonalon ha másban nem... Jó tudom,az így keresett nem kevést pénzt is ellopnák az erre fenntartott személyek... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363045 | 2011. április 9. 19:20 | ![]() | |
Szia Szerintem A CASA akkor lenne jó, ha lenne mellé C-130 is, mert kisebb a törzs keresztmetszete. Így van a lengyeleknél is. A cseh CASA esetében viszont kiborult a bili: rossz az önvédelmi rendszer ezért visszaküldték a gyártónak őket. Egy új típus pár éven belül visszahozná az árát. Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363044 | 2011. április 9. 18:11 | ![]() | |
Üdv! Az An-26 helyett 2 lehetséges típust "emlegetnek", CASA C-295(spanyol) és C-27J Spartan(olasz). | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363043 | 2011. április 9. 17:18 | ![]() | |
Sziasztok. A-400: nem is lenne szükségünk ilyen gépre, de még a kapacitására sem. A C-17-nél sokkal kisebb, a C-130-nál jóval nagyobb. Nekünk kb erre a két kategóriára lenne/van szükségünk. (plusz kisebb gépekre sajátként). üdv Zoli | |||||
miles | Adatlap | 363042 | 2011. április 9. 14:54 | ![]() | |
Az Aero Vodochody gyártotta a Siebeleket a háború alatt, talán a kistestvért, a Hallore-t is. Tehát úgy tűnik, csak félig volt igazam, a Siebel repült, csak más felségjelzéssel. :) Köszi, romeo! | |||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 363041 | 2011. április 9. 11:32 | ![]() | |
Szervusz, magyar zászló nem lehet közte mivel nincs közünk tudomásom szerint ahhoz a programhoz éppen a költségek miatt. | |||||
romeo | Adatlap | 363040 | 2011. április 9. 11:29 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363039 | 2011. április 8. 13:12 | ![]() | |
Pontosabban C-103 Pelikán... | |||||
romeo | Adatlap | 363038 | 2011. április 8. 13:01 | ![]() | |
Üdv Miles! A Gotha nekem is, Siebel volt a háború után a csehektől C-3 elnevezéssel. | |||||
miles | Adatlap | 363037 | 2011. április 8. 11:33 | ![]() | |
nekem a Gotha és a Siebel is felettéb gyanús... | |||||
romeo | Adatlap | 363036 | 2011. április 7. 09:57 | ![]() | |
Köszönöm Kamovos! | |||||
Kamovos | Adatlap | 363035 | 2011. április 7. 09:20 | ![]() | |
Szia Romeo! A két képen, egy Börgöndön újra üzembe helyezett Mi-1 látható! Ebből következik, hogy a csillag is akkora amekkorával eredetileg rendelkezett, és ott van, ahol lennie kell! További képekért küldjél nekem Emil címet! Üdv: kamovos | |||||
The_Ori | Adatlap | 363034 | 2011. április 6. 22:32 | ![]() | |
Nálam a Sasban is kék :) | |||||
Neo954 | Adatlap | 363033 | 2011. április 6. 20:50 | ![]() | |
Szia! Igen megtaláltam a fotót nagy felbontásban a neten és a harmadik szín kék, szóval vaklárma volt. :) Köszi a választ! Üdv.:Neo | |||||
romeo | Adatlap | 363032 | 2011. április 6. 20:42 | ![]() | |
Üdv Neo954! Mi a C-17 Globemaster programban veszünk részt (Pápa). Nem hiszem, hogy csatlakozunk, hisz már a Gripenek kerozinjára sincs pénz... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363031 | 2011. április 6. 20:31 | ![]() | |
Neo954 | Adatlap | 363030 | 2011. április 6. 20:29 | ![]() | |
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki olyan híreket, hogy nekünk lesz-e Airbus A-400M szállítógépünk? Ugyanis az Aranysas-ban lévő képeken a Co-op zászlók között van Magyar is! Üdv.:Neo | |||||
romeo | Adatlap | 363029 | 2011. április 6. 16:55 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363028 | 2011. április 6. 16:50 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363027 | 2011. április 6. 10:20 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363026 | 2011. április 6. 09:14 | ![]() | |
sasvarju | Adatlap | 363025 | 2011. április 6. 08:55 | ![]() | |
Helló! A fejreállt gép a 03-as. Nem valószínű hogy a Debrődy repülte. Amelyikből éppen kiszáll az a V+12. Ezen van a szélvédő alatt a törzsön a fordított 3-as ami lehet hogy egy görög betű valójában. Festés: A V+03 piros légcsavarkúp, teljes felületen sárga motorburok aminek a hűtő feletti részét RLM-71 zölddel átfújtak. Néhol kiüt a sárga. Valamint a törzsön a német parancsnoki jelzések át lettek festve. A V+12, V+08-ről eredeti színes fotók találhatók az Im Focus első számában, valamint a REVI egyik számában. | |||||
búza | Adatlap | 363024 | 2011. április 5. 21:38 | ![]() | |
Az F-111-et igen, a többit most fogom, csak időm legyen rá! De erről az LHTB-s időhiányról te is tudsz mesélni! | |||||
