<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 363079 | 2011. április 18. 13:07 | ||
romeo | Adatlap | 363078 | 2011. április 18. 13:05 | ||
Talán ilyen gépeket fogunk használni (vegyes katonai-civil üzemeltetés)? Egy érdekes tanulmány - javaslat a magyar légierő jövőjéről: www.szrfk.hu/rtk/kulonszamok/2011_cikkek/Hennel_Sandor.pdf | |||||
romeo | Adatlap | 363077 | 2011. április 17. 20:28 | ||
A-3 | Adatlap | 363076 | 2011. április 17. 19:37 | ||
Az Ancsa csak úgy fér be az ajtón ha a függőleges vezérsík lejjebb kerül ezért a gép orrát megemelik egy hidraulikus szerkezettel. | |||||
romeo | Adatlap | 363075 | 2011. április 17. 19:20 | ||
romeo | Adatlap | 363074 | 2011. április 17. 11:12 | ||
Üdv! Sok részletfotó jelent meg a napokban lezajlott Mi-24 lövészetről itt: lhsn.hu/legi-loveszet-ujratoltve/ | |||||
Elnar | Adatlap | 363073 | 2011. április 16. 11:02 | ||
Kicsit nézegettem a képeket. Szerintem így lehetett: eredeti festéssel megjön a gép > kimaszkolják a kabint, beömlőket, meg mindent ami fontos > lefestik tereptarkára, az egészet, stencilekkel együtt (a gép alja nem kap átfestést, így a vezérsík közelében lévő azonosítók megmaradnak)> Felfestik a felségjelet meg a lajstromot > ami létfontosságú jelzés, újrafestik (elsősegélyláda helye, üzemanyag jelzések). | |||||
romeo | Adatlap | 363072 | 2011. április 16. 10:06 | ||
Üdv! 30mm-es gépágyút használt a 336-os Mi-24P! több fotó itt: www.honvedelem.hu/cikk/25419/szelvihar-es-loporfust | |||||
miles | Adatlap | 363071 | 2011. április 16. 09:35 | ||
Igen, kb én is. Megtaláltam az általad hivatkozott Reggianne képet, tényleg ott a felirat, valószinűleg az eredeti olasz, újrafestésnek nyoma sincs. Vöröskeresztes jelet találtam magyartarka Arado 96-oson is, de tényleg, semmi egyebet. Az eredeti festéssel továbbhasznált, akkoriban főként olasz technika, biztosan megtartotta az eredeti feliratokat, de az olasz akkor sem volt német, mármint nem nagyon törték magukat feliratozással. A gépek nem voltak annyira bonyolultak, ma - és akkor is - egy jó autószerelő pár hét, maximum hónap után egészen jól elboldogult a masinával. Ahogyan a pilóták is. Az ember kényelme nem igazán volt szempont. | |||||
Elnar | Adatlap | 363070 | 2011. április 15. 22:24 | ||
Mert mi használtuk. És szerintem nem mindenki volta kkor sem perfekt a német szakmai nyelvből. Igazából a lényegesebb kérdés az, hogy volt-e egyeltalán felirat a gépeken, vagy jó magyar módra, kabint kimaszkol, aztán a Józsi lemázolja az egészet :) Én az utóbbi verziót tartom esélyesnek, fotók alapján. | |||||
búza | Adatlap | 363069 | 2011. április 15. 21:01 | ||
Sziasztok! Nem beszélnék bele olyanba, amihez nem értek, de azért egy kérdésem lenne. Miért lenne magyar felirat bárhol is, mikor abban az időben mindenki sokkal jobban beszélhette a németet, mint mi az oroszt? Üdv: Búza | |||||
Elnar | Adatlap | 363068 | 2011. április 15. 19:52 | ||
Ha tudsz feltenni képet, a matricázási útmutatóból, akkor tudnám, hogy hol nézzek valamit, illetve a hiányát. | |||||
Elnar | Adatlap | 363067 | 2011. április 15. 19:50 | ||
Hát éles kép, mint olyan, nincs He 70-esről. De szerintem nem kerültek rá ilyen dolgok. Ki meg biztosan nem maszkolgatták festésnél. | |||||
miles | Adatlap | 363066 | 2011. április 15. 19:34 | ||
"Jólmegaszondva az öszintét" a kérdés a Revell He 70-ével merült fel. A (szerintem teljesen fiktiv) festésmintájához melléketek egy egészen gazdag stencilezést is. Kezdve az általad is emlitett vöröskeresztes jelzéssel az apró feliratokon át egészen a járófelület határát jelző piros szaggatott vonalig... Mégha az logikusnak is túnik, hogy a teljes átfest nem úszták meg az eredeti feliratok, az nem lehet, hogy bizonyos esetekben magyarral pótolták őket? Vagy itt is az áll, amit a cseh úgy nevez, "co kus, to originál", vagyis ahány darab, mind egyedi? | |||||
Elnar | Adatlap | 363065 | 2011. április 15. 14:53 | ||
Jókérdés... Horthy István Re 2000-esén, (V.4+21 - olasz festés) a gépágyú melletti nyílásnál látható egy két soros CA-val kezdődő szöveg (canone ?)de más egyéb nem, az elsősegélycsomag vöröskeresztjén és a gyári számon kívül. A megtépázott He 111-es (B.702 - magyar festés) oldalán látható egy félkör alakú fehér stencil, de nem látni a nyelvet. Egy közeli Ju 86 (B.340 - magyar festés)hátsó lövészállásnál látszik egy két kapaszkodó beszálláshoz, de semmi "Einsteigklappe" felirat, vagy hasonló. | |||||
miles | Adatlap | 363064 | 2011. április 15. 10:08 | ||
Felettéb érdekelne, hogy a 30-as években,40-es évek elején vásárolt, szerzett repülők átfestése után mi történt az eredeti feliratokkal? Simán csak lefestették őket, magyarra forditva újat tettek fel helyettük, vagy meghagyt§k az eredetit? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363063 | 2011. április 10. 16:11 | ||
Szia Akkor kérj egy A-400-ast a Húsvéti Nyúltól és kezdj neki :))) üdv | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363062 | 2011. április 10. 16:09 | ||
Szia Köszi az infót. A Revell régi Ju-88-asát csinálom és gyakorlatilag ugyanahhoz a maketthez van az A-4 és a D-1 változat is (két matricát ad, egyik ilyen, másik olyan). köszi Zoli | |||||
Planes | Adatlap | 363061 | 2011. április 10. 13:03 | ||
Szia Piratvitorla! Ez egy bonyolult kérdés.Én is boncolgattam már, mert szeretnék egy szép TF 88-ast készíteni.Az D1 az A4-es felderítő változata.Elhagyták a zuhanóféket,az ETC bombatartók megmaradtak.A törzs tetején a bombatér mögött egy beömlőt helyeztek el az itt lévő három kamera fűtőberendezéséhez.A három kerek ablak alul volt a bombatár mögött(a bombatárban üza tartály volt).Ilyeneket kaptunk (TF osztály)a fronton 1942 nov.-dec.Harkov-Osnava repterén 4 db.-ot F.901-F.904.Aztán később még kb 30-at.De.!Leírásokból és fotókról tudjuk,hogy ezek a gépek D2-nek megfelelők(A1-A5-ből kialakított) voltak.És nehogy elbízzuk magunkat a nagy típusbeazonosító képességünktől, az ezekről a (Magyar)gépekről készült fotók teljesen vegyes képet mutatnak.Pl.:dudoros(Jumo211J)motorhoz keskeny(VDM)légcsavar,egyenes oldalkormány.Vagy,sima(JUMO211B)motor,páncélozott "B"állás,kamerák a bombatérben(D2).Széles (VS11)légcsavar dudoros motor,csak belső bombatartó.STB.A makettedet csak fotó alapján készítsd! Így is lesznek vitatkozó kötekedők,pl. én. Üdv.! Planes | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 363060 | 2011. április 10. 11:38 | ||
Szia Hogy szavaiddal éljek: először is,biztosan sokra értékeled a "főhadnagy úr" képességeit de én had maradjak meg a többedpilótánál mint megnevezésnél, mert nem szeretem ha öreg gyeplő hijjával elszalad a ló... Ahogy olvasgattam az elmúlt időszak írományait a "légierővel" kapcsolatban minden komolyabb komment az eltékozolt,ellopott javakkal, az elba..ott beszerzésekkel, az ellopott pénzekkel volt tele. namármost ez inspirált arra amit írtam,törtető jószándékkal, ha már íly gáz a helyzet. Hovatovább te rekciódban gyermekded módon lebazseválod a légitársaság alapítást meg a többi nonszensz hülyeséged.Ki beszélt itt erről? Ha nincs pénz teremteni kell vagy a te fengőgőd fogja megvenni a szükséges eszközöket amikor mindent elloptak,eltékozoltak és üres a kassza de a jövő is sivár? Miről beszélünk akkor? Egyik oldalon siránkozunk meg temetkezünk ugyanakkor a másikon meg játszuk az agyunkat hogy micsoda? hát de ilyet ?Hogy képzeli? Nem észrevehető a kontrasztok közötti meghasonult sunyítás? Te adsz pénzt, ötletet, munkát ahhoz hogy ne annyira legyünk a béka segge alatt mint most? Ha kell akkor bármit,bárhogyan.Ez a helyzet azonban tarthatatlan.Illetőleg egyre azért jó.Hogy megtudjuk hogy a nagy magyar légierő 1 embere kivan képezve éjszakai biki repülésre... Gratulálok barátom. Üdv neked | |||||
Elnar | Adatlap | 363059 | 2011. április 10. 11:20 | ||
Pár kép egy lelőtt B-24-esről (tudom, nem magyar, de "A honi légvédelem áldozatai" topic nem létezik, és szerintem érdekes) www.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_15594.jpg www.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_15577.jpg www.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_15561.jpg www.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_15596.jpg | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363058 | 2011. április 10. 11:18 | ||
Sziasztok A Ju-88 A-4 és a D-1 között volt-e komolyabb különbség külsőre? (a Revell régi készletéből ezeket lehet csinálni...) A D-1 volt a hosszú távú felderítő változat: bombák ezen is voltak? Nekünk volt D-1? Köszi Zoli | |||||
Elnar | Adatlap | 363057 | 2011. április 10. 09:59 | ||
vlevi és MB87 képei ugyanazt a két gépet mutatják (valószínűleg ugyanabból a soroztaból). A felülnézeti fotót tükrözni kell, és pontosan megegyeznek a terepmintázatok a két-két gépen. romeo, ezek nagyot ütöttek. Főleg a közeli az Isten Nyila jelvénnyel. | |||||
MB87 | Adatlap | 363056 | 2011. április 10. 09:04 | ||
vlevi | Adatlap | 363055 | 2011. április 10. 07:49 | ||
piratvitorla | Adatlap | 363054 | 2011. április 10. 07:47 | ||
Szia Először is: Az említett "hadnagyunk" és "sokadpilóta": A srác szerintem jelenleg a legjobban képzett magyar katonai pilóta (sokat beszélgettem vele a kiképzéséről). Meg merem kockáztatni, hogy a hasonló tapasztalatú (repidő) civil nagygépes másodpilótákhoz (első tisztekhez) képest is jóval magasabb képzettségű (NVG, taktikai leszállások, földközeli repülések stb.) Mellékesen: nem hadnagy, hanem főhadnagy... (a katonai repülésben több összeszedni azt az egy csillagot, mint máshol pl. az őrnagyit). másodszor: Egy hadsereg feladata nem a bizniszes szállítás, hanem más dolgok (akkor már hozzunk létre légitársaságot). Mellékesen azért lehet pénzért is dolgozni. Ha neki állnánk pénzért szállítani pár év múlva cserélhetnénk a gépet is. Ráadásul civilben - ha jól tudom - általában nem is veszik meg a gépet, csak bérlik vagy lízingelik (nem véletlenül vannak repülőgéppel foglalkozó lízingcégek). Harmadszor: Azért a C-27-est ipari hulladéknak nevezni szerintem erős...Olasz gép amerikai tuninggal. (én személy szerint az amerikai technikát többre becsülöm, mint az európait, bár sajnos eddig leginkább a keletihez volt közöm.) Ráadásul írtad, hogy kényszerrel összatartott Európa stb. Az EU egyik "mintacége" pont az Airbus... Akkor az milyen lehet? "közös lónak túrós a háta": ilyen költségű gépeket (C-17) nagyon kevés ország tud üzemben tartani. Nem is a gépek megvásárlása, hanem az egyebek (kiképzés, üzemeltetés, papírok stb.) Az A-400 meg még "sehol sincs", majd kb 10-15 év múlva mondható bármi is róla komolyan... Szép napot Zoli | |||||
DrJoci | Adatlap | 363053 | 2011. április 10. 04:57 | ||
Sziasztok! Nem akarok bele kontárkodni :) és lehet ,hogy oltást kapok a hülyeségem ért ,de pl fontosabb személyek szállítására alkalmas lehet a felépítmény új belsővel illetve ebben nem vok jártas ,de szerintem ejtőernyős csapatokat is ki lehet belőle dobni a hátsó ajtón ,de a legvalószínűbb ,hogy valami zsidónak volt fölösbe ilyenje ami a kutyának nem kellet ... állam bácsi meg megvette a dolgozok pénzéből jó drága pénzen ahogy azt általában szokták csinálni. :) | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 363052 | 2011. április 10. 03:57 | ||
Szevasz Kámov Hát nem tudom.Nekem is vannak rossz napjaim,de neked is ezek szerint... Valahogy olyan érzés keritett hatalmába soraid olvastán mintha más írna a nick neved mögött... Nem reagálok addig a soraidra amig nem olvasod el mégegyszer mit is pötyögtél. Mert ha egy szimplán ismerethiányban szenvedő tapasztalatlan tacskó írja a lentieket nem csodálkozom. Azonban tőled ez valami új... Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 363051 | 2011. április 9. 23:24 | ||
Kamovos | Adatlap | 363050 | 2011. április 9. 23:18 | ||
Sziasztok! Pár kérdés felmerült bennem! A honvédség számára megvásárlandó szállító repülőgépnek, nem a sereg elvárásainak kellenének, hogy meg feleljenek? Nem a sereg holmiját kéne cuccolnia, mert abban nincsen lé? Mert ezen az elven haladva tovább, akkor a vadász pilótáink is inkább repülhetnének civil gépekkel, mert a csomagszállítás jó pénzt hoz? Valahogy nem értem a vonalvezetésedet! Viszont a karcos szemüvegemen keresztül nem látom tisztán, hogy abba az A380-ba hogyan lehet be állni mondjuk egy ...Uazzal? Vagy csak kézi poggyászokat lehet felvinnirá? Azon a hátsó ajtón keresztül mennyi idő alatt lehet ki deszantlni akár élő erőket akár csomagokat? Mert ugye jelenleg is van olyan feladat mikor leszállás nélkül kismagasságban (4-5m vagy kevesebb) kell kitolni a csomagokat! A-380 katonai feladatokra? Hát ez elég érdekes lehetne! Független attól, hogy szép nagy gépnek látszik! Az A-319 alkalmas katonai a feladatra? Vagy ezeket a feladatokat eztán nem kell majd végre hajtani? Üdv: kamovos Ja! Még azt szeretném kérdezni Polkovnyik-tól, hogy azokat a részeg tábornokokat talán te támogattad, hogy ilyen általánosításokkal példálózol? Vagy honnan jöttek elő ezek a részeg dolgok? Mert ha nem voltál ott, akkor ez csak szimplán rosszindulatú vádaskodás! Amúgy pedig egyébként sincsen semmi köze a katonai szállításokra való alkalmassághoz! | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 363049 | 2011. április 9. 22:23 | ||
Szia Pedig elég egyértelműen utalok rá a szövegkörnyezetben. Az olasz valamint a spanyol hulladékra. Nem vélem hogy az airbus ra nagyon jelzőket kellene aggatni.Óriási technológiai háttér ,tömérdek tapasztalat minden téren.Ugye jól írom hogy az A380-as nak is mint minden többi társának azonnal élesben kell teljesítenie hiszen nem véletlenül vernek el milliárdokat az engedélyezés előtti teszteken... Az is imerős lehet,mármint mondásként,hogy közös lónak túrós a háta... Te hogyan álnál a kérdéshez ha a barátnődet használná a haveri köröd? Egy hum,bug az egész.Akárcsak a kényszerrel összetartott europa,mert van egy magyar hadnagyunk aki többedpilóta egy C-17-es en? huhhh... A többi amit leírtál helyes.Lenne!Mármint akkor ha erről beszélnénk. Nem elsősorban katonai szállításokra gondoltam.Abban nincs pénz.Mégpedig azért mert körön belül vagy, s előbb utóbb elvárnák.A speciális polgári szállítások, na abban van a lé,de nagyon. Az A319-es semmire nem jó amiről beszélünk.Nem is erre tervezték nem is ez a feladata.Max arra jó hogy pár részeg tábornok elmenjen vele az eszét játszani cyprusra auditálni, mert nekünk ilyen is van(lenne). Üdv. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363048 | 2011. április 9. 21:36 | ||
Szia Nem tudom mikor melyikre típusra gondolsz. Az Airbus túl nagy sima mezei magyar nemzeti szállításokra. Arra egyrészt jó lenne egy két hajtóműves gép kisebb távra (pl. Európa). Afganisztánba és a hasonló helyekre bőven rendben lenne a C-130 nemzeti szállításokra. Ha viszont nagyobb dolgokat kell szállítani (harcjármű, helikopter stb.) illetve többnemzeti cuccokat szerintem teljesen jó a több nemzet által üzemeltetett C-17. Ráadásul az A-400 igen kiforratlan szerkezet, különösen a C-17-hez képest. (üzemeltetők száma, repült órák/felszállások száma, éles hadműveleti területi szállítások száma stb.) A másik Airbus valamelyik utasgép. Ilyen van pl. a cseheknek : 2 db új A-319 (azt hiszem). Az is használható sok mindenre. De sok mindenre nem: ejtőernyős dobás, kiépítetlen reptérről üzemeltetés, teherdeszant, nagyméretű teher szállítása stb.) üdv Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363047 | 2011. április 9. 20:32 | ||
Üdv Polkovnyik! Az Airbus nem is rossz ötlet, pl. a cseh légierő nemrég vásárolt 2 darabot. | |||||
Polkovnyik | Adatlap | 363046 | 2011. április 9. 19:22 | ||
Szevasztok Mert miért is nem lenne rá szükségünk? Mert a fentebb bevizuált két ipari hulladékra igen? Miért? Hogy pár szerencsétlent kiszállítsanak Afganisztánba két zsák krumplival? Az egyetlen agyhalott döntéshozatalban résztvevő sunnyogó, tapsoló generalnak eszébe sem jut micsoda lehetőség lenne az Airbus a magyar légierőnek? Mert ha már a többit el ba..ták itt lehetne lépni,nem is akármit. Négy darab géppel olyan pénzt lehetne keresni bérfuvarozásban hogy egyszerűen fogalmatok sincs róla. A franciákkal lehet beszélni, első szóra gyártanák nekünk a gépeket. A négy gép olyan pénztermelő eszköz lenne amiről sajnos még csak álmodni sem mernek. S mi lenne még ami nem elhanyagolható? A piloták olyan szállítási rutinra tennének szert amit különben az életben soha. Legalább ebben lennénk szín vonalon ha másban nem... Jó tudom,az így keresett nem kevést pénzt is ellopnák az erre fenntartott személyek... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363045 | 2011. április 9. 19:20 | ||
Szia Szerintem A CASA akkor lenne jó, ha lenne mellé C-130 is, mert kisebb a törzs keresztmetszete. Így van a lengyeleknél is. A cseh CASA esetében viszont kiborult a bili: rossz az önvédelmi rendszer ezért visszaküldték a gyártónak őket. Egy új típus pár éven belül visszahozná az árát. Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363044 | 2011. április 9. 18:11 | ||
Üdv! Az An-26 helyett 2 lehetséges típust "emlegetnek", CASA C-295(spanyol) és C-27J Spartan(olasz). | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363043 | 2011. április 9. 17:18 | ||
Sziasztok. A-400: nem is lenne szükségünk ilyen gépre, de még a kapacitására sem. A C-17-nél sokkal kisebb, a C-130-nál jóval nagyobb. Nekünk kb erre a két kategóriára lenne/van szükségünk. (plusz kisebb gépekre sajátként). üdv Zoli | |||||
miles | Adatlap | 363042 | 2011. április 9. 14:54 | ||
Az Aero Vodochody gyártotta a Siebeleket a háború alatt, talán a kistestvért, a Hallore-t is. Tehát úgy tűnik, csak félig volt igazam, a Siebel repült, csak más felségjelzéssel. :) Köszi, romeo! | |||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 363041 | 2011. április 9. 11:32 | ||
Szervusz, magyar zászló nem lehet közte mivel nincs közünk tudomásom szerint ahhoz a programhoz éppen a költségek miatt. | |||||
romeo | Adatlap | 363040 | 2011. április 9. 11:29 | ||
romeo | Adatlap | 363039 | 2011. április 8. 13:12 | ||
Pontosabban C-103 Pelikán... | |||||
romeo | Adatlap | 363038 | 2011. április 8. 13:01 | ||
Üdv Miles! A Gotha nekem is, Siebel volt a háború után a csehektől C-3 elnevezéssel. | |||||
miles | Adatlap | 363037 | 2011. április 8. 11:33 | ||
nekem a Gotha és a Siebel is felettéb gyanús... | |||||
romeo | Adatlap | 363036 | 2011. április 7. 09:57 | ||
Köszönöm Kamovos! | |||||
Kamovos | Adatlap | 363035 | 2011. április 7. 09:20 | ||
Szia Romeo! A két képen, egy Börgöndön újra üzembe helyezett Mi-1 látható! Ebből következik, hogy a csillag is akkora amekkorával eredetileg rendelkezett, és ott van, ahol lennie kell! További képekért küldjél nekem Emil címet! Üdv: kamovos | |||||
The_Ori | Adatlap | 363034 | 2011. április 6. 22:32 | ||
Nálam a Sasban is kék :) | |||||
Neo954 | Adatlap | 363033 | 2011. április 6. 20:50 | ||
Szia! Igen megtaláltam a fotót nagy felbontásban a neten és a harmadik szín kék, szóval vaklárma volt. :) Köszi a választ! Üdv.:Neo | |||||
romeo | Adatlap | 363032 | 2011. április 6. 20:42 | ||
Üdv Neo954! Mi a C-17 Globemaster programban veszünk részt (Pápa). Nem hiszem, hogy csatlakozunk, hisz már a Gripenek kerozinjára sincs pénz... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363031 | 2011. április 6. 20:31 | ||
Neo954 | Adatlap | 363030 | 2011. április 6. 20:29 | ||
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy tud-e valaki olyan híreket, hogy nekünk lesz-e Airbus A-400M szállítógépünk? Ugyanis az Aranysas-ban lévő képeken a Co-op zászlók között van Magyar is! Üdv.:Neo |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
http://www.szrfk.hu/rtk/kulonszamok/2011_cikkek/Hennel_Sandor.pdf