Levix | Adatlap | 363023 | 2011. április 5. 21:08 | ![]() | |
molnibalage | Adatlap | 363022 | 2011. április 5. 20:42 | ![]() | |
A régibbi írásokat is olvastad? :) | |||||
búza | Adatlap | 363021 | 2011. április 5. 20:18 | ![]() | |
Szia! Szerintem Édesapáddal holnap beszélgetni fogunk "az alma meg a fája" témáról! Gratulálok! Üdv: Búza | |||||
molnibalage | Adatlap | 363020 | 2011. április 5. 19:12 | ![]() | |
iikk | Adatlap | 363019 | 2011. április 4. 20:16 | ![]() | |
Köszi szépen. De lehet, hogy nekem rossz a szemem, de nem látom, hogy sárga lenne az említett rész. | |||||
Elnar | Adatlap | 363018 | 2011. április 4. 19:30 | ![]() | |
link | Adatlap | 363017 | 2011. április 4. 19:26 | ![]() | |
Kicsit feljavítva. | |||||
Elnar | Adatlap | 363016 | 2011. április 4. 19:13 | ![]() | |
www.messerschmitt-bf109.de/ itt menj a "Bf 109 F" menüre, alul az "s/w Fotos"ra, majd ott a nyilakkal a 9. oldalig. A felső sorban 3 magyar gép van, amiből a második és a harmadik Debrődyé. (képet linkelni nem enged az oldal) | |||||
iikk | Adatlap | 363015 | 2011. április 4. 19:00 | ![]() | |
iikk | Adatlap | 363014 | 2011. április 4. 18:57 | ![]() | |
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Debrődy György gépét szeretném megépíteni, csak a festéssel támadt egy kis problémám. A neten ezt a két képet találtam a repülőgépéről, és nem tudom, hogy most végül is a motor alatti rész az sárga vagy nem. Nem tudna valaki nekem ebben segíteni? Előre is köszönöm! | |||||
MB87 | Adatlap | 363013 | 2011. április 4. 17:03 | ![]() | |
Szia Freddy! Írj nekem egy mailt és tudok telefonszámot adni, és saját tapasztalatom szerint lehet alkudni a sráccal. Amúgy korrekt volt nálam, sőt nagyon is. Én ettől olcsóbban szereztem mint ami ott van fent. m.andris87@freemail.hu Üdv.: MB | |||||
Levi | Adatlap | 363012 | 2011. április 4. 16:38 | ![]() | |
Azért nem látták. | |||||
romeo | Adatlap | 363011 | 2011. április 4. 16:34 | ![]() | |
Üdv! "Több kérdőjel is van. A 13-as lajstromszámú Gripent például hosszú hónapok óta senki nem látta repülni, nem tudni, mi van vele." Ezt Volner János, a Jobbik rendészeti és honvédelmi kabinetvezetője mondta lapunknak. forrás: nol.hu/belfold/20110404-a_13-as_titka Van 13-as lajstromszámú Gripenünk? | |||||
annálasrácnál | Adatlap | 363010 | 2011. április 4. 15:06 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 363009 | 2011. április 4. 12:04 | ![]() | |
Engem érdekel, ha még megvan! | |||||
MB87 | Adatlap | 363007 | 2011. április 3. 21:35 | ![]() | |
Sziasztok! Múltkor többen is jeleztétek hogy érdekelne benneteket a Trestors Junkers Ju-86-os magyar kiadása 1:72-ben. Most tudok egy eladót, sértetlen fóliával. Annál a srácnál akinél én is vettem. Ha valakit érdekel, szívesen segítek benne. Üdv.: MB87 Ui.: Ha off lenne akkor elnézést kérek érte. Amúgy nem az enyémről van szó :) | |||||
Elnar | Adatlap | 363006 | 2011. április 1. 18:12 | ![]() | |
Azóta megnézve a Múzeum honlapja: Nem Me 108, csak olyan mintha, ellenben G.356 és BKV kék :) | |||||
Elnar | Adatlap | 363005 | 2011. április 1. 16:14 | ![]() | |
Fehér keresztet akarok látni Szolnokon, minnél többet. Akár a Bf 108-at is lehesthetnék BKV-kékre, mint volt. Széép sárga csíkkal az oldalán. | |||||
Weizi | Adatlap | 363004 | 2011. április 1. 16:07 | ![]() | |
Talán érdekel valakit: www.mult-kor.hu/20110331_ritka_gepmadarak_szolnokon | |||||
balaton | Adatlap | 363003 | 2011. április 1. 12:11 | ![]() | |
Én az Airfix SM-79-ből alakítottam át még nagyon régen. A törzsbe beletoldottam, a törzs felső részét teljes hosszában cseréltem, a motorburkolatok sem olyanok, a kabintető sem... 60 dollár szerintem nagyon sok egy vákuumformázott makettért. Annyira nem lehet hosszadalmas a gyártása 1-1 darabnak és az alapanyag sem lehet túl drága. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Nem akarok bele kontárkodni :) és lehet ,hogy oltást kapok a hülyeségem ért ,de pl fontosabb személyek szállítására alkalmas lehet a felépítmény új belsővel illetve ebben nem vok jártas ,de szerintem ejtőernyős csapatokat is ki lehet belőle dobni a hátsó ajtón ,de a legvalószínűbb ,hogy valami zsidónak volt fölösbe ilyenje ami a kutyának nem kellet ... állam bácsi meg megvette a dolgozok pénzéből jó drága pénzen ahogy azt általában szokták csinálni. :